Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Επιχειρήσεις 31.08.2022 14:03

Βέλτιστες πρακτικές δημιουργίας εσόδων από mobile ads για να έχετε μια επιτυχημένη καινούργια επιχειρηματική σεζόν

Image of Jean-Marc Alomassor Jean-Marc Alomassor
Βέλτιστες πρακτικές δημιουργίας εσόδων από mobile ads για να έχετε μια επιτυχημένη καινούργια επιχειρηματική σεζόν
Για κάθε εταιρεία που επιδιώκει να τραβήξει την προσοχή των καταναλωτών, η προσέγγιση του κοινού μέσω των φορητών συσκευών τους δεν ήταν ποτέ πιο σημαντική.

Πέρυσι, το 55,7% της επισκεψιμότητας σε websites ήρθε από κινητά και τάμπλετ, ξεπερνώντας τους φορητούς και τους επιτραπέζιους υπολογιστές, που έφτασαν στο 41% ​. Καθώς η πλειονότητα των καταναλωτών είναι στραμμένη στα τηλέφωνά τους, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η διαφήμιση για κινητά είναι ένα κρίσιμο μέρος οποιασδήποτε στρατηγικής μάρκετινγκ και η εξέχουσα θέση των κινητών αναμένεται να αυξηθεί μόνο το επόμενο έτος.

Τα mobile ads μπορεί να περιλαμβάνουν την προβολή διαφημίσεων στην εφαρμογή μιας εταιρείας ή στην πλατφόρμα της ή τη δημιουργία των δικών της ψηφιακών διαφημίσεων για προβολή σε άλλες πλατφόρμες. Λαμβάνοντας υπόψη το παραπάνω, πώς μπορούν οι επιχειρήσεις να προσελκύσουν καλύτερα τους καταναλωτές χωρίς να επηρεάσουν αρνητικά την εμπειρία χρήστη τους; Ακολουθούν ορισμένες βέλτιστες πρακτικές για mobile ads που θα βοηθήσουν τις εταιρείες να αξιοποιήσουν στο έπακρο τη νέα επιχειρηματική σεζόν και να έχουν ένα επιτυχημένο 2023.

1. Σχεδιάστε με γνώμονα τον χρήστη

Είναι ζωτικής σημασίας να έχετε πάντα τον τελικό χρήστη στο μυαλό σας όταν σχεδιάζετε διαφημίσεις. Εξετάστε το ενδεχόμενο να προσαρμόσετε τις βασικές αρχές του UX, οι οποίες περιλαμβάνουν την ιεράρχηση της χρηστικότητας, τη διαφάνεια σχετικά με τη διαφήμιση με σαφή επισήμανση, τον έλεγχο της εμπειρίας του χρήστη και τη διατήρηση των επεμβατικών διαφημίσεων, όπως τα αναδυόμενα παράθυρα, στο απόλυτο ελάχιστο. Βάλτε τους χρήστες σας πρώτους εστιάζοντας στην παροχή μιας απολαυστικής και χωρίς προβλήματα εμπειρίας χρήστη, η οποία θα δημιουργήσει καλή διάθεση για την εταιρεία σας, με αποτέλεσμα την καλύτερη απόδοση των διαφημίσεων.

2. Χρησιμοποιήστε μη επεμβατικές μορφές

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

Αυτό συνεχίζει από εκεί που το αφήσαμε στην προηγούμενη παράγραφο. Για τις εφαρμογές και τις πλατφόρμες, οι περισσότεροι χρήστες βλέπουν τις διαφημίσεις ως διακοπή σε οτιδήποτε έκαναν στη συσκευή τους, επομένως ο στόχος σας ως εφαρμογή ή ιστότοπος θα πρέπει να είναι να κάνετε τις διαφημίσεις όσο το δυνατόν λιγότερο επεμβατικές. Είναι μια λεπτή ισορροπία: πρέπει να τραβήξετε την προσοχή τους χωρίς να διαταράξετε το ταξίδι του χρήστη. Όποτε είναι δυνατόν, βεβαιωθείτε ότι οι χρήστες σας έχουν τη δυνατότητα να κλείνουν ή να παραλείπουν εύκολα μια διαφήμιση. Για παράδειγμα, οι εταιρείες στο Viber αξιοποιούν διαφορετικούς τύπους διαφημίσεων που μπορούν να τοποθετηθούν χωρίς παρεμβολές στις οθόνες συνομιλιών ή κλήσεων ή σε άλλους χώρους που επισκέπτονται συχνά.

2 Native Viber Ads

3. Κρατήστε το απλό

Στο σύγχρονο τοπίο των μέσων ενημέρωσης, τα όρια προσοχής είναι οριακά ανύπαρκτα – οι καταναλωτές ανταγωνίζονται τόσο πολύ για την προσοχή τους, πρέπει να μπείτε στο νόημα – και γρήγορα. Οι διαφημίσεις για κινητές συσκευές θα πρέπει να μεταδίδουν το μήνυμά τους σε μόλις τρία δευτερόλεπτα για να είναι αποτελεσματικές. Επιπλέον, οι οθόνες των κινητών είναι σχετικά μικρές, επομένως δεν μπορείτε να εμφανίσετε πολύ κείμενο. Μια διαφήμιση που καταλαμβάνει ένα μεγάλο κομμάτι του οπτικού χώρου απλώς θα απογοητεύσει το κοινό της. Κάντε το μήνυμα εύστοχο και έντονο και δώστε σ τον καταναλωτή αρκετές πληροφορίες για να τον οδηγήσετε στον επιθυμητό προορισμό. Οτιδήποτε περισσότερο από αυτό είναι απλώς υπερβολή.

4. Μην εστιάζετε αποκλειστικά στην αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων

Οι φορητές συσκευές είναι προηγμένα μηχανήματα, με όλα τα είδη αισθητήρων που επιτρέπουν την αλληλεπίδραση – υπάρχουν πολλά περισσότερα σε αυτές από το απλό πάτημα της οθόνης. Οι χρήστες έχουν δει τα κουμπιά "κάντε κλικ εδώ" χιλιάδες φορές στο παρελθόν, αλλά μπορεί να μην τους ζητήθηκε να κουνήσουν φυσικά το τηλέφωνό τους ή να "σύρουν" την οθόνη τους για να αλληλεπιδράσουν με μια διαφήμιση. Επιτρέποντας μια ποικιλία αλληλεπιδράσεων με τους χρήστες θα μπορούσε να προσφέρει μια πολύ πιο συναρπαστική και συναρπαστική εμπειρία – ως εκ τούτου οδηγεί σε καλύτερα αποτελέσματα. Η παροχή στον χρήστη της δυνατότητας να εξαιρεθεί από αυτές τις αλληλεπιδράσεις ενδυναμώνει περαιτέρω τον πελάτη, διασφαλίζοντας την καλή διάθεση προς την εταιρεία που κάνει τη διαφήμιση, καθώς και την πλατφόρμα στην οποία εμφανίζεται η διαφήμιση.

5. Τηρήστε τους νόμους περί απορρήτου και τις βέλτιστες πρακτικές του κλάδου σε τοπικό επίπεδο

Τα δεδομένα διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο σε οποιαδήποτε στρατηγική διαφήμισης για κινητά, στην οποία η συλλογή δεδομένων χρήστη μέσω cookies ενισχύει την ικανότητα μιας επιχείρησης να στοχεύει τους σωστούς πελάτες. To GDPR της Ευρωπαϊκής Ένωσης καθιστά τη συλλογή και επεξεργασία δεδομένων μια πράξη που μπορεί να ενεργοποιηθεί μόνο με τη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή για όλους τους κλάδους. Αυτό έρχεται σε αντίθεση με τις ΗΠΑ, όπου οι νόμοι για την προστασία δεδομένων καλύπτουν μόνο συγκεκριμένους κλάδους, όπως το HIPAA στον κλάδο της υγειονομικής περίθαλψης ή το CLBA στον χρηματοπιστωτικό κλάδο. Ανεξάρτητα από το πού αποφασίζετε να ασκήσετε επιχειρηματική δραστηριότητα, είναι σημαντικό να σέβεστε τους νόμους περί απορρήτου κάθε περιοχής, ώστε να μην αμαυρωθεί η φήμη της επιχείρησής σας συλλέγοντας δεδομένα χρηστών παράνομα.

6. Προσέξτε ποιες μορφές είναι ελκυστικές

Οι native διαφημίσεις (γνωστές και ως χορηγούμενο περιεχόμενο) και οι διαφημίσεις βίντεο είναι οι πο ελκυστικές μορφές. Ειδικότερα, το βίντεο είναι η κατάλληλη μορφή για τους αγοραστές, καθώς τραβάει εύκολα την προσοχή του χρήστη και αυξάνει την αφοσίωση. Από επώνυμα βίντεο που παρέχουν μη παρεμβατικό ελκυστικό περιεχόμενο, έως βίντεο με ανταμοιβή που επιτρέπουν στους χρήστες να κερδίζουν ανταμοιβές μετά την παρακολούθηση μιας διαφήμισης, αυτές οι μορφές φέρνουν καλύτερα αποτελέσματα από τα banners. Για ορισμένους ειδικούς κλάδους, όπως τα παιχνίδια για κινητά, ορισμένες διαφημίσεις βίντεο με ανταμοιβή επιτρέπουν ακόμη και στους χρήστες να δοκιμάσουν ένα παιχνίδι χωρίς να χρειάζεται να απομακρυνθούν από την τρέχουσα εφαρμογή ή σελίδα.

Εκτός από τις προαναφερθείσες συμβουλές, θα πρέπει επίσης να ενημερώνεστε για τις νέες μορφές mobile ads. Το μέλλον της διαφήμισης οδεύει προς πιο καινοτόμες μορφές, συμπεριλαμβανομένων των διαφημίσεων με δυνατότητα αναπαραγωγής, των καθηλωτικών και διαδραστικών βίντεο και της διαφήμισης AR, όλα τροφοδοτούμενα από τεχνητή νοημοσύνη και μηχανική μάθηση. Για παράδειγμα, πέρυσι παρουσιάσαμε τους φακούς Viber και είδαμε απίστευτη αφοσίωση από τους χρήστες: περισσότερες από 52 εκατομμύρια λήψεις φακών δημιουργήθηκαν μόλις μέσα στους πρώτους τρεις μήνες από την κυκλοφορία τους παγκοσμίως. Και σήμερα, όλο και περισσότερες εταιρείες αρχίζουν να αξιοποιούν αυτό το νέο εργαλείο ως ένα native και διασκεδαστικό τρόπο για να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα της μάρκας τους και την αφοσίωση των πελατών, δημιουργώντας τους δικούς τους εξατομικευμένους επώνυμους φακούς.

Είτε η επιχείρησή σας βασίζεται σε δυνητικούς πελάτες από διαφημίσεις για κινητά είτε σε έσοδα από διαφημίσεις άλλων στην εφαρμογή ή στην πλατφόρμα σας, είναι πλέον πιο σημαντικό από ποτέ να παρακολουθείτε πώς αυτές οι ψηφιακές διαφημίσεις επηρεάζουν την εμπειρία των χρηστών. Και καθώς η ανάπτυξη του χώρου του μάρκετινγκ για κινητά δεν δείχνει σημάδια επιβράδυνσης, η μεγάλη προσοχή στις βέλτιστες πρακτικές στον χώρο των κινητών θα μεταφραστεί σε αυξημένη κερδοφορία για την επιχείρησή σας.

Σχετικά με τον Jean-Marc Alomassor

Jean Marc Alomassor Rakuten Viber

Ο Jean-Marc, Senior Director of Ad Monetization Solutions της Rakuten Viber, ηγείται της στρατηγικής δημιουργίας εσόδων από διαφημίσεις, τόσο direct όσο και programmatic. Με 10+ χρόνια εμπειρία στον κλάδο της ψηφιακής τεχνολογίας και της τεχνολογίας διαφημίσεων σε πωλήσεις και ανάπτυξη επιχειρήσεων, ο Jean-Marc έχει αναπτύξει ισχυρή γνώση και εξοικείωση με τη δημιουργία εσόδων από διαφημίσεις για κινητά, το user acquisition και growth ,το brand advertising,, την προβολή διαφημίσεων, τις ανταλλαγές διαφημίσεων, το RTB, το Programmatic και την τεχνολογία της διαφήμισης. Παθιασμένος σε οτιδήποτε έχει να κάνει με την τεχνολογία, ο Jean-Marc παραμένει ενθουσιώδης στην προοπτική να μάθει κάτι νέο.

# TAGS

  • Viber
  • MOBILE ADS
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
35 χρόνια interwetten – 35 δώρα για όλους: Η μεγαλύτερη γιορτή της χρονιάς μόλις ξεκίνησε!

35 χρόνια interwetten – 35 δώρα για όλους: Η μεγαλύτερη γιορτή της χρονιάς μόλις ξεκίνησε!

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

ΑΑΔΕ: Σε ποιους στέλνει μαζικά ειδοποιητήρια η εφορία

ΑΑΔΕ: Σε ποιους στέλνει μαζικά ειδοποιητήρια η εφορία

«Η Επιστροφή των Συλλογικών Συμβάσεων… χωρίς τις Συμβάσεις»

«Η Επιστροφή των Συλλογικών Συμβάσεων… χωρίς τις Συμβάσεις»

Πάμε για αύξηση στα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης - Τα νέα σενάρια

Πάμε για αύξηση στα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης - Τα νέα σενάρια

Τι αλλάζει σε κληρονομιές και διαθήκες - Παρουσιάζεται το νομοσχέδιο

Τι αλλάζει σε κληρονομιές και διαθήκες - Παρουσιάζεται το νομοσχέδιο

ΑΑΔΕ: Τι αλλάζει από σήμερα στο timologio: Αναλυτικός οδηγός

ΑΑΔΕ: Τι αλλάζει από σήμερα στο timologio: Αναλυτικός οδηγός

Τα 5 πράγματα που δεν πρέπει να κάνετε πριν από τις ετήσιες εξετάσεις σας

Τα 5 πράγματα που δεν πρέπει να κάνετε πριν από τις ετήσιες εξετάσεις σας

Τι αποκαλύπτουν οι συνήθειες στην τουαλέτα για την υγεία σας

Τι αποκαλύπτουν οι συνήθειες στην τουαλέτα για την υγεία σας

Επιστήμονες ανακάλυψαν το πρώτο γονίδιο που προκαλεί άμεσα ψυχική ασθένεια - Πώς ένα συμπλήρωμα δίνει ελπίδες για θεραπεία

Επιστήμονες ανακάλυψαν το πρώτο γονίδιο που προκαλεί άμεσα ψυχική ασθένεια - Πώς ένα συμπλήρωμα δίνει ελπίδες για θεραπεία

Τι σημαίνει όταν σάς γλείφει η γάτα σας

Τι σημαίνει όταν σάς γλείφει η γάτα σας

Σφίγγει ο κλοιός για όσους κλέβουν ρεύμα με διασταυρώσεις φορολογικών στοιχείων

Σφίγγει ο κλοιός για όσους κλέβουν ρεύμα με διασταυρώσεις φορολογικών στοιχείων

Πρεμιέρα για τα πορτοκαλί τιμολόγια- Από την 1η Φεβρουαρίου για τους μεγάλους πελάτες από τον Απρίλιο για τα νοικοκυριά

Πρεμιέρα για τα πορτοκαλί τιμολόγια- Από την 1η Φεβρουαρίου για τους μεγάλους πελάτες από τον Απρίλιο για τα νοικοκυριά

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ο Ζελένσκι φοβάται ότι μπορεί οι ΗΠΑ να χάσουν το ενδιαφέρον τους για την ειρήνη στην Ουκρανία

Διεθνή 20:15

Προσλήψεις αναπληρωτών: Ποτέ πιάνουν δουλειά οι 254 εκπαιδευτικοί

Παιδεία 20:14

Τσουβέλας – Στούντιο 4: Η αρχή της καριέρα του, ο ιερέας πατέρας του και το περιστατικό με θεατή

Life 20:10

Ιστορικός φιλανθρωπικός ποδοσφαιρικός αγώνας ανάμεσα σε θρύλους της ΠΑΕ Ολυμπιακού και γιατρούς του ΙΣΑ

Αθλητισμός 20:09

Βρυξέλλες: Έκλεψαν τον αμφιλεγόμενο «Ιησού- ζόμπι» από τη φάτνη

Διεθνή 20:07

Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο έκανε «εκκαθάριση» στα social media και κάποιοι ανησύχησαν

Αθλητισμός 19:57
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Εκλογές ΔΣΑ: Ποιοι πάνε στον δεύτερο γύρο - Τα αποτελέσματα

Ελλάδα 22:06

Πάμε για αύξηση στα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης - Τα νέα σενάρια

Οικονομία 06:29

ΑΑΔΕ: Σε ποιους στέλνει μαζικά ειδοποιητήρια η εφορία

Οικονομία 07:20

Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος για την πατρότητα: «Είμαι σίγουρος, έχω κάνει όλα τα στραβά»

Life 20:39

Βέλη Σοφού κατά ΝΔ: Στήριξη στον Κουτσόλαμπρο για τον δεύτερο γύρο

Ο Πληροφοριοδότης 06:59
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Ο Μακόλεϊ Κάλκιν είναι ξανά «Μόνος στο σπίτι» για άλλη μία διαφήμιση (Βίντεο)

Ο Μακόλεϊ Κάλκιν είναι ξανά «Μόνος στο σπίτι» για άλλη μία διαφήμιση (Βίντεο)

Life 06.11.2025 21:42
Μαριάννα Τουμασάτου: Έβαλαν το σώμα της σε διαφήμιση αδυνατίσματος - «Είναι απάτη»

Μαριάννα Τουμασάτου: Έβαλαν το σώμα της σε διαφήμιση αδυνατίσματος - «Είναι απάτη»

Life 28.10.2025 09:55
Οργή για ρατσιστική διαφήμιση της Swatch, αναγκάστηκε να την αποσύρει

Οργή για ρατσιστική διαφήμιση της Swatch, αναγκάστηκε να την αποσύρει

Διεθνή 18.08.2025 19:37
Μακρόν: Η SIXT εργαλειοποιεί την κακοποίηση στο βωμό των trends, του χιούμορ και των πωλήσεων

Μακρόν: Η SIXT εργαλειοποιεί την κακοποίηση στο βωμό των trends, του χιούμορ και των πωλήσεων

Διεθνή 27.05.2025 12:22

NETWORK

Λουμάκης (ΣΠΕΦ): Η Ελλάδα δυνητικός εξαγωγέας τεχνογνωσίας στην λειτουργία αγορών υπό υψηλή διείσδυση ΑΠΕ External

Λουμάκης (ΣΠΕΦ): Η Ελλάδα δυνητικός εξαγωγέας τεχνογνωσίας στην λειτουργία αγορών υπό υψηλή διείσδυση ΑΠΕ External

ienergeia.gr 12.02.2025 - 15:17
Αποκαλυπτική μελέτη: Ανεξέλεγκτη η χρήση χωματερών στην Ευρώπη

Αποκαλυπτική μελέτη: Ανεξέλεγκτη η χρήση χωματερών στην Ευρώπη

healthstat.gr 12.02.2025 - 18:33
Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας: Χρηματοδότηση 3.092.823 ευρώ για την ενεργειακή αναβάθμιση του Νοσοκομείου Άμφισσας

Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας: Χρηματοδότηση 3.092.823 ευρώ για την ενεργειακή αναβάθμιση του Νοσοκομείου Άμφισσας

ienergeia.gr 12.02.2025 - 15:04
Τι αποκαλύπτουν οι συνήθειες στην τουαλέτα για την υγεία σας

Τι αποκαλύπτουν οι συνήθειες στην τουαλέτα για την υγεία σας

healthstat.gr 12.02.2025 - 19:03
Τα 5 πράγματα που δεν πρέπει να κάνετε πριν από τις ετήσιες εξετάσεις σας

Τα 5 πράγματα που δεν πρέπει να κάνετε πριν από τις ετήσιες εξετάσεις σας

healthstat.gr 12.02.2025 - 19:53
Ικανοποίηση του Bioenergy Europe και της ΕΛΕΑΒΙΟΜ για την αναγνώριση του ρόλου της Bιοενέργειας στη νέα Στρατηγική της ΕΕ για τη Βιοοικονομία

Ικανοποίηση του Bioenergy Europe και της ΕΛΕΑΒΙΟΜ για την αναγνώριση του ρόλου της Bιοενέργειας στη νέα Στρατηγική της ΕΕ για τη Βιοοικονομία

ienergeia.gr 12.02.2025 - 15:07
Γ. Μανιάτης: Διπλή κόκκινη κάρτα από την Κομισιόν για την απραξία στις καταστροφές των δασών ελάτης

Γ. Μανιάτης: Διπλή κόκκινη κάρτα από την Κομισιόν για την απραξία στις καταστροφές των δασών ελάτης

ienergeia.gr 12.02.2025 - 15:33
Επιστήμονες ανακάλυψαν το πρώτο γονίδιο που προκαλεί άμεσα ψυχική ασθένεια - Πώς ένα συμπλήρωμα δίνει ελπίδες για θεραπεία

Επιστήμονες ανακάλυψαν το πρώτο γονίδιο που προκαλεί άμεσα ψυχική ασθένεια - Πώς ένα συμπλήρωμα δίνει ελπίδες για θεραπεία

healthstat.gr 12.02.2025 - 18:29
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: ΚΛΕΑΝΘΟΥΣ 8, 16346 ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: Φ.Α.Ε. Πειραιά
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 7517080
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games