Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ελλάδα 22.05.2025 23:32

O Κώστας Γενηδούνιας αποδομεί το «κυβερνητικό έργο» για τους σιδηροδρόμους - Τα 14 σημεία

Image of Newsroom Newsroom
O Κώστας Γενηδούνιας αποδομεί το «κυβερνητικό έργο» για τους σιδηροδρόμους - Τα 14 σημεία Φωτογραφία: EUROKINISSI/ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ
Μονή γραμμή χωρίς φωτοσήματα και Τηλεδιοίκηση, περιφέρεια χωρίς τρένα, δεκάδες βραδυπορίες, καθόλου προσλήψεις, τίποτα δεν έχει αλλάξει μετά τα Τ΄μεπη, λέει ο Κώστας Γενηδούνιας.

Μέσα από 14 σημεία ο Κώστας Γενηδούνιας παραθέτει όσα θα έπρεπε αλλά δεν έχουν αλλάξει 2 χρόνια και 3 μήνες μετά το έγκλημα των Τεμπών, παρά τις κυβερνητικές ανακοινώσεις.

Χρειάζεται περισσότερη ουσία και λιγότερη επικοινωνία φέρεται πως ειπώθηκε σε σύσκεψη Κυβερνητικών βουλευτών για το ζήτημα του σιδηροδρόμου πριν απο λίγο» αναφέρει σε ανάρτησή του ο Κώστας Γενηδούνιας ακυρώνοντας σε 14 σημεία τα μεγάλα λόγια για τον εκσυγχρονισμό και την ορθή λειτουργία των ελληνικών σιδιηροδρόμων.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο άξονας Αθήνα - Θεσσαλονίκη, όπου όπως αναφέρει «μεταξύ Λιανοκλαδίου - Λάρισας έχουμε μονή γραμμή χωρίς φωτοσήματα και Τηλεδιοίκηση με μειωμένες ταχύτητες 80 χλμ/'ωρα λόγω των καταστροφών του Daniel. 20 μήνες έχουν περάσει και δεν έχει γίνει ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ».

Ο Κώστας Γενηδούνιας αναφέρει στην ανάρτησή του αναλυτικά «ας δούμε λοιπόν 26 μήνες μετά το έγκλημα στα Τέμπη τι έχει αλλάξει και ας κρίνουμε το Κυβερνητικό έργο, αντικειμενικά.

1. Το ETCS 26 μήνες μετά τα Τέμπη, δεν λειτουργεί σε ούτε ένα μέτρο σιδηροδρομικής υποδομής. Ούτε ένα. Διαφημίζουν κάποιες δοκιμές και πανηγυρίζουν επικοινωνιακά για το τίποτα.

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

2. Το GSMR λειτουργεί ως δευτερεύον σύστημα επικοινωνίας και ακόμα δεν έχει εκδοθεί απο τον ΟΣΕ η εγκύκλιος για την λειτουργία του (παρά την φιλότιμη προσπάθεια των ελάχιστων πλέον συναδέλφων με εμπειρία στον ΟΣΕ).

3. Στην γραμμή Πειραιάς - Κιάτο, η κατάσταση παραμένει ΙΔΙΑ όπως 26 μήνες πριν. Μετά τα Λιόσια και μέχρι το Κιάτο, δεν λειτουργεί τηλεδιοίκηση και φωτοσήματα, τα τρένα εισέρχονται σε παρακαμπτηρίους ΧΩΡΙΣ καν να υπάρχουν ενδείξεις για τους μηχανοδηγούς. Οι χρόνοι παραμένουν προβληματικοί και καμία αλλαγή στο πλέγμα των δρομολογίων δεν υπήρξε. Τηλεματική δεν λειτουργεί σε κανένα σημείο είτε του Προαστιακού Αθήνας είτε Θεσσαλονίκης. Αν υπάρχει καθυστέρηση, μπείτε στο ...κινητό σας και ψάξτε! Η Hellenic μάλιστα κλείνει περιφερειακά εκδοτήρια (σημεία πώλησης εισιτηρίων) προφανώς για "εξοικονόμηση" πόρων. Ποιος ενδιαφέρεται; Μα φυσικά κανείς.

4. Στον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη, μεταξύ Λιανοκλαδίου - Λάρισας έχουμε μονή γραμμή χωρίς φωτοσήματα και Τηλεδιοίκηση με μειωμένες ταχύτητες 80 χλμ/'ωρα λόγω των καταστροφών του Daniel. 20 μήνες έχουν περάσει και δεν έχει γίνει ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ.

5. Στην γραμμή της Φλώρινας δεν έχει αποκατασταθεί το πρόβλημα με τις επικοινωνίες, που προϋπήρχε των Τεμπών και είχε οδηγήσει το Σωματείο μας σε καταγγελίες. Παράλληλα παραμένουν τα προβλήματα με τις δεκάδες βεβλαμμένες ΑΣΙΔ (θα φτιάχνονταν και αυτά σε 2 χρόνια) σε πολλά σημεία του δικτύου.

6. Δεκάδες βραδυπορίες υπάρχουν στην γραμμή μεταξύ Αθήνας -Θεσσαλονίκης, αλλά η Hellenic Train δεν αλλάζει τους δρομολογιακούς χρόνους και σε συνεννόηση με τον ΟΣΕ. Προτιμά να βγάζει ανακοινώσεις για "καθυστερήσεις λόγω έργων" αντί να δείχνει την πραγματική κατάσταση του δικτύου και σε πόση ώρα σήμερα πραγματοποιείται το δρομολόγιο. Δίνει και προσφορές μάλιστα, εκπτώσεις σε τίτλους μεταφοράς, αλλά δεν αναφέρει πραγματικούς χρόνους τέλεσης δρομολογίων. (Πώς να λέγεται αυτό άραγε)

7. Στο τροχαίο υλικό, τα Desiro προφανώς δεν φτάνουν και έχουμε συνθέσεις με καρότσες στον Προαστιακό Θεσσαλονίκης για 3ο καλοκαίρι.

8. Επενδύσεις, μια πονεμένη ιστορία. Σύμφωνα με την σύμβαση του Ιουνίου του 2022 αυτήν την περίοδο θα έπρεπε να έρχονται 10 νέου τύπου- προαστιακοί συρμοί στην Ελλάδα για να αντιμετωπιστεί η έλλειψη τροχαίου υλικού. Θα έρχονταν και 10 νέα τρένα υδρογόνου (μην γελάτε, αυτό εξήγγειλαν τότε). 3 χρόνια μετά θα υπογραφεί νέα συμφωνία (άγνωστοι οι όροι) που ΘΑ προβλέπει είσοδο νέων τρένων. Κάθε σοβαρός άνθρωπος ξέρει στον σιδηρόδρομο, ότι η παραγγελία ενός νέου τρένου και η ένταξη του στην κυκλοφορία θέλει χρόνο (χρόνια). Θα έχει ενδιαφέρον τι θα πούν.

9. Νομοσχέδιο για ΟΣΕ. Το 3ο Νομοσχέδιο για τον σιδηρόδρομο θα ψηφιστεί τις επόμενες ημέρες μέσα σε 3 χρόνια! Κανένα απο τα 2 προηγούμενα δεν εφαρμόστηκε. Ο εταιρικός μετασχηματισμός του ΟΣΕ δεν υλοποιήθηκε μέχρι σήμερα. Το μόνο που άλλαξε είναι ότι στον ΟΣΕ δεν υπάρχει εργατικός έλεγχος στις αποφάσεις της Διοίκησης, καθώς ο εκπρόσωπος εργαζομένων στο ΔΣ του Οργανισμού, που εξέλεξε η ΔΑΚΕ πανηγυρίζοντας, παραιτήθηκε 1 μήνα μετά την εκλογή του γιατί δεν είχε χρόνο να ασχοληθεί!!!!!!

10. Προσλήψεις. Εκκρεμεί η ολοκλήρωση του διαγωνισμού 1/2022 του ΑΣΕΠ για τον ΟΣΕ. 3 (ΤΡΙΑ) ολόκληρα χρόνια για 100 θέσεις σταθμαρχών και κλειδούχων. Την ίδια ώρα η ΣΤΑΣΥ και η ΟΣΥ προσλαμβάνουν κόσμο μέσω ΑΣΕΠ σε 6 μήνες!!!!! (Όλοι ξέρουν τι έχει συμβεί και πως έχει στηθεί το σιωπητήριο στον σιδηρόδρομο).

11. Περιφέρεια. Χωρίς τρένα ο Βόλος, η Καλαμπάκα, η Στυλίδα, η η Φλώρινα εδώ και 26 μήνες.

12. Χωρίς τρένα η Δράμα, η Ξάνθη και η Κομοτηνή εδώ και 5 χρόνια. Η σύνδεση με Λουτράκι, έργο 7 χιλιομέτρων γραμμής (ΕΦΤΑ), που ξεκίνησε το 2019 ακόμα αγνοείται!!!!

13. Στην Θράκη (Αλεξανδρούπολη - Ορμένιομ Ορεστιάδα) οι χρόνοι είναι ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ απο τους αντίστοιχους του 2019 λόγω της κατάστασης της σιδηροδρομικής υποδομής. Αντί για 3 ζεύγη δρομολογίων καθημερινά έχουμε 2 και αυτά καταργούνται όταν υπάρχει μεταφορά στρατιωτικού υλικού. Στην Πάτρα.... ο Προαστιακός στενάζει από την εγκατάλειψη και η σύνδεση Πάτρας - Πύργου αγνοείται 15 χρόνια τώρα. Για να μην το αφήνουμε στο 13 κάτι προσωπικό για το κλείσιμο.

14. Στην δίκη προχτές η Hellenic δεν είχε ούτε 1 (ένα) μάρτυρα. Ζήτησε (και πέτυχε τελικά) να μην επιστρέψω άμεσα στην εργασία μου γιατί μου έχει δώσει την αποζημίωση απόλυσης και "μπορώ να ζήσω" για 5 μήνες και μέχρι να γίνει η κανονική δίκη. Αυτή ήταν η δικαιολογία της Διοίκησης Rinaudo- Ζηλιασκόπουλου, που ξέρει ότι θα κερδίσουμε και που την προηγούμενη ημέρα (Δευτέρα) έτρεξε να υπογράψει στα κρυφά ΣΣΕ χωρίς την παρουσία δυο εκ των τριών Σωματείων που δραστηριοποιούνται στην Hellenic και εκπροσωπούν 700 εργαζόμενους σε σύνολο 1150!!! 2 Σωματεία που συμμετείχαν κανονικά στις διαπραγματεύσεις αλλά η Ηellenic απέκλεισε από την υπογραφή και μάλιστα με ένα πρόχειρα γραμμένο κείμενο ΣΣΕ, απόρροια της βιασύνης συγκεκριμένων παραγόντων να κλείσουν το θέμα "εδώ και τώρα".

Δεν ξέρω αν είναι απειρία ή αν τελικά φοβάται να μας κοιτάξει στα μάτια η Διοίκηση της Hellenic. Ξέρω σίγουρα ότι την πρόβλεψη για την έδρα των Μηχανοδηγών που άλλαξε σε αυτήν την ΣΣΕ (και που διακαώς επιθυμούσε να την αλλάξει αυτή η Διοίκηση) θα την ανατρέψουμε. Γιατί εμείς ΔΕΝ συμφωνήσαμε ΠΟΤΕ να είναι έδρα "κάθε δομή που δραστηριοποιείται η εταιρεία".

Αυτό που επίσης ξέρω είναι ότι στην Hellenic είχαν καταλάβει τελευταία ότι η υποστήριξη μας στους μηχανοδηγούς που χάθηκαν στο έγκλημα των Τεμπών ΔΕΝ σήμαινε ΠΟΤΕ ότι δεν θα αναφερόμασταν και στις ευθύνες της εταιρείας για τα Τέμπη. Για αυτό και δεν ήθελαν να εμφανίζομαι πουθενά και με απέλυσαν όταν κατέθεσα υποψηφιότητα για το Σωματείο μας. Στην κατάθεση μου όμως, το είχα περιγράψει ΣΑΦΩΣ.
"Ο καθένας έχει το μερίδιο ευθύνης που του αναλογεί" . Και η Hellenic είχε παραλάβει ΟΛΑ τα εξώδικα, όπως είχα καταθέσει στις 23/3/2023 και έχω πεί ΔΗΜΟΣΙΑ παντού τώρα 2 χρόνια. Ο αγώνας μας συνεχίζεται!».

{https://www.facebook.com/kostas.genidounias/posts/pfbid02bntseLhuXsMVnn2e6SQFj6mBmFmjC41oFo9vyPqedD2AC3c7SDPtQM4pP2qRN8oxl}

# TAGS

  • ΚΩΣΤΑΣ ΓΕΝΗΔΟΥΝΙΑΣ
  • HELLENIC TRAIN
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Οι αγρότες τρομάζουν την κυβέρνηση- Το Μαξίμου αναζητά νέα στρατηγική, ελπίζει στο ...χρόνο

Οι αγρότες τρομάζουν την κυβέρνηση- Το Μαξίμου αναζητά νέα στρατηγική, ελπίζει στο ...χρόνο

Ξύλο και χημικά δυναμώνουν τα μπλόκα των αγροτών

Ξύλο και χημικά δυναμώνουν τα μπλόκα των αγροτών

Επιστροφή ενοικίου: Πώς και πότε γίνονται οι διορθώσεις μετά το φιάσκο της πληρωμής

Επιστροφή ενοικίου: Πώς και πότε γίνονται οι διορθώσεις μετά το φιάσκο της πληρωμής

Ο Αλέξης θέτει το θέμα της εναλλακτικής διακυβέρνησης

Ο Αλέξης θέτει το θέμα της εναλλακτικής διακυβέρνησης

Η αδύνατη αυτοδυναμία, το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ, οι κυβερνήσεις συνεργασίες και τα νέα κόμματα

Η αδύνατη αυτοδυναμία, το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ, οι κυβερνήσεις συνεργασίες και τα νέα κόμματα

5 λόγοι που πεινάτε αμέσως μετά από ένα γεύμα

5 λόγοι που πεινάτε αμέσως μετά από ένα γεύμα

Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Ενεργειακό κόστος: Στο «περίμενε» για τα κυβερνητικά μέτρα στήριξης η βιομηχανία

Ενεργειακό κόστος: Στο «περίμενε» για τα κυβερνητικά μέτρα στήριξης η βιομηχανία

Επίδομα θέρμανσης: Ξεπέρασαν τις 895.000 οι αιτήσεις- Τα SOS για τις κοινόχρηστες δαπάνες

Επίδομα θέρμανσης: Ξεπέρασαν τις 895.000 οι αιτήσεις- Τα SOS για τις κοινόχρηστες δαπάνες

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Μαξίμου για λειψυδρία: Ξανά στο προσκήνιο η ατομική ευθύνη - «Κρίσιμη η ανταπόκριση των πολιτών»

Πολιτική 18:09

Απονεμήθηκαν τα Βραβεία «Κάρολος Κουν» και Κριτικών Θεάτρου και Μουσικής: Οι νικητές

Entertainment 18:06

Ζιακόπουλος: Νέα κακοκαιρία με καταιγίδες θα «σφυροκοπήσει» τη χώρα - Το κρίσιμο διήμερο και οι περιοχές

Ελλάδα 18:05

Οι εκδηλώσεις Δεκεμβρίου στα Public 20 Χρόνια Public, 20 Χρόνια εκδηλώσεων Βιβλίου

Entertainment 18:04

Μιχάλης Κουινέλης - Stavento και Αναστασία σε μια εκρηκτική συνεργασία

Life 17:49

Σε τροχιά απωλειών το Bitcoin: Επενδυτές στρέφονται σε χαμηλότερο ρίσκο

Οικονομία 17:46
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μπλόκα αγροτών: «Σπάσαμε τον τσαμπουκά της κυβέρνησης» - Αύριο νέα συνέλευση

Ελλάδα 20:02

Μπλόκα αγροτών: Σε ισχύ κυκλοφοριακές ρυθμίσεις - Πού είναι κλειστή η εθνική οδός

Ελλάδα 18:18

Πώς συνέβη το θανατηφόρο τροχαίο στη Λούτσα: Ο 24χρονος είχε έρθει Ελλάδα για την ορκωμοσία της κοπέλας του

Ελλάδα 19:09

Σίσσυ Χρηστίδου: «Ανατρίχιασα όταν το είπε» - Η on air συγκίνησή της για τον διάλογο με ηλικιωμένο

Life 18:12

Λάρισα: Καταγγελία για αστυνομική βία στη Νίκαια - «Παρακαλούσαμε να σταματήσουν το χτύπημα με τα γκλομπ»

Ελλάδα 22:02
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Σε 24ωρη απεργία προχωρούν σήμερα εργαζόμενοι και μηχανοδηγοί της Hellenic Train

Σε 24ωρη απεργία προχωρούν σήμερα εργαζόμενοι και μηχανοδηγοί της Hellenic Train

Ελλάδα 18.11.2025 07:13
Απεργία 18 Νοεμβρίου: Αναστολές και τροποποιήσεις στα δρομολόγια της Hellenic Train

Απεργία 18 Νοεμβρίου: Αναστολές και τροποποιήσεις στα δρομολόγια της Hellenic Train

Ελλάδα 17.11.2025 13:06
Hellenic Train: Σε 24ωρη απεργία προχωρούν την Τρίτη οι εργαζόμενοι και οι μηχανοδηγοί

Hellenic Train: Σε 24ωρη απεργία προχωρούν την Τρίτη οι εργαζόμενοι και οι μηχανοδηγοί

Ελλάδα 16.11.2025 20:45
Ακινητοποιήθηκε τρένο της Hellenic Train στη Λάρισα - Αναχώρησε μετά από 1,5 ώρα

Ακινητοποιήθηκε τρένο της Hellenic Train στη Λάρισα - Αναχώρησε μετά από 1,5 ώρα

Ελλάδα 15.11.2025 18:05

NETWORK

5 λόγοι που πεινάτε αμέσως μετά από ένα γεύμα

5 λόγοι που πεινάτε αμέσως μετά από ένα γεύμα

healthstat.gr 12.01.2025 - 17:58
Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

healthstat.gr 12.01.2025 - 16:35
Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

healthstat.gr 12.01.2025 - 16:23
ΕTBA BI.ΠΕ: Νέος ιστότοπος, εφαρμογή MyETVA και ψηφιακός χάρτης για τις Εγκατεστημένες Επιχειρήσεις

ΕTBA BI.ΠΕ: Νέος ιστότοπος, εφαρμογή MyETVA και ψηφιακός χάρτης για τις Εγκατεστημένες Επιχειρήσεις

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:03
ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

healthstat.gr 12.01.2025 - 16:45
ΟΛΠ Α.Ε.: Ολοκλήρωση Άσκησης Ετοιμότητας για την αντιμετώπιση περιστατικών ρύπανσης στο Λιμάνι του Πειραιά

ΟΛΠ Α.Ε.: Ολοκλήρωση Άσκησης Ετοιμότητας για την αντιμετώπιση περιστατικών ρύπανσης στο Λιμάνι του Πειραιά

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:40
Το Green Tank στον ετήσιο θεσμικό διάλογο 2025 της αποστολής για τη φυσική κληρονομιά στη Βαρκελώνη

Το Green Tank στον ετήσιο θεσμικό διάλογο 2025 της αποστολής για τη φυσική κληρονομιά στη Βαρκελώνη

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:44
ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ: Ημέρα ενάντια στο AIDS - Η ανάγκη για ενημέρωση, έγκαιρο έλεγχο και πρόσβαση σε θεραπεία είναι συνεχής

ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ: Ημέρα ενάντια στο AIDS - Η ανάγκη για ενημέρωση, έγκαιρο έλεγχο και πρόσβαση σε θεραπεία είναι συνεχής

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:42
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: ΚΛΕΑΝΘΟΥΣ 8, 16346 ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: Φ.Α.Ε. Πειραιά
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 7517080
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games