Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Επιστήμη 06.09.2023 13:49

Πώς να επικοινωνήσετε με πιθανούς πελάτες που ανήκουν στη Γενιά Z

Image of Newsroom Newsroom
Πώς να επικοινωνήσετε με πιθανούς πελάτες που ανήκουν στη Γενιά Z
Η Γενιά Z έχει αλλάξει το τοπίο των καταναλωτών εδώ και κάποιο καιρό. Αποτελώντας το 26% του πληθυσμού, πρόκειται για ένα πληθυσμό 2 δισεακατομμυρίων, ηλικίας 10-25 ετών σήμερα, που θα βρίσκονται πίσω από το 48% των αγορών λιανικής παγκοσμίως έως το 2030.

Ως άτομα που έχουν μεγαλώσει μέσα στον ψηφιακό κόσμο, έχουν τις δικές τους προσδοκίες και συνήθειες όσον αφορά στην αλληλεπίδραση με επιχειρήσεις. Για να επικοινωνούν αποτελεσματικά με αυτήν τη γενιά, οι marketers πρέπει να κατανοήσουν τον τρόπο με τον οποίον αυτοί οι χρήστες παίρνουν αποφάσεις αγοράς και πώς χρησιμοποιούν τις διαδικτυακές πλατφόρμες.

Ο κοινωνικός παλμός της Γενιάς Z: Συνήθειες, Προτιμήσεις Αγορών και Κορυφαίες Πλατφόρμες

Η χρήση των κοινωνικών μέσων από τη Γενιά Z διαμορφώνει σημαντικά την καταναλωτική της συμπεριφορά. Το 35% από αυτούς δαπανούν πάνω από δύο ώρες καθημερινά στα κοινωνικά δίκτυα, περισσότερο από τους millennials και τους baby boomers. Ως κάτοικοι του ψηφιακού κόσμου, βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στα κοινωνικά δίκτυα για να αναζητήσουν, να αξιολογήσουν και να αλληλεπιδράσουν με προϊόντα και επιχειρήσεις. Περίπου το 85% τους χρησιμοποιεί τα κοινωνικά μέσα για να ενημερωθεί για προϊόντα.

Δεδομένα από έρευνες δείχνουν ότι το 69% επισκέπτεται καταστήματα βασιζόμενο σε αναρτήσεις στα κοινωνικά δίκτυα και το 83% εμπιστεύεται τις αξιολογήσεις πελατών στα κοινωνικά μέσα περισσότερο από τις παραδοσιακές πλατφόρμες διαφήμισης. Αυτή η τάση αναμένεται να συνεχιστεί, καθώς η Γενιά Α, η επόμενη ομάδα οικονομικά ενεργών καταναλωτών, εμπιστεύεται επίσης τους influencers και τις προτάσεις των φίλων της στα κοινωνικά μέσα.

Στο Πορτοφόλι της Γενιάς Z: Αγορές κατόπιν σκέψης, Κοινωνική Ευθύνη και Αξιόπιστα Έσοδα

Πάνω από το 70% των μελών της Γενιάς Z διαθέτουν σταθερές πηγές εσόδων, καθιστώντας τους οικονομικά υπεύθυνους και προσεκτικούς όσον αφορά τις δαπάνες.

Η συμπεριφορά τους όσον αφορά τις αγορές δεν είναι παρορμητική: περίπου το 50% κάνει αγορές online μηνιαίως, αλλά μόνο τις απαραίτητες, ενώ το 33% αναζητά καλές προσφορές και ψωνίζει κατά τις περιόδους των εκπτώσεων. Σε μια έρευνα της Rakuten, περισσότερο από το ήμισυ των συμμετεχόντων βασίστηκε στην ιστοσελίδα μιας εταιρείας για πληροφορίες προϊόντων, περίπου το 40% χρησιμοποίησε κριτικές online και το 29% προτίμησε τα κοινωνικά μέσα. Οι μετα-millenials είναι ευαισθητοποιημένοι όσον αφορά στις τιμές, με το 90% να τις συγκρίνει πριν αγοράσει κάτι. Δίνουν προτεραιότητα στην αξία, την ποιότητα και τις ηθικές πρακτικές όταν αποφασίζουν πού θα ξοδέψουν τα χρήματά τους.

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

Η Γενιά Z ενδιαφέρεται βαθιά για κοινωνικά θέματα και υποστηρίζει εταιρείες που επηρεάζουν θετικά την κοινωνία. Δίνουν προτεραιότητα στο περιβάλλον, την ισότητα και τη δικαιοσύνη. Οι οργανισμοί πρέπει να είναι αυθεντικοί στις πράξεις τους και να φέρονται υπεύθυνα, αφού η Γενιά Z διακρίνει εύκολα την υποκρισία και οι περισσότεροι από αυτούς πιστεύουν πως οι εταιρείες θα έπρεπε να δωρίζουν σε φιλανθρωπικούς οργανισμούς και να προωθούν την ανοχή και την ενσωμάτωση.

Η Συνταγή της Γενιάς Z: Εστιασμένα Μηνύματα, Ελκυστικά Μέσα και Απρόσκοπτες Αλληλεπιδράσεις

Οι εταιρείες μπορούν να εξερευνήσουν συγκεκριμένες στρατηγικές για να ενεργοποιήσουν τους πελάτες της Γενιάς Z: παροχή στοχευμένων μηνυμάτων, άψογων αλληλεπιδράσεων με τον πελάτη και εξατομικευμένων εμπειριών.

Εξατομικευμένη Επικοινωνία

Το 87% της Γενιάς Z επιθυμεί μια εξατομικευμένη εμπειρία αγορών. Χρησιμοποιώντας τις δυνατότητες των εφαρμογών μηνυμάτων σε συνδυασμό με CDPs, οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν και να αποστείλουν εξατομικευμένα μηνύματα, βασισμένα στα ατομικά ενδιαφέροντα και προτιμήσεις, προκαλώντας έτσι αύξηση στις μετατροπές και τις πωλήσεις. Οι εταιρείες μπορούν να οπτικοποιήσουν το περιεχόμενο με χαρακτηριστικά όπως κουμπιά call-to-action, εικόνες και emojis για να εξατομικεύσουν τα μηνύματα και να κάνουν τη μάρκα τους να ξεχωρίζει.

Τα εξατομικευμένα μηνύματα εξυπηρετούν την επιθυμία της Γενιάς Z για εκτενή έρευνα πριν προβούν σε αγορές. Παρέχουν σε πιθανούς πελάτες πληροφορίες σχετικά με τις τελευταίες προσφορές και εκπτώσεις και επιτρέπουν αλληλεπιδράσεις σε πραγματικό χρόνο μέσω διαφόρων μέσων όπως κείμενο, εικόνες, βίντεο και αρχεία. Επιπλέον, οι εταιρείες μπορούν να στέλνουν ενημερώσεις στη Γενιά Z σχετικά με τις αγορές, τις παραδόσεις, τα ραντεβού και άλλα – απευθείας μέσω μιας συνομιλίας.

Περισσότερο από οποιαδήποτε προηγούμενη γενιά, η Γενιά Z εκτιμά την μη ενοχλητική επικοινωνία. Για αυτούς είναι σημαντικό να υπάρχουν σαφή όρια κατά την αλληλεπίδραση με εταιρείες, κάτι που οι τελευταίες θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη. Για παράδειγμα, τα επαγγελματικά μηνύματα στο Viber πηγαίνουν στα «Εισερχόμενα Επιχειρήσεων», έναν χώρο αφιερωμένο αποκλειστικά στις επικοινωνίες των εταιρειών με τους χρήστες. Αυτό κάνει πιο εύκολο τον χειρισμό και την πρόσβαση στα μηνύματα από τους λογαριασμούς των εταιρειών για τους χρήστες και βοηθά τις εταιρείες να έχουν μεγαλύτερη ορατότητα μεταξύ των πελατών με τους οποίους θα ήθελαν να αλληλεπιδράσουν.

Παρουσία 24/7 μέσω chatbots

Τα chatbots διευκολύνουν τις εταιρείες να προσφέρουν αποτελεσματική εξυπηρέτηση 24 ώρες το 24ωρο στη Γενιά Z, εύκολες αγορές και γρήγορες απαντήσεις σε ερωτήματα - μια εμπειρία που αναμένει το 82% των σύγχρονων καταναλωτών. Οι προηγμένες τεχνολογίες της τεχνητής νοημοσύνης και της μηχανικής μάθησης βοηθούν στη δημιουργία έξυπνων chatbots που παρέχουν απρόσκοπτες και διαδραστικές υπηρεσίες. Το κοινό της Γενιάς Z θα εκτιμήσει σίγουρα τις ανεπιτήδευτες και έντονες αλληλεπιδράσεις με τις εταιρείες που χρησιμοποιούν chatbots τεχνητής νοημοσύνης.

Η Δύναμη της Εικόνας

Για να τραβήξουν την προσοχή της Γενιάς Z σε μόλις οκτώ δευτερόλεπτα ή ακόμα λιγότερο, οι εταιρείες θα πρέπει να σκεφτούν να χρησιμοποιήσουν οπτικά στοιχεία. Για παράδειγμα, οι εταιρείες στο Viber χρησιμοποιούν φακούς επαυξημένης πραγματικότητας (AR) που επιτρέπουν στους χρήστες να προσθέσουν ευχάριστα οπτικά στοιχεία και εφέ στις φωτογραφίες και τα βίντεο τους για να εκφράσουν τα συναισθήματά τους. Οι φακοί AR μπορούν να δημιουργηθούν για διαφορετικά τμήματα καταναλωτών, ειδικά της Γενιάς Z, για να αυξηθεί σημαντικά η αλληλεπίδρασή τους με την εταιρεία. Οι τεχνολογίες AR προσφέρουν διαδραστικές εμπειρίες, όπως μικρά παιχνίδια, διαγωνισμούς και αλληλεπιδράσεις με χαρακτήρες, που αρέσουν ιδιαίτερα σε αυτό το κοινό. Η φακών AR που γίνονται viral μπορεί επίσης να βοηθήσει στην ευαισθητοποίηση για διάφορα ζητήματα που απασχολούν τη Γενιά Z, όπως το περιβάλλον, η ψυχική υγεία και η εκπαίδευση.

Αξιόπιστη και Ασφαλής Αλληλεπίδραση

Όσον αφορά την ασφάλεια, η Γενιά Z βρίσκεται σε υψηλότερο κίνδυνο κυβερνοαπειλών, καθώς εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από την τεχνολογία. Είναι λιγότερο προετοιμασμένη να αναγνωρίσει προσπάθειες email phishing ή ψεύτικων ιστοσελίδων. Επιπλέον, είναι πιο επιρρεπής να καθυστερεί τις απαιτούμενες ενημερώσεις των πληροφοριακών της συστημάτων, ενώ επίσης χρησιμοποιεί συνεχώς τους ίδιους κωδικούς πρόσβασης για προσωπικούς και εταιρικούς λογαριασμούς.

Γι' αυτό είναι σημαντικό να επιλέξετε σοφά τις λύσεις σας για ασφαλή αλληλεπίδραση με αυτό το κοινό. Αυτό που οι εταιρείες θα πρέπει να αναζητούν είναι μια πλατφόρμα που να αντιμετωπίζει σοβαρά το ζήτημα της ασφάλειας, να πραγματοποιεί αυστηρό έλεγχο στους επίσημους λογαριασμούς, να διασφαλίζει αξιόπιστη προστασία των συνομιλιών μεταξύ εταιρειών και χρηστών και να σέβεται την ιδιωτικότητα των χρηστών.

Συμπέρασμα

Αφού μεγάλωσαν με την τεχνολογία στην αιχμή των δαχτύλων τους, οι καταναλωτές της Γενιάς Z μεταμορφώνουν τον χώρο των αγορών, την πίστη στις εταιρείες και την αλληλεπίδραση τους με τους πελάτες. Για να επικοινωνήσουν μαζί τους αποτελεσματικά, οι επιχειρήσεις πρέπει να κατανοήσουν και να προσαρμοστούν στις μοναδικές τους προτιμήσεις και συνήθειες. Η προσφορά μιας ασφαλούς, διαδραστικής και εξατομικευμένης επικοινωνίας αποτελεί τον τρόπο για να κερδίσουν τις καρδιές αυτής της επιδραστικής ομάδας καταναλωτών. Οι εταιρείες που υλοποιούν αυτές τις στρατηγικές σήμερα θα έχουν σίγουρα επιτυχία στα μάτια της Γενιάς Z.

# TAGS

  • Viber
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Οι αγρότες τρομάζουν την κυβέρνηση – Το Μαξίμου αναζητά νέα στρατηγική, ελπίζει στον... χρόνο

Οι αγρότες τρομάζουν την κυβέρνηση – Το Μαξίμου αναζητά νέα στρατηγική, ελπίζει στον... χρόνο

Ξύλο και χημικά δυναμώνουν τα μπλόκα των αγροτών

Ξύλο και χημικά δυναμώνουν τα μπλόκα των αγροτών

Επιστροφή ενοικίου: Πώς και πότε γίνονται οι διορθώσεις μετά το φιάσκο της πληρωμής

Επιστροφή ενοικίου: Πώς και πότε γίνονται οι διορθώσεις μετά το φιάσκο της πληρωμής

Ο Αλέξης θέτει το θέμα της εναλλακτικής διακυβέρνησης

Ο Αλέξης θέτει το θέμα της εναλλακτικής διακυβέρνησης

Η αδύνατη αυτοδυναμία, το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ, οι κυβερνήσεις συνεργασίας και τα νέα κόμματα

Η αδύνατη αυτοδυναμία, το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ, οι κυβερνήσεις συνεργασίας και τα νέα κόμματα

Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

Ψυχολόγος: Γιατί οι ασθενείς με άνοια λένε συχνά «Θέλω να πάω σπίτι»

Ψυχολόγος: Γιατί οι ασθενείς με άνοια λένε συχνά «Θέλω να πάω σπίτι»

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Ενεργειακό κόστος: Στο «περίμενε» για τα κυβερνητικά μέτρα στήριξης η βιομηχανία

Ενεργειακό κόστος: Στο «περίμενε» για τα κυβερνητικά μέτρα στήριξης η βιομηχανία

Επίδομα θέρμανσης: Ξεπέρασαν τις 895.000 οι αιτήσεις- Τα SOS για τις κοινόχρηστες δαπάνες

Επίδομα θέρμανσης: Ξεπέρασαν τις 895.000 οι αιτήσεις- Τα SOS για τις κοινόχρηστες δαπάνες

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ο Τζορτζ Κλούνεϊ το φυσάει και δεν κρυώνει - Ο ρόλος που έχασε από τον Μπραντ Πιτ

Entertainment 17:08

Η LAMDA Development υπογράφει στρατηγική συνεργασία με την COSMOTE TELEKOM για την παροχή Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών στο The Ellinikon

Επιχειρήσεις 17:07

Formula 1: Θρίαμβος για τον Μαξ Φερστάπεν στο 23ο Grand Prix στο Κατάρ

Life 17:03

Αμμουδιά Πρεβέζης: Σε εξέλιξη έρευνες για τον αγνοούμενο 62χρονο ψαρά

Ελλάδα 17:01

Συνάντηση Μακρόν - Ζελένσκι: «Πολλά εξαρτώνται τώρα από τις ενέργειες κάθε ηγέτη»

Διεθνή 17:01

Νέα Αριστερά: Παντελώς αποκομμένη η κυβέρνηση από την πραγματικότητα που βιώνουν οι αγρότες

Πολιτική 16:59
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

«Είναι γελοίο, δυστυχώς ζούμε στην Ελλάδα»: Οργή από δικαιούχους για την επιστροφή ενοικίου

Οικονομία 17:53

Μπλόκα αγροτών: «Σπάσαμε τον τσαμπουκά της κυβέρνησης» - Αύριο νέα συνέλευση

Ελλάδα 20:02

Μπλόκα αγροτών: Σε ισχύ κυκλοφοριακές ρυθμίσεις - Πού είναι κλειστή η εθνική οδός

Ελλάδα 18:18

Πώς συνέβη το θανατηφόρο τροχαίο στη Λούτσα: Ο 24χρονος είχε έρθει Ελλάδα για την ορκωμοσία της κοπέλας του

Ελλάδα 19:09

Σίσσυ Χρηστίδου: «Ανατρίχιασα όταν το είπε» - Η on air συγκίνησή της για τον διάλογο με ηλικιωμένο

Life 18:12
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Η νέα γενιά πολιτικής επικοινωνίας και η καμπάνια του Ζόχραν Μαμντάνι

Η νέα γενιά πολιτικής επικοινωνίας και η καμπάνια του Ζόχραν Μαμντάνι

Opinions 27.11.2025 06:29
Ζελένσκι μετά από επικοινωνία με Τραμπ: Αν ένας πόλεμος μπορεί να σταματήσει τότε μπορεί και ο ρωσικός

Ζελένσκι μετά από επικοινωνία με Τραμπ: Αν ένας πόλεμος μπορεί να σταματήσει τότε μπορεί και ο ρωσικός

Διεθνή 11.10.2025 17:47
Επιτυχές το πιλοτικό πρόγραμμα της ΑΑΔΕ για την εξυπηρέτηση πολιτών με δυσκολίες στην επικοινωνία

Επιτυχές το πιλοτικό πρόγραμμα της ΑΑΔΕ για την εξυπηρέτηση πολιτών με δυσκολίες στην επικοινωνία

Οικονομία 16.08.2025 12:05
Τηλεφωνική επικοινωνία Μητσοτάκη - Νετανιάχου: Έμφαση στην αποκλιμάκωση

Τηλεφωνική επικοινωνία Μητσοτάκη - Νετανιάχου: Έμφαση στην αποκλιμάκωση

Πολιτική 14.06.2025 17:29

NETWORK

ΕTBA BI.ΠΕ: Νέος ιστότοπος, εφαρμογή MyETVA και ψηφιακός χάρτης για τις Εγκατεστημένες Επιχειρήσεις

ΕTBA BI.ΠΕ: Νέος ιστότοπος, εφαρμογή MyETVA και ψηφιακός χάρτης για τις Εγκατεστημένες Επιχειρήσεις

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:03
Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

healthstat.gr 12.01.2025 - 16:23
Το Green Tank στον ετήσιο θεσμικό διάλογο 2025 της αποστολής για τη φυσική κληρονομιά στη Βαρκελώνη

Το Green Tank στον ετήσιο θεσμικό διάλογο 2025 της αποστολής για τη φυσική κληρονομιά στη Βαρκελώνη

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:44
Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

healthstat.gr 12.01.2025 - 16:35
ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ: Ημέρα ενάντια στο AIDS - Η ανάγκη για ενημέρωση, έγκαιρο έλεγχο και πρόσβαση σε θεραπεία είναι συνεχής

ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ: Ημέρα ενάντια στο AIDS - Η ανάγκη για ενημέρωση, έγκαιρο έλεγχο και πρόσβαση σε θεραπεία είναι συνεχής

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:42
Ψυχολόγος: Γιατί οι ασθενείς με άνοια λένε συχνά «Θέλω να πάω σπίτι»

Ψυχολόγος: Γιατί οι ασθενείς με άνοια λένε συχνά «Θέλω να πάω σπίτι»

healthstat.gr 12.01.2025 - 15:57
ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

healthstat.gr 12.01.2025 - 16:45
ΟΛΠ Α.Ε.: Ολοκλήρωση Άσκησης Ετοιμότητας για την αντιμετώπιση περιστατικών ρύπανσης στο Λιμάνι του Πειραιά

ΟΛΠ Α.Ε.: Ολοκλήρωση Άσκησης Ετοιμότητας για την αντιμετώπιση περιστατικών ρύπανσης στο Λιμάνι του Πειραιά

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:40
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: ΚΛΕΑΝΘΟΥΣ 8, 16346 ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: Φ.Α.Ε. Πειραιά
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 7517080
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games