Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Οικονομία 24.11.2015 16:48

Ανάγκη μεγάλης χρηματοδότησης για έργα μεταφορών σε Ελλάδα και Ευρώπη

Image of Τάσος Σκλάβος Τάσος Σκλάβος
Ανάγκη μεγάλης χρηματοδότησης για έργα μεταφορών σε Ελλάδα και Ευρώπη Ανάγκη μεγάλης χρηματοδότησης για έργα μεταφορών σε Ελλάδα και Ευρώπη
Ανάγκη μεγάλης χρηματοδότησης για έργα μεταφορών σε Ελλάδα και Ευρώπη "Τεράστιες χρηματοδοτικές ανάγκες" θα αντιμετωπίσει την επόμενη 15ετία η Ευρώπη, προκειμένου να μπορέσει να καλύψει το κόστος ανάπτυξης των απαιτούμενων -βάσει ζήτησης- υποδομών μεταφορών, το οποίο υπολογίζεται σε 1,5 τρισ. ευρώ για την περίοδο 2010-2030.

Ο ίδιος ο τρόπος με τον οποίο ανευρίσκονται και διατίθενται τα απαιτούμενα κονδύλια αλλάζει, καθώς πλέον το κέντρο βάρους φαίνεται πως μετατοπίζεται σε μεγάλο βαθμό στην κινητοποίηση ιδιωτικών κεφαλαίων και στη χρηματοδότηση ώριμων έργων, που δημιουργούν προστιθέμενη αξία για την Ευρώπη. Παράλληλα, η χρηματοδότηση αυτοκινητοδρόμων περνά σε δεύτερη μοίρα.

Τα παραπάνω προκύπτουν από σημερινή ομιλία, στη Θεσσαλονίκη, του εκπροσώπου της αρμόδιας γενικής διεύθυνσης της Κομισιόν (DG MOVE), Αλέξανδρου Σωτηρίου, σε εκδήλωση για τη συμπλήρωση 15 ετών σταδιακής ανάπτυξης και λειτουργίας του Παρατηρητηρίου της Εγνατίας Οδού.

Μόνο η ολοκλήρωση των έργων του Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών (ΔΕΔ-Μ) θα απαιτήσει κεφάλαια ύψους άνω των 550 δισ. ευρώ μέχρι το 2020. Τα διαθέσιμα χρηματοδοτικά προγράμματα είναι αρκετά: Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, ΣΕΣ, Μηχανισμός "Συνδέοντας την Ευρώπη" (CEF) και το Ευρωπαϊκό Ταμείο Στρατηγικών Επενδύσεων (Σχέδιο Γιουνκέρ).

Μέσω του CEF θα διατεθούν στο κομμάτι των μεταφορών πόροι ύψους 24,2 δισ. ευρώ στην περίοδο 2014-2020, εκ των οποίων τα 13 δισ. θα είναι διαθέσιμα για όλα τα κράτη μέλη (ποσοστό έως και 85% θα κατευθυνθεί όμως σε προκαθορισμένα έργα του κεντρικού ευρωπαϊκού δικτύου) και τα υπόλοιπα 11,2 δισ. θα διατεθούν στις επιλέξιμες χώρες του Ταμείου Συνοχής. Από το συγκεκριμένο ποσόν η Ελλάδα έχει λαμβάνειν 580 εκατ. ευρώ, για το μεγαλύτερο μέρος των οποίων -499 εκατ.- υπεγράφησαν προ ολίγων ημερών συμφωνίες με την ΕΕ για έργα στο σιδηροδρομικό δίκτυο.

Στόχος η μόχλευση των ιδιωτικών κεφαλαίων που λιμνάζουν

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

Ιδιαίτερη βαρύτητα έχουν στον συνολικό σχεδιασμό της ΕΕ τα καινοτόμα χρηματοδοτικά μέσα, καθώς όπως είπε ο κ.Σωτηρίου, "συνολικά στην Ευρώπη δεν υπάρχουν δημόσιοι πόροι, ενώ τεράστια κεφάλαια λιμνάζουν στον ιδιωτικό τομέα", επειδή οι διαχειριστές τους θεωρούν ότι δεν υπάρχουν τα κατάλληλα έργα για να επενδύσουν. Αυτά τα ιδιωτικά κεφάλαια θέλει να μοχλεύσει η ΕΕ και αυτός είναι μεταξύ άλλων ο στόχος και του Σχεδίου Γιουνκέρ.

"Η ΕΕ χρηματοδοτεί ένα μικρό μέρος και δημιουργείται μόχλευση για τον ιδιωτικό τομέα. Στο σχέδιο Γιουνκέρ, η ΕΕ συμμετέχει με 16 δισ.ευρώ και η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) με πέντε δισ. ευρώ, σύνολο 21 δισ. δηλαδή. Με έναν συντελεστή μόχλευσης 3 όμως, τα ποσά προς χρηματοδότηση φτάνουν στα 63 δισ. και στη συνέχεια με έναν συντελεστή μόχλευσης 5 φτάνουμε στα 315 δισ. [για την περίοδο μέχρι το 2017]" σημείωσε.

Γιατί περνούν σε δεύτερη μοίρα οι αυτοκινητόδρομοι

Ο ίδιος διευκρίνισε ότι οι αυτοκινητόδρομοι περνούν πλέον σε δεύτερη προτεραιότητα σε ό,τι αφορά τις χρηματοδοτήσεις, αφού ο μεν CEF “δεν χρηματοδοτεί δρόμους”, το δε Ταμείο Συνοχής διαθέτει μόνο μέχρι το 10% του προϋπολογισμού τους κι αυτό μόνο για έργα που βρίσκονται στον εγκεκριμένο κατάλογο. "Οι δρόμοι βρίσκονται σε πολύ χαμηλή προτεραιότητα χρηματοδότησης, γιατί είναι ο πρώτος τομέας υποδομών, για τον οποίο τα ιδιωτικά κεφάλαια δείχνουν ούτως ή άλλως ενδιαφέρον" επισήμανε ο κ.Σωτηρίου.

Τι περιλαμβάνει το νέο κεντρικό δίκτυο μεταφορών της ΕΕ

Το νέο κεντρικό -core- δίκτυο μεταφορών της ΕΕ περιλαμβάνει 94 μεγάλα ευρωπαϊκά λιμάνια με οδικές και σιδηροδρομικές συνδέσεις (μεταξύ των ελληνικών εντάσσονται σε αυτό ο Πειραιάς, η Θεσσαλονίκη, η Ηγουμενίτσα και η Πάτρα), 38 μεγάλα αεροδρόμια με σιδηροδρομικές συνδέσεις, 15.000 χιλιόμετρα σιδηροδρόμου υψηλών ταχυτήτων και 35 διασυνοριακά έργα.

Μεταξύ των εννέα διαδρόμων του ΔΕΔ-Μ, ο ένας διασχίζει την Ελλάδα (Σόφια-Προμαχώνας-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, με παράκαμψη σε Ηγουμενίτσα και Πάτρα). "Έγινε προσπάθεια, χωρίς αποτέλεσμα, να συμπεριληφθεί σε αυτόν και ο κλάδος Θεσσαλονίκης-Αλεξανδρούπολης. Στα επόμενα χρόνια όμως θα υπάρξει αναθεώρηση και τότε μπορεί να γίνει εκ νέου προσπάθεια" σημείωσε ο κ.Σωτηρίου διευκρινίζοντας πάντως ότι μέχρι το 2021 οι πίνακες των έργων δεν αλλάζουν.

Λεφτά στα χρήσιμα και ώριμα έργα

Μιλώντας στην ίδια εκδήλωση, η προϊσταμένη της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης του Επιχειρησιακού Προγράμματος Υποδομών Μεταφορών, Περιβάλλοντος και Αειφόρου Ανάπτυξης (ΕΠ ΥΜΕΠΕΡΑΑ), Ζωή Παπασιώπη, επισήμανε ότι για την προγραμματική περίοδο 2014-2020 στόχος είναι να χρηματοδοτούνται ώριμα και χρήσιμα έργα, τα οποία περιλαμβάνονται στο εγκεκριμένο στρατηγικό σχέδιο μεταφορών που εκπονείται από το υπουργείο Μεταφορών. Τα έργα αυτά πρέπει, όπως εξήγησε, να έχουν εξασφαλίσει μελέτες σκοπιμότητας και θετικές μελέτες κόστους- οφέλους με λεπτομερή εκτίμηση προϋπολογισμού. Γενικότερα για το διάστημα 2014-2020, δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα σε θέματα εξυπηρέτησης της Στρατηγικής "Ευρώπη 2020" μέσω των πολιτικών συνοχής.

Στο σκέλος των μεταφορών, το ΕΠ ΥΜΕΠΕΡΑΑ θέτει μεταξύ άλλων ως βασική προτεραιότητα το βασικό σιδηροδρομικό δίκτυο ΠΑΘΕΠ και την ηλεκτροκίνηση, τη σύνδεση λιμένων με βιομηχανικές περιοχές, τις καθαρές αστικές μεταφορές αλλά και εστιασμένες παρεμβάσεις για τη βελτίωση των υφιστάμενων υποδομών σε αεροδρόμια, που δεν δίδονται για παραχώρηση και εδρεύουν σε νησιωτικές περιοχές. "Από τα 19,9 δισ. ευρώ των κοινοτικών πόρων των ταμείων, το ΕΠ ΥΜΕΠΕΡΑΑ παίρνει 4,3 δισ. ευρώ, εκ των οποίων το 53% αφορά τις μεταφορές και το 47% το περιβάλλον" εξήγησε η κα Παπασιώτη.

Περί Σιδηροδρομικής Εγνατίας

Κατά την ίδια, η Σιδηροδρομική Εγνατία (σ.σ. έργο εκτιμώμενου κόστους 5 δισ. ευρώ) δεν περιλαμβάνεται στα τομεακά προγράμματα (ούτε ο βασικός κορμός της, ούτε το κάθετο τμήμα της). Οι πρόσφατες εξαγγελίες του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστου Σπίρτζη για το έργο αφορούσαν άλλες πηγές χρηματοδότησης, όπως για παράδειγμα αυτές που προέρχονται από κονδύλια της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων (ΕΤΕπ).

# TAGS

  • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
  • ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΥΡΩ
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Οι αγρότες τρομάζουν την κυβέρνηση- Το Μαξίμου αναζητά νέα στρατηγική, ελπίζει στο ...χρόνο

Οι αγρότες τρομάζουν την κυβέρνηση- Το Μαξίμου αναζητά νέα στρατηγική, ελπίζει στο ...χρόνο

Ξύλο και χημικά δυναμώνουν τα μπλόκα των αγροτών

Ξύλο και χημικά δυναμώνουν τα μπλόκα των αγροτών

Επιστροφή ενοικίου: Πώς και πότε γίνονται οι διορθώσεις μετά το φιάσκο της πληρωμής

Επιστροφή ενοικίου: Πώς και πότε γίνονται οι διορθώσεις μετά το φιάσκο της πληρωμής

Ο Αλέξης θέτει το θέμα της εναλλακτικής διακυβέρνησης

Ο Αλέξης θέτει το θέμα της εναλλακτικής διακυβέρνησης

Η αδύνατη αυτοδυναμία, το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ, οι κυβερνήσεις συνεργασίας και τα νέα κόμματα

Η αδύνατη αυτοδυναμία, το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ, οι κυβερνήσεις συνεργασίας και τα νέα κόμματα

Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

Ψυχολόγος: Γιατί οι ασθενείς με άνοια λένε συχνά «Θέλω να πάω σπίτι»

Ψυχολόγος: Γιατί οι ασθενείς με άνοια λένε συχνά «Θέλω να πάω σπίτι»

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Ενεργειακό κόστος: Στο «περίμενε» για τα κυβερνητικά μέτρα στήριξης η βιομηχανία

Ενεργειακό κόστος: Στο «περίμενε» για τα κυβερνητικά μέτρα στήριξης η βιομηχανία

Επίδομα θέρμανσης: Ξεπέρασαν τις 895.000 οι αιτήσεις- Τα SOS για τις κοινόχρηστες δαπάνες

Επίδομα θέρμανσης: Ξεπέρασαν τις 895.000 οι αιτήσεις- Τα SOS για τις κοινόχρηστες δαπάνες

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Σε τροχιά απωλειών το Bitcoin: Επενδυτές στρέφονται σε χαμηλότερο ρίσκο

Οικονομία 17:46

MEGA: Με πρωτιά στην ενημέρωση και τον Νοέμβριο

Life 17:42

ΑΑΔΕ: Χωρίς πρόστιμα οι διορθώσεις για την επιστροφή ενοικίου

Οικονομία 17:42

Theon: Προχωρά σε αύξηση κεφαλαίου 150 εκατ. ευρώ

Επιχειρήσεις 17:38

Σεισμός τώρα στη Λέσβο

Ελλάδα 17:38

Η Aktor εκδίδει νέο ομολογιακό έως 140 εκατ. ευρώ

Επιχειρήσεις 17:35
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

«Είναι γελοίο, δυστυχώς ζούμε στην Ελλάδα»: Οργή από δικαιούχους για την επιστροφή ενοικίου

Οικονομία 17:53

Μπλόκα αγροτών: «Σπάσαμε τον τσαμπουκά της κυβέρνησης» - Αύριο νέα συνέλευση

Ελλάδα 20:02

Μπλόκα αγροτών: Σε ισχύ κυκλοφοριακές ρυθμίσεις - Πού είναι κλειστή η εθνική οδός

Ελλάδα 18:18

Πώς συνέβη το θανατηφόρο τροχαίο στη Λούτσα: Ο 24χρονος είχε έρθει Ελλάδα για την ορκωμοσία της κοπέλας του

Ελλάδα 19:09

Σίσσυ Χρηστίδου: «Ανατρίχιασα όταν το είπε» - Η on air συγκίνησή της για τον διάλογο με ηλικιωμένο

Life 18:12
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Σ. Αρναούτογλου: «Πρώτη η Ελλάδα στην Ευρώπη στο κόστος στέγασης, τελευταία στις λύσεις».

Σ. Αρναούτογλου: «Πρώτη η Ελλάδα στην Ευρώπη στο κόστος στέγασης, τελευταία στις λύσεις».

Πολιτική 01.12.2025 13:38
Η Ελλάδα στο διάστημα με ελληνικούς μικροδορυφόρους (βίντεο)

Η Ελλάδα στο διάστημα με ελληνικούς μικροδορυφόρους (βίντεο)

Ελλάδα 30.11.2025 10:48
Η Ελλάδα τώρα και στο… διάστημα

Η Ελλάδα τώρα και στο… διάστημα

Τεχνολογία 28.11.2025 23:38
Οι 3 πιο οικονομικοί προορισμοί για τα Χριστούγεννα στην Ελλάδα

Οι 3 πιο οικονομικοί προορισμοί για τα Χριστούγεννα στην Ελλάδα

Ελλάδα 28.11.2025 06:09

NETWORK

Το Green Tank στον ετήσιο θεσμικό διάλογο 2025 της αποστολής για τη φυσική κληρονομιά στη Βαρκελώνη

Το Green Tank στον ετήσιο θεσμικό διάλογο 2025 της αποστολής για τη φυσική κληρονομιά στη Βαρκελώνη

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:44
ΟΛΠ Α.Ε.: Ολοκλήρωση Άσκησης Ετοιμότητας για την αντιμετώπιση περιστατικών ρύπανσης στο Λιμάνι του Πειραιά

ΟΛΠ Α.Ε.: Ολοκλήρωση Άσκησης Ετοιμότητας για την αντιμετώπιση περιστατικών ρύπανσης στο Λιμάνι του Πειραιά

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:40
ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

healthstat.gr 12.01.2025 - 16:45
Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

healthstat.gr 12.01.2025 - 16:35
Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

healthstat.gr 12.01.2025 - 16:23
ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ: Ημέρα ενάντια στο AIDS - Η ανάγκη για ενημέρωση, έγκαιρο έλεγχο και πρόσβαση σε θεραπεία είναι συνεχής

ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ: Ημέρα ενάντια στο AIDS - Η ανάγκη για ενημέρωση, έγκαιρο έλεγχο και πρόσβαση σε θεραπεία είναι συνεχής

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:42
ΕTBA BI.ΠΕ: Νέος ιστότοπος, εφαρμογή MyETVA και ψηφιακός χάρτης για τις Εγκατεστημένες Επιχειρήσεις

ΕTBA BI.ΠΕ: Νέος ιστότοπος, εφαρμογή MyETVA και ψηφιακός χάρτης για τις Εγκατεστημένες Επιχειρήσεις

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:03
Ψυχολόγος: Γιατί οι ασθενείς με άνοια λένε συχνά «Θέλω να πάω σπίτι»

Ψυχολόγος: Γιατί οι ασθενείς με άνοια λένε συχνά «Θέλω να πάω σπίτι»

healthstat.gr 12.01.2025 - 15:57
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: ΚΛΕΑΝΘΟΥΣ 8, 16346 ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: Φ.Α.Ε. Πειραιά
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 7517080
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games