Επιχειρήσεις

Cyclon: Παρουσιάστηκε τo όραμα και η νέα εταιρική ταυτότητα της

Cyclon: Παρουσιάστηκε τo όραμα και η νέα εταιρική ταυτότητα της
Με σεβασμό στην πλούσια κληρονομιά της αλλά και με στόχο να προχωρήσει ακόμα πιο δυναμικά προς στο μέλλον, η Cyclon παρουσίασε τον νέο τολμηρό επαναπροσδιορισμό της εικόνας της.

Η Cyclon, με ιστορία άνω των 40 ετών στο χώρο των λιπαντικών και ενεργειακών προϊόντων, παρουσίασε το νέο της όραμα και την ανανεωμένη εταιρική της ταυτότητα, στο πλαίσιο και του ετήσιου συνεδρίου συνεργατών της εταιρείας. Η παρουσίαση και η εντυπωσιακή εκδήλωση που ακολούθησε σηματοδότησαν μια νέα εποχή εξέλιξης, καινοτομίας και βιώσιμης ανάπτυξης.

Στο πανηγυρικό συνέδριο που πραγματοποιήθηκε μεταξύ συνεργατών και στελεχών, παρουσιάστηκαν οι βασικοί άξονες της στρατηγικής πορείας για το μέλλον, καθώς και η νέα εικόνα που εκφράζει τις αξίες, τη δυναμική και τον σύγχρονο χαρακτήρα της εταιρείας. Η ανταπόκριση των συνεργατών της Cyclon επιβεβαίωσε την ισχυρή σύνδεση με την εταιρεία και την εμπιστοσύνη στη νέα της πορεία.

thumbnail 20 14746

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν ο Παναγιώτης Γιαννάκης και η Άννα Κανδαράκη, οι οποίοι με τις παρεμβάσεις τους, στο πλαίσιο του πάνελ που πλαισίωσε την εκδήλωση, έδωσαν μια νέα διάσταση στην δομή και στις ανάγκες των αλλαγών σε μια εποχή ταχύτητας και μετάβασης. Οι καλεσμένοι ομιλητές μετέφεραν προσωπικά βιώματα και επαγγελματικές εμπειρίες αναδεικνύοντας την αξία της προσαρμοστικότητας ως κρίσιμου παράγοντα για την ανάπτυξη σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο.

Με σεβασμό στην πλούσια κληρονομιά της αλλά και με στόχο να προχωρήσει ακόμα πιο δυναμικά προς στο μέλλον, η Cyclon παρουσίασε τον νέο τολμηρό επαναπροσδιορισμό της εικόνας της. Το νέο λογότυπο αποτυπώνει την ενέργεια, τη δυναμική και τη διαρκή κίνηση της εταιρείας, ενώ ταυτόχρονα εκφράζει τις αξίες της βιωσιμότητας, της τεχνολογικής προόδου και της πελατοκεντρικής προσέγγισης.

Η νέα δημιουργική της εικόνα, διατηρεί, ταυτόχρονα, τη διαχρονικότητα του brand, ενσωματώνοντας μοντέρνες σχεδιαστικές γραμμές και μια νέα αισθητική, που αντανακλά την ενεργειακή μετάβαση, τη ψηφιακή καινοτομία και τη διεθνή της επέκταση.

thumbnail 22 e59c2

Η ανανέωση της εταιρικής ταυτότητας συνοδεύεται από στρατηγικές ενέργειες που περιλαμβάνουν:

  • Επενδύσεις σε πράσινες τεχνολογίες και ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
  • Ψηφιοποίηση υπηρεσιών και εμπειρίας πελάτη
  • Ενίσχυση της παρουσίας της εταιρείας στις διεθνείς αγορές

Ο κος Μιλτιάδης Μπαντής, Γενικός Διευθυντής της LPC δήλωσε σχετικά: «Το νέο μας όραμα βασίζεται σε τρεις πυλώνες: την καινοτομία, τη βιωσιμότητα και την εμπιστοσύνη. Ανανεώνουμε την ταυτότητά μας για να ευθυγραμμιστούμε με τις σύγχρονες προκλήσεις και να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες των συνεργατών, των πελατών και των καταναλωτών. Η νέα εποχή για την Cyclon μόλις ξεκινά – με γνώση, πάθος και δέσμευση για ένα πιο καθαρό, πιο σύγχρονο και πιο υπεύθυνο μέλλον».

Δείτε το σχετικό video

{https://youtu.be/csqL7iuBsws}

Σχετικά με τη Cyclon

Η LPC είναι μέλος του Ομίλου Motor Oil Hellas, ενός από τους πιο δυναμικούς Ομίλους στον τομέα της διύλισης και εμπορίας πετρελαιοειδών στην Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου. Από το 1981, η εταιρεία έχει επενδύσει στην τεχνολογική καινοτομία και έρευνα, με στόχο την ανάπτυξη προϊόντων προηγμένης τεχνολογίας με μειωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Η ναυαρχίδα της LPC όσον αφορά τα brands λιπαντικών είναι η Cyclon.

Τα λιπαντικά Cyclon είναι συνώνυμα με την υψηλή ποιότητα και την τεχνολογία αιχμής, ένα χαρακτηριστικό το οποίο ενισχύεται διαρκώς από το 1987, το έτος που λανσαρίστηκε το brand στην Ελληνική Αγορά. Πάνω από 250 διαφορετικοί τύποι λιπαντικών Cyclon για εφαρμογές αυτοκινήτων, βιομηχανικών και ναυτιλιακών εφαρμογών έχουν αναπτυχθεί και κυκλοφορήσει στην αγορά σε περισσότερες από 60 χώρες παγκοσμίως, εξυπηρετώντας διαφορετικά Industry segments όπως τα Automotive, Industrial, Marine Business segments.

Η Cyclon αποτελεί ένα πραγματικά παγκόσμιο προϊόν με Παραγωγική και Εμπορική βάση την Ελλάδα, το οποίο ανταγωνίζεται ευθέως τους μεγαλύτερους διεθνείς παίκτες των πετρελαιοειδών προϊόντων με πωλήσεις από την Χιλή έως την Κίνα. Παράλληλα χτίζει συνεχώς ένα ισχυρό και υγιές δίκτυο συνεργατών εκτός Ελλάδας με στόχο win – win συνεργασίες για όλη την αλυσίδα αξίας που αφορά το brand CYCLON, αποσκοπώντας στη βιώσιμη ανάπτυξη της Cyclon και των συνεργατών της. Οι κυριότερες περιοχής εστίασης είναι η Βαλκανική χερσόνησος, η Νότια και Κεντρική Ευρώπη, η Βόρεια Αφρική, η Μέση Ανατολή, η Κινεζική χερσόνησος κ.α. H Cyclon βασίζεται στη συνεχή Έρευνα και Ανάπτυξη Νέων Προϊόντων προφέροντας λύσεις στην αγορά οι οποίες βελτιώνουν συνεχώς την απόδοση του μηχανολογικού εξοπλισμού, αυξάνουν την αξιοπιστία και μειώνουν το κόστος συντήρησης. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η φόρμουλα TriboACT® (αποκλειστικά κατοχυρωμένη με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας από την LPC) βασισμένη σε ένα καινοτόμο και ειδικό «σύστημα» πρόσθετων που, λόγω της διαφορετικής πολικότητας των συστατικών του, ενεργοποιεί ισχυρές χημικές αλληλεπιδράσεις, ενισχύοντας στο έπακρο την προστασία που παρέχει το λιπαντικό στον κινητήρα .

Η ισχυρή δράση και η συνέργεια των συστατικών της φόρμουλας TriboACT® ενισχύουν τα πιο σημαντικά τριβολογικά χαρακτηριστικά του λιπαντικού:

• Η συνοχή του λιπαντικού φιλμ στις βαλβίδες,
• Έλεγχος φθοράς σε περιοχές εμβόλων και ελατήρια,
• Την ικανότητα καθαρισμού του λαδιού στην περιοχή του υπερσυμπιεστή και
• Εξοικονόμηση καυσίμου

Τα λιπαντικά Cyclon που περιέχουν τη φόρμουλα TriboACT® παρέχουν εξαιρετικά υψηλά επίπεδα προστασίας από τη φθορά και καθαρότητας του υπερσυμπιεστή και βελτιώνουν την εξοικονόμηση καυσίμου. Τα λιπαντικά Cyclon αποτελούν ένα από τα εξαγωγικά διαμάντια της Ελληνικής Βαριάς Βιομηχανίας το οποίο διεκδικεί και κερδίζει επάξια μερίδια αγοράς στις πιο ανταγωνιστικές αγορές του πλανήτη μας εκπροσωπώντας επάξια την παραγωγή δυνατότητα της χώρας μας.