Όπως είπε, σε περίπτωση παύσης των εργασιών στο αεροδρόμιο "Μακεδονία" το ελληνικό Δημόσιο θα κληθεί να καταβάλλει στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ, ενώ σε μεγάλα ποσά διαμορφώνονται και οι αποζημιώσεις που θα πρέπει να δοθούν σε εργολάβους που έχουν αναλάβει το έργο.
Ο ίδιος υπενθύμισε ότι πρόκειται για δύο έργα συγχρηματοδοτούμενα, ύψους άνω του 1 δισ. ευρώ (σ.σ. υπενθυμίζεται ότι η ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών εμμένει στην πραγματοποίηση των έργων αναβάθμισης τμήματος των δύο διαδρόμων προσγειώσεων/απογειώσεων του αεροδρομίου "Μακεδονία", ενώ η διαχειρίστρια του αερολιμένος, "Fraport", διαφωνεί, όπως και τοπικές αρχές, που υποστηρίζουν ότι αν τα έργα ξεκινήσουν το φθινόπωρο, όπως έχει προγραμματιστεί, η δυνατότητα εξυπηρέτησης επιβατών θα μειωθεί κατά 75%, με ό,τι αυτό σημαίνει για τον τουρισμό και την απασχόληση).
«Αν δεν γίνει το έργο θα πρέπει να επιστρέψουμε μερικές εκατοντάδες εκατομμύρια στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή καθώς και σε αποζημιώσεις και ρήτρες στους εργολάβους. Το έργο έχει σχεδιαστεί από άλλες κυβερνήσεις, αλλά τα έργα ανήκουν σε αυτόν που τα πληρώνει. Στον ελληνικό λαό. Έχει γίνει μια ολοκληρωμένη μελέτη και θα προσεγγίσει τη δυναμικότητα που πρέπει να έχει το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης. Είναι ένα αεροδρόμιο που δεν εξυπηρετεί μόνο τη Θεσσαλονίκη αλλά και άλλες μεγάλες περιοχές» υπογράμμισε χαρακτηριστικά ο υπουργός. Πηγή: ΑΠΕ