Έτοιμος να ριχτεί στη μάχη των βουλευτικών εκλογών δηλώνει ο Θανάσης Βισκαδουράκης, τονίζοντας πως αν συναντηθεί με τον πρωθυπουργό, τότε θα συμμετάσχει σε «γαλάζιο» ψηφοδέλτιο.
«Το είχα όνειρο από μικρό παιδί να γίνω βουλευτής. Εγώ πάντα ασχολούμουν με την πολιτική και μου άρεσε. Πάντα ψηφίζω, δεν ήμουν ποτέ απολιτίκ. Θεωρώ ιερό πράγμα την πολιτική, ιερό πράγμα να κοιτάς τον συνάνθρωπό σου. Και επειδή ξέρω τι σημαίνει συνάνθρωπος, ξέρω τι σημαίνει φτώχεια, ξέρω τι σημαίνει ενοίκιο, ξέρω τι σημαίνει να κάνεις αγώνα να μεγαλώσεις το παιδί σου. Και αν με αξιώσει ο Θεός, έλεγα κάποτε, να ασχοληθώ με την πολιτική, γιατί ίσως αυτό το μικρόβιο το πήρα από τον πατέρα μου. Ο πατέρας μου ήταν μεγάλη προσωπικότητα. Ήταν για 50 χρόνια πρόεδρος των κωφών» είπε στο Action24.
«Εάν βρεθώ με τον άρχοντα, τον κύριο Μητσοτάκη και συζητήσουμε, ναι θα είμαι υποψήφιος»
«Ακόμα δεν το γνωρίζω αν θα είμαι υποψήφιος βουλευτής. Εγώ την υπογραφή μου δεν την έχω βάλει. Εάν βρεθώ με τον άρχοντα, με τον πρωθυπουργό της χώρας, τον κύριο Μητσοτάκη και συζητήσουμε, ναι. Μέχρι τώρα αιωρούνται όλα, τα λένε οι δημοσιογράφοι, καλά κάνουν. Εμένα δεν με έχουν πάρει κάποιοι να το διαψεύσω ή να πω ναι ή όχι. Έχω μία αρχή στη ζωή μου, όπως και στο θέατρο: Εάν δεν κλείσω με τον παραγωγό π.χ. ή με τον πρωθυπουργό να τα βάλουμε κάτω να τα συζητήσουμε…», πρόσθεσε.
«Αν μπω, ο κόσμος της σιωπής, ο κόσμος των τυφλών, ο κόσμος των αναπήρων θα χαρούν πάρα πολύ»
Νομίζω ότι αν κοιτάξω πίσω και πω το ναι, που θα είναι τιμή μου αν με καλέσει, τι άλλο να ευχαριστήσω τον Θεό; Να πω τι; Εάν κοιτάξω πίσω ή τα πέτρινα χρόνια, τα υπόγεια, ότι ένα παιδί τον καλεί ο αρχηγός του κράτους, ο πρωθυπουργός και σου λέει «έλα εδώ παιδί μου», τι να πω εγώ; Τι θα πει ο Θανασάκης; Εννοείται είμαι εδώ, γιατί είναι δώρο Θεού. Ασχέτως τώρα τις πολιτικές διαμάχες που εγώ δεν μπαίνω. Είμαι ήδη στην Περιφέρεια Αττικής. Βλέπω τις αντιπαλότητες, βλέπω τις αψιμαχίες. Δεν ιδρώνει το αυτί μου. Γιατί θεωρώ ότι αν μπω σε αυτή τη μάχη, είναι πολύ κακό. Όχι, να διαφωνούμε, αλλά σε αυτή τη χώρα πρέπει να μάθουμε να συζητάμε. Δηλαδή, εγώ ξέρω ότι αν μπω, ο κόσμος της σιωπής, ο κόσμος των τυφλών, ο κόσμος των αναπήρων θα χαρούν πάρα πολύ για τον Θανασάκη» κατέληξε ο Θανάσης Βισκαδουράκης.
{https://exchange.glomex.com/video/v-dji6t1q3dac1?integrationId=40599y14juihe6ly}


































