Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ελλάδα 12.01.2017 19:46

Σπίρτζης: Με την ΕΔΕ θα επιμεριστούν οι ευθύνες για την ταλαιπωρία των επιβατών

Image of Μαργαρίτα Αργυροπούλου Μαργαρίτα Αργυροπούλου
Σπίρτζης: Με την ΕΔΕ θα επιμεριστούν οι ευθύνες για την ταλαιπωρία των επιβατών
Η ΕΔΕ για την πολύωρη ακινητοποίηση σιδηροδρομικών συρμών λόγω του χιονιού θα αναδείξει τυχόν ευθύνες, οι οποίες θα επιμεριστούν για τα δρομολόγια , τη συντήρηση του δικτύου και τον σχεδιασμό των υποδομών υπογράμμισε ο υπουργός Μεταφορών κ . Χρ Σπίρτζης.

Μιλώντας στο ραδιοσταθμό real, έθεσε ερωτήματα για τις υποδομές των σιδηροδρομικών γραμμών που διαθέτουν κλειδιά που δεν είναι θερμαινόμενα .

"Υπάρχουν ερωτήματα που έχουν να κάνουν με τις υποδομές και γιατί σχεδιάστηκαν έτσι. Παραδείγματος χάριν, κάτι που κόστισε χθες, σε αυτά που έζησαν οι πολίτες, που ήθελαν να μετακινηθούν με τον σιδηρόδρομο. Ο σχεδιασμός που είχε γίνει για τα κλειδιά του σιδηροδρόμου στο παρελθόν είναι χωρίς αντιστάσεις. Δηλαδή όταν έχουμε παγετό παγώνουν. Υπάρχουν κλειδιά που έχουν αντιστάσεις και θερμαίνονται και δεν παγώνουν και λειτουργούν. Ένα θέμα λοιπόν είναι αυτό. Άρα εκεί έχουμε θέματα να δούμε ποιος τα σχεδίασε έτσι και γιατί τα σχεδίασε έτσι. Είναι ένα έργο που είναι σε εξέλιξη για την αντικατάσταση τους" είπε χαρακτηριστικά ο κ. Σπίρτζης συμπληρώνοντας ότι στην Ευρώπη οι σιδηροδρομικές γραμμές δεν παγώνουν.

Ερωτηθείς εάν τα συνεργεία πήγαν να ξεπαγώσουν ή όχι τα κομβικά σημεία είπε: "Αν βγήκαν ή όχι δεν θέλω να το πω εγώ επίσημα. Θα μας το πούνε. Γιατί η πληροφόρηση που έχω είναι ότι βγήκανε και μέχρι να λειτουργήσει το ένα κλειδί πάγωνε το άλλο και ούτω καθεξής". Στην παρατήρηση ότι θα μπορούσαν να κινητοποιηθούν περισσότερα συνεργεία είπε πως "θα μας τα πούνε όταν γίνει η Ένορκη Διοικητική Εξέταση στον φορέα. Υπάρχουν ερωτήματα για τα δρομολόγια, για τη συντήρηση του τροχαίου υλικού".

Σημείωσε ότι θα ερευνηθεί γιατί πραγματοποιήθηκαν τα δρομολόγια ενώ υπήρχε έντονη χιονόπτωση και πρόσθεσε "... σε κάθε περίπτωση όποιος και να έχει την ευθύνη πρέπει να αναδειχθεί, γιατί δεν μπορεί η αβλεψία ή το λάθος κάποιων δημόσιων λειτουργών να ταλαιπωρούν έτσι τους πολίτες. Προφανώς όταν έχουμε ακραία φαινόμενα ή όταν δεν έχουμε ολοκληρώσει τις υποδομές, τις οποίες οφείλει να έχει η χώρα -και μιλάω κυρίως για την σιδηροδρομική γραμμή Αθηνών – Θεσσαλονίκης με ηλεκτροκίνηση-. Έχουμε κάποια προβλήματα. Αυτό όμως σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει ότι οι αρμόδιοι φορείς και οι αρμόδιοι υπάλληλοι αυτών των φορέων, είτε είναι δημόσιοι, είτε είναι ιδιωτικοί από τη στιγμή που ασκούν δημόσια υπηρεσία και δημόσια λειτουργία δεν θα έχουν και την ευθύνη για να μην ταλαιπωρούνται οι πολίτες".

Είπε ότι στο μέσο της διαδρομής λόγω της έλλειψης ηλεκτροκίνησης, ένα τρένο αλλάζει μηχανή . "Ξεκινάει με ηλεκτρομηχανή και βάζει ντιζελομηχανή ή αντίστροφα" ανέφερε και συμπλήρωσε "δεν είναι δυνατόν να μην έχει ολοκληρωθεί και το σιδηροδρομικό δίκτυο και το κυρίως οδικό δίκτυο, από την Αθήνα στην Θεσσαλονίκη μισό αιώνα τώρα".

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

Ειδικότερα ανέφερε πως "οι ηλεκτρομηχανές έχουν πρόβλημα. Αυτές που έχουμε αυτή τη στιγμή έχουν πρόβλημα με το χιόνι. Αν χρειαστεί να αλλάξει και να μπει ντιζελομηχανή στα σημεία που δεν υπήρχε πρόβλεψη για να συνεχιστούν τα έργα και να γίνει ηλεκτροκίνηση πρέπει να αλλάξει η μηχανή...Εκεί δημιουργήθηκε το πρόβλημα. Αυτό όμως δε σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι δεν έπρεπε να προβλεφθούν εκείνες οι κινήσεις, που όφειλαν οι αρμόδιες υπηρεσίες ώστε ο κόσμος να μην είναι έντεκα ώρες μέσα στα τρένα και να ταλαιπωρείται με τον τρόπο που ταλαιπωρείται".

Αναγνώρισε ότι υπήρξε ασυνεννοησία μεταξύ των φόρεων που έχει "σπάσει" ο ΟΣΕ λέγοντας "τους στόχους τους έχουμε ζήσει και έχουν επιβληθεί και στη χώρα από ένα σημείο και πέρα, όπως είναι η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ΕΕΣΣΤΥ. Το σιδηροδρομικό δίκτυο που έχει η χώρα μας, το μήκος του ή αν θέλετε η λειτουργία του δεν αιτιολογεί να έχουμε πέντε φορείς στον όμιλο ΟΣΕ και να έχουμε και δυο – τρεις ανεξάρτητες αρχές για τον σιδηρόδρομο".

Υπογράμμισε ότι το σύστημα δεν είναι λειτουργικό και πρόσθεσε: "Δυστυχώς αυτή ήταν η λύση που δόθηκε από τις προηγούμενες κυβερνήσεις και η δέσμευση που έχει η χώρα δεν μπορεί να αλλάξει αυτή τη στιγμή, εφόσον έχουμε δεσμευτεί σε αυτό το σχεδιασμό. Αυτό όμως που οφείλουμε να κάνουμε είναι οι κανονισμοί που υπάρχουν, οι προδιαγραφές που υπάρχουν, πρέπει να τηρούνται με ευλάβεια απ’ όλους και υπάρχει το υπουργείο και οι αρμόδιοι φορείς για να επιβλέπουν πλέον και το πώς λειτουργεί ο σιδηρόδρομος και τα υπόλοιπα κομμάτια των συγκοινωνιών και των μεταφορών".

Είπε ακόμη πως " Το υπουργείο Μεταφορών δεν είχε δομή για να επιτηρεί το σιδηρόδρομο γενικότερα. Αυτό ήταν κάτι που είχε αφεθεί στους φορείς του σιδηροδρόμου. Το ίδιο συμβαίνει με τις αστικές συγκοινωνίες. Το ίδιο συμβαίνει με πάρα πολλούς τομείς ευθύνης του υπουργείου και αυτό δείχνει πάρα πολλά πράγματα σε σχέση με το πώς είχε διαρθρωθεί το δημόσιο. Τι οργανισμοί υπήρχαν στα αρμόδια υπουργεία και πως δεν μπορούσε ο δημόσιος τομέας να ασκήσει τον ουσιαστικό και πραγματικό ρόλο που έπρεπε να ασκεί…Είμαστε στη φάση της ολοκλήρωσης του νέου οργανισμού του υπουργείου. Δεν θα υπάρχει τομέας και αν θέλετε κλάδος που είναι στην ευθύνη του Υπουργείου και δεν θα υπάρχει αντίστοιχη δομή του Υπουργείου που θα το επιβλέπει, που θα το ελέγχει. Είτε αυτό αφορά τα δημόσια έργα, είτε τις μεταφορές στο σύνολο του. Ας φέρω ένα πολύ ακραίο παράδειγμα που στη δημοσιότητα τον τελευταίο καιρό έχει γίνει θέμα. Δε γίνεται από το 1957 μέχρι σήμερα το υπουργείο Μεταφορών να πληρώνει τον ΟΑΣΘ και να μην έχει δομή για να ελέγχει το έργο του".

Πάντως τόνισε πως " μένει ένα πολύ μικρό πλέον τμήμα της σιδηροδρομικής υποδομής από την Αθήνα έως την Θεσσαλονίκη, που είναι είναι δύσκολο το ανάγλυφο. Είναι δύο έργα σε εξέλιξη. Το ένα ολοκληρώνεται μέσα στο 2017 και το άλλο στις αρχές του 2018 και είναι στην περιοχή που συνέβησαν και τα προβλήματα και θα είναι πλέον όλη η νέα γραμμή με ηλεκτροκίνηση και θα έχουμε το Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες και 25 λεπτά περίπου".

# TAGS

  • ΣΠΙΡΤΖΗΣ
  • ΕΔΕ
  • ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ
  • ΕΠΙΒΑΤΕΣ
  • ΤΡΕΝΑ
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Οι αγρότες τρομάζουν την κυβέρνηση – Το Μαξίμου αναζητά νέα στρατηγική, ελπίζει στον... χρόνο

Οι αγρότες τρομάζουν την κυβέρνηση – Το Μαξίμου αναζητά νέα στρατηγική, ελπίζει στον... χρόνο

Ξύλο και χημικά δυναμώνουν τα μπλόκα των αγροτών

Ξύλο και χημικά δυναμώνουν τα μπλόκα των αγροτών

Επιστροφή ενοικίου: Πώς και πότε γίνονται οι διορθώσεις μετά το φιάσκο της πληρωμής

Επιστροφή ενοικίου: Πώς και πότε γίνονται οι διορθώσεις μετά το φιάσκο της πληρωμής

Ο Αλέξης θέτει το θέμα της εναλλακτικής διακυβέρνησης

Ο Αλέξης θέτει το θέμα της εναλλακτικής διακυβέρνησης

Η αδύνατη αυτοδυναμία, το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ, οι κυβερνήσεις συνεργασίας και τα νέα κόμματα

Η αδύνατη αυτοδυναμία, το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ, οι κυβερνήσεις συνεργασίας και τα νέα κόμματα

5 λόγοι που πεινάτε αμέσως μετά από ένα γεύμα

5 λόγοι που πεινάτε αμέσως μετά από ένα γεύμα

Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Ενεργειακό κόστος: Στο «περίμενε» για τα κυβερνητικά μέτρα στήριξης η βιομηχανία

Ενεργειακό κόστος: Στο «περίμενε» για τα κυβερνητικά μέτρα στήριξης η βιομηχανία

Επίδομα θέρμανσης: Ξεπέρασαν τις 895.000 οι αιτήσεις- Τα SOS για τις κοινόχρηστες δαπάνες

Επίδομα θέρμανσης: Ξεπέρασαν τις 895.000 οι αιτήσεις- Τα SOS για τις κοινόχρηστες δαπάνες

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Πώς θα δείξετε στο σκύλο σας ότι τον αγαπάτε «στη δική του γλώσσα»

Life 18:21

Δούκας για Βασιλίσσης Όλγας: Το έργο έχει… στοιχειώσει - Κάποιοι δεν θέλουν να τελειώσει (Βίντεο)

Ελλάδα 18:19

Η LG ανακοινώνει οργανωτικές αλλαγές το 2026

Επιχειρήσεις 18:17

«Παρά Πέντε» 20 χρόνια μετά: Οι πρωταγωνιστές βαθμολογούν το reunion (Βίντεο)

Life 18:16

Το ArGOODaki των Goody’s Burger House κάνει «πετάλι» προς ένα ισότιμο μέλλον για τα παιδιά

Επιχειρήσεις 18:10

Μαξίμου για λειψυδρία: Ξανά στο προσκήνιο η ατομική ευθύνη - «Κρίσιμη η ανταπόκριση των πολιτών»

Πολιτική 18:09
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μπλόκα αγροτών: «Σπάσαμε τον τσαμπουκά της κυβέρνησης» - Αύριο νέα συνέλευση

Ελλάδα 20:02

Πώς συνέβη το θανατηφόρο τροχαίο στη Λούτσα: Ο 24χρονος είχε έρθει Ελλάδα για την ορκωμοσία της κοπέλας του

Ελλάδα 19:09

Λάρισα: Καταγγελία για αστυνομική βία στη Νίκαια - «Παρακαλούσαμε να σταματήσουν το χτύπημα με τα γκλομπ»

Ελλάδα 22:02

Κάρμεν Ρουγγέρη: Αποκάλυψε τον λόγο που άργησε να κάνει παιδιά με τον σύζυγό της (βίντεο)

Life 22:54

Κόρη τραυματία αγρότη: «Οι αστυνομικοί έσπασαν τα πλευρά του πατέρα μου»

Ελλάδα 20:36
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Χιλιάδες Airbus στο έδαφος: Όσα πρέπει να γνωρίζουν οι επιβάτες, τι ισχύει για την Aegean

Χιλιάδες Airbus στο έδαφος: Όσα πρέπει να γνωρίζουν οι επιβάτες, τι ισχύει για την Aegean

Διεθνή 29.11.2025 14:27
Ryanair: Τέλος στο πρόγραμμα επιβράβευσης «Prime» λόγω υπερβολικής χρήσης από τους επιβάτες

Ryanair: Τέλος στο πρόγραμμα επιβράβευσης «Prime» λόγω υπερβολικής χρήσης από τους επιβάτες

Διεθνή 29.11.2025 10:37
Λουτράκι: Δασκάλα κατήγγειλε 6χρονο για θωπεία - ΕΔΕ για το περιστατικό

Λουτράκι: Δασκάλα κατήγγειλε 6χρονο για θωπεία - ΕΔΕ για το περιστατικό

Παιδεία 20.11.2025 14:13
Σύγκρουση τρένων στην Τσεχία, τουλάχιστον 42 τραυματίες (Εικόνες και βίντεο)

Σύγκρουση τρένων στην Τσεχία, τουλάχιστον 42 τραυματίες (Εικόνες και βίντεο)

Διεθνή 20.11.2025 10:23

NETWORK

Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

healthstat.gr 12.01.2025 - 16:35
5 λόγοι που πεινάτε αμέσως μετά από ένα γεύμα

5 λόγοι που πεινάτε αμέσως μετά από ένα γεύμα

healthstat.gr 12.01.2025 - 17:58
Το Green Tank στον ετήσιο θεσμικό διάλογο 2025 της αποστολής για τη φυσική κληρονομιά στη Βαρκελώνη

Το Green Tank στον ετήσιο θεσμικό διάλογο 2025 της αποστολής για τη φυσική κληρονομιά στη Βαρκελώνη

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:44
ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

healthstat.gr 12.01.2025 - 16:45
ΟΛΠ Α.Ε.: Ολοκλήρωση Άσκησης Ετοιμότητας για την αντιμετώπιση περιστατικών ρύπανσης στο Λιμάνι του Πειραιά

ΟΛΠ Α.Ε.: Ολοκλήρωση Άσκησης Ετοιμότητας για την αντιμετώπιση περιστατικών ρύπανσης στο Λιμάνι του Πειραιά

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:40
ΕTBA BI.ΠΕ: Νέος ιστότοπος, εφαρμογή MyETVA και ψηφιακός χάρτης για τις Εγκατεστημένες Επιχειρήσεις

ΕTBA BI.ΠΕ: Νέος ιστότοπος, εφαρμογή MyETVA και ψηφιακός χάρτης για τις Εγκατεστημένες Επιχειρήσεις

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:03
Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

healthstat.gr 12.01.2025 - 16:23
ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ: Ημέρα ενάντια στο AIDS - Η ανάγκη για ενημέρωση, έγκαιρο έλεγχο και πρόσβαση σε θεραπεία είναι συνεχής

ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ: Ημέρα ενάντια στο AIDS - Η ανάγκη για ενημέρωση, έγκαιρο έλεγχο και πρόσβαση σε θεραπεία είναι συνεχής

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:42
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: ΚΛΕΑΝΘΟΥΣ 8, 16346 ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: Φ.Α.Ε. Πειραιά
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 7517080
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games