Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Οικονομία 19.03.2018 22:16 UPD 19.03.2018 22:30

Ο Σπίρτζης προανήγγειλε «διορθώσεις» στις συγκοινωνίες του ΟΑΣΘ

Image of Κώστας Ντέμος Κώστας Ντέμος
Ο Σπίρτζης προανήγγειλε «διορθώσεις» στις συγκοινωνίες του ΟΑΣΘ
«Ο λαός θα μας κρίνει για την αποτελεσματικότητα, για το κόστος των έργων και για τη διαφάνεια που τα κάνουμε»

Ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, σε ημερίδα του ΣΥΡΙΖΑ Α' και Β' Θεσσαλονίκης, ανέπτυξε τους βασικούς άξονες του κυβερνητικού σχεδιασμού για τις μεταφορές και τις υποδομές, στην περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.

Υπογράμμισε ότι η περιοχή έχει ανάγκη από έργα που «στηρίζουν την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας», όχι από έργα «βιτρίνας», αλλά από «έργα για την κοινωνία και για τις υγιείς παραγωγικές δυνάμεις». «Δεν μπορούμε να έχουμε μια ιεράρχηση και ένα σχεδιασμό στον "αέρα", όπως είχαμε πριν» είπε ο κ. Σπίρτζης και πρόσθεσε χαρακτηριστικά:

«Τα έργα δεν ανήκουν σε καμία κυβέρνηση, σε κανέναν υπουργό, σε κανέναν περιφερειάρχη, ή δήμαρχο, ανήκουν στον ελληνικό λαό που τα πληρώνει. Και επομένως, αυτός ο λαός θα μας κρίνει για την αποτελεσματικότητα, για το κόστος των έργων και για τη διαφάνεια που τα κάνουμε».

Ο κ. Σπίρτζης ανέφερε ότι η επιδίωξη είναι «πώς θα κάνουμε τη Θεσσαλονίκη κεντροοικονομικό, πολιτιστικό, εμπορικό των Βαλκανίων» και συνέχισε:

«Δεν γίνεται να κάνει η χώρα εξήντα χρόνια να ολοκληρώσει τον αυτοκινητόδρομο Αθηνών Θεσσαλονίκης, ούτε να είναι παρατημένο - όταν αναλάβαμε- χωρίς χρηματοδότηση και χωρίς πολιτική διάθεση ολοκλήρωσης, το έργο για τη σιδηροδρομική σύνδεση Αθήνας - Θεσσαλονίκης. Και είμαστε πολύ περήφανοι που τον Ιούνιο αυτό το έργο τελειώνει, ολοκληρώνεται».

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

Εγνατία Οδός, Σιδηροδρομική διασύνδεση ΠΑΘΕ - λιμάνι Θεσσαλονίκης

Αναφερόμενος στην Εγνατία Οδό, ο υπουργός Υποδομών έκανε λόγο για «καταπληκτικό έργο», το οποίο κόστισε «επτά δισ. ευρώ», τόνισε όμως ότι «σχεδιάστηκε με τρόπο που -με εξαίρεση την Ηγουμενίτσα- δεν είχε πρόσβαση, ή διασύνδεση με λιμάνι, σιδηρόδρομο, βιομηχανική περιοχή, μεγάλο αστικό κέντρο, ή τουριστική περιοχή.

«Ούτε με τη Θεσσαλονίκη, ούτε με τη Χαλκιδική» δήλωσε χαρακτηριστικά ο υπουργός και πρόσθεσε: «Και αυτό δείχνει, το πώς κάποιοι εκτελούσαν έργα για τα έργα και, έργα για να εξυπηρετήσουν άλλα συμφέροντα από αυτά των υγιών παραγωγικών δυνάμεων της χώρας». Σχολιάζοντας, δημοσιεύματα που προβάλλουν τον ισχυρισμό, ότι η εγκατάσταση «ηλεκτρονικού αναλογικού συστήματος διοδίων» θα εμποδίσει «την παραχώρηση της Εγνατίας» ο κ. Σπίρτζης τόνισε: «Η αλήθεια είναι ότι, όποιος δε θέλει να μπει, να εγκατασταθεί, το ηλεκτρονικό αναλογικό σύστημα διοδίων επιθυμεί να υποτιμήσει την αξία της Εγνατίας».

Ο κ. Σπίρτζης ανέφερε, ότι η σημερινή κυβέρνηση προωθεί και προχωρά έργα υποδομής και συνδυασμένες μεταφορές, εντάσσοντας τα, σε διευρωπαϊκά δίκτυα, με στόχευση την αναβάθμιση συνολικά της ευρύτερης περιοχής, την τόνωση οικονομικών και εμπορικών δραστηριοτήτων και τη διασύνδεση της περιοχής και της χώρας με τις γειτονικές χώρες των Βαλκανίων, όπως είναι η οδική και η σιδηροδρομική διασύνδεση της ΠΑΘΕ με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Υπογράμμισε, επίσης, ότι η κυβέρνηση τρέχει τις διαδικασίες για να υλοποιηθεί ο «στρατηγικής σημασίας» σχεδιασμός για τη «σιδηροδρομική Εγνατία», με όλα τα πλεονεκτήματα και τα «γεωπολιτικά», που θα αποκτήσει η χώρα και η περιοχή με αυτό το έργο.

ΟΑΣΘ και Μετρό Θεσσαλονίκης

Ο κ. Σπίρτζης έκανε λόγο «παλαιοκομματικές» λογικές που επικράτησαν τα προηγούμενα χρόνια, με αποτέλεσμα πολλά από τα μεγάλα έργα, είτε να μην προχωρούν, είτε να σημειώνονται καθυστερήσεις, είτε ο σχεδιασμός να εξυπηρετεί άλλες ανάγκες από αυτές που υπήρχαν. Αναφέρθηκε στις πρωτοβουλίες της σημερινής κυβέρνησης για την προώθηση έργων που είχαν γίνει, όπως είπε, «ανέκδοτα» για δεκαετίες, για την Κεντρική Μακεδονία και τη Θεσσαλονίκη.

Για το μετρό, υπογράμμισε ότι «από ανέκδοτο έγινε έργο» και ότι η βασική του γραμμή θα τελειώσει ως το τέλος του 2019 -και λίγους μήνες μετά και η επέκταση της Καλαμαριάς- προσθέτοντας ότι «βρέθηκε λύση, που δεν βρισκόταν πριν» στον σταθμό Ελευθερίου Βενιζέλου με διατήρηση των αρχαίων στον υπό κατασκευή σταθμό, ενώ θα ξεκινήσουν και οι «πρόδρομες εργασίες» για την επέκταση της κεντρικής γραμμής προς τη δυτική Θεσσαλονίκη.

Ο κ. Σπίρτζης στάθηκε, ιδιαίτερα, στην αστική συγκοινωνία και στον ΟΑΣΘ, τονίζοντας ότι προσεχώς αναμένεται το σχέδιο νόμου «για να βγουν στον δρόμο, άλλα σαράντα, πενήντα λεωφορεία» ενώ «μέσα στη χρονιά» θα δημοπρατηθεί και «το ηλεκτρονικό αναλογικό σύστημα εισιτηρίων». Επίσης, προχώρησε σε μια «αποκάλυψη» για τον στόλο των λεωφορείων.

«Από 2003 ως και το 2014 αποσύρθηκαν από τον ΟΑΣΘ, πριν από-ιδιωτικοποιηθεί, 394 λεωφορεία ηλικίας δώδεκα ετών» είπε ο κ. Σπίρτζης, προσθέτοντας ότι αυτά, αντί να εκχωρηθούν στο δημόσιο «σύμφωνα με τη σύμβαση που υπήρχε» δόθηκαν ως σκραπ ή στα ΚΤΕΛ και πρόσθεσε:

«Όχι μόνο δεν ήλθαν στο ελληνικό δημόσιο, αλλά πουλήθηκαν σε τιμές 570 ευρώ το ένα -το λεωφορείο των δώδεκα ετών- 700 ευρώ, 750 ευρώ -και εσείς θα θέλατε κανένα, φαντάζομαι- ως σκραπ. Και κάποια άλλα σε ΚΤΕΛ, που τα χρησιμοποίησαν. Και δε δόθηκαν στο ελληνικό δημόσιο, που όφειλαν σύμφωνα με τη σύμβαση να τα δώσουν, γιατί ήταν περιουσία του».

Ο κ. Σπίρτζης εξήγησε ότι η πολιτική της κυβέρνησης για τις συγκοινωνίες δεν είναι η αναπλήρωση και η επέκταση του στόλου λεωφορείων, μέσω δανεισμού, αλλά αντίθετα μια πρακτική που να υποστηρίζει και τις τοπικές δημόσιες και ιδιωτικές βιομηχανίες και υπογράμμισε ότι η στόχευση είναι να γίνουν δύο ΣΔΙΤ για την παραγωγή σύγχρονων προδιαγραφών λεωφορείων και μικρότερων ηλεκτρικών λεωφορείων.

«Εμείς, λοιπόν, αυτό που παλέψαμε και παλεύουμε είναι, να μην κλείσει η ΕΛΒΟ και να μην αγοράσουμε λεωφορεία εάν ένα κομμάτι της παραγωγικής δομής των λεωφορείων που θέλουμε να προμηθευτούμε δεν παραχθεί στη χώρα μας».

Ταυτόχρονα, σχολίασε για τη Θεσσαλονίκη, «δεν είναι ορθολογικό» να υπάρχει ένας σχεδιασμός, που να επιτρέπει «να κινείται ένας πολίτης από την άκρη του νομού μέχρι το κέντρο της πόλης με ένα ευρώ» και προανήγγειλε «διορθώσεις» στο σύστημα της αστικής συγκοινωνίας, μέχρι να λειτουργήσει το μετρό.

«Δεν ξέρω, ποιοι πολιτευτές ήταν από τα συγκεκριμένα χωριά, και πού βάσισαν έναν τέτοιου είδους σχεδιασμό, σε ποιές αρχές, σε ποιές αξίες, αλλά δεν τον καταλαβαίνω. Θα βρούμε ποιοί βουλευτές του παλαιοκομματισμού έπαιρναν ψήφους εκεί, ή γεννήθηκαν εκεί για να το εξηγήσουμε. Ούτε είναι λογικό ο πλέον απομακρυσμένος οικισμός να μην έχει σύνδεση».

Έργα χρηματοδοτούμενα από ΕΣΠΑ

Ο υπουργός αναφέρθηκε και σε έργα που θα υλοποιηθούν με πόρους του ΕΣΠΑ 2014-2020, όπως ο προαστιακός δυτικής Θεσσαλονίκης, η σιδηροδρομική σύνδεση με το λιμάνι και τον έκτο προβλήτα, οι σιδηροδρομικές γέφυρες στον Γαλλικό ποταμό και οι ενέργειες για το εμπορευματικό κέντρο στο πρώην στρατόπεδο «Γκόνου», που «θα αναβαθμίσει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης και τις υπόλοιπες δραστηριότητες που σχετίζονται με τις συνδυασμένες μεταφορές».

Επεσήμανε, ακόμη, την ολοκλήρωση των έργων του κόμβου στην επέκταση του αεροδιαδρόμου στο αεροδρόμιο Μακεδονία, σε χρόνο που δεν επηρεάζει τον τουρισμό, αλλά και νωρίτερα απ' ότι είχε προγραμματιστεί. Τέλος, αναφέρθηκε στον σχεδιασμό για τα αντιπλημμυρικά έργα, σε συνεργασία με τις τοπικές αρχές.

Ο κ. Σπίρτζης έκανε επίσης λόγο για «μεγάλες αλλαγές» που έγιναν στο «θεσμικό πλαίσιο» και στις «δομές», μάλιστα, μέσα σε περίοδο οικονομικής στενότητας, όπως ο νέος νόμος για τις δημόσιες συμβάσεις και τις ΣΔΙΤ, η πρόβλεψη ότι ένα έργο δεν μπορεί να δημοπρατηθεί εάν δεν τακτοποιηθούν οι απαλλοτριώσεις και οι αρχαιολογικές εργασίες, ή το να λαμβάνεται υπόψη το κοινωνικό πρόσημο στον σχεδιασμό των έργων και να γίνονται οι διαδικασίες με πλήρη διαφάνεια, κ.α.

Στην ημερίδα, που έγινε σε αίθουσα του δημαρχείου Θεσσαλονίκης, με θέμα: «Δημόσιος χώρος, δημόσιες επενδύσεις και ο ρόλος του στην ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης» μίλησαν επίσης, ο αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σωκράτης Φάμελλος, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης, ο πρόεδρος του ΤΕΕ/ΤΚΜ Πάρης Μπίλλιας, ενώ παραβρέθηκαν, μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ Στέλιος Παππάς, ο πρόεδρος του ΟΣΕΘ, Κώστας Αμπατζάς, ο πρόεδρος της ΕΥΑΘ Γιάννης Κρεστενίτης, ο πρόεδρος της Εγνατίας Οδού, Απόστολος Αντωνούδης, η διευθύντρια του γραφείου του πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη Κατερίνα Νοτοπούλου, δήμαρχοι και δημοτικοί σύμβουλοι του πολεοδομικού συγκροτήματος, εκπρόσωποι φορέων της πόλης, κ.α.

# TAGS

  • ΣΠΙΡΤΖΗΣ
  • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Η μαγεία των Χριστουγέννων ξεκινά από τα Public

Η μαγεία των Χριστουγέννων ξεκινά από τα Public

Η Stoiximan παρουσιάζει τη νέα της εικόνα

Η Stoiximan παρουσιάζει τη νέα της εικόνα

Όταν οι αρθρώσεις αρχίζουν να μιλούν, είναι καιρός να τις ακούσεις

Όταν οι αρθρώσεις αρχίζουν να μιλούν, είναι καιρός να τις ακούσεις

Η εποχή του Universal Exchange: Η Bitget επαναπροσδιορίζει την ψηφιακή οικονομία

Η εποχή του Universal Exchange: Η Bitget επαναπροσδιορίζει την ψηφιακή οικονομία

26 μοναδικές προτάσεις δώρων για το 2026, από 10€ έως 200€ μόνο από το στίγκα!

26 μοναδικές προτάσεις δώρων για το 2026, από 10€ έως 200€ μόνο από το στίγκα!

Στους ώμους των αγροτών μια ολόκληρη κοινωνία

Στους ώμους των αγροτών μια ολόκληρη κοινωνία

3ος Πανελλήνιος Γραπτός ΑΣΕΠ - Ο γλωσσικός συλλογισμός «Σωστό/Λάθος/Δεν μπορώ να πω»

3ος Πανελλήνιος Γραπτός ΑΣΕΠ - Ο γλωσσικός συλλογισμός «Σωστό/Λάθος/Δεν μπορώ να πω»

Τελική ευθεία για φόρους και δηλώσεις: Όλες οι εκκρεμότητες έως 31 Δεκεμβρίου

Τελική ευθεία για φόρους και δηλώσεις: Όλες οι εκκρεμότητες έως 31 Δεκεμβρίου

Επιστροφή ενοικίου: Τελευταία ευκαιρία για άμεση πληρωμή, γιατί το ποσό βγαίνει «μικρότερο»

Επιστροφή ενοικίου: Τελευταία ευκαιρία για άμεση πληρωμή, γιατί το ποσό βγαίνει «μικρότερο»

Οι επόμενες πληρωμές για συντάξεις, ΔΥΠΑ, επιδόματα και Δώρο Χριστουγέννων

Οι επόμενες πληρωμές για συντάξεις, ΔΥΠΑ, επιδόματα και Δώρο Χριστουγέννων

Η «δύναμη» της βιταμίνης Α - Γιατί είναι σημαντική

Η «δύναμη» της βιταμίνης Α - Γιατί είναι σημαντική

Πόσο καιρό διατηρούνται τα μελομακάρονα και οι κουραμπιέδες

Πόσο καιρό διατηρούνται τα μελομακάρονα και οι κουραμπιέδες

Χορτοφαγική και vegan διατροφή στα παιδιά - Πόσο ασφαλής είναι

Χορτοφαγική και vegan διατροφή στα παιδιά - Πόσο ασφαλής είναι

Βελούδινη σούπα με κουνουπίδι χωρίς κρέμα γάλακτος - Η συνταγή

Βελούδινη σούπα με κουνουπίδι χωρίς κρέμα γάλακτος - Η συνταγή

Οι ενεργειακοί πάροχοι στο «παιχνίδι» των τηλεπικοινωνιών- Αυξάνονται οι συμμαχίες και ο ανταγωνισμός

Οι ενεργειακοί πάροχοι στο «παιχνίδι» των τηλεπικοινωνιών- Αυξάνονται οι συμμαχίες και ο ανταγωνισμός

RED III: Δίμηνη προθεσμία συμμόρφωσης στους κανόνες δίνει η Κομισιόν- Στο κάδρο η Ελλάδα και άλλες 7 χώρες

RED III: Δίμηνη προθεσμία συμμόρφωσης στους κανόνες δίνει η Κομισιόν- Στο κάδρο η Ελλάδα και άλλες 7 χώρες

Κομισιόν: 1,3 τρισ. ευρώ για τα δίκτυα έως το 2040 – Ποια ελληνικά projects εντάσσονται στις «ενεργειακές λεωφόρους»

Κομισιόν: 1,3 τρισ. ευρώ για τα δίκτυα έως το 2040 – Ποια ελληνικά projects εντάσσονται στις «ενεργειακές λεωφόρους»

Πάνω από 500 εκατ. ευρώ το έλλειμμα ΕΛΥΚΩ – Άμεση παρέμβαση από την Πολιτεία ζητά ο ΕΣΠΕΝ

Πάνω από 500 εκατ. ευρώ το έλλειμμα ΕΛΥΚΩ – Άμεση παρέμβαση από την Πολιτεία ζητά ο ΕΣΠΕΝ

Τα αγροτικά μπλόκα βαρόμετρο για τη ζήτηση καυσίμων- Ανθεκτική η αγορά με οριακή τάση ανόδου τιμών

Τα αγροτικά μπλόκα βαρόμετρο για τη ζήτηση καυσίμων- Ανθεκτική η αγορά με οριακή τάση ανόδου τιμών

Τα αγροτικά μπλόκα βαρόμετρο για τη ζήτηση καυσίμων- Ανθεκτική η αγορά με οριακή τάση ανόδου τιμών

Τα αγροτικά μπλόκα βαρόμετρο για τη ζήτηση καυσίμων- Ανθεκτική η αγορά με οριακή τάση ανόδου τιμών

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Κ. Τσουκαλάς: Το να δηλώνει ο Κ. Μητσοτάκης ότι η κυβέρνησή του στηρίζει τους συνταξιούχους είναι ο απόλυτος εμπαιγμός

Πολιτική 12:41

ΣΥΡΙΖΑ: Φωνάζει ο αρχηγός των γαλάζιων ακρίδων, για να φοβηθούν οι αγρότες

Πολιτική 12:30

Ζελένσκι: Ζητά «αξιοπρεπή» ειρήνη ενόψει της συνάντησης Αμερικανών, Ευρωπαίων και Ουκρανών στο Βερολίνο

Διεθνή 12:21

Άρης - Ολυμπιακός: Τι ώρα και σε ποιο κανάλι το ντέρμπι της 14ης αγωνιστικής της Super League

Αθλητισμός 12:13

Μακελειό στην Αυστραλία: Η στιγμή που πολίτης αφοπλίζει έναν από τους δύο δράστες (Βίντεο)

Διεθνή 12:02

Κόντρα Πολάκη - Παπαθανάση στη Βουλή για τον Πιερρακάκη: «Θα γίνει πιο μισητός και από τον Ντάισελμπλουμ»

Πολιτική 11:45
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ο Σιακαντάρης και η παρουσίαση του βιβλίου Τσίπρα

Ο Πληροφοριοδότης 13:06

Κρήτη: Πληθαίνουν τα ερωτήματα για την εξαφάνιση του 33χρονου γιατρού - «Δεν ήταν καλά», λέει ο πατέρας του

Ελλάδα 16:10

Ο Παύλος Μαρινάκης στέλνει μηνύματα για τον ρόλο της νέας γενιάς

Ο Πληροφοριοδότης 13:03

Η υπεράσπιση του 2015 - 19 και η αντιδεξιά ρητορική

Ο Πληροφοριοδότης 18:15

Η Toyota αποκαλύπτει το νέο Hilux - Πότε έρχεται στην Ελλάδα

Auto - Moto 13:36
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη οδηγός λεωφορείου που παρέσυρε μπάρες σε σιδηροδρομική διάβαση

Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη οδηγός λεωφορείου που παρέσυρε μπάρες σε σιδηροδρομική διάβαση

Ελλάδα 14.12.2025 11:01
Μικρής έκτασης ρύπανση στη μαρίνα ΕΤΑΔ της Καλαμαριάς Θεσσαλονίκης

Μικρής έκτασης ρύπανση στη μαρίνα ΕΤΑΔ της Καλαμαριάς Θεσσαλονίκης

Ελλάδα 12.12.2025 23:18
Θεσσαλονίκη: Οβίδα του Β΄ Παγκόσμιου Πολέμου βρέθηκε στον 6ο προβλήτα του λιμανιού

Θεσσαλονίκη: Οβίδα του Β΄ Παγκόσμιου Πολέμου βρέθηκε στον 6ο προβλήτα του λιμανιού

Ελλάδα 12.12.2025 23:07
Αντίστροφη μέτρηση για τη μεγάλη συναυλία του ΚΚΕ για τον Μίκη Θεοδωράκη στη Θεσσαλονίκη

Αντίστροφη μέτρηση για τη μεγάλη συναυλία του ΚΚΕ για τον Μίκη Θεοδωράκη στη Θεσσαλονίκη

Entertainment 12.12.2025 16:32

NETWORK

Πέτη Πέρκα: Η κυβέρνηση θέλει να τα ξεπουλήσει όλα - «Πάρτι» δισεκατομμυρίων με τις Συμβάσεις Παραχώρησης

Πέτη Πέρκα: Η κυβέρνηση θέλει να τα ξεπουλήσει όλα - «Πάρτι» δισεκατομμυρίων με τις Συμβάσεις Παραχώρησης

ienergeia.gr 12.12.2025 - 13:58
Βελούδινη σούπα με κουνουπίδι χωρίς κρέμα γάλακτος - Η συνταγή

Βελούδινη σούπα με κουνουπίδι χωρίς κρέμα γάλακτος - Η συνταγή

healthstat.gr 12.14.2025 - 06:33
Χορτοφαγική και vegan διατροφή στα παιδιά - Πόσο ασφαλής είναι

Χορτοφαγική και vegan διατροφή στα παιδιά - Πόσο ασφαλής είναι

healthstat.gr 12.14.2025 - 06:00
Χρ.Δήμας για “Route 2025”: Ενεργειακή αυτονομία του ΔΑΑ και αναβάθμιση της Ελλάδας στις βιώσιμες αερομεταφορές

Χρ.Δήμας για “Route 2025”: Ενεργειακή αυτονομία του ΔΑΑ και αναβάθμιση της Ελλάδας στις βιώσιμες αερομεταφορές

ienergeia.gr 12.12.2025 - 15:18
Σ. Αρναούτογλου: Με ΗΠΑ και Κίνα να αποδυναμώνουν τη Συμφωνία του Παρισιού, η Ευρώπη καλείται να ηγηθεί σε μια κρίση που δεν γνωρίζει σύνορα

Σ. Αρναούτογλου: Με ΗΠΑ και Κίνα να αποδυναμώνουν τη Συμφωνία του Παρισιού, η Ευρώπη καλείται να ηγηθεί σε μια κρίση που δεν γνωρίζει σύνορα

ienergeia.gr 12.12.2025 - 15:02
Η «δύναμη» της βιταμίνης Α - Γιατί είναι σημαντική

Η «δύναμη» της βιταμίνης Α - Γιατί είναι σημαντική

healthstat.gr 12.14.2025 - 06:20
ΑΠΘ: Πρώτη επιτυχημένη εφαρμογή εισαγωγής ανακυκλωμένου πλαστικού σε ασφαλτοτάπητες

ΑΠΘ: Πρώτη επιτυχημένη εφαρμογή εισαγωγής ανακυκλωμένου πλαστικού σε ασφαλτοτάπητες

ienergeia.gr 12.12.2025 - 15:44
Πόσο καιρό διατηρούνται τα μελομακάρονα και οι κουραμπιέδες

Πόσο καιρό διατηρούνται τα μελομακάρονα και οι κουραμπιέδες

healthstat.gr 12.14.2025 - 06:11
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: Ιπποκράτους 2, Αθήνα, 10679, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ Αττικής
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 3608484
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games