Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Entertainment 21.12.2024 17:30 UPD 28.01.2025 17:08

Μάξιμος Μουμούρης στο Dnews: «Είμαι μέσα στα όνειρα που είχα κάνει για το μέλλον μου»

Image of Τζωρτζίνα Ντούτση Τζωρτζίνα Ντούτση
Μάξιμος Μουμούρης στο Dnews: «Είμαι μέσα στα όνειρα που είχα κάνει για το μέλλον μου»
Ο γνωστός ηθοποιός Μάξιμος Μουμούρης μιλάει στο Dnews για το θέατρο, την τηλεόραση και τα όνειρά του

O Μάξιμος Μουμούρης σκηνοθετεί την παράσταση «Όνειρα Γλυκά» που ανεβαίνει για δεύτερη χρονιά στο θέατρο Πόλη - Δάνης Κατρανίδης, παίζει στον «Τελευταίο Ασπροκόρακα» του Εθνικού, συμμετέχει στις τηλεοπτικές σειρές «Γη της Ελιάς» και «Η Μαρία που έγινε Κάλλας», ετοιμάζεται να εμφανιστεί ως Θεόδωρος Κολοκτρώνης στη νέα, επερχόμενη ταινία του Γιάννη Σμαραγδή για τον Καποδίστρια και μιλάει για όλα στη συνέντευξη που έδωσε στο Dnews.

Για την παράσταση «Όνειρα Γλυκά»

Το κείμενο του Μιχάλη Μαλανδράκη στην παράσταση «Όνειρα Γλυκά» έχει ρεαλιστικό ύφος. Τι πράγματα έχετε να μεταδώσετε ως σκηνοθέτης μέσω αυτού του ρεαλιστκού έργου;

«Η μεγαλύτερη μου ανάγκη είναι να μεταδώσω αλλά και να πάρω από τους συνεργάτες μου. Η βασική ανάγκη και η αρχή μιας σκηνοθεσίας είναι αυτή. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να μεταδώσω ένα όραμα ενός κόσμου που πάω να φτιάξω διαβάζοντας ένα έργο. Αυτό, μόνο εκείνος που το ξεκινάει μπορεί να το έχει και σταδιακά εξελίσσεται και γίνεται πιο ξεκάθαρο στις πρόβες και στους ηθοποιούς. και άρα σημαίνει εμπιστοσύνη, δοκιμή, ρίσκο και ένα καλλιτεχνικό αποτέλεσμα που σε εμάς τουλάχιστον λέει κάτι. Για εμένα οι συνεργάτες είναι πάνω από όλα, γιατί οι ηθοποιοί είναι που "τραβάνε όλο το κάρο", να το πω λίγο λαϊκά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Αλεξάνδρα Ούστα στο Dnews: «Η μητέρα μου κατάφερε δύσκολα πράγματα αλλά όχι να αγαπήσει αρκετά τον εαυτό της»

Αλεξάνδρα Ούστα στο Dnews: «Η μητέρα μου κατάφερε δύσκολα πράγματα αλλά όχι να αγαπήσει αρκετά τον εαυτό της»

Entertainment 16.12.2024 16:44

Όσον αφορά το κοινό, αυτό που θέλω πιο πολύ είναι να θέσω ερωτήματα, ένα αποτέλεσμα που κάθε βράδυ να συμβαίνει και κάτι. Θέλω να χτίσω έναν κόσμο και να τον μεταδώσω».

Υπάρχουν δυσκολίες και προκλήσεις σκηνοθετικά σε αυτό το έργο;

Φυσικά, είναι αυτό που ανέφερα και πριν, δηλαδή αν μπορώ να μεταδώσω ένα όραμα και αυτό να πλάθεται παράλληλα στα μυαλά και στις ψυχές των συνεργατών μου, τότε δεν έχω τίποτα να φοβηθώ. Ακόμα και αν δεν έχω καθόλου χρήματα για να ανεβάσω αυτό το έργο. Η πρόκληση είναι το να συμβεί κάτι με κάποιους ανθρώπους.

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

Μια άλλη δυσκολία -που έχω αρχίσει να ξεπερνάω- είναι να μην κάνω τίποτα με γνώμονα τι θα αρέσει στο κοινό. Αλλά ό,τι κάνω να γίνεται με γνώμονα το δικό μου αισθητήριο, το δικό μου γούστο, τη δική μου πραγματικότητα. Και όταν νιώθω ότι αυτό είναι έτοιμο, τότε λεω "οκ πάμε παρακάτω"».

Σας έχει κάνει καλύτερο ηθοποιό η ενασχόλησή σας με τη σκηνοθεσία;

Εγώ κατά κάποιο τρόπο, το έκανα πάντα αυτό ακόμα και αν δεν ήμουν εγώ ο σκηνοθέτης. Πάντα με έβγαζα έξω, πάντα με απασχολούσε όλο το γύρω-γύρω, πώς στήνεται μια παράσταση, πώς κινηματογραφείται μια σειρά ή μια ταινία. Δηλαδή από το παραγωγικό μέχρι το πώς θα φωτιστεί και μέχρι την υποκριτική καθοδήγηση. Ήταν αυτόνόητο για εμένα, ήταν μια ανάγκη μου να με απασχολούν πολλά πράγματα που παράγουν αυτό το έργο.

Θεωρώ ότι ένας ηθοποιός οφείλει να λειτουργεί και έτσι, οφείλει να παρακολουθεί απ' έξω, γιατί αν δεν το κάνει και δεν αντιληφθεί ποια είναι η ατμόσφαιρα του έργου που παίζει, τότε η υποκριτική του θα είναι εκτός της ατμόσφαιρας. Είναι μια ευθύνη να το κάνει και αυτό. Άρα για εμένα ήταν φυσιολογικό να φτάσω σε ένα σημείο και να φτιάξω δικά μου πράγματα από το μηδέν».

moumouris_64069.JPG

Θα χρησιμοποιήσω τα ερωτήματα που έχετε θέσει στο σκηνοθετικό σας σημείωμα, για να σας ρωτήσω, γιατί δεν αλλάζουμε τις ζωές μας, όταν δεν μας αρέσουν;

«Απο κάποια φοβία ή από κάποιο τραύμα. Δεν υπάρχει κάτι άλλο. Και ο καθένας το απαντάει διαφορετικά ανάλογα με τη δική του περίπτωση το γιατί δεν αλλάζει τη ζωή του. Εγώ απλά προσπάθησα να δείξω τις φοβίες που γράφει ο Μαλανδράκης. Το παγκόσμιο ρεπερτόριο βρίθει από τέτοιες περιπτώσεις χαρακτήρων που ήταν τραγικοί επειδή δεν κατάφεραν να ξεφύγουν από τη φοβία τους, από μια δική τους φυλακή που φτιάχνουν με το μυαλό τους. Το γράφει εξαιρετικά και ο Καβάφης».

Γιατί υπομένουμε την καθημερινότητά μας σαν να είναι τιμωρία;

Νομίζω το ίδιο, δηλαδή πηγάζει από κάποια φοβία. Όπως έχει στηθεί η κοινωνία που ζούμε, υπάρχει κυρίως ο φόβος της επιβίωσης. Νομίζω ότι ζούμε σε μια εποχή, ειδικά τώρα, με τη βιομηχανοποίηση της κοινωνίας που οι ρυθμοί της είναι τόσο καταιγιστικοί ώστε οριακά προλαβαίνεις να νιώσεις. Μια καθημερινότητα που τρέχει, με ό,τι συμβάσεις και απαιτήσεις έχει η ζωή του καθενός. Αν δεν βάλεις ένα φρένο και να δεις απ' έξω ως παρατηρητής πώς είναι η ζωή σου, δεν θα καταλάβεις τι πρέπει να κάνεις. Είναι πολύ απλό να το καταλάβουμε και να το συνειδητοποιήσουμε. Το πρόβλημα είναι να το τολμήσω. Αν το δω ως παρατηρητής θα καταλάβω τί μου συμβαίνει. Άπαξ και συμβούν αυτά, μετά το τί πρέπει να κάνω, το ξέρω μόνο εγώ. Δεν κάνουμε ένα βήμα πίσω να δούμε, στην καθημερινότητα που περιγράφουμε στο έργο, αποφασίζει εκείνη και οι άλλοι για εσένα που είναι ό,τι χειρότερο νομίζω».

Οι στενοί δεσμοί της ελληνικής οικογένειας προστατεύουν ή εγκλωβίζουν; Προβληματίζεστε μήπως κάποιες φορές εγκλωβίζετε τα παιδιά σας;

«Προφανώς και το κάνουμε αυτό. Δεν υπάρχει τέλειος γονιός και είναι σχεδόν δεδομένο ότι τα παιδιά μας κάποια στιγμή θα έρθουν και θα πουν ότι "εκεί ήσουν έτσι, και εκεί ατύχησες" να το πω κομψά. Φυσικά και τα εγκλωβίζουμε αλλά αυτοί οι εγκλωβισμοί είναι κυρίως οι προσωπικές μας προβολές και όχι ότι νιώθουμε πως πραγματικά είναι αυτό καλό για τα παιδιά. Το γράφει εξαιρετικά ο Γιωσαφάτ στην "Αγία Ελληνική Οικογένεια". Δηλαδή, βλέπω τον εαυτό μου στα παιδιά μου και θυμώνω, ενώ αν δω τα παιδιά μου μακριά από τον εαυτό μου, είναι υπέροχα. Ξέρουν τι πρέπει να κάνουν, ακόμα και το πιο μικρό από τα παιδιά μου. Αλλά όλοι αυτοί οι φόβοι που αναφέραμε πιο πριν έχουν προβολή στα παιδιά μας, μας κάνουν να τα περιορίζουμε, να τα "φυλακίζουμε".

Ας πούμε, η μάνα της ιστορίας του "Όνειρα Γλυκά" (Γιασεμί Κηλαηδόνη) είναι μια πολύμορφη μορφή αλλά πολύ βασανισμένη, έχει χτυπηθεί πάρα πολύ από πράγματα στη ζωή της και επιμένει στο να χτυπάει το κεφάλι της εκεί που πόναγε μια ζωή».

Και να πούμε επίσης ότι οι ηθοποιοί της παράστασης υπήρξαν μαθητές σας.

«Ναι, οι οποίοι κάνουν τους γιούς της. Ο Δημήτρης Σέρφας και ο Νίκος Μπουκουβάλας. Ένας από τους λόγους που απόλαυσα πάρα πολύ αυτή τη δουλειά και την απολαμβάνω στην επανάληψη, είπως πως όταν μαζεύτηκαμε να πούμε πρόγραμμα προβών για τη νέα χρονιά, εγώ ζήτησα κάτι παραπάνω από το σύνηθες σε μέρες και ώρες γιατί ήξερα ότι υπάρχει ζουμί ακόμα. Τα παιδιά το έχουν καταλάβει, είναι αυτά που την πρώτη χρονιά δεν τα βλέπεις. Το έργο είναι έτοιμο και έχεις την ηρεμία να πας λίγο παραπέρα. Τα παιδιά ήταν έτοιμα για αυτό και η ανάγκη για αυτή τη σκηνοθεσία ήταν πιο πολύ σαν διδασκαλία ξανά αλλά με επαγγελματικούς όρους πια, με άλλους όρους, εμπιστοσύνης παρά σκηνοθεσίας. Ήταν πάρα πολύ ικανοποιητικό ότι όλο αυτό το κομμάτι που διδάσκω στη σχολή, σε αυτή την παράσταση βγήκε και έβγαλε καρπούς ένα μεγάλο μέρος. Εϊναι μεγάλη ικανοποίηση και για εμένα και το ένιωσαν και τα παιδιά».

giasemi-kilaidoni_34f1a.jpg

«Είμαι μέσα στα όνειρα που είχα κάνει για το μέλλον μου»

Τελικά οι ίδιοι οι ανθρωποι ορίζουν το μέλλον τους ή πιστεύετε στη μοίρα;

«Μεγάλο ερώτημα. Εγώ σε αυτή τη φάση της ζωής μου θεωρώ ότι οι πράξεις μας ορίζουν το μέλλον μας. Οι τωρινές σου πράξεις θα ορίσουν το απώτερο μέλλον σου, είτε το άμεσο ή το πολύ μακρινό. Εμένα πάντα στη ζωή μου, όταν συνέβαινε κάτι καλό ή κακό, πάντα ανέτρεχα στο πώς οδηγήθηκε η ζωή μου εδώ. Τί πόρτα μού άνοιξε η ζωή και πώς μπήκα εκεί. Οι πράξεις μου με οδηγούσαν σε μια αστοχία ή μια επιτυχία, με την έννοια ότι πήγα εκεί που πραγματικά ήθελα. Και η αστοχία ήταν ότι πήγα εκεί που δεν ήθελα πραγματικά».

Τι όνειρα γλυκά είχατε κάνει για το μέλλον σας;

«Είμαι μέσα στα όνειρα που είχα κάνει για το μέλλον μου. Είμαι μέσα. Δεν μπορεί να είναι μόνο γλυκά, αλλά όπως λέει και ο Ρουσσώ, το να οραματίζεσαι, το να φαντάζεσαι, το να ονειρεύεσαι είναι τεράστια πηγή δύναμης. Όσο μπορείς να μπαίνεις μεταξύ σκέψης και ονείρου ή οραματισμού για τη ζωή σου, θα σου συμβαίνουν πράγματα και θα μπορείς να πας λίγο σε μια "πνευματικότητα" και σε μια ροή ζωής που πραγματικά θα νιώθεις ότι σε οδηγεί κάπου. Ότι, αν μην τι άλλο, είμαι σε ένα κύμα. Πέφτω, ξανασηκώνομαι αλλά κολυμπάω. Το γλυκό μπορεί να έχει μέσα και λίγο πικρές γεύσεις ενίοτε, αλλά η ζωή δεν είναι στρωμένη με ροδοπέταλα. Άπαξ και το αποδεχτείς αυτό, είσαι μονίμως σε μια οραματιστική κατάσταση και πάντα προχωράς».

Από τον Τελευταίο Ασπροκόρακα στη Γη της Ελιάς, στη Μαρία Κάλλας και στον Κολοκοτρώνη

Ως ηθοποιός συμμετέχετε στην παράσταση του Εθνικού «Ο Τελευταίος Ασπροκόρακας» του Αλέξη Σολομού. Πώς τοποθετείται στο σήμερα;

«Είναι άλλη μια "αγία οικογένεια" ο Ασπροκόρακας. Απλά δεν είναι στη μικρομεσαία τάξη, είναι στο αντίθετο ακριβώς, στην αριστοκρατία η οποία και αυτή πνίγει τα παιδιά της και αυτή δεν επιτρέπει ο τελευταίος Ασπροκόρακας, ο τελευταίος κληρονόμος να κάνει το λάθος και να ακολουθήσει αυτό που νιώθει, το συναίσθημα του, να αγαπήσει μια κοπέλα η οποία είναι εκτός κοινωνικής τάξης της οικογένειάς του. Κλασική περίπτωση, κλασική δομής της νέας κωμωδίας την οποία ακολουθεί μέχρι και σήμερα.

Δύο ερωτευμένοι οι οποίοι είναι σε άλλη κοινωνική τάξη και κάνουν τα πάντα και επαναστατούν. Αυτό είναι η αφορμή για να πει και άλλα πράγματα ο Σολομός, πολύ πιο ουσιαστικά. Αυτή η επανάσταση έρχεται συμβολικά και σε μια περίοδο που ήταν καταπιεσμένος ο ελληνικός λαός. Σε μια περίοδο που κάποιοι παρόλο που ήταν μέσα στην Κατοχή ζούσαν ζωή χαρισάμενη, είτε πολιτικοί, είτε αριστοκράτες, είτε υψηλή τάξη. Αυτό στηλιτεύει ο Σολομός. Και είναι αξιοθαύμαστο ότι το κάνει με τόσο χιούμορ, χωρίς να δείξει με το δάχτυλο κανέναν. Δεν υποδεικνύει, δεν ηθικοδιδασκαλίζει, μέσα από το χιούμορ και μέσα από μια άκρατη πνευματικότητα μιλάει για τα κακώς κείμενα της εποχής του. Μπορείς μόνο να γελάσεις και μετά να αναρωτηθείς γιατί το έγραψε. Είναι πραγματικά σπουδαίο και όχι μόνο γιατί στηλιτεύει και ρίχνει ένα "κατηγορώ" χωρίς να το ρίχνει, αλλά το κάνει με μια μορφή κωμωδίας, ατάκας, καταστάσεων, χαρακτήρες ένας και ένας, μιας πλοκής καταπληκτικής».

{https://youtu.be/W22yAXCjnKg?si=SJtWs_cb9Pb4J8fr}

«Γη της Ελιάς», τι μπορούμε να πούμε για το μέλλον του «Κωνσταντίνου» και τι για το ρόλο σας στην σειρά «Η Μαρία που έγινε Κάλλας»;

Η αλήθεια είναι επειδή γράφονται ανά τμήματα τα σενάρια, δεν έχω κάτι συγκεκριμένο να σας πω για τη «Γη της Ελιάς». Έχει κάνει μια τεράστια ανατροπή ο ήρωάς μου και από άνθρωπος του υποκόσμου έχει γίνει ο απόλυτος οικογενειάρχης .

Ο ρόλος μου στη «Μαρία που έγινε Κάλλας» είναι ο Χέρμαν Μπόρτμαν, ένας αξιωματικός των Ναζί των Ες-Ες κιόλας ο οποίος έχει πολεμήσει, έχει παρασημορφωθεί επειδή τραυματίστηκε στον πόλεμο και βρίσκεται στην Ελλάδα. Είναι πραγματικό πρόσωπο, τον γνώρισε η Μαρία Κάλλας, Μαρία Καλογεροπούλου ακόμα τότε. Αυτός είχε μια τεράστια λατρεία για την Ελλάδα και προσπαθούσε να σώσει από την αρχαιοκαπηλία οτιδήποτε μπορούσε, αλλά μπορούσε να το κάνει μόνο εν μέρει, εξυπηρετώντας και τους αρχαιοκάπηλους. Έτσι, προσπαθεί μέσω της Μαρίας που την ερωτεύεται πραγματικά και σφόδρα κάπου να εξάγει αυτά τα κειμήλια, αυτά τα ευρήματα σε ασφαλή μέρη του εξωτερικού, μουσεία κλπ., γιατί αν μείνουν εδώ πέρα θα έχουν πολύ κακή τύχη. Αυτή ειναι μια τραγική ιστορία, δεν ευδοκιμεί ο έρωτάς του, η σχέση του με τη Μαρία και είναι μια τραγική και ενδιαφέρουσα φιγούρα».

Επίσης, θα σας δούμε ως «Κολοκοτρώνη» στη νέα ταινία του Γιάννη Σμαραγδή, «Καποδίστριας» που βγαίνει την άνοιξη.

Ναι και αν με δείτε δεν θα με καταλάβετε! Είναι υπέροχη, έχουν κάνει φοβερή δουλειά οι συντελεστές στο μακιγιάζ, στα μαλλιά και στα ρούχα. Είναι από τις περιπτώσεις που με το που σε ντύνουν -χρειάζεται μια-μιάμιση ώρα προετοιμασία- όταν είσαι έτοιμος φέρεις ήδη τον μισό χαρακτήρα, είναι πάνω σου, είναι το βάρος, είναι η δυσκολία της κίνησης που έχεις με τα ρούχα που φοράς και σε περιορίζει και ήδη ξέρεις τι πρέπει να κάνεις κατά το ήμισυ».

Πληροφορίες για την παράσταση Όνειρα Γλυκά

Ταυτότητα παράστασης
«Όνειρα γλυκά»
Έναρξη: 11 Νοεμβρίου
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:
Σκηνοθεσία: Μάξιμος Μουμούρης
Συγγραφέας: Μιχάλης Μαλανδράκης
Σκηνικά – κοστούμια: Μίκα Πανάγου
Κίνηση: Νικολέτα Καρμίρη
Φώτα: Γιάννης Ζέρβας
Β. Σκηνοθέτη: Χρύσα Νταούλη
Φωτογραφίες: Γιώργος Κρίκος
Πρωταγωνιστούν:
Γιασεμί Κηλαηδόνη, Δημήτρης Σέρφας, Νίκος Μπουκουβάλας

Πού: Θέατρο ΠΟΛΗ – ΔΑΝΗΣ ΚΑΤΡΑΝΙΔΗΣ, Φώκαιας 4, πλ. Βικτωρίας, Αθήνα, τηλ.: 211
1828900
Πότε: Κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 21:00
Εισιτήρια: 20 € γενική είσοδος, 15 € μειωμένο (φοιτητικό, ανέργων, παιδικό, ΑμεΑ,
πολυτέκνων)
Προπώληση: MORE.COM
Παραγωγή: Θεατρικές Επιχειρήσεις Τάγαρη
Διάρκεια: 90’

# TAGS

  • ΜΑΞΙΜΟΣ ΜΟΥΜΟΥΡΗΣ
  • ΗΘΟΠΟΙΟΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
  • ΘΕΑΤΡΟ
  • ΣΕΙΡΑ
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Η μαγεία των Χριστουγέννων ξεκινά από τα Public

Η μαγεία των Χριστουγέννων ξεκινά από τα Public

Η Stoiximan παρουσιάζει τη νέα της εικόνα

Η Stoiximan παρουσιάζει τη νέα της εικόνα

Όταν οι αρθρώσεις αρχίζουν να μιλούν, είναι καιρός να τις ακούσεις

Όταν οι αρθρώσεις αρχίζουν να μιλούν, είναι καιρός να τις ακούσεις

Η εποχή του Universal Exchange: Η Bitget επαναπροσδιορίζει την ψηφιακή οικονομία

Η εποχή του Universal Exchange: Η Bitget επαναπροσδιορίζει την ψηφιακή οικονομία

26 μοναδικές προτάσεις δώρων για το 2026, από 10€ έως 200€ μόνο από το στίγκα!

26 μοναδικές προτάσεις δώρων για το 2026, από 10€ έως 200€ μόνο από το στίγκα!

Στους ώμους των αγροτών μια ολόκληρη κοινωνία

Στους ώμους των αγροτών μια ολόκληρη κοινωνία

3ος Πανελλήνιος Γραπτός ΑΣΕΠ - Ο γλωσσικός συλλογισμός «Σωστό/Λάθος/Δεν μπορώ να πω»

3ος Πανελλήνιος Γραπτός ΑΣΕΠ - Ο γλωσσικός συλλογισμός «Σωστό/Λάθος/Δεν μπορώ να πω»

Τελική ευθεία για φόρους και δηλώσεις: Όλες οι εκκρεμότητες έως 31 Δεκεμβρίου

Τελική ευθεία για φόρους και δηλώσεις: Όλες οι εκκρεμότητες έως 31 Δεκεμβρίου

Επιστροφή ενοικίου: Τελευταία ευκαιρία για άμεση πληρωμή, γιατί το ποσό βγαίνει «μικρότερο»

Επιστροφή ενοικίου: Τελευταία ευκαιρία για άμεση πληρωμή, γιατί το ποσό βγαίνει «μικρότερο»

Οι επόμενες πληρωμές για συντάξεις, ΔΥΠΑ, επιδόματα και Δώρο Χριστουγέννων

Οι επόμενες πληρωμές για συντάξεις, ΔΥΠΑ, επιδόματα και Δώρο Χριστουγέννων

Η γρίπη K σαρώνει - Πόσο έτοιμη είναι η Ελλάδα;

Η γρίπη K σαρώνει - Πόσο έτοιμη είναι η Ελλάδα;

Χριστούγεννα: Πώς η κανέλα έγινε η δημοφιλής μυρωδιά των γιορτών

Χριστούγεννα: Πώς η κανέλα έγινε η δημοφιλής μυρωδιά των γιορτών

Το ρόφημα που ανεβάζει την αρτηριακή πίεση πιο γρήγορα από το αλάτι

Το ρόφημα που ανεβάζει την αρτηριακή πίεση πιο γρήγορα από το αλάτι

Φαρμακευτική κάνναβη: Τα οφέλη και οι κίνδυνοι - Τι αποκαλύπτει μεγάλη ανάλυση

Φαρμακευτική κάνναβη: Τα οφέλη και οι κίνδυνοι - Τι αποκαλύπτει μεγάλη ανάλυση

Οι ενεργειακοί πάροχοι στο «παιχνίδι» των τηλεπικοινωνιών- Αυξάνονται οι συμμαχίες και ο ανταγωνισμός

Οι ενεργειακοί πάροχοι στο «παιχνίδι» των τηλεπικοινωνιών- Αυξάνονται οι συμμαχίες και ο ανταγωνισμός

RED III: Δίμηνη προθεσμία συμμόρφωσης στους κανόνες δίνει η Κομισιόν- Στο κάδρο η Ελλάδα και άλλες 7 χώρες

RED III: Δίμηνη προθεσμία συμμόρφωσης στους κανόνες δίνει η Κομισιόν- Στο κάδρο η Ελλάδα και άλλες 7 χώρες

Κομισιόν: 1,3 τρισ. ευρώ για τα δίκτυα έως το 2040 – Ποια ελληνικά projects εντάσσονται στις «ενεργειακές λεωφόρους»

Κομισιόν: 1,3 τρισ. ευρώ για τα δίκτυα έως το 2040 – Ποια ελληνικά projects εντάσσονται στις «ενεργειακές λεωφόρους»

Πάνω από 500 εκατ. ευρώ το έλλειμμα ΕΛΥΚΩ – Άμεση παρέμβαση από την Πολιτεία ζητά ο ΕΣΠΕΝ

Πάνω από 500 εκατ. ευρώ το έλλειμμα ΕΛΥΚΩ – Άμεση παρέμβαση από την Πολιτεία ζητά ο ΕΣΠΕΝ

Τα αγροτικά μπλόκα βαρόμετρο για τη ζήτηση καυσίμων- Ανθεκτική η αγορά με οριακή τάση ανόδου τιμών

Τα αγροτικά μπλόκα βαρόμετρο για τη ζήτηση καυσίμων- Ανθεκτική η αγορά με οριακή τάση ανόδου τιμών

Τα αγροτικά μπλόκα βαρόμετρο για τη ζήτηση καυσίμων- Ανθεκτική η αγορά με οριακή τάση ανόδου τιμών

Τα αγροτικά μπλόκα βαρόμετρο για τη ζήτηση καυσίμων- Ανθεκτική η αγορά με οριακή τάση ανόδου τιμών

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Συνελήφθη 35χρονος στην Αθήνα για την άγρια δολοφονία γυναίκας στη Δανία

Ελλάδα 20:46

ΟΦΗ - Πανσερραϊκός 3-0: Οι Κρητικοί έριξαν τους Σερραίους στη βαθμολογία της Super League

Αθλητισμός 20:32

Αυτή η συνήθεια στο μεσημεριανό γεύμα μειώνει τον κίνδυνο υπέρτασης

Υγεία 20:21

Αργυρούπολη: Καβγάς μεταξύ οδηγών κατέληξε σε απειλές με τσεκούρι

Ελλάδα 20:09

Δ. Κουτσούμπας για Μίκη Θεοδωράκη: Τα έργα του εκφράζουν τη λαϊκή πάλη του 20ου αιώνα

Πολιτική 19:56

Έτοιμο τους επόμενους μήνες το Μουσείο «Μ.Θεοδωράκης» στο πατρικό του μουσικοσυνθέτη στα Χανιά

Ελλάδα 19:40
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Eurojackpot 12/12/25: Αυτοί είναι οι αριθμοί που κερδίζουν 17 εκατ. ευρώ

Ελλάδα 21:15

GNTM 6: Η Μιχαέλα «έπεσε» από το μαγικό χαλί

Life 00:11

Eurojackpot 12/12/25: Νέο τζακ ποτ, αλλά 3 δελτία κερδίζουν από 593.949,40€

Ελλάδα 21:34

GNTM 6: Δοκιμασία αποχώρησης – Λάμψη, ιστορία, η Δέσποινα Μοιραράκη καλεσμένη και… χαλιά

Life 21:30

Πρόταση μαμούθ για την εξαγορά της Γιουβέντους - Ποια είναι η Tether

Αθλητισμός 23:39
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

«Άγιος Έρωτας»: Ο Αντρέας μαθαίνει ότι ο Χάρης είναι γιος του

«Άγιος Έρωτας»: Ο Αντρέας μαθαίνει ότι ο Χάρης είναι γιος του

Life 12.12.2025 21:46
Χάρης Δούκας: Η Αθήνα Παγκόσμια Πρωτεύουσα Θεάτρου

Χάρης Δούκας: Η Αθήνα Παγκόσμια Πρωτεύουσα Θεάτρου

Entertainment 12.12.2025 20:19
«Πόρτο Λεόνε»: Ο Βούλγαρης διακόπτει τον αρραβώνα της Αγγελικής με τον Γρηγόρη

«Πόρτο Λεόνε»: Ο Βούλγαρης διακόπτει τον αρραβώνα της Αγγελικής με τον Γρηγόρη

Life 12.12.2025 19:14
«Μια νύχτα μόνο»: Οι ήρωες αντιμέτωποι με κρίσιμες αποφάσεις – Το παρελθόν επιστρέφει

«Μια νύχτα μόνο»: Οι ήρωες αντιμέτωποι με κρίσιμες αποφάσεις – Το παρελθόν επιστρέφει

Life 12.12.2025 18:19

NETWORK

Χριστούγεννα: Πώς η κανέλα έγινε η δημοφιλής μυρωδιά των γιορτών

Χριστούγεννα: Πώς η κανέλα έγινε η δημοφιλής μυρωδιά των γιορτών

healthstat.gr 12.13.2025 - 06:10
Φαρμακευτική κάνναβη: Τα οφέλη και οι κίνδυνοι - Τι αποκαλύπτει μεγάλη ανάλυση

Φαρμακευτική κάνναβη: Τα οφέλη και οι κίνδυνοι - Τι αποκαλύπτει μεγάλη ανάλυση

healthstat.gr 12.13.2025 - 06:33
Το ρόφημα που ανεβάζει την αρτηριακή πίεση πιο γρήγορα από το αλάτι

Το ρόφημα που ανεβάζει την αρτηριακή πίεση πιο γρήγορα από το αλάτι

healthstat.gr 12.13.2025 - 06:21
Χρ.Δήμας για “Route 2025”: Ενεργειακή αυτονομία του ΔΑΑ και αναβάθμιση της Ελλάδας στις βιώσιμες αερομεταφορές

Χρ.Δήμας για “Route 2025”: Ενεργειακή αυτονομία του ΔΑΑ και αναβάθμιση της Ελλάδας στις βιώσιμες αερομεταφορές

ienergeia.gr 12.12.2025 - 15:18
Σ. Αρναούτογλου: Με ΗΠΑ και Κίνα να αποδυναμώνουν τη Συμφωνία του Παρισιού, η Ευρώπη καλείται να ηγηθεί σε μια κρίση που δεν γνωρίζει σύνορα

Σ. Αρναούτογλου: Με ΗΠΑ και Κίνα να αποδυναμώνουν τη Συμφωνία του Παρισιού, η Ευρώπη καλείται να ηγηθεί σε μια κρίση που δεν γνωρίζει σύνορα

ienergeia.gr 12.12.2025 - 15:02
Η γρίπη K σαρώνει - Πόσο έτοιμη είναι η Ελλάδα;

Η γρίπη K σαρώνει - Πόσο έτοιμη είναι η Ελλάδα;

healthstat.gr 12.13.2025 - 06:00
ΑΠΘ: Πρώτη επιτυχημένη εφαρμογή εισαγωγής ανακυκλωμένου πλαστικού σε ασφαλτοτάπητες

ΑΠΘ: Πρώτη επιτυχημένη εφαρμογή εισαγωγής ανακυκλωμένου πλαστικού σε ασφαλτοτάπητες

ienergeia.gr 12.12.2025 - 15:44
Πέτη Πέρκα: Η κυβέρνηση θέλει να τα ξεπουλήσει όλα - «Πάρτι» δισεκατομμυρίων με τις Συμβάσεις Παραχώρησης

Πέτη Πέρκα: Η κυβέρνηση θέλει να τα ξεπουλήσει όλα - «Πάρτι» δισεκατομμυρίων με τις Συμβάσεις Παραχώρησης

ienergeia.gr 12.12.2025 - 13:58
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: Ιπποκράτους 2, Αθήνα, 10679, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ Αττικής
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 3608484
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games