Η λήξη της απεργίας πείνας του Αριστοτέλη Χαντζή και της Suzon Doppagne ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια της συγκέντρωσης στο Σύνταγμα για τα Προσφυγικά της λεωφόρου Αλεξάνδρας.
«Αφού συζητήσαμε με τους συντρόφους Αρίστο και Suzon, καθώς και μεταξύ της κοινότητάς μας, δηλώνουμε επίσημα τη λήξη της απεργίας πείνας και τη συνέχεια του αγώνα πλέον με άλλα μέσα», ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια της συγκέντρωσης αλληλεγγύης που πραγματοποιήθηκε στο κέντρο της Αθήνας. Σημειώνεται πως ο Αριστοτέλης Χαντζής ξεκίνησε την απεργία πείνας στις 5 Φεβρουαρίου και η Suzon Doppagne την 1η Μαΐου.
«Θεωρούμε τον αγώνα αυτό νικηφόρο, ως ένα κίνημα αντίστασης από τα κάτω, που κατάφερε να συγκροτήσει ένα πλατύ και διευρυμένο μέτωπο απέναντι στη θανατοπολιτική και την κοινωνιοκτονική πολιτική του καθεστώτος, κράτους και του καπιταλιστικού συστήματος», ανέφερε ακόμα μέλος της κοινότητας των Κατειλημμένων Προσφυγικών.
Προσφυγικά: Εξαιρετικά κρίσιμη η κατάσταση του Χαντζή
Υπενθυμίζεται ότι χθες, Τρίτη, ενώ διένυε την 138η ημέρα της απεργίας πείνας, ο Αριστοτέλης Χαντζής μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο «Γ. Γεννηματάς». Σύμφωνα με ανακοίνωση των γιατρών που τον παρακολουθούν, η κατάστασή του παραμένει εξαιρετικά κρίσιμη.
«Ο απεργός πείνας νοσηλεύεται λόγω οξείας εγκεφαλοπάθειας Wernicke με διπλωπία και αταξικό βάδισμα, ενώ επίσης παρουσιάζει σοβαρές ηλεκτρολυτικές διαταραχές που προδιαθέτουν σε επικίνδυνες για τη ζωή αρρυθμίες», ανέφεραν στην ανακοίνωσή τους.
«Η κατάσταση της υγείας του παραμένει εξαιρετικά κρίσιμη, με σοβαρότατα, ανθεκτικά υπογλυκαιμικά επεισόδια, ενώ λόγω διαταραχής κατάποσης σε έδαφος μυϊκής αδυναμίας έχει παρουσιάσει εισρόφηση στο αναπνευστικό σύστημα και υποξυγοναιμία», επεσήμαναν ακόμα, τονίζοντας πως η κατάστασή του είναι «βαρύτατη και διαρκώς επιδεινούμενη», ότι οι συνεχείς επιπλοκές την «καθιστούν απειλητική για τη ζωή» και πως η μη ικανοποίηση των αιτημάτων άμεσα «ισοδυναμεί με καταδίκη εις θάνατον».
Ψήφισμα του δήμου Αθηναίων για τα Προσφυγικά: Διακοπή υλοποίησης της σύμβασης και αναστολή απεργίας πείνας
Νωρίτερα σήμερα, το δημοτικό συμβούλιο του δήμου Αθηναίων ενέκρινε ψήφισμα για τα Προσφυγικά. Σε αυτό, καλούσε σε διακοπή της υλοποίησης της προγραμματικής σύμβαση και αναστολή της απεργίας πείνας.
«Καλούμε την κυβέρνηση και την περιφέρεια να ανταποκριθούν στην πρότασή μας και να εκκινήσει άμεσα διάλογος με την κοινότητα των Προσφυγικών και την συμβολή του δήμου Αθηναίων, που έχει συγκεκριμένες αρμοδιότητες στο θέμα, ώστε να δοθεί οριστικό τέλος στην ένταση», υπογράμμιζε μεταξύ άλλων το ψήφισμα.
Ανάρτηση για το ψήφισμα έκανε και ο Χάρης Δούκας, απευθύνοντας έκκληση για διάλογο προκειμένου να βρεθεί μια κοινά αποδεκτή λύση και να δοθεί ένα οριστικό τέλος στην ένταση.
Η ανάρτηση του Χάρη Δούκα:
«Αυτές τις κρίσιμες ώρες η παράταξή μας “Αθήνα Τώρα” και η “Ανοιχτή Πόλη” έβαλαν πάνω από όλα την προστασία της ανθρώπινης ζωής.
Ενέκριναν ψήφισμα με το οποίο απευθύνουν έκκληση για αναστολή της απεργίας πείνας του Αριστοτέλη Χαντζή και διακοπή υλοποίησης της σύμβασης της περιφέρειας.
Καλούμε την κυβέρνηση και την περιφέρεια να ανταποκριθούν στην πρότασή μας και να εκκινήσει άμεσα διάλογος με την κοινότητα των Προσφυγικών και τη συμβολή του δήμου Αθηναίων, που έχει συγκεκριμένες αρμοδιότητες στο θέμα, ώστε να δοθεί οριστικό τέλος στην ένταση.
Ζητάμε, επίσης, από τα πολιτικά κόμματα να συμβάλουν με τις παρεμβάσεις τους στην εξεύρεση μιας κοινά αποδεκτής λύσης».
{https://x.com/h_doukas/status/2069811203518369803}
Ζαχαριάδης για Προσφυγικά: Νίκη της ζωής, ώρα ειλικρινούς και συμπεριληπτικού διαλόγου
Μετά τον τερματισμό της απεργίας πείνας για τα Προσφυγικά, ο Κώστας Ζαχαριάδης τόνισε πως η εξέλιξη αυτή αποτελεί «νίκη της ζωής» και υπογράμμισε πως είναι η ώρα για ειλικρινή και συμπεριληπτικό διάλογο.
Η ανάρτηση του Κώστα Ζαχαριάδη:
«Μετά το ψήφισμα του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Αθηναίων που υπερψήφισαν οι δημοτικές παρατάξεις Αθήνα Τώρα (Χάρης Δούκας) και Ανοιχτή Πόλη, ο Αριστοτέλης Χαντζής τερμάτισε την απεργία πείνας. Είναι μια νίκη της ζωής, είναι η ώρα του ειλικρινούς και συμπεριληπτικού διαλόγου».
{https://x.com/CZachariadis/status/2069842306388132138}
Χαρίτσης: Μπράβο σε Δούκα και στην πλειοψηφία του δημοτικού συμβουλίου της Αθήνας
Το ψήφισμα του δημοτικού συμβουλίου της Αθήνας «έδωσε διέξοδο», τόνισε ο Αλέξης Χαρίτσης σε ανάρτηση για τον τερματισμό της απεργίας πείνας του Αριστοτέλη Χαντζή.
«Μπράβο στην πλειοψηφία του δημοτικού συμβουλίου και στον δήμαρχο Χάρη Δούκα προσωπικά για την σημαντική αυτή πρωτοβουλία», υπογράμμισε ο βουλευτής που είπε «μπράβο» και στους γιατρούς του νοσοκομείο «Γ. Γεννηματάς» για τις προσπάθειες που καταβάλλουν προκειμένου να προστατευθεί η ζωή του Αριστοτέλη Χαντζή.
«Παραμένουν ακέραιες οι ευθύνες της κυβέρνησης και της περιφέρειας Αττικής που οδήγησαν σε αυτό το οριακό σημείο» τόνισε και συμπλήρωσε πως είναι η ώρα για μια βιώσιμη λύση, η οποία θα σεβαστεί τη βούληση της Κοινότητας των Προσφυγικών.
Η ανάρτηση του Αλέξη Χαρίτση:
«Ανακούφιση!
Η απόφαση του δημοτικού συμβουλίου της Αθήνας με την αναγνώριση της Κοινότητας των Προσφυγικών της λεωφόρου Αλεξάνδρας έδωσε διέξοδο.
Ο Αριστοτέλης Χαντζής σταματάει την απεργία πείνας μετά από 140 ολόκληρες μέρες.
Μπράβο στην πλειοψηφία του δημοτικού συμβουλίου και στον δήμαρχο Χάρη Δούκα προσωπικά για την σημαντική αυτή πρωτοβουλία.
Μπράβο και στους γιατρούς του νοσοκομείου Γ. Γεννηματάς για τις προσπάθειες που καταβάλλουν ακόμα προκειμένου να προστατευτεί η ζωή και η υγεία του απεργού πείνας.
Οι ευθύνες της κυβέρνησης και της περιφέρειας Αττικής που οδήγησαν σε αυτό το οριακό σημείο παραμένουν ακέραιες.
Τώρα είναι η ώρα μιας βιώσιμης λύσης που θα σεβαστεί τη βούληση της Κοινότητας των Προσφυγικών».
Σακελλαρίδης: Στρατηγική νίκη ενός κινήματος
Ο Γαβριήλ Σακελλαρίδης επίσης υπογράμμισε πως ο Αριστοτέλης Χαντζής σταμάτησε την απεργία πείνας μετά το ψήφισμα του δήμου Αθηναίων για τα Προσφυγικά.
«Είναι μια στρατηγική νίκη ενός κινήματος, που μεγάλωσε, ωρίμασε και μας διδάσκει πώς είναι να αγωνίζεσαι αλλά πώς είναι να νικάς», τόνισε, αλλά υπογράμμισε πως τίποτα δεν έχει τελειώσει και υπογράμμισε ότι η περιφέρεια Αττικής πρέπει να προσέλθει σε διάλογο με την Κοινότητα των Προσφυγικών.
«Δεν είναι δυνατόν να προσποιείται ότι δεν υπάρχουν άνθρωποι που κατοικούν εκεί. Οι απεργοί πείνας κέρδισαν. Γιατί ο αγώνας συνεχίζεται με μεγαλύτερη ορμή, μεγαλύτερη μαζικότητα και μεγαλύτερη αποφασιστικότητα!», συμπλήρωσε ο επικεφαλής της Νέας Αριστεράς.
Η ανάρτηση του Γαβριήλ Σακελλαρίδη:
«Ο Αριστοτέλης Χαντζής σταμάτησε την απεργία πείνας μετά το ψήφισμα του δήμου Αθηναίων για τα Προσφυγικά.
Είναι μια στρατηγική νίκη ενός κινήματος, που μεγάλωσε, ωρίμασε και μας διδάσκει πώς είναι να αγωνίζεσαι αλλά πώς είναι να νικάς.
Προφανώς τίποτα δεν έχει τελειώσει.
Η περιφέρεια Αττικής πρέπει να προσέλθει σε διάλογο με την Κοινότητα των Προσφυγικών. Δεν είναι δυνατόν να προσποιείται ότι δεν υπάρχουν άνθρωποι που κατοικούν εκεί.
Οι απεργοί πείνας κέρδισαν.
Γιατί ο αγώνας συνεχίζεται με μεγαλύτερη ορμή, μεγαλύτερη μαζικότητα και μεγαλύτερη αποφασιστικότητα!».




























