Ακολουθήστε το Dnews στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
«Ο καταναλωτής πάει να ψωνίσει κάτι με βάση την τιμή, το θέμα της ποσότητας δεν το κοιτάγανε ποτέ. Το κοιτάνε τελευταία», είπε ένας εργαζόμενος σε σούπερ μάρκετ, μιλώντας στο mega.
Παραδείγματος χάρη, τα κατεψυγμένα φασολάκια πριν από δύο χρόνια ήταν σε συσκευασία του ενός κιλού με 2,63€ και τώρα έχει μειωθεί η ποσότητά τους κατά 100γρ και η τιμή ανέβηκε στα 2,76 ευρώ.
«Κάποιες συσκευασίες ήταν κιλό, έχουν γίνει 900 γρ, κάποιες άλλες συσκευασίες ήταν 450γρ, έχουν γίνει 420γρ, κάποιες 500γρ έχουν γίνει 450γρ», συμπλήρωσε ο εργαζόμενος στο σούπερ μάρκετ.
Σύμφωνα με εκπροσώπους καταναλωτικών οργανώσεων, το φαινόμενο αυτό αποτελεί πλέον μία παγιωμένη τακτική που ακολουθούν σταθερά μεγάλες εταιρίες.
«Στο αφρόλουτρο από 750ml που ήταν, έγινε 720ml και αντί να χαμηλώσει η τιμή είναι 1€ πάνω. Το ίδιο πράγμα έχει γίνει και στα μαλακτικά, από 68 μεζούρες 55 και 1€ επάνω».