Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Διεθνή 22.08.2018 18:31

Spiegel Online: Η οικονομική κρίση ευθύνεται για την κατάρρευση της γέφυρας στη Γένοβα

Image of Κωνσταντίνα Ειρήνη Ζούνη Κωνσταντίνα Ειρήνη Ζούνη
Photo: Αρχείο Dikaiologitika News Photo: Αρχείο Dikaiologitika News
«Σπανίως έγινε τόσο δραματική εξοικονόμηση πόρων για την ανακαίνιση δημόσιων έργων όσο τελευταία στην Ευρωζώνη - και πουθενά αλλού τόσο πολύ όσο στην Ιταλία. Και αυτό πρέπει να καταχωρηθεί στη λίστα των πιθανών αιτιών της τραγωδίας στη Γένοβα» γράφει σε άρθρο του στο «Spiegel Online» ο οικονομολόγος Τόμας Φρίσκε.

«Σαφώς έχει κάτι το ανήκουστο το να καθιστά συνυπεύθυνους για την καταστροφή της Γένοβα ο μαινόμενος δεξιός Υπ. Εσωτερικών της Ιταλίας, αντανακλαστικά, τους αγαπημένους εχθρούς του στις Βρυξέλλες. Πριν καν ξεκαθαριστεί κάποια αιτία του δυστυχήματος. Κάτι τέτοιο κάνουν βέβαια λαϊκιστές σαν τον Ματέο Σαλβίνι, προκειμένου να εξυπηρετήσουν με αρνητικά στερεότυπα τους δικούς τους οπαδούς.

Μόνο που αυτό δεν σημαίνει ότι η υποψία κάθε αυτή είναι ανήκουστη: Ότι δηλαδή στη λίστα των πιθανών εξηγήσεων για την ασύλληπτη καταστροφή αυτής της εβδομάδας πρέπει να περιληφθεί και το ότι οι κυβερνήσεις της Ιταλίας και άλλων χωρών που βρίσκονται σε κρίση τα προηγούμενα χρόνια πιέζονταν μανιωδώς να περικόψουν δημόσιες δαπάνες. Τόσο πολύ δε, ώστε τώρα να διαβρώνονται οι υποδομές με τρομακτικό τρόπο. Και να καταρρέουν γέφυρες» τονίζει ο Φρίσκε.

Αν επιβεβαιωθεί έστω και εν μέρει η υποψία, θα έπρεπε να χαρακτηριστεί ως αυτό ακριβώς που είναι: η χρεοκοπία ενός οικονομικο-πολιτικού δόγματος. Όχι για να καλλιεργηθούν αρνητικά στερεότυπα, αλλά για να αποτρέψουν την επόμενη καταστροφή.

Αν εδώ και χρόνια δεν γίνονταν επενδύσεις και επιβάλλονταν περικοπές, οι συνήθεις, εδώ στη Γερμανία, γκρινιάρικες φωνές για τσαπατσούλικες χώρες του Νότου είναι άτοπες. Ήδη στις αρχές του 2000 οι κυβερνήσεις όλων των χωρών που αργότερα υπέστησαν την κρίση δαπανούσαν το 4 με 5% του ΑΕΠ τους για επενδύσεις στο μέλλον - είτε στην Ελλάδα, την Ιρλανδία, την Ισπανία ή την Πορτογαλία. Ακόμα και στην Ιταλία το ποσοστό τότε ήταν 3%.

Τίποτα δεν μπορεί να περικοπεί ευκολότερα

Το ρήγμα επήλθε, όταν μετά το 2008 και εν μέσω χρηματοπιστωτικού πανικού ξαφνικά γίνονταν παντού περικοπές - αφενός για να σωθούν με τα χρήματα τράπεζες και αφετέρου για να ισοφαριστούν φορολογικά ελλείμματα λόγω κρίσης. Γιατί χωρίς αίμα και δάκρυα - αυτό έλεγε το δόγμα - κατ’ επιλογήν οι Γερμανοί ή οι χρηματαγορές δεν θα δώσουν πλέον χρήματα. Και: Τίποτα δεν μπορεί να περικοπεί ευκολότερα όπως ακριβώς εκείνες οι μεγάλες επενδύσεις σε δρόμους ή πανεπιστήμια, που οι Υπ. Οικονομικών κατά κανόνα πρέπει να εκταμιεύσουν χωριστά - αντίθετα με δαπάνες νομικά θεσμοθετημένες, όπως π.χ. οι κοινωνικές παροχές ή οι επιδοτήσεις, που δεν μπορούν να περικοπούν τόσο γρήγορα.

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

Αυτό εξηγεί γιατί μεταξύ του τέλους του 2008 και του 2016 το ποσοστό των επενδύσεων στην Ιρλανδία, την Ισπανία και την Πορτογαλία μειώθηκε σε λιγότερο από το 2%. Στην Ιταλία μειώθηκε κατά το 1/3. Οι πόροι για την κατασκευή δρόμων διαγράφηκαν εκεί, μεταξύ 2007 και 2015, σχεδόν κατά τα 2/3, από 14 δισ. ευρώ περίπου που ήταν κάποτε.

Το δράμα που κρύβεται από πίσω το δείχνουν στατιστικές, που φανερώνουν αν επαρκούν αυτές οι επενδύσεις στην κάθε χώρα για να καλύψουν τις ανάγκες αντικατάστασης σε υποδομές - ή αν είναι χαμηλότερες από όσες ξεγράφονται. Όπως προκύπτει από υπολογισμούς του βερολινέζου οικονομολόγου Ατσιμ Τρούγκερ, οι δημόσιες επενδύσεις στην Ευρωζώνη μόλις έφταναν να καλύψουν ό,τι έπρεπε να αντικατασταθεί - έκτοτε ο ισολογισμός είναι αρνητικός, χρόνο με το χρόνο.

Οι ιταλικές κυβερνήσεις περιέκοψαν τόσο δραστικά τις δαπάνες, ώστε ήδη από το 2012 δεν αρκούν πλέον για να ισοφαρίσουν τις διαγραφές. Κι αυτό σημαίνει: Εδώ και 7 χρόνια γίνονται στη χώρα χρόνο με το χρόνο λιγότερες δημόσιες επενδύσεις από όσες θα ήταν αναγκαίο για τη συντήρηση δρόμων, σχολείων και γεφυρών. Πρέπει να έχει κανείς μια πολύ ιδιαίτερη κατανόηση της σχέσης αιτίου και αιτιατού για να μη θεωρήσει τουλάχιστον πιθανή την ύπαρξη κάποιας σχέσης.

Λίγο βοηθάει εδώ και η επισήμανση ότι σε κάποιες χώρες τον καιρό της ακμής ίσως γίνονταν πάρα πολλές επενδύσεις σε αεροδρόμια, που κανείς δεν χρειάζεται. Αυτό δεν νομιμοποιεί τη μη ανανέωση για πολλά χρόνια τώρα, σε όλη τη χώρα, όλων των υποδομών - σε χώρες που, ούτως ή άλλως, πρέπει να καλύψουν κάποιες αναγκαίες επισκευές. Αφού άλλωστε, ειδικά στην Ιταλία, δεν υπήρχε μεγάλη ανάπτυξη προ κρίσης, καθόλου μα καθόλου.

Ένα πείραμα με τη Γερμανία ως πρότυπο

Αυτό που συμβαίνει αυτή τη στιγμή στην Ευρωζώνη φέρει, από ιστορικής απόψεως, δραματικά χαρακτηριστικά. Σε καμία μεγάλη βιομηχανική χώρα τις προηγούμενες δεκαετίες δεν υπήρξε μια τόσο μακρά περίοδος, κατά την οποία καταρρέουν δημόσια έργα. Πρόκειται για ένα πείραμα που κόβει την ανάσα και έχει ως πρότυπο, με μοιραίο τρόπο, τη Γερμανία: Εδώ στη Γερμανία, από τις αρχές του 2000, πρακτικά δεν λαμβάνεται σχεδόν καμία πρόνοια για τη συντήρηση των δημοσίων έργων.

Αυτό θα μπορούσε να εξηγήσει και το γιατί από την Τρίτη και μετά μπορεί να διαβάσει κανείς λιγότερο ή περισσότερο τρομακτικά πράγματα για το θέμα του πόσο σαθρές είναι πολλές γέφυρες. Κάτι τέτοιο δεν έγινε ούτε καν στις ΗΠΑ, που ως γνωστόν χωλαίνουν σ’ αυτόν τον τομέα. Κι εκεί δηλαδή έχουν μειωθεί πολύ οι δημόσιες επενδύσεις, αλλά με καθαρό ποσοστό σχεδόν 1% κινούνται ακόμα με θετικό πρόσημο.

Δεν μπορεί να αποκλείσει κανείς ότι πίσω από το δράμα στη Γένοβα υπήρχε κι ένα μεμονωμένο ανθρώπινο λάθος, δεδομένου ότι η συντήρηση της γέφυρας είχε ανατεθεί σε ιδιώτες. Μόνο που εύλογα υποθέτει κανείς ότι δεν θα είχε συμβεί μια τέτοια καταστροφή, αν όλα όσα στην πραγματικότητα έπρεπε να είχαν επενδυθεί από το Δημόσιο δεν υπόκεινταν χρόνια τώρα στην πίεση για περικοπές, όπως συνέβαινε τα προηγούμενα χρόνια. Και τότε θα ήταν καλύτερα να μην περιμένει απλά κανείς αν πιθανόν να ήταν μόνο μια τραγική μεμονωμένη περίπτωση. Όχι μόνο για την Ιταλία, αλλά και για μας.

Τότε θα χρειαζόταν, σήμερα παρά αύριο κιόλας, να δοθεί μια ιστορική επενδυτική ώθηση στην Ευρωζώνη. Για να αποκατασταθούν οι ζημιές. Και θα χρειαζόταν ένας νέος ορισμός του Συμφώνου Σταθερότητας, σύμφωνα με τον οποίο αμέσως θα εξαιρούνταν από τις εντολές για περικοπές όλα όσα είναι απαραίτητα για την αποκατάσταση δημοσίων έργων ή εξοπλισμών. Ορισμένοι ειδικοί το ζητούν αυτό εδώ και χρόνια. Oι ‘πάπες’ της σταθερότητας τους ξεφορτώνονταν πάντα λέγοντας ότι οι τσαπατσούλικες χώρες ψάχνουν για πρόφαση, προκειμένου να μην κάνουν οικονομία.

Δεν βοηθάει εδώ ούτε η επανάληψη του ‘ποιήματος’ ότι δεν υπάρχουν λεφτά για όλα. Υπάρχουν ατελείωτα πολλά λεφτά. Πρέπει μόνο να τα μοιράσει κανείς σωστά και να τα χρησιμοποιήσει. Για να μη φοβούνται οι άνθρωποι να περάσουν πάνω από γέφυρες.

# TAGS

  • ΓΕΝΟΒΑ
  • ΓΕΦΥΡΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Η μαγεία των Χριστουγέννων ξεκινά από τα Public

Η μαγεία των Χριστουγέννων ξεκινά από τα Public

Η Stoiximan παρουσιάζει τη νέα της εικόνα

Η Stoiximan παρουσιάζει τη νέα της εικόνα

Όταν οι αρθρώσεις αρχίζουν να μιλούν, είναι καιρός να τις ακούσεις

Όταν οι αρθρώσεις αρχίζουν να μιλούν, είναι καιρός να τις ακούσεις

Η εποχή του Universal Exchange: Η Bitget επαναπροσδιορίζει την ψηφιακή οικονομία

Η εποχή του Universal Exchange: Η Bitget επαναπροσδιορίζει την ψηφιακή οικονομία

26 μοναδικές προτάσεις δώρων για το 2026, από 10€ έως 200€ μόνο από το στίγκα!

26 μοναδικές προτάσεις δώρων για το 2026, από 10€ έως 200€ μόνο από το στίγκα!

Ανατροπή με τις εξώσεις το 2026 - Αναλυτικός οδηγός

Ανατροπή με τις εξώσεις το 2026 - Αναλυτικός οδηγός

Πότε πληρώνει το Δώρο Χριστουγέννων η ΔΥΠΑ

Πότε πληρώνει το Δώρο Χριστουγέννων η ΔΥΠΑ

Όλες οι πληρωμές συντάξεων και επιδομάτων πριν τα Χριστούγεννα

Όλες οι πληρωμές συντάξεων και επιδομάτων πριν τα Χριστούγεννα

Η Ελλάδα αποπληρώνει σήμερα πρόωρα 5,3 δισ. ευρώ από τα δάνεια του πρώτου Μνημονίου

Η Ελλάδα αποπληρώνει σήμερα πρόωρα 5,3 δισ. ευρώ από τα δάνεια του πρώτου Μνημονίου

Πότε και πόσο αυξάνονται τα επιδόματα το 2026

Πότε και πόσο αυξάνονται τα επιδόματα το 2026

Νευροχειρουργός αποκαλύπτει τους μύθους για τον πόνο στη μέση - Τι ισχύει για την άσκηση

Νευροχειρουργός αποκαλύπτει τους μύθους για τον πόνο στη μέση - Τι ισχύει για την άσκηση

Η μεταρρύθμιση στην Ελλάδα που δεν ολοκληρώθηκε ποτέ

Η μεταρρύθμιση στην Ελλάδα που δεν ολοκληρώθηκε ποτέ

6 σημάδια ότι το έντερό σας δεν λειτουργεί σωστά - Τι να κάνετε

6 σημάδια ότι το έντερό σας δεν λειτουργεί σωστά - Τι να κάνετε

Χριστούγεννα: Μια πεντανόστιμη συνταγή για απολαυστικά μπισκότα

Χριστούγεννα: Μια πεντανόστιμη συνταγή για απολαυστικά μπισκότα

Πορτοκαλί τιμολόγια: Καμπανάκι από τους προμηθευτές για την ετοιμότητα του μετρητικού συστήματος

Πορτοκαλί τιμολόγια: Καμπανάκι από τους προμηθευτές για την ετοιμότητα του μετρητικού συστήματος

WindEurope: Κλειδί για τις ΑΠΕ τα δίκτυα – Έως 1,6 τρισ. ευρώ το όφελος ως το 2050

WindEurope: Κλειδί για τις ΑΠΕ τα δίκτυα – Έως 1,6 τρισ. ευρώ το όφελος ως το 2050

Οι ενεργειακοί πάροχοι στο «παιχνίδι» των τηλεπικοινωνιών- Αυξάνονται οι συμμαχίες και ο ανταγωνισμός

Οι ενεργειακοί πάροχοι στο «παιχνίδι» των τηλεπικοινωνιών- Αυξάνονται οι συμμαχίες και ο ανταγωνισμός

RED III: Δίμηνη προθεσμία συμμόρφωσης στους κανόνες δίνει η Κομισιόν- Στο κάδρο η Ελλάδα και άλλες 7 χώρες

RED III: Δίμηνη προθεσμία συμμόρφωσης στους κανόνες δίνει η Κομισιόν- Στο κάδρο η Ελλάδα και άλλες 7 χώρες

Κομισιόν: 1,3 τρισ. ευρώ για τα δίκτυα έως το 2040 – Ποια ελληνικά projects εντάσσονται στις «ενεργειακές λεωφόρους»

Κομισιόν: 1,3 τρισ. ευρώ για τα δίκτυα έως το 2040 – Ποια ελληνικά projects εντάσσονται στις «ενεργειακές λεωφόρους»

Πάνω από 500 εκατ. ευρώ το έλλειμμα ΕΛΥΚΩ – Άμεση παρέμβαση από την Πολιτεία ζητά ο ΕΣΠΕΝ

Πάνω από 500 εκατ. ευρώ το έλλειμμα ΕΛΥΚΩ – Άμεση παρέμβαση από την Πολιτεία ζητά ο ΕΣΠΕΝ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΟΠΕΚΕΠΕ: Η ώρα της πληρωμής για τη βασική ενίσχυση σήμερα - Πότε μπαίνουν τα χρήματα

Οικονομία 07:09

Ισχυρός σεισμός 5,2 Ρίχτερ στην Ζάκυνθο

Ελλάδα 07:08

Έρχεται νέο επίδομα ενοικίου και πρόγραμμα ανακαίνισης κατοικιών

Οικονομία 07:08

Ο Τραμπ ανοίγει διεθνές μέτωπο με τα ΜΜΕ: Κατέθεσε αγωγή κατά του BBC

Διεθνή 06:56

Απεργία: Τι ώρα σήμερα το συλλαλητήριο σε Αθήνα και μεγάλες πόλεις

Ελλάδα 06:55

Βλέπει και σε Τσίπρα ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Παρασκευαΐδης!

Ο Πληροφοριοδότης 06:46
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πότε πληρώνει το Δώρο Χριστουγέννων η ΔΥΠΑ

Οικονομία 07:43

Όλες οι πληρωμές συντάξεων και επιδομάτων πριν τα Χριστούγεννα

Οικονομία 07:21

Απεργία 16 Δεκεμβρίου: Ποιοι συμμετέχουν, τι θα συμβεί με τα ΜΜΜ

Ελλάδα 08:34

ΕΝΦΙΑ: Έρχεται μεγάλη επιστροφή στους λογαριασμούς - Ποιοι βλέπουν χρήματα

Οικονομία 11:33

Κλέαρχος Μαρουσάκης: Aνοίγει η πύλη για διαδοχικές κακοκαιρίες - Ο καιρός Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά

Ελλάδα 08:46
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Τραγωδία στην Εύβοια: Αυτοκίνητο έπεσε από γέφυρα - Νεκρός ο οδηγός

Τραγωδία στην Εύβοια: Αυτοκίνητο έπεσε από γέφυρα - Νεκρός ο οδηγός

Ελλάδα 07.12.2025 21:34
Ραφήνα: «Φούσκωσε» το Μεγάλο Ρέμα και πλημμύρισε η γέφυρα στην Αρίωνος - Απεγκλωβίστηκαν οδηγοί (εικόνες)

Ραφήνα: «Φούσκωσε» το Μεγάλο Ρέμα και πλημμύρισε η γέφυρα στην Αρίωνος - Απεγκλωβίστηκαν οδηγοί (εικόνες)

Ελλάδα 05.12.2025 14:14
Κέρκυρα: Αυτοκίνητο με μάνα και κόρη έπεσε σε ποτάμι – Νεκρή η 75χρονη

Κέρκυρα: Αυτοκίνητο με μάνα και κόρη έπεσε σε ποτάμι – Νεκρή η 75χρονη

Ελλάδα 03.12.2025 18:52
Φωτιά στην Αθήνα: Υποχώρησε γέφυρα στο ρέμα Προφήτη Δανιήλ (εικόνες)

Φωτιά στην Αθήνα: Υποχώρησε γέφυρα στο ρέμα Προφήτη Δανιήλ (εικόνες)

Ελλάδα 29.11.2025 17:09

NETWORK

Παπαθανάσης: 17,4 εκατ. ευρώ για αναβάθμιση οικισμού Ακρινής Κοζάνης μέσω Εθνικού Προγράμματος Ανάπτυξης 2021-2025

Παπαθανάσης: 17,4 εκατ. ευρώ για αναβάθμιση οικισμού Ακρινής Κοζάνης μέσω Εθνικού Προγράμματος Ανάπτυξης 2021-2025

ienergeia.gr 12.15.2025 - 15:47
Παπασταύρου: Το ευρωπαϊκό πακέτο δικτύων αποτελεί αναγνώριση των προσπαθειών για τη μείωση της ανισορροπίας στην τιμή ρεύματος στην Ευρώπη

Παπασταύρου: Το ευρωπαϊκό πακέτο δικτύων αποτελεί αναγνώριση των προσπαθειών για τη μείωση της ανισορροπίας στην τιμή ρεύματος στην Ευρώπη

ienergeia.gr 12.15.2025 - 15:05
Νευροχειρουργός αποκαλύπτει τους μύθους για τον πόνο στη μέση - Τι ισχύει για την άσκηση

Νευροχειρουργός αποκαλύπτει τους μύθους για τον πόνο στη μέση - Τι ισχύει για την άσκηση

healthstat.gr 12.16.2025 - 06:11
Χριστούγεννα: Μια πεντανόστιμη συνταγή για απολαυστικά μπισκότα

Χριστούγεννα: Μια πεντανόστιμη συνταγή για απολαυστικά μπισκότα

healthstat.gr 12.16.2025 - 06:35
Η μεταρρύθμιση στην Ελλάδα που δεν ολοκληρώθηκε ποτέ

Η μεταρρύθμιση στην Ελλάδα που δεν ολοκληρώθηκε ποτέ

healthstat.gr 12.16.2025 - 06:00
6 σημάδια ότι το έντερό σας δεν λειτουργεί σωστά - Τι να κάνετε

6 σημάδια ότι το έντερό σας δεν λειτουργεί σωστά - Τι να κάνετε

healthstat.gr 12.16.2025 - 06:21
Βουλευτές ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Ανάγκη ορθολογικής, διαφανούς και περιβαλλοντικά συμβατής χωροθέτησης ΣΜΑ στην Ικαρία

Βουλευτές ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Ανάγκη ορθολογικής, διαφανούς και περιβαλλοντικά συμβατής χωροθέτησης ΣΜΑ στην Ικαρία

ienergeia.gr 12.15.2025 - 15:49
Κυρ. Μητσοτάκης: Στρατηγική προτεραιότητα για την Ελλάδα η ένταξη της Μολδαβίας στην ΕΕ

Κυρ. Μητσοτάκης: Στρατηγική προτεραιότητα για την Ελλάδα η ένταξη της Μολδαβίας στην ΕΕ

ienergeia.gr 12.15.2025 - 15:26
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: Ιπποκράτους 2, Αθήνα, 10679, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ Αττικής
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 3608484
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games