Η Slate λανσάρει το πρώτο της μοντέλο, ένα αγροτικό - με αποτύπωμα μικρότερο από ένα Ford Maverick - στα 20.000 δολάρια.
Το όχημα θα κυκλοφορήσει με διάφορες προαιρετικές επιλογές - όπως δύο μεγέθη μπαταριών: μια μπαταρία 52,7 kWh που στοχεύει σε 150 μίλια (240 χλμ) αυτονομίας και μια μπαταρία 84,3 kWh με 240 μίλια (386 χλμ) αυτονομίας.
Η εταιρεία από το Μίσιγκαν θα προσφέρει έναν τεράστιο αριθμό προσαρμοσμένων εξαρτημάτων, από επιφάνειες βινύλ ή οροφή για να το μετατρέπεις σε SUV, δίνοντας έτσι υπόσταση στο σλόγκαν «εμείς το κατασκευάζουμε, εσύ το φτιάχνεις».
Οι αγοραστές μπορούν βέβαια πάντα να μην επιλέξουν κάνενα έξτρα και να αρκεστούν σε ένα φθηνό, χρηστικό αγροτικό.
«Η αυτοκινητοβιομηχανία έχει εγκαταλείψει την εργατική τάξη στην Αμερική. Και αυτό που νομίζω ότι είναι τόσο συναρπαστικό και διαφορετικό με την Slate είναι ότι εμείς κατασκευάζουμε αυτοκίνητα για την εργατική τάξη της Αμερικής, στην Αμερική, για τους Αμερικανούς», δήλωσε ο Jeremy Snyder, εμπορικός διευθυντής της Slate, στο Yahoo Finance. «Είναι κάτι που έχει χαθεί».
{https://www.instagram.com/p/DI216o_xGI5/?utm_source=ig_web_copy_link}
Οι ιδρυτές της Slate, ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της Amazon Consumer, Jeff Wilke, και ο συμφοιτητής του στο MIT, Miles Arnone, είχαν ως στόχο να κατασκευάσουν αυτό το όχημα ώστε οι Αμερικανοί εργαζόμενοι, ανεξαρτήτως μισθού, να έχουν αξιόπιστες επιλογές.
Όπως έχει ήδη αναφέρει το TechCrunch, υπάρχουν αρκετά πρώην στελέχη της Amazon που συμμετέχουν στην Slate ενώ μεγάλος επενδυτής είναι ο ίδιος ο πρόεδρος της Amazon Jeff Bezos. Ο Bezos, μέσω του οικογενειακού του γραφείου, φέρεται να κατέχει ένα παθητικό μερίδιο και να μην εμπλέκεται άμεσα στην επιχείρηση.
Ο Synder υποστηρίζει ότι η εταιρεία είναι σε θέση να επιτύχει τους στόχους κερδοφορίας της επειδή όλα τα εξαρτήματά της κατασκευάζονται στην Αμερική (εκτός από τα ελαστικά) και τα εξαρτήματα των οχημάτων δεν σφραγίζονται. Τα εξωτερικά εξαρτήματα είναι σύνθετα κομμάτια που είναι πιο εύκολο να κατασκευαστούν και να αποφύγουν τους δασμούς του Τραμπ στον χάλυβα και το αλουμίνιο.
Επιπλέον, τα εξωτερικά μέρη είναι ήδη βαμμένα σε γκρι σχιστολιθικό χρώμα, πράγμα που σημαίνει ότι δεν υπάρχει ούτε ανάγκη βαφείου - μειώνοντας έτσι το κόστος κατασκευής. Και χωρίς να υπάρχουν επιλογές στο εργοστάσιο, η συναρμολόγηση είναι πολύ πιο απλή και μπορεί να γίνει σε μικρότερο χώρο.
Η Slate δεν έχει αποκαλύψει ακόμη την τοποθεσία κατασκευής της ή πόσα οχήματα σκοπεύει να κατασκευάσει, ωστόσο η παραγωγή αναμένεται να ξεκινήσει στα τέλη του 2026.
Πηγή: Yahoo Finance




























