Ομαλοποιήθηκε η κατάσταση στο αεροδρόμιο "Μακεδονία". Η ομίχλη που σκέπασε από το πρωί τη Θεσσαλονίκη, διαλύθηκε, και οι πτήσεις γίνονται κανονικά. Η περιορισμένη ορατότητα προκάλεσε για δεύτερη συνεχή ημέρα, την ταλαιπωρία εκατοντάδων επιβατών λόγω ακυρώσεων και καθυστερήσεων των πτήσεων.
Ομαλοποιήθηκε η κατάσταση στο αεροδρόμιο "Μακεδονία"
# TAGS
Δυναμικό ξεκίνημα για την τουριστική σεζόν με 3,9 εκατ. επιβάτες τον Μάιο στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια


























