Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Auto - Moto 20.01.2025 12:24

Τι πρέπει τελικά να γίνει με τα ηλεκτρικά πατίνια;

Image of Γιάννης Τσιρογιάννης Γιάννης Τσιρογιάννης
Τι πρέπει τελικά να γίνει με τα ηλεκτρικά πατίνια;
Ο αριθμός ατυχημάτων και θυμάτων με πρωταγωνιστές τα ηλεκτρικά πατίνια αυξάνεται με γεωμετρική πρόοδο σε όλη την Ευρώπη.

Διαβάστε πως θα τεθεί επιτέλους ένα «stop» στη συγκεκριμένη αρνητική εξέλιξη.

Καταρχάς, θεωρείται πλέον δεδομένο πως η ΕΕ θα πρέπει επιτέλους να καθιερώσει υποχρεωτικούς κανόνες ασφαλείας για τα ηλεκτρικά πατίνια, συμπεριλαμβανομένου του ανώτατου ορίου ταχύτητας των 20 χλμ/ώρα. Όλοι έχουμε γίνει μάρτυρες στους δρόμους για τις ακατάλληλες ταχύτητες με τις οποίες κινούνται.

Έκθεση που δημοσιεύθηκε από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών (ETSC), καλεί για την ανάπτυξη υποχρεωτικών τεχνικών προδιαγραφών για όλα τα ηλεκτρικά πατίνια (e-scooters) που πωλούνται στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αντικαθιστώντας την παρούσα κατακερματισμένη προσέγγιση των εθνικών προδιαγραφών και εθελοντικών κανόνων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το «μικρό» της Volkswagen γιορτάζει τα 50 του χρόνια

Το «μικρό» της Volkswagen γιορτάζει τα 50 του χρόνια

Auto - Moto 20.01.2025 11:43

Σύμφωνα με το ETSC, οι κανόνες θα πρέπει να περιλαμβάνουν περιοριστή ταχύτητας στα 20 χλμ/ώρα, καθώς και προδιαγραφές για σταθερότητα, ελάχιστη απόδοση φρεναρίσματος και μέγιστη επιτάχυνση.
Οι ερευνητές συστήνουν στις εθνικές κυβερνήσεις να καθορίσουν ως ελάχιστη ηλικία τα 16 έτη για τους αναβάτες ηλεκτρικών πατινιών, να επιβάλουν την υποχρεωτική χρήση κράνους, καθώς και να επιβάλουν απαγόρευση της οδήγησης μετά από κατανάλωση αλκοόλ ή ναρκωτικών και την οδήγηση με επιβάτες.

Η Jenny Carson, μια από τους συντάκτες της έκθεσης, δήλωσε: «Τα ηλεκτρικά πατίνια είναι πλέον ένας καθιερωμένος και δημοφιλής τρόπος μετακίνησης σε αστικές περιοχές της ΕΕ. Ωστόσο, συνοδεύονται επίσης από έναν βαθμό κινδύνου που χρειάζεται να αντιμετωπιστεί πιο αποτελεσματικά από ό,τι σήμερα. Με την κατάλληλη συνδυαστική προσέγγιση ενός ασφαλέστερου αστικού κυκλοφοριακού περιβάλλοντος, ασφαλέστερων οχημάτων και ασφαλέστερης συμπεριφοράς των αναβατών, μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι οι δρόμοι θα είναι πιο ασφαλείς τόσο για τους αναβάτες ηλεκτρικών πατινιών όσο και για τους ποδηλάτες και τους πεζούς».

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

Μετά από έρευνα στα εθνικά στατιστικά στοιχεία από ευρωπαϊκές χώρες, καταγράφηκαν 119 θάνατοι το 2022 σε οδικές συγκρούσεις που εμπλέκονταν «μηχανοκίνητα οχήματα μικροκινητικότητας», που ανήκουν στην κατηγορία των Ελαφρών Προσωπικών Ηλεκτρικών Οχημάτων – ΕΠΗΟ. Η πλειοψηφία των ΕΠΗΟ είναι ηλεκτρικά πατίνια, αλλά περιλαμβάνονται και πιο σπάνια οχήματα όπως τα ηλεκτρικά μονόκυκλα. Αν και αυτός ο αριθμός των απωλειών σε τροχαία δυστυχήματα είναι αυξημένος σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, αυτό μπορεί να οφείλεται απλώς στην αύξηση του αριθμού των αναβατών ηλεκτρικών πατινιών. Οι ερευνητές ζητούν περισσότερα δεδομένα σχετικά με τη χρήση των ηλεκτρικών πατινιών, προκειμένου να κατανοηθεί καλύτερα το επίπεδο κινδύνου, το οποίο, σύμφωνα με ορισμένες προηγούμενες αναλύσεις, είναι υψηλότερο από αυτό του ποδηλάτου.

Πολλές οδικές συγκρούσεις και τραυματισμοί όπου εμπλέκονται ηλεκτρικά πατίνια αφορούν μόνο στον αναβάτη και σε κανέναν άλλο χρήστη του δρόμου. Σε τέτοιες περιπτώσεις, η αστυνομία ενδέχεται να μην κληθεί στον τόπο του συμβάντος, με αποτέλεσμα η σύγκρουση να μην καταγράφεται στα εθνικά στατιστικά στοιχεία. Χρειάζεται να γίνουν περισσότερα σε εθνικό επίπεδο, για να συνδεθούν τα στοιχεία των νοσοκομείων με τα αρχεία της αστυνομίας, προκειμένου να αποκτηθεί μια πληρέστερη εικόνα των ποσοστών τραυματισμών.

Οι καταγεγραμμένοι θάνατοι σε τροχαία δυστυχήματα με ηλεκτρικά πατίνια συνδέονται συχνά με το αλκοόλ, με τα περιορισμένα διαθέσιμα δεδομένα να δείχνουν ότι τα θύματα είχαν καταναλώσει αλκοόλ πριν από την οδήγηση σε ποσοστό που κυμαίνεται από το μισό έως τα δύο τρίτα. Τα αντίμετρα για την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ θα πρέπει να περιλαμβάνουν νομοθετημένα όρια σε συνδυασμό με αποτελεσματική αστυνόμευση. Στη Φινλανδία και τη Νορβηγία, οι Αρχές των πόλεων απαιτούν από τους παρόχους κοινόχρηστων ηλεκτρικών πατινιών να περιορίζουν την ταχύτητα τη νύχτα ή απαγορεύουν τη χρήση κοινόχρηστων ηλεκτρικών πατινιών κατά τις νυχτερινές ώρες - μέτρα τα οποία οδήγησαν σε μείωση των τραυματισμών.

Το όριο ταχύτητας των 30 χλμ/ώρα στον αστικό ιστό είναι επίσης ένα από τα κύρια εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι πόλεις για να μειώσουν τους κινδύνους για τους χρήστες ηλεκτρικών πατινιών σε αστικές περιοχές. Όταν τα αυτοκίνητα, βαν και φορτηγά κινούνται με 30 χλμ/ώρα ή λιγότερο, η πιθανότητα θανάτου για ευάλωτους χρήστες του δρόμου (όπως οι αναβάτες ηλεκτρικών πατινιών, οι πεζοί και οι ποδηλάτες) μετά από σύγκρουση είναι σημαντικά μικρότερη.

Ορισμένοι υφιστάμενοι κανονισμοί για προϊόντα της ΕΕ έχουν εφαρμογή στα ηλεκτρικά πατίνια, για παράδειγμα οι κανόνες που αφορούν στα μηχανικά εξαρτήματα και τις μπαταρίες, ωστόσο δεν υπάρχει υποχρεωτικό ενιαίο πλαίσιο για τα ηλεκτρικά πατίνια που να καλύπτει παράγοντες όπως η σταθερότητα, η μέγιστη ταχύτητα και η απόδοση πέδησης. Ελλείψει κανονισμών της ΕΕ, αρκετά κράτη-μέλη της ΕΕ, όπως η Γερμανία και η Ισπανία, έχουν αναπτύξει δικούς τους εθνικούς κανόνες για τα οχήματα αυτά.

Το ETSC συνιστά στην ΕΕ να αναπτύξει ένα ενιαίο σύνολο υποχρεωτικών τεχνικών απαιτήσεων, περιλαμβανομένου του περιορισμού της μέγιστης ταχύτητας στα 20 χλμ/ώρα, από κατασκευής. 11 ευρωπαϊκές χώρες έχουν θεσπίσει ήδη μέγιστη ταχύτητα τα 20 χλμ/ώρα για τα ηλεκτρικά πατίνια σε εθνικό επίπεδο.

Οι νέοι κανόνες θα πρέπει επίσης να περιλαμβάνουν ένα ελάχιστο επίπεδο απόδοσης φρεναρίσματος, όριο στη μέγιστη επιτάχυνση, εμπρόσθια και πίσω φρένα, συσκευή ηχητικής προειδοποίησης (όπως κουδούνι), καθώς και μπροστινά και πίσω φώτα, σύμφωνα με το ETSC.

Η ΕΕ έχει υποχρεωτικούς κανόνες ασφαλείας για τα νέα αυτοκίνητα, βαν και φορτηγά, οι οποίοι περιλαμβάνουν την εγκατάσταση αυτοματοποιημένων συστημάτων που μπορούν να βοηθήσουν στην αποφυγή συγκρούσεων με πεζούς και ποδηλάτες. Ωστόσο, τα συστήματα αυτά δεν απαιτείται επί του παρόντος να αναγνωρίζουν τους αναβάτες ηλεκτρικών πατινιών. Το ETSC δηλώνει ότι ο κανονισμός πρέπει να επικαιροποιηθεί σύντομα, καθώς απαιτούνται χρόνια για να εφαρμοστούν οι νέες τεχνολογίες ασφαλείας στην πλειοψηφία των οχημάτων στους δρόμους.

# TAGS

  • ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΠΑΤΙΝΙΑ
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

ΑΑΔΕ: Σε ποιους στέλνει μαζικά ειδοποιητήρια η εφορία

ΑΑΔΕ: Σε ποιους στέλνει μαζικά ειδοποιητήρια η εφορία

«Η Επιστροφή των Συλλογικών Συμβάσεων… χωρίς τις Συμβάσεις»

«Η Επιστροφή των Συλλογικών Συμβάσεων… χωρίς τις Συμβάσεις»

Πάμε για αύξηση στα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης - Τα νέα σενάρια

Πάμε για αύξηση στα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης - Τα νέα σενάρια

Τι αλλάζει σε κληρονομιές και διαθήκες - Παρουσιάζεται το νομοσχέδιο

Τι αλλάζει σε κληρονομιές και διαθήκες - Παρουσιάζεται το νομοσχέδιο

ΑΑΔΕ: Τι αλλάζει από σήμερα στο timologio: Αναλυτικός οδηγός

ΑΑΔΕ: Τι αλλάζει από σήμερα στο timologio: Αναλυτικός οδηγός

Διαβήτης τύπου 2: Πότε μπορείτε να τον «αναστρέψετε» πιο αποτελεσματικά

Διαβήτης τύπου 2: Πότε μπορείτε να τον «αναστρέψετε» πιο αποτελεσματικά

Το σνακ που κάνει καλό στον εγκέφαλο και ενισχύει τη μνήμη

Το σνακ που κάνει καλό στον εγκέφαλο και ενισχύει τη μνήμη

Με ποιο συστατικό να συνδυάσετε την κρεατίνη για καλύτερη μυϊκή ανάρρωση

Με ποιο συστατικό να συνδυάσετε την κρεατίνη για καλύτερη μυϊκή ανάρρωση

Ποια εμβόλια συνιστάται να κάνουν οι άνω των 60 – Οι τελευταίες οδηγίες του υπουργείου

Ποια εμβόλια συνιστάται να κάνουν οι άνω των 60 – Οι τελευταίες οδηγίες του υπουργείου

Σφίγγει ο κλοιός για όσους κλέβουν ρεύμα με διασταυρώσεις φορολογικών στοιχείων

Σφίγγει ο κλοιός για όσους κλέβουν ρεύμα με διασταυρώσεις φορολογικών στοιχείων

Πρεμιέρα για τα πορτοκαλί τιμολόγια- Από την 1η Φεβρουαρίου για τους μεγάλους πελάτες από τον Απρίλιο για τα νοικοκυριά

Πρεμιέρα για τα πορτοκαλί τιμολόγια- Από την 1η Φεβρουαρίου για τους μεγάλους πελάτες από τον Απρίλιο για τα νοικοκυριά

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

«Φάρμα»: Ο ανταγωνισμός κορυφώνεται - Ποιος θα επιλέξει τους δύο νέους μονομάχους;

Life 17:25

Πώς θα επιτύχεις το τέλειο βράσιμο ενός αυγού

Life 17:22

Πούτιν κατά Ευρώπης: Αν θέλουν πόλεμο, είμαστε έτοιμοι τώρα

Διεθνή 17:17

«Να μ’ αγαπάς»: Ο Ορφέας, απελπισμένος, κινείται επικίνδυνα προς την Φωτεινή

Life 17:15

Αλέξης Χαρίτσης: «Να υπάρξει επιτέλους σοβαρή στρατηγική για ρεύμα και νερό»

Πολιτική 17:08

GNTM 6: Μία μέρα δεν είναι αρκετή – Οι μέρες και οι ώρες προβολής

Life 17:07
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Αττική: Κλειστά τα σχολεία σε τέσσερις Δήμους στις 4/12 - Ο λόγος

Παιδεία 19:08

Η ΑΙ φωτογραφία που άναψε φωτιές – Στα γυρίσματα του «Κωνσταντίνου και Ελένης»

Life 19:57

Πώς θα δείξετε στο σκύλο σας ότι τον αγαπάτε «στη δική του γλώσσα»

Life 18:21

Εκλογές ΔΣΑ: Ποιοι πάνε στον δεύτερο γύρο - Τα αποτελέσματα

Ελλάδα 22:06

Οι αγρότες στα μπλόκα: «Πήραμε ψίχουλα και κατασχέθηκαν από τον ΕΛΓΑ - Κοροϊδία και εμπαιγμός» (Εικόνες - Βίντεο)

Ελλάδα 19:27
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Δήμος Αθηναίων: Αυτό είναι το σχέδιο για τα ηλεκτρικά πατίνια και ποδήλατα

Δήμος Αθηναίων: Αυτό είναι το σχέδιο για τα ηλεκτρικά πατίνια και ποδήλατα

Οικονομία 19.11.2025 07:25
Δούκας: Μέχρι τέλος του χρόνου το πάρκινγκ στην πλατεία Κοτζιά - Η αναφορά σε Κυψέλη και Παγκράτι

Δούκας: Μέχρι τέλος του χρόνου το πάρκινγκ στην πλατεία Κοτζιά - Η αναφορά σε Κυψέλη και Παγκράτι

Πολιτική 14.11.2025 17:12
Νέοι κανονισμοί για τα ηλεκτρικά πατίνια στην Αθήνα: Πού δεν επιτρέπονται, τα όρια ταχύτητας και η στάθμευση

Νέοι κανονισμοί για τα ηλεκτρικά πατίνια στην Αθήνα: Πού δεν επιτρέπονται, τα όρια ταχύτητας και η στάθμευση

Ελλάδα 11.11.2025 07:49
Δούκας προς Μιχαηλίδου - Μπακογιάννη για τα πατίνια: Οι μόνοι που δηλώνετε άγνοια είστε εσείς

Δούκας προς Μιχαηλίδου - Μπακογιάννη για τα πατίνια: Οι μόνοι που δηλώνετε άγνοια είστε εσείς

Πολιτική 03.11.2025 17:51

NETWORK

Γ. Μανιάτης: Διπλή κόκκινη κάρτα από την Κομισιόν για την απραξία στις καταστροφές των δασών ελάτης

Γ. Μανιάτης: Διπλή κόκκινη κάρτα από την Κομισιόν για την απραξία στις καταστροφές των δασών ελάτης

ienergeia.gr 12.02.2025 - 15:33
Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας: Χρηματοδότηση 3.092.823 ευρώ για την ενεργειακή αναβάθμιση του Νοσοκομείου Άμφισσας

Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας: Χρηματοδότηση 3.092.823 ευρώ για την ενεργειακή αναβάθμιση του Νοσοκομείου Άμφισσας

ienergeia.gr 12.02.2025 - 15:04
Λουμάκης (ΣΠΕΦ): Η Ελλάδα δυνητικός εξαγωγέας τεχνογνωσίας στην λειτουργία αγορών υπό υψηλή διείσδυση ΑΠΕ External

Λουμάκης (ΣΠΕΦ): Η Ελλάδα δυνητικός εξαγωγέας τεχνογνωσίας στην λειτουργία αγορών υπό υψηλή διείσδυση ΑΠΕ External

ienergeia.gr 12.02.2025 - 15:17
Άδωνις Γεωργιάδης: Η φαρμακευτική πολιτική στο επίκεντρο του Συμβουλίου Υπουργών Υγείας

Άδωνις Γεωργιάδης: Η φαρμακευτική πολιτική στο επίκεντρο του Συμβουλίου Υπουργών Υγείας

healthstat.gr 12.02.2025 - 16:43
Διαβήτης τύπου 2: Πότε μπορείτε να τον «αναστρέψετε» πιο αποτελεσματικά

Διαβήτης τύπου 2: Πότε μπορείτε να τον «αναστρέψετε» πιο αποτελεσματικά

healthstat.gr 12.02.2025 - 16:50
Δήμος Αθηναίων: Δράσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση του HIV

Δήμος Αθηναίων: Δράσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση του HIV

healthstat.gr 12.02.2025 - 16:00
Roche Hellas: Επένδυση στην καινοτομία: Προκλήσεις και προοπτικές

Roche Hellas: Επένδυση στην καινοτομία: Προκλήσεις και προοπτικές

healthstat.gr 12.02.2025 - 16:28
Ικανοποίηση του Bioenergy Europe και της ΕΛΕΑΒΙΟΜ για την αναγνώριση του ρόλου της Bιοενέργειας στη νέα Στρατηγική της ΕΕ για τη Βιοοικονομία

Ικανοποίηση του Bioenergy Europe και της ΕΛΕΑΒΙΟΜ για την αναγνώριση του ρόλου της Bιοενέργειας στη νέα Στρατηγική της ΕΕ για τη Βιοοικονομία

ienergeia.gr 12.02.2025 - 15:07
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: ΚΛΕΑΝΘΟΥΣ 8, 16346 ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: Φ.Α.Ε. Πειραιά
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 7517080
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games