Auto - Moto

Μαζική ανάκληση για BMW και ΜINI

Μαζική ανάκληση για BMW και ΜINI Φωτογραφία: PEXELS
Στα οχήματα που ανακαλούνται ενδέχεται, να προκύψει απώλεια της υδραυλικής υποβοήθησης πέδησης.

Μαζική ανάκληση 7.713 αυτοκινήτων ανακοίνωσε η Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας για οχήματα BMW σειράς F70, U11, U10, G60, G06, G05, G70, G09, G61, G90, F95, F96 και MINI σειρές: U25, F66, J01, J05, F65.

Ειδικότερα, εκτελείται πρόγραμμα εθελοντικής ανάκλησης ασφάλειας και ενημέρωση ύπαρξης / εγκατάστασης λογισμικού αυτοδιάγνωσης οχημάτων για συγκεκριμένα μοντέλα BMW και MINI για την πιθανή ανίχνευση βλάβης στο σύστημα πέδησης.

Η συγκεκριμένη καμπάνια ανάκλησης αφορά σε 7.713 συνολικά επηρεαζόμενα οχήματα και συγκεκριμένα 6241 BMW και 1472 MINI που έχουν εισαχθεί στην Ελλάδα από τον Επίσημο Εισαγωγέα. Στα επηρεαζόμενα οχήματα, ενδέχεται, να προκύψει απώλεια της υδραυλικής υποβοήθησης πέδησης κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε διαφορετική συμπεριφορά του πεντάλ. Ωστόσο, σε περίπτωση βλάβης της ηλεκτρικής υποστήριξης στη δύναμη πέδησης, διασφαλίζεται μηχανικό επίπεδο επιστροφής αποδοτικής και σταθερής πέδησης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο το ηλεκτρονικό χειρόφρενο (EPB) θα ενεργοποιηθεί αυτόματα και θα υποστηρίξει επιπλέον την λειτουργία του φρένου. Ως εκ τούτου, και σε κάθε περίπτωση, ο οδηγός έχει τον έλεγχο του οχήματος και η δύναμη που απαιτείται για την χρήση του φρένου είναι εντός των εργοστασιακών προδιαγραφών και της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας. Μέχρι στιγμής, στην Ελλάδα, δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.

Οι ιδιοκτήτες των εμπλεκόμενων οχημάτων θα ενημερωθούν εγγράφως, με προσωπική επιστολή, ώστε να προσέλθουν, στον πλησιέστερο Συνεργάτη του Δικτύου Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών οχημάτων BMW ανά την Ελλάδα, ύστερα από τηλεφωνικό ραντεβού, προκειμένου, και χωρίς καμίας οικονομική επιβάρυνση, να λάβουν χώρα οι δέουσες ενέργειες. Αυτές περιλαμβάνουν είτε ενημέρωση για το ήδη εγκατεστημένο λογισμικό, είτε εγκατάσταση του λογισμικού αυτού στα οχήματά τους, η οποία θα περιλαμβάνει και όλες τις απαραίτητες επεξηγήσεις στον ιδιοκτήτη του οχήματος.

Επιπλέον δύναται ψηφιακά, οι πελάτες να διαχειριστούν το ραντεβού της επίσκεψής τους μέσω του συνδέσμου: https://www.bmw.gr/el/topics/offers-and-services/personal-services/service anfrage.html. Επισημαίνεται, πως ήδη έχει πραγματοποιηθεί/ολοκληρωθεί η διαδικασία ενημέρωσης ή και εγκατάστασης του λογισμικού, σε 1.221 οχήματα. Για περισσότερες πληροφορίες ή/και διευκρινίσεις, οι ιδιοκτήτες/κάτοχοι των οχημάτων, παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν με το δίκτυο επίσημων εμπόρων και εξουσιοδοτημένων επισκευαστών της BMW HELLAS AE, ή με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο 210 9118000 από 09.00 – 17.00 καθημερινά.