Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ελλάδα 27.10.2020 23:48 UPD 28.10.2020 00:09

Καλλιστώ: Οι πρώτες εκτιμήσεις για τη σύγκρουση με το φορτηγό πλοίο Maersk Launceston (vids)

Image of Αγγελική Μαξούρη Αγγελική Μαξούρη
INTIME INTIME
Φως στις συνθήκες κάτω από τις οποίες σημειώθηκε το πρωί της Τρίτης το απίστευτο ατύχημα με το ναρκαλιευτικό πλοίο «Καλλιστώ» και το εμπορικό φορτηγό πλοίο Maersk Launceston θα δώσουν οι έρευνες που είναι ήδη σε εξέλιξη. Το χρονικό της σύγκρουσης και η άποψη του Παναγιώτη Παστουσέα, επίτιμου υπαρχηγού ΓΕΝ σχετικά με τις συνθήκες που οδήγησαν στο ατύχημα.

Οι πρώτες εκτιμήσεις για τα αίτια της σύγκρουσης

Ο Παναγιώτης Παστουσέας, επίτιμος υπαρχηγός ΓΕΝ, μίλησε στο mega για τη σφοδρή σύγκρουση του ναρκαλιευτικού του Πολεμικού Ναυτικού «Καλλιστώ» με το γιγαντιαίο φορτηγό πλοίο.

Ο κ. Παστουσέας σημείωσε ότι τα αίτια της σύγκρουσης θα τα εξακριβώσει η προανάκριση που διενεργείται ήδη και προχώρησε σε κάποιες παρατηρήσεις. Σύμφωνα με τον αντιναύαρχο ε.α. «το εμπορικό πλοίο είναι καταφθάνον, πλησιάζει το ναρκοθηρευτικό που φαίνεται να προηγείται. Ο καταφθάνων έχει την ευθύνη να τον προσέχει. Αυτός που πρέπει να φυλάει, το πλοίο που έχει στη δεξιά του πλευρά ένα πλοίο πρέπει να το προσέχει».

Όπως είπε «αυτού του μεγέθους τα εμπορικά έχουν στοιβαγμένα κοντέινερ, έχουν τυφλούς τομείς στην πλώρη τους. Θα έπρεπε να έχει οπτήρα».

Το ατύχημα σημειώθηκε στις 7:30 το πρωί της Τρίτης όταν το μεγάλο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της εταιρείας Maersk με σημαία Πορτογαλίας έπεσε για άγνωστο λόγο πάνω στο «Καλλιστώ» κόβοντάς το στα δύο. Το πλοίο του Πολεμικού Ναυτικού έλαβε επικίνδυνη κλίση, δύο μέλη του πληρώματος τραυματίστηκαν, και με τη βοήθεια ρυμουλκών που έφτασαν αμέσως στον τόπο της παραλίγο τραγωδίας, το πλοίο οδηγήθηκε με ασφάλεια στον Ναύσταθμο της Σαλαμίνας. Συνελήφθη ο καπετάνιος του εμπορικού πλοίου.

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

To χρονικό της σύγκρουσης

Το εμπορικό πλοίο Maersk Launceston, με σημαία Πορτογαλίας, που μετέφερε κοντέινερ και είχε ξεκινήσει στις 07:11 από την Ψυττάλεια για το Τσανάκαλε, έπεσε πάνω στο “Καλλιστώ” του Πολεμικού Ναυτικού που εκείνη την ώρα είχε φύγει από το ναύσταθμο της Σαλαμίνας. Αποτέλεσμα της σύγκρουσης ήταν το εμπορικό πλοίο να χτυπήσει στη πρύμνη το “Καλλιστώ” και να αποκόψει την πρύμνη του.

Αρχικά υπήρχε ο φόβος ότι το πλοίο του Πολεμικού Ναυτικού θα βυθιζόταν. Όμως οι προσπάθειες Λιμενικού και Πολεμικού Ναυτικού απέδωσαν.

Το εμπορικό ουσιαστικά έκοψε στη μέση το πολεμικό πλοίο, αποκόβοντάς του την πρύμνη! Η τεράστια αυτή ζημιά οφείλεται εν μέρει και στα υλικά κατασκευής του πολεμικού πλοίου. Είναι φτιαγμένο από ενισχυμένο πλαστικό και υαλονήματα, γεγονός που το καθιστά ευάλωτο στις συγκρούσεις.

Σύμφωνα με τους χάρτες που καταγράφουν την πορεία των εμπορικών πλοίων το «Maersk Launceston» έπλεε με ταχύτητα 16 κόμβων. Συγκεκριμένα το «Maersk Launceston», κινούνταν με ταχύτητα 5,3 κόμβων μέχρι να προσεγγίσει στην Ψυττάλεια. Από ώρα 07:04, μόλις 14 λεπτά μετά τον απόπλου, όπου έπλεε με 5,3 κόμβους, αρχίζει σταδιακά να αυξάνει ταχύτητα.

Ώρα 07:10 κινείται με 6,8 κόμβους, ώρα 07:14 πλέει με 9,8 κόμβους, ώρα 07:19 κινείται με 12,2 κόμβους, ώρα 07:24 με 16,1 κόμβους και στις 07:29 η ταχύτητά του καταγράφεται στους 16 κόμβους. Λίγα λεπτά αργότερα, κατά πάσα πιθανότητα ώρα 07:34 το τεράστιο container ship προσκρούει στο πίσω μέρος του ναρκαλιευτικού «Καλλιστώ».

Ο ρόλος του πλοηγού από το Maersk Launceston

Ανάμεσα στα όσα αναζητούν οι Αρχές για να καταλήξουν στο πόρισμα για τα αίτια του ναυτικού ατυχήματος είναι και ο ρόλος του πλοηγού που προβλέπεται να υπάρχει στα πλοία όταν αποπλέουν από το λιμάνι του Πειραιά. Πάντως, σύμφωνα με πληροφορίες, ο πλοηγός είχε αποβιβαστεί από το Maersk Launceston δύο ναυτικά μίλια πριν από το σημείο της πρόσκρουσης. Ο πλοηγός συνήθως ανεβαίνει στο πλοίο ως σύμβουλος του καπετάνιου, διότι γνωρίζει τις τοπικές ιδιαιτερότητες, τα βυθίσματα, τις προβλήτες και τους ανέμους στο εκάστοτε λιμάνι. Στη συγκεκριμένη περίπτωση είχε αποβιβαστεί από το πλοίο 2 μίλια πριν αυτό μπει στη ζώνη κυκλοφορίας των πλοίων όταν καταπλέουν και αποπλέουν από το λιμάνι του Πειραιά.

Για την ώρα παραμένει αδιευκρίνιστο ποιο από τα δύο πλοία είχε προτεραιότητα και ποιο ήταν αυτό που μπήκε στην πορεία του άλλου.

Η εικόνα του διαλυμένου «Καλλιστώ» παγώνει το αίμα. Το ναρκαλιευτικό έχει μείνει μισό. Οι φωτογραφίες από το πριν και το μετά είναι αποκαλυπτικές. Νωρίτερα, το φορτηγό Maersk Launceston το έκοψε στα δύο με την ευκολία που το μαχαίρι κόβει το βούτυρο.

Δραματικές στιγμές για να σωθεί το «Καλλιστώ»

Τίποτα δεν προμήνυε το πρωτοφανές ναυτικό ατύχημα που έγινε έξω από τον Πειραιά λίγο μετά τις 7:30 το πρωί με καλές συνθήκες. Το Maersk Launceston με σημαία Πορτογαλίας είχε αναχωρήσει από τον Πειραιά στις 7:11 με προορισμό το λιμάνι του Τσανάκαλε στην Τουρκία.

Λίγα λεπτά αργότερα, περίπου στις 7:30, το θυριώδες πλοίο μήκους 266 μέτρων εμβολίζει το 60 μέτρων «Καλλιστώ» με το οποίο διασταυρώθηκε.

Το Πολεμικό είχε ξεκινήσει από τον Ναύσταθμο, ενώ στο εμπορικό ο πλοηγός του έχει κατέβει λίγο νωρίτερα.

Το πλοίο του Πολεμικού Ναυτικού στο πρώτο ακούμπημα τραντάζεται σαν να το χτύπησε ηλεκτρικό ρεύμα, ακολουθεί ένας εκκωφαντικός θόρυβος από λαμαρίνες. Με ορμή νερά το γεμίζουν καθώς κόβεται στα δύο. Από την σφοδρή σύγκρουση τραυματίζονται ελαφρά δύο στελέχη του πολεμικού ναυτικού.

Κατά το θαλάσσιο συμβάν πρόσκρουσης του ΝΘΗ «Καλλιστώ» με εμπορικό πλοίο την 27η Οκτωβρίου 2020 σημειώθηκε ελαφρύς τραυματισμός δύο μελών του πληρώματος τα οποία διεκομίσθησαν στο Ναυτικό Νοσοκομείο Αθηνών.

Η πρύμνη του «Καλλιστώ» κατέληξε στον πάτο της θάλασσας

Το τραυματισμένο πλοίο κινδυνεύει να βυθιστεί. Οι φωτογραφίες από το πριν και το μετά της σύγκρουσης αποκαλύπτουν το μέγεθος της ζημιάς που έγινε στο σκάφος το οποίο είναι κατασκευασμένο από σύνθετα υλικά και ανθρακονήματα για να έχει μικρότερο ίχνος στα ραντάρ των εχθρών.

Άμεσα γίνεται η ενημέρωση του θαλάμου επιχειρήσεων. Τα δευτερόλεπτα ήταν πολύτιμα για να σωθεί το πλοίο. Στο Λιμεναρχείο Πειραιά χτύπησε συναγερμός και ξεκινάει μία τεράστια επιχείρηση για να φτάσει το πλοίο στον Ναύσταθμο Σαλαμίνας πριν πάει στον πάτο της θάλασσας.

Από το συμβάν προκλήθηκε εισροή υδάτων στο ναρκοθηρευτικό πλοίο, ενώ άμεσα οργανώθηκε επιχείρηση διάσωσης των μελών του πληρώματος .Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά, που διενεργεί την προανάκριση, απαγορεύτηκε ο απόπλους του εμπορικού πλοίου.

Τα πρώτα ρυμουκλκά που φτάνουν βοηθούν να μην βουλιάξει το «Καλλιστώ».

Το σκάφος είχε πάρει επικίνδυνη κλίση. Η πρύμνη βούλιαξε. Στις φωτογραφίες βλέπουμε μέλη του πληρώματος στην αριστερή πλευρά συγκεντρωμένα να βλέπουν να λείπει το μισό σκάφος σαν να το έκοψε μαχαίρι.

Κύκλοι του Πολεμικού ναυτικού θα πουν πως αυτή η φωτογραφία – ντοκουμέντο αποδεικνύει πως το σκάφος είχε προτεραιότητα στην διασταύρωση του με το εμπορικό.

Η φορτηγίδα που βλέπουμε με τον πλωτό γερανό κρατούσε το σκάφος έξω από το νερό όσο τα ρυμουλκά τραβούσαν το «Καλλιστώ» στον Ναύσταθμο Σαλαμίνας.

Το πρώην βρετανικό Berkeley ναυπήγησης του 1988 το οποίο μεταχειρισμένο είναι στο Πολεμικό Ναυτικό από το 2001 είναι αμφίβολο αν μπορεί να επανέλθει στην πρώτερη κατάσταση.

Το λιμενικό ήδη διεξάγει έρευνα για να εντοπιστούν οι ευθύνες για το πρωτοφανές ατύχημα. Οι πρώτες ενδείξεις δείχνουν την ταχύτητα του εμπορικού να είναι στους 16 κόμβους και να πέφτει στην συνέχεια στους 8 και 5 κόμβου.

Πηγή: Mega

# TAGS

  • ΚΑΛΛΙΣΤΩ
  • ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΠΛΟΙΩΝ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΑΤΥΧΗΜΑ
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Οι αγρότες τρομάζουν την κυβέρνηση – Το Μαξίμου αναζητά νέα στρατηγική, ελπίζει στον... χρόνο

Οι αγρότες τρομάζουν την κυβέρνηση – Το Μαξίμου αναζητά νέα στρατηγική, ελπίζει στον... χρόνο

Ξύλο και χημικά δυναμώνουν τα μπλόκα των αγροτών

Ξύλο και χημικά δυναμώνουν τα μπλόκα των αγροτών

Επιστροφή ενοικίου: Πώς και πότε γίνονται οι διορθώσεις μετά το φιάσκο της πληρωμής

Επιστροφή ενοικίου: Πώς και πότε γίνονται οι διορθώσεις μετά το φιάσκο της πληρωμής

Ο Αλέξης θέτει το θέμα της εναλλακτικής διακυβέρνησης

Ο Αλέξης θέτει το θέμα της εναλλακτικής διακυβέρνησης

Η αδύνατη αυτοδυναμία, το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ, οι κυβερνήσεις συνεργασίας και τα νέα κόμματα

Η αδύνατη αυτοδυναμία, το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ, οι κυβερνήσεις συνεργασίας και τα νέα κόμματα

Τι θα συμβεί στο σώμα σας αν δε φάτε για 36 ώρες

Τι θα συμβεί στο σώμα σας αν δε φάτε για 36 ώρες

Μαρίνα Σάττι: Εξιτήριο από το νοσοκομείο – Η ανακοίνωση για την υγεία της

Μαρίνα Σάττι: Εξιτήριο από το νοσοκομείο – Η ανακοίνωση για την υγεία της

Συναγερμός για σαλμονέλα σε φουντούκια – Μπλόκο στα ελληνικά σύνορα

Συναγερμός για σαλμονέλα σε φουντούκια – Μπλόκο στα ελληνικά σύνορα

Καρκίνος: Κίνδυνος κατάθλιψης στους μακροχρόνιους επιζώντες από τη νόσο

Καρκίνος: Κίνδυνος κατάθλιψης στους μακροχρόνιους επιζώντες από τη νόσο

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Ενεργειακό κόστος: Στο «περίμενε» για τα κυβερνητικά μέτρα στήριξης η βιομηχανία

Ενεργειακό κόστος: Στο «περίμενε» για τα κυβερνητικά μέτρα στήριξης η βιομηχανία

Επίδομα θέρμανσης: Ξεπέρασαν τις 895.000 οι αιτήσεις- Τα SOS για τις κοινόχρηστες δαπάνες

Επίδομα θέρμανσης: Ξεπέρασαν τις 895.000 οι αιτήσεις- Τα SOS για τις κοινόχρηστες δαπάνες

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ισπανία: Συλλήψεις μελών νεοναζιστικού κυκλώματος της «Βάσης»

Διεθνή 15:48

«Το Σόι Σου» πίσω από τις κάμερες – Όσα αποκάλυψαν οι πρωταγωνιστές

Life 15:46

Λάρισα: Αναβολή στο αυτώφορο για τους αγρότες που συνελήφθησαν στα μπλόκα (Βίντεο)

Ελλάδα 15:43

Έξαρση κορονοϊού σε Δήμο της Αττικής: Η ανακοίνωση για παιδικό σταθμό

Υγεία 15:35

Σκέρτσος στη δίκη για Novartis: «Όλη η Ελλάδα χρωστάει στον Γιάννη Στουρνάρα γιατί έσωσε τη χώρα»

Πολιτική 15:33

«Το Σπίτι Δίπλα Στο Ποτάμι»: Έρχεται η μεγάλη στιγμή – Η Θεοδώρα ταξιδεύει στον Πειραιά

Life 15:30
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

«Είναι γελοίο, δυστυχώς ζούμε στην Ελλάδα»: Οργή από δικαιούχους για την επιστροφή ενοικίου

Οικονομία 17:53

Μπλόκα αγροτών: Σε ισχύ κυκλοφοριακές ρυθμίσεις - Πού είναι κλειστή η εθνική οδός

Ελλάδα 18:18

Μπλόκα αγροτών: «Σπάσαμε τον τσαμπουκά της κυβέρνησης» - Αύριο νέα συνέλευση

Ελλάδα 20:02

Πώς συνέβη το θανατηφόρο τροχαίο στη Λούτσα: Ο 24χρονος είχε έρθει Ελλάδα για την ορκωμοσία της κοπέλας του

Ελλάδα 19:09

Σίσσυ Χρηστίδου: «Ανατρίχιασα όταν το είπε» - Η on air συγκίνησή της για τον διάλογο με ηλικιωμένο

Life 18:12
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Η επίσκεψη του Πάπα Λέοντα στην Τουρκία ζωντανά στο Mega News

Η επίσκεψη του Πάπα Λέοντα στην Τουρκία ζωντανά στο Mega News

Life 27.11.2025 15:23
Σε κρίσιμη κατάσταση 12χρονος μετά από ατύχημα με οινόπνευμα

Σε κρίσιμη κατάσταση 12χρονος μετά από ατύχημα με οινόπνευμα

Ελλάδα 26.11.2025 08:57
Σοκαριστικό ατύχημα στη σκηνή για τον Σάκη Ρουβά (βίντεο)

Σοκαριστικό ατύχημα στη σκηνή για τον Σάκη Ρουβά (βίντεο)

Life 24.11.2025 09:06
Άρης Μουγκοπέτρος: «Ζητάω συγγνώμη για να μην μου στείλει και άλλο εξώδικο»

Άρης Μουγκοπέτρος: «Ζητάω συγγνώμη για να μην μου στείλει και άλλο εξώδικο»

Life 20.11.2025 17:24

NETWORK

Sungrow European C&I ESS Summit: Η Sungrow παρουσίασε τη νέα λύση C&I αποθήκευσης ενέργειας, PowerKeeper

Sungrow European C&I ESS Summit: Η Sungrow παρουσίασε τη νέα λύση C&I αποθήκευσης ενέργειας, PowerKeeper

ienergeia.gr 12.01.2025 - 13:52
Τι θα συμβεί στο σώμα σας αν δε φάτε για 36 ώρες

Τι θα συμβεί στο σώμα σας αν δε φάτε για 36 ώρες

healthstat.gr 12.01.2025 - 13:52
Μαρίνα Σάττι: Εξιτήριο από το νοσοκομείο – Η ανακοίνωση για την υγεία της

Μαρίνα Σάττι: Εξιτήριο από το νοσοκομείο – Η ανακοίνωση για την υγεία της

healthstat.gr 12.01.2025 - 14:40
ΟΛΠ Α.Ε.: Ολοκλήρωση Άσκησης Ετοιμότητας για την αντιμετώπιση περιστατικών ρύπανσης στο Λιμάνι του Πειραιά

ΟΛΠ Α.Ε.: Ολοκλήρωση Άσκησης Ετοιμότητας για την αντιμετώπιση περιστατικών ρύπανσης στο Λιμάνι του Πειραιά

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:40
Ανακαλείται πολωνικό γυναικείο άρωμα – Ανιχνεύτηκε επικίνδυνο χημικό

Ανακαλείται πολωνικό γυναικείο άρωμα – Ανιχνεύτηκε επικίνδυνο χημικό

healthstat.gr 12.01.2025 - 15:05
Δίαιτα: Η «βασίλισσα» στην απώλεια βάρους

Δίαιτα: Η «βασίλισσα» στην απώλεια βάρους

healthstat.gr 12.01.2025 - 14:20
ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ: Ημέρα ενάντια στο AIDS - Η ανάγκη για ενημέρωση, έγκαιρο έλεγχο και πρόσβαση σε θεραπεία είναι συνεχής

ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ: Ημέρα ενάντια στο AIDS - Η ανάγκη για ενημέρωση, έγκαιρο έλεγχο και πρόσβαση σε θεραπεία είναι συνεχής

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:42
ΕTBA BI.ΠΕ: Νέος ιστότοπος, εφαρμογή MyETVA και ψηφιακός χάρτης για τις Εγκατεστημένες Επιχειρήσεις

ΕTBA BI.ΠΕ: Νέος ιστότοπος, εφαρμογή MyETVA και ψηφιακός χάρτης για τις Εγκατεστημένες Επιχειρήσεις

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:03
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: ΚΛΕΑΝΘΟΥΣ 8, 16346 ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: Φ.Α.Ε. Πειραιά
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 7517080
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games