Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Opinions 22.05.2021 09:30 UPD 23.05.2021 16:17

Μobile messaging: Οι οκτώ τρόποι που μπορεί να βελτιώσει τις επιχειρηματικές επιδόσεις των εταιρειών εμπορίου

Image of Cristina Constandache Cristina Constandache
Μobile messaging: Οι οκτώ τρόποι που μπορεί να βελτιώσει τις επιχειρηματικές επιδόσεις των εταιρειών εμπορίου Φωτογραφία: PIXABAY
Εξελίσσεται διαρκώς το mobile marketing και υπάρχουν τρόποι για να βελτιώσει τις επιχειρηματικές επιδόσεις των εταιρειών εμπορίου.

Το mobile marketing εξελίσσεται διαρκώς. Χάρη σε ένα ισχυρό μείγμα τεχνολογικών εξελίξεων και δημιουργικής χρήσης τους μέσα στις εφαρμογές για κινητό, αυτό το είδος marketing συνεχίζει να διευρύνεται, φέρνοντας νέους, συναρπαστικούς τρόπους για τις επιχειρήσεις να περάσουν τα μηνύματά τους στους πελάτες τους.

Ενώ κάποτε, όταν λέγαμε mobile marketing, απλά εννοούσαμε διαφημίσεις φτιαγμένες για κινητό, τώρα πια το business messaging προσφέρει δυνατότητα για καμπάνιες με επικοινωνία έναν-προς-ένα, ειδοποιήσεις συναλλαγών, εξελιγμένα, αυτόματα εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης, όπως chatbots και υποστήριξη πελάτων 24 ώρες το 24ωρο. Το καθένα από αυτά τα εργαλεία βοηθά τις επιχειρήσεις να επικοινωνούν με τους πελάτες τους κατευθείαν στο κινητό τους, για απαράμιλλη αμεσότητα.

Στην ουσία, μια εφαρμογή μηνυμάτων μπορεί να χειριστεί τις ανάγκες των πελατών σε κάθε βήμα του καταναλωτικού τους ταξιδιού, είτε μιλάμε για την προσέλκυσή τους, τη μετατροπή τους σε αγοραστές ή την επαφή μαζί τους μετά την αγορά. Το messaging είναι ένα απίστευτα αποδοτικό εργαλείο για να βρείτε νέους πελάτες επίσης. Οι εφαρμογές μηνυμάτων έχουν ένα open rate που φτάνει το 75%, που είναι 45 φορές μεγαλύτερο από αυτό του email και τρεις φορές μεγαλύτερο από των push notifications. Όταν έρχεσαι σε επαφή με φίλους, δεν τους στέλνεις email, αλλά μήνυμα. Γιατί να χειρίζεσαι τους πελάτες σου αλλιώς;

Κι αν ακόμη δεν έχετε πειστεί, ορίστε οκτώ συμβουλές για την καλύτερη χρήση των business messages για αύξηση πωλήσεων και ικανοποίηση των πελατών.

1. Ενημερώστε τους πελάτες για μια υπηρεσία που δεν γνώριζαν ότι χρειάζονταν

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

Αν η επιχείρησή σας προσφέρει κάποια καινούργια υπηρεσία, γιατί να βασιστείτε στις διαφημίσεις. Τα μηνύματα μπορούν να κάνουν τη δουλειά με καλύτερο τρόπο. Αυτή ήταν η προσέγγιση της Fishka, του μεγαλύτερου loyalty program της Ουκρανίας.

Η Fishka χρησιμοποίησε το Viber με σκοπό να παρακινήσει τους πελάτες της να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία της OKKO PAY (που τους επιτρέπει να πληρώνουν για καύσιμα, καφέ και άλλα αγαθά στο βενζινάδικο με μια ανέπαφη συναλλαγή από το κινητό τους, χωρίς να χρειάζεται να μπαίνουν στο κατάστημα -κάτι που ήταν ιδιαίτερα σημαντικό την εποχή της πανδημίας). Χρησιμοποιώντας τα Viber business messages για να μιλήσει για τα οφέλη του OKKO PAY, αύξησε το κέρδος κατά 40%. Ήταν μια συναλλαγή που απέδωσε.

2. Λειτουργήστε ως personal shopper

Όταν γνωρίζουν τις υπηρεσίες που προσφέρετε, οι πελάτες χρειάζονται μια προσωπική πινελιά για να βελτιώσει την εμπειρία αγοράς. Κι αν δεν μπορούν να μπουν στο κατάστημά σας, αυτό δεν σημαίνει ότι θα χάσουν την αυθεντία που μπορεί να προσφέρει ένας πωλητής. Το Σεπτέμβριο του 2019 η Burberry ξεκίνησε μια υπηρεσία μηνυμάτων, σε συνεργασία με την Apple, που επέτρεπε στους καλύτερους πελάτες της να στέλνουν μηνύματα σε εκπροσώπους πωλήσεων για ραντεβού, ιδέες, ακόμη και για απευθείας αγορά προϊόντων. Είναι εμπειρία καταστήματος, ακόμη κι αν δεν βρίσκεστε εκεί.

3. Πουλήστε περισσότερα προϊόντα

Από τη στιγμή που έχετε ανοίξει κανάλια επικοινωνίας, έχει νόημα να προσφέρετε κάθε είδους υπηρεσία στους πελάτες -κυρίως συμπληρωματικά προϊόντα. Το upselling και το cross-selling όχι μόνο θα αυξήσει την διάδραση με το κοινό σας, αλλά θα αυξήσει και τα κέρδη σας. Πολλά sites ηλεκτρονικού εμπορίου ισχυρίζονται ότι το upselling και το cross-selling αποτελούν το 35% των εσόδων τους.

4. Μοιραστείτε εξατομικευμένες προσφορές

Ένας άλλος τρόπος για να προτείνετε προϊόντα και υπηρεσίες μπορεί να προσφέρει μια ακόμη πιο προσωπική πινελιά. Σίγουρα θα μπορούσατε να στείλετε μια διαφήμιση σε όλους τους πελάτες σας και να ελπίζετε για το καλύτερο. Ή θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε μια εφαρμογή μηνυμάτων, συνδεδεμένη με το CRM σας, ώστε να στοχεύσετε συγκεκριμένα είδη πελατών με εξατομικευμένες προσφορές. Θέλετε, για παράδειγμα, να στείλετε μια προσφορά για πιατάκι φαγητού σε κάποιον που αγοράζει τροφές για τις γάτες του από το site σας; Μπορείτε να το κάνετε μέσω messaging.

5. Διευκολύνετε την διαδικασία παραγγελίας

Όταν ένας πελάτης είναι έτοιμος για αγορά, πρέπει να τον διευκολύνετε όσο περισσότερο γίνεται. Αν του ζητάτε να κάνει log in στο site σας και να επιβεβαιώσει την διεύθυνση παράδοσης και τον τρόπο πληρωμής κάθε φορά που αγοράζει κάτι, του τρώτε πολύ χρόνο. Και όσο πιο πολύ χρόνο του τρώτε, τόσο λιγότερο πιθανό είναι ότι θα ξαναψωνίσει από εσάς στο μέλλον. Αλλά μέσω των μηνυμάτων μπορείτε να κάνετε τις αγορές τόσο εύκολες όσο τη συνομιλία με ένα φίλο.

Ρωτήστε τα startups όπως το Dirty Lemon και το Verb Energy. Ζητούν από τους πελάτες τους τις σχετικές πληροφορίες την πρώτη φορά -και ποτέ ξανά. Οι πελάτες μπορούν μετά να κάνουν μια νέα παραγγελία, στέλνοντας απλά ένα μήνυμα.

6. Να είστε εκεί και μετά την αγορά

Η εμπειρία του πελάτη δεν πρέπει να τελειώνει όταν ολοκληρώνει την αγορά. Η συνομιλία μέσω μιας εφαρμογής μηνυμάτων για επιχειρήσεις είναι ένα πολύτιμο εργαλείο για τη διεύρυνση της σχέσης με τον πελάτη και τη διευκόλυνση της προσφοράς υπηρεσιών και της επαναγοράς προϊόντων. Επίσης βοηθά στο να επιβεβαιώνετε ότι όλα πήγαν καλά με την αγορά τους. Γιατί οι καλοί τρόποι δεν πείραξαν ποτέ κανέναν.

Κάποιες εταιρείες έχουν πάει την εμπειρία μετά την αγορά στο επόμενο επίπεδο. Το startup Taika εκτυπώνει τον αριθμό επικοινωνίας του πάνω στα κουτάκια καφέ που πουλάει, κάνοντας το πολύ εύκολο στους καταναλωτές να ρωτούν ερωτήσεις σχετικά με το προϊόν. Και η Equal Parts, που πουλάει μαγειρικά είδη, προσφέρει μια υπηρεσία «text-a-chef» που βοηθά τους πελάτες της στις αγορές μαναβικών, στις συνταγές και στο μαγείρεμα. Με ένα πάτημα της οθόνης, προσφέρει εξειδικευμένη γνώση.

7. Δώστε κατάσταση παραγγελίας

Υπάρχει τίποτε χειρότερο από το να περιμένεις μια παράδοση χωρίς να ξέρεις πότε και αν θα φτάσει; Μην κρατάτε τους πελάτες σας στο σκοτάδι. Ενημερώστε τους με αναφορά παράδοσης. Θα τους βοηθήσει να οργανωθούν και να μείνουν πιστοί σε εσάς. Ειδικά μετά από ένα χρόνο γεμάτο lockdown, κανείς δεν θέλει να περιμένει για κάτι περισσότερο απ’ όσο είναι αναγκαίο.

8. Κρατείστε όλα τα έγγραφα σε ένα μέρος

Όταν μιλάμε για μελλοντικές συναλλαγές, μια και μόνο συνομιλία που περιέχει όλα τη συζήτησή σας με τον πελάτη, κάνει πολύ πιο εύκολη τον ανεύρεση σχετικών εγγραφών, για παράδειγμα τιμολογίων, εγγυήσεων, οδηγιών χρήσης κλπ. Είναι πολύ πιο εύκολο από το να πρέπει να ψάξει κανείς μέσα σε διάφορα emails για πολλά θέματα. Ένας πελάτης που κάνει check in σε ένα ξενοδοχείο, για παράδειγμα, μπορεί απλά να ανοίξει τη συνομιλία με το ξενοδοχείο και να βρει όλες τις λεπτομέρειες.

Αυτά είναι μερικά μόνο παραδείγματα για το πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα μηνύματα για να κερδίσουν τις καρδιές των πελατών τους. Είναι αδύνατο να προβλέψουμε τι μας φέρνει το μέλλον, αλλά ένα πράγμα είναι σίγουρο. Το mobile marketing θα συνεχίσει να εξελίσσεται. Γι’ αυτό καλό είναι να τιθασεύσετε τη δύναμή του σήμερα και να πάρετε μια γεύση από το μέλλον του e-commerce.

Της Cristina Constandache, CRO Rakuten Viber

Viber 2021 01 12 19 20 27

# TAGS

  • ΚΙΝΗΤΟ
  • ΤΗΛΕΦΩΝΟ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΜΠΟΡΙΟ
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

ΑΑΔΕ: Σε ποιους στέλνει μαζικά ειδοποιητήρια η εφορία

ΑΑΔΕ: Σε ποιους στέλνει μαζικά ειδοποιητήρια η εφορία

«Η Επιστροφή των Συλλογικών Συμβάσεων… χωρίς τις Συμβάσεις»

«Η Επιστροφή των Συλλογικών Συμβάσεων… χωρίς τις Συμβάσεις»

Πάμε για αύξηση στα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης - Τα νέα σενάρια

Πάμε για αύξηση στα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης - Τα νέα σενάρια

Τι αλλάζει σε κληρονομιές και διαθήκες - Παρουσιάζεται το νομοσχέδιο

Τι αλλάζει σε κληρονομιές και διαθήκες - Παρουσιάζεται το νομοσχέδιο

ΑΑΔΕ: Τι αλλάζει από σήμερα στο timologio: Αναλυτικός οδηγός

ΑΑΔΕ: Τι αλλάζει από σήμερα στο timologio: Αναλυτικός οδηγός

Ποια εμβόλια συνιστάται να κάνουν οι άνω των 60 – Οι τελευταίες οδηγίες του υπουργείου

Ποια εμβόλια συνιστάται να κάνουν οι άνω των 60 – Οι τελευταίες οδηγίες του υπουργείου

Το σνακ που κάνει καλό στον εγκέφαλο και ενισχύει τη μνήμη

Το σνακ που κάνει καλό στον εγκέφαλο και ενισχύει τη μνήμη

Με ποιο συστατικό να συνδυάσετε την κρεατίνη για καλύτερη μυϊκή ανάρρωση

Με ποιο συστατικό να συνδυάσετε την κρεατίνη για καλύτερη μυϊκή ανάρρωση

Νέα θεραπεία για τον μυοδιηθητικό καρκίνο της ουροδόχου κύστης

Νέα θεραπεία για τον μυοδιηθητικό καρκίνο της ουροδόχου κύστης

Σφίγγει ο κλοιός για όσους κλέβουν ρεύμα με διασταυρώσεις φορολογικών στοιχείων

Σφίγγει ο κλοιός για όσους κλέβουν ρεύμα με διασταυρώσεις φορολογικών στοιχείων

Πρεμιέρα για τα πορτοκαλί τιμολόγια- Από την 1η Φεβρουαρίου για τους μεγάλους πελάτες από τον Απρίλιο για τα νοικοκυριά

Πρεμιέρα για τα πορτοκαλί τιμολόγια- Από την 1η Φεβρουαρίου για τους μεγάλους πελάτες από τον Απρίλιο για τα νοικοκυριά

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

«Πόρτο Λεόνε»: H Γαλήνη μαθαίνει για τη σχέση του Στράτου και της Αγγελικής

Life 16:22

ΕΟΦ: Ανακαλούνται παρτίδες φαρμάκου για καρδιαγγειακές παθήσεις

Υγεία 16:18

Στη Βουλή τα μέτρα για τις μπαλωθιές - Τι αλλάζει για οπλοκατοχή και άσκοπη οπλοχρησία

Πολιτική 16:16

«Το Σπίτι Δίπλα Στο Ποτάμι»: Ο χαρακτήρας έρχεται να ταράξει τη ζωή της Πολυξένης

Life 16:09

Διαγωνισμός για νέα ραντάρ 53,6 εκατ. ευρώ σε 8 αεροδρόμια

Ελλάδα 16:07

Δολοφονία Καμπανού: 20 μήνες φυλάκιση σε έγκλειστο για τη λειτουργία συνδέσμου οπαδών

Ελλάδα 16:07
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Υποκλοπές - ΑΔΑΕ: Μπήκαν στην ΕΥΠ και έλεγξαν άδειες αίθουσες, χωρίς γραφεία, υπολογιστές και προσωπικό

Ελλάδα 17:29

Αττική: Κλειστά τα σχολεία σε τέσσερις Δήμους στις 4/12 - Ο λόγος

Παιδεία 19:08

Ο Τζορτζ Κλούνεϊ το φυσάει και δεν κρυώνει - Ο ρόλος που έχασε από τον Μπραντ Πιτ

Entertainment 17:08

Η ΑΙ φωτογραφία που άναψε φωτιές – Στα γυρίσματα του «Κωνσταντίνου και Ελένης»

Life 19:57

Πώς θα δείξετε στο σκύλο σας ότι τον αγαπάτε «στη δική του γλώσσα»

Life 18:21
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Από σήμερα υποχρεωτικές για τις επιχειρήσεις οι πληρωμές με IRIS

Από σήμερα υποχρεωτικές για τις επιχειρήσεις οι πληρωμές με IRIS

Οικονομία 01.12.2025 07:17
Πότε οι επιχειρήσεις κινδυνεύουν από αυξημένους φόρους λόγω ελλείψεων στα βιβλία

Πότε οι επιχειρήσεις κινδυνεύουν από αυξημένους φόρους λόγω ελλείψεων στα βιβλία

Οικονομία 01.12.2025 06:23
Διετής παράταση στην υποβολή στοιχείων βιωσιμότητας για χιλιάδες επιχειρήσεις

Διετής παράταση στην υποβολή στοιχείων βιωσιμότητας για χιλιάδες επιχειρήσεις

Οικονομία 28.11.2025 06:09
Στα 214,35 δισ. ευρώ μειώθηκαν οι τραπεζικές καταθέσεις τον Οκτώβριο - Εκροή 2,49 δισ. ευρώ

Στα 214,35 δισ. ευρώ μειώθηκαν οι τραπεζικές καταθέσεις τον Οκτώβριο - Εκροή 2,49 δισ. ευρώ

Οικονομία 27.11.2025 14:47

NETWORK

Δήμος Αθηναίων: Δράσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση του HIV

Δήμος Αθηναίων: Δράσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση του HIV

healthstat.gr 12.02.2025 - 16:00
Γ. Μανιάτης: Διπλή κόκκινη κάρτα από την Κομισιόν για την απραξία στις καταστροφές των δασών ελάτης

Γ. Μανιάτης: Διπλή κόκκινη κάρτα από την Κομισιόν για την απραξία στις καταστροφές των δασών ελάτης

ienergeia.gr 12.02.2025 - 15:33
Ικανοποίηση του Bioenergy Europe και της ΕΛΕΑΒΙΟΜ για την αναγνώριση του ρόλου της Bιοενέργειας στη νέα Στρατηγική της ΕΕ για τη Βιοοικονομία

Ικανοποίηση του Bioenergy Europe και της ΕΛΕΑΒΙΟΜ για την αναγνώριση του ρόλου της Bιοενέργειας στη νέα Στρατηγική της ΕΕ για τη Βιοοικονομία

ienergeia.gr 12.02.2025 - 15:07
Ψηφιακός μετασχηματισμός στην υγεία: μια διεθνής συνεργασία αλλάζει τα σημερινά δεδομένα της περιεγχειρητικής φροντίδας στην Ελλάδα

Ψηφιακός μετασχηματισμός στην υγεία: μια διεθνής συνεργασία αλλάζει τα σημερινά δεδομένα της περιεγχειρητικής φροντίδας στην Ελλάδα

healthstat.gr 12.02.2025 - 15:41
Λουμάκης (ΣΠΕΦ): Η Ελλάδα δυνητικός εξαγωγέας τεχνογνωσίας στην λειτουργία αγορών υπό υψηλή διείσδυση ΑΠΕ External

Λουμάκης (ΣΠΕΦ): Η Ελλάδα δυνητικός εξαγωγέας τεχνογνωσίας στην λειτουργία αγορών υπό υψηλή διείσδυση ΑΠΕ External

ienergeia.gr 12.02.2025 - 15:17
ΑΠΘ: «15η ημερίδα για την Εφηβεία»

ΑΠΘ: «15η ημερίδα για την Εφηβεία»

healthstat.gr 12.02.2025 - 15:44
Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας: Χρηματοδότηση 3.092.823 ευρώ για την ενεργειακή αναβάθμιση του Νοσοκομείου Άμφισσας

Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας: Χρηματοδότηση 3.092.823 ευρώ για την ενεργειακή αναβάθμιση του Νοσοκομείου Άμφισσας

ienergeia.gr 12.02.2025 - 15:04
Επιστήμονες και ασθενείς ζητούν εθνική στρατηγική και αναγνώριση του χρόνιου πόνου ως νόσου

Επιστήμονες και ασθενείς ζητούν εθνική στρατηγική και αναγνώριση του χρόνιου πόνου ως νόσου

healthstat.gr 12.02.2025 - 15:55
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: ΚΛΕΑΝΘΟΥΣ 8, 16346 ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: Φ.Α.Ε. Πειραιά
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 7517080
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games