Σύμφωνα με την εφημερίδα «Τα Νέα», τα έξοδα εκμετάλλευσης της ΣΤΑΣΥ για την ερχόμενη χρονιά προϋπολογίζονται στα 187,319 εκατ. ευρώ, ξεπερνώντας σημαντικά τα αντίστοιχα έσοδά της που αναμένεται να ανέλθουν στα 126,241 εκατ. ευρώ.
Το 2016 η ΣΤΑΣΥ αναμένεται να κλείσει με ζημίες ύψους 32,5 εκατ. ευρώ, ενώ και το 2015 εμφάνισε ζημίες ύψους 24,5 εκατ. ευρώ (έναντι κερδών 2,5 εκατ. ευρώ που προέβλεπε ο προϋπολογισμός).
Υπενθυμίζεται ότι το 2013 και το 2014 η ΣΤΑΣΥ είχε πετύχει να περάσει για πρώτη φορά σε λειτουργική κερδοφορία, γεγονός που την απάλλαξε από την ανάγκη κρατικής χρηματοδότησης.
Αντίθετα, το 2016 εξασφάλισε με τη μορφή κρατικής επιδότησης από τον κρατικό προϋπολογισμό ποσό 1,2 εκατ. ευρώ. Τα έσοδά της για το τρέχον έτος αναμένεται να ανέλθουν στα 111,5 εκατ. ευρώ και τα έξοδά της στα 144 εκατ. ευρώ.
Τα μεγέθη της ΣΤΑΣΥ, όπως και των άλλων συγκοινωνιακών φορέων, επηρεάστηκαν δυσμενώς από την εκτίναξη της εισιτηριοδιαφυγής που αντιμετωπίζεται πλέον παθητικά - μέχρι την έλευση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου - και από τις δωρεάν μετακινήσεις των ανέργων, τις οποίες τα υπουργεία που ασκούν κοινωνική πολιτική (Εργασίας, Παιδείας, Δημόσιας Τάξης κ. α) έχουν σταματήσει προ πολλού να επιδοτούν.
Η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ προσδοκά ότι με τη λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2017 θα περιοριστεί η εισιτηριοδιαφυγή.