Η ταχύτερα αναπτυσσόμενη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, το SHOPFLIX, κάνει δυναμικό άνοιγμα στον χώρο της μόδας, ενισχύοντας περαιτέρω την παρουσία της στην ελληνική αγορά. Η νέα κατηγορία Μόδα εγκαινιάζεται με περισσότερα από 8.000 fashion brands σε ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ για γυναίκες, άνδρες και παιδιά, προσφέροντας μια ενιαία και ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών.
Με αυτή την προσθήκη, το SHOPFLIX εξελίσσεται σε πλήρη one-stop πλατφόρμα για τον σύγχρονο καταναλωτή, που αναζητά λύσεις για κάθε πτυχή της καθημερινότητάς του – από τεχνολογία και οικιακές συσκευές μέχρι είδη για το παιδί, το κατοικίδιο, την υγεία, την ομορφιά και πλέον, τη μόδα.
Πέρα όμως από τους καταναλωτές, η νέα κατηγορία ανοίγει νέους εμπορικούς ορίζοντες για μικρές και μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις του χώρου της μόδας, προσφέροντάς τους τη δυνατότητα να προσεγγίσουν ευρύτερο κοινό και να ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητά τους μέσα από μια ισχυρή, αναπτυσσόμενη ψηφιακή πλατφόρμα.
Η εμπορική καμπάνια για την είσοδο στη μόδα υπογράφεται από γνωστά πρόσωπα της ελληνικής showbiz, όπως η Φαίη Σκορδά, ο Δημήτρης Ουγγαρέζος, η Ντορέττα Παπαδημητρίου, η Κατερίνα Ζαρίφη και άλλοι, οι οποίοι παρουσιάζουν τις συλλογές μόδας που σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για την περίσταση. Το διαφημιστικό spot καταλήγει με την προτροπή: «Το SHOPFLIX είναι στη μόδα, εσύ;», καλώντας τους καταναλωτές να ανακαλύψουν τη νέα κατηγορία.
Στο πλαίσιο της λανσαριστικής ενέργειας, το SHOPFLIX προσφέρει δωρεάν μεταφορικά για κάθε παραγγελία μόδας άνω των 30 ευρώ, καθιστώντας την εμπειρία αγορών ακόμα πιο προσιτή και ελκυστική.



























