Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Πολιτική 13.12.2025 23:18

Κωνσταντίνος Κυρανάκης: Το 2026 θα λειτουργήσει το σύστημα τηλεδιοίκησης στον σιδηρόδρομο στο 100%

Image of Newsroom Newsroom
Κωνσταντίνος Κυρανάκης: Το 2026 θα λειτουργήσει το σύστημα τηλεδιοίκησης στον σιδηρόδρομο στο 100% Φωτογραφία: Eurokinissi
Πυρά από την αντιπολίτευση: «Πιο ασφαλής ο σιδηρόδρομος επί Χαρίλαου Τρικούπη».

Μέσα στο 2026 θα λειτουργήσει το σύστημα τηλεδιοίκησης στο σιδηρόδρομο σε ποσοστό 100%, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης, κατά τη συζήτηση του προϋπολογισμού στη Βουλή.

Προηγουμένως, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Πλεύσης Ελευθερίας Αλέξανδρος Καζαμίας είχε απευθυνθεί στον αναπληρωτή υπουργό Μεταφορών για το ζήτημα της ασφάλειας των σιδηροδρόμων.

"Έχετε δηλώσει ότι μέσα στο καλοκαίρι θα λειτουργεί πλήρως ο σιδηρόδρομος με τα συστήματα ασφαλείας. Με τα συστήματα ασφαλείας, θα μπορείτε το καλοκαίρι του 2026 να πείτε ότι ο σιδηρόδρομος είναι πράγματι επιτέλους ασφαλής ή όχι; Και αν δεν το πείτε τώρα, θέλετε να πείτε ότι από τώρα μέχρι το καλοκαίρι του 2026, ο σιδηρόδρομος θα συνεχίσει να είναι ανασφαλής; Θα πρέπει να το ξεκαθαρίσετε", είπε ο κ. Καζαμίας.

O κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Πλεύσης Ελευθερίας κάλεσε επίσης τον κ. Κυρανάκη να εξηγήσει "γιατί η εταιρεία η οποία, για επτά ολόκληρα χρόνια, έπαιρνε παρατάσεις από τους υπουργούς Μεταφορών, η Alstom, η οποία καθυστέρησε την υλοποίηση της σύμβασης 717, η οποία αν είχε εκτελεστεί θα είχαν σωθεί οι ζωές των νεκρών στο έγκλημα των Τεμπών, γιατί η ίδια εταιρεία ξαναπήρε τη Σύμβαση 717 τον περασμένο Απρίλιο του 2025 για να ολοκληρώσει το τμήμα που καταστράφηκε από τον Daniel".

"Η Σύμβαση 717 ολοκληρώθηκε τον Σεπτέμβριο του 2023. Δεν υπεγράφη καμία νέα Σύμβαση 717, τον Σεπτέμβριο του 2025. Ολοκληρώθηκε η 717 το Σεπτέμβριο του 2023", ανέφερε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών και εξήγησε ότι αυτό που υπεγράφη τον Απρίλιο του 2025, δηλαδή αφότου ανέλαβε ο ίδιος μαζί με τον κ. Δήμα, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, είναι τα έργα στη Θεσσαλία, για την αποκατάσταση των ζημιών του Daniel. "Τα έργα αυτά έχουν ένα χρονοδιάγραμμα σύμβασης 15 μηνών.

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

Πρωτοφανές για δημόσιο έργο, αυτού του μεγέθους. Και δεν έχουμε καμία διάθεση να δώσουμε παράταση. Παρακολουθούμε κάθε δύο εβδομάδες την υλοποίησή τους και έχω πει πολλές φορές ότι το καλοκαίρι του 2026, δεκαπέντε μήνες από την υπογραφή της Σύμβασης, τα έργα θα ολοκληρωθούν", είπε ο Κώστας Κυρανάκης και πρόσθεσε: "ναι, έχετε δίκιο όσοι λέτε ότι είναι μειωμένη η κυκλοφορία στον άξονα. Δεν πρέπει να γίνουν τα έργα στον άξονα; Να τον αφήσουμε έτσι; Θα τον αφήσουμε με την κατεστραμμένη γραμμή από την πιο σφοδρή κακοκαιρία των τελευταίων 300 ετών; Όσο νερό έπεσε σε ένα χρόνο στη Γερμανία, έπεσε σε δύο μέρες στη Θεσσαλία. Το ξεχνάτε αυτό προφανώς. Η Αlstom είναι μια πανευρωπαϊκή εταιρεία, η οποία έχει συστήματα τηλεδιοίκησης, κατασκευάζει τρένα, κατασκευάζει συστήματα σε όλη την Ευρώπη".

Στο σημείο αυτό μάλιστα ο κ, Κυρανάκης απευθύνθηκε στα έδρανα της Πλεύσης Ελευθερίας και σχολίασε: "Υπενθυμίζω ότι η 717 προέβλεπε ανάταξη συστημάτων στον άξονα. Το 2015-2017, όταν κυβερνούσε η κυβέρνηση την οποία στήριξε η πρόεδρος σας, εκείνη την περίοδο η κυβέρνηση της αριστεράς, άφηνε βανδαλισμούς ελεύθερα στο δίκτυο, με αποτέλεσμα αυτά που προέβλεπε η Σύμβαση να μην μπορούν να υλοποιηθούν. Αν λοιπόν δεν είχε δοθεί η παράταση τότε, θα είχε διαλυθεί η Σύμβαση και άρα λοιπόν ούτε στο Λάρισα-Πλατύ, ούτε στις περιοχές πέριξ της Αττικής θα υπήρχε τηλεδιοίκηση, άρα θα υπήρχε ρίσκο, με βάση τα λεγόμενά σας, και για άλλα δυστυχήματα". Ο υφυπουργός Μεταφορών σημείωσε ότι "ασφάλεια στο σιδηρόδρομο υπάρχει όταν τηρούνται ευλαβικά οι κανόνες" και πρόσθεσε ότι το σύστημα αυτόματης πέδησης, το ETCS, δεν υπάρχει στην σύμβαση 717, αλλά το σύστημα αυτό "είναι πρόσθετο που το εγκαθιστά η κυβέρνηση για πρώτη φορά".

"Για πρώτη φορά, το 2026, θα λειτουργεί ένα σύστημα που ουδέποτε λειτούργησε στην Ελλάδα. Το 2019 παραλάβαμε 1% τηλεδιοίκησης, δηλαδή πέντε χιλιόμετρα από τα πεντακόσια του Αθήνα-Θεσσαλονίκη και σε έξι επτά μήνες θα έχουμε το 100%. Αργήσαμε; Ναι, αργήσαμε. Αλλά εμείς το κάναμε. Όχι εσείς", είπε ο κ. Κυρανάκης και σχολίασε τα "πυρά" από τα έδρανα του ΣΥΡΙΖΑ για την ασφάλεια στο σιδηρόδρομο, λέγοντας: "με βάση το σκεπτικό της αντιπολίτευσης, για κάθε τμήμα γραμμής, στο οποίο επί των ημερών σας, δεν λειτουργούσε τηλεδιοίκηση, για κάθε τμήμα γραμμής ρισκάρατε ανθρώπινες ζωές".

"Δεν ντρέπεστε λίγο!" ακούστηκε να φωνάζει από το έδρανό της, η βουλευτής της Νέας Αριστεράς Πέτη Πέρκα.

"Εσείς να ντρέπεστε!", απάντησε ο υφυπουργός Μεταφορών και πρόσθεσε: "για όποιον ενδιαφέρεται ειλικρινά, που αμφιβάλλω ότι ενδιαφέρεστε ειλικρινά, πρέπει να γνωρίζει πως λειτουργεί ο σιδηρόδρομος για να αναβαθμίσει το επίπεδο ασφάλειας. Διότι θα ξέρατε, αν τα βλέπατε στην πράξη τα συστήματα αυτά, ότι πίσω από την τηλεδιοίκηση, πίσω από το σύστημα αυτόματης πέδησης, πάλι έχει ανθρώπινο παράγοντα. Και δεν υπάρχει κανένα μέσο μεταφοράς στον πλανήτη γη που να μην εμπλέκει ανθρώπινο παράγοντα. 'Αρα λοιπον και τα συστήματα αυτά, που καλώς τα εγκαθιστούμε, που καλώς τα λειτουργούμε, έχουν πίσω ανθρώπινο παράγοντα και γι΄αυτό και μέρος του προϋπολογισμού πάει και στην εκπαίδευση, πάει και στις προσλήψεις, πάει και στις αυστηροποιημένες ποινές, που δεν ψηφίσατε, για όσους κάνουν λάθη στην πρώτη γραμμή. Δεν ψηφίσατε το νόμο που έλεγε ότι αν σταθμάρχης ξαναβάλει τρένο στη λάθος γραμμή, πρέπει να απολυθεί! Μικροκομματικά τους προστατεύσατε!".

"Εγώ συγκρούστηκα με τον Τσίπρα και έφυγα από την υψηλότερη θέση της Προέδρου της Βουλής, ακριβώς για να μην πουληθεί ο σιδηρόδρομος, για να υιοθετηθεί το τρίτο μνημόνιο που το ψηφίσατε μαζί!", είπε για την αναφορά στο πρόσωπό της, η πρόεδρος της Πλεύσης Ελευθερίας Ζωή Κωνσταντοπούλου και κατήγγειλε: "η αλήθεια είναι ότι δίνετε και μπουκώνετε λεφτά την ίδια εταιρεία, η οποία εμπλέκεται στη σύμβαση 717, η αλήθεια είναι ότι η Ελλάδα παραπέμπεται για τις αερομεταφορές, ότι ο κόσμος σκοτώνεται στους δρόμους και ότι εσείς νοιάζεστε μόνο για τα φράγκα".

Στην ασφάλεια του σιδηροδρόμου αναφέρθηκαν και οι κοινοβουλευτικοί εκπρόσωποι των άλλων κομμάτων της αντιπολίτευσης. Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ Δημήτρης Μάντζος είπε ότι "το πιο μελανό παράδειγμα του μεταφορικού έργου στην Ελλάδα είναι ο σιδηρόδρομος", ότι η μία και μόνη γραμμή που υπάρχει δεν λειτουργεί καλά καλά και δεν έχει ακόμα, τρία χρόνια μετά το εγκληματικό δυστύχημα των Τεμπών, σύγχρονα συστήματα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης, κάτι που είχε προβλεφθεί το 2014 "με την αμαρτωλή σύμβαση 717, η μη ολοκλήρωση της οποίας οδήγησε στο θάνατο 57 ανθρώπους.

"Αναφερθήκατε στα εκατοντάδες εκατομμύρια που δίνονται με το σιδηρόδρομο. Να ρωτήσω με τη λαϊκή ρήση ‘τι έχουν έρμα και ψοφάνε;΄", είπε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΚΚΕ Νίκος Καραθανασόπουλος και πρόσθεσε: "για ποιον σιδηρόδρομο στην Ελλάδα μιλάμε; δεν υπάρχει ενεργός άξονας ολοκληρωμένος, υπάρχουν κάποια τμήματα σιδηροδρομικού άξονα, έναν άξονα έχει όλο κι όλο η Ελλάδα και μιλάτε για σιδηρόδρομο; τον 21ο αιώνα; Δηλαδή, ο Τρικούπης τι θα ΄πρεπε να κάνει; και μετά από τόσα δις που έχουν δαπανηθεί;".

Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της "Νίκης" Τάσος Οικονομόπουλος είπε ότι οι πολίτες δεν βλέπουν τα έργα υποδομών που έχει υποσχεθεί η κυβέρνηση, αλλά καθυστερήσεις και ταλαιπωρία σε οδικά έργα, προβλήματα στη συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου και περιορισμένες δυνατότητες μετακίνησης στα αστικά κέντρα. "Στο σιδηρόδρομο, οι υποσχέσεις για σύγχρονα τρένα και ασφαλές δίκτυο παραμένουν λόγια. Το δίκτυο παραμένει απαρχαιωμένο, με καθυστερήσεις δρομολογίων που ταλαιπωρούν χιλιάδες πολίτες, ενώ ήταν πιο ασφαλές επί Χαριλάου Τρικούπη δύο αιώνες πριν", είπε ο βουλευτής της "Νίκης".

Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Ελληνικής Λύσης Κωνσταντίνος Χήτας αναφέρθηκε στο ενδεχόμενο το υπουργείο να απαγορεύσει την κυκλοφορία των φορτηγών, για τρεις ώρες το πρωί, στον Κηφισσό, λέγοντας ότι υπάρχουν μεγάλες αντιδράσεις από τους οδηγούς φορτηγών.

Ο κ. Κυρανάκης αναφέρθηκε και στο θέμα των τρόλει που είχε θέσει νωρίτερα ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ Δημήτρης Μάντζος και επικαλέστηκε τα στοιχεία για την εξοικονόμηση που συνεπάγεται η αντικατάστασή τους. "Αν είχατε μπροστά σας στοιχεία που σας έλεγαν ότι μπορείτε να εξοινομήσετε 20 εκατομμύρια ευρώ, τόσο θα κόστιζε η αντικατάσταση ολόκληρου του εναέριου δικτύου των τρόλει, και ετησίως θα έχουμε εξοικονόμηση που θα αντιστοιχεί σταδιακά από 2 έως 4 εκατομμύρια ευρώ, όσο θα αντικαθιστούμε τρόλει με ηλεκτρικά λεωφορεία, διότι έχουν το μισό κόστος λειτουργίας, εξηγείστε εσείς για ποιο λόγο να πληρώνει ο φορολογούμενος 20 εκατομμύρια ευρώ παραπάνω!", είπε ο υφυπουργός Μεταφορών.

Ο κ. Μάντζος είχε δηλώσει ότι αντί να υποστηριχθούν τα μέσα μεταφοράς, η κυβέρνηση ξηλώνει τα καλώδια του τρόλει, χωρίς αξιολόγηση συγκοινωνιακών και περιβαλλοντικών συνεπειών. "Αν αυτό ήταν το πρόβλημα κύριε υπουργέ, γιατί ο προκάτοχός σας είχε επενδύσει σε αναβάθμιση και σε νέα οχήματα τρόλει; Γιατί αλλάζει ο σχεδιασμός στο υπουργείο όταν αλλάζει η πολιτική ηγεσία; και όλα αυτά επτά χρόνια μετά την ανάληψη των καθηκόντων σας; Συγχαρητήρια! Καλή αρχή!", είχε δηλώσει ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ, απευθυνόμενος στην κυβέρνηση.

# TAGS

  • ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΥΡΑΝΑΚΗΣ
  • ΒΟΥΛΗ
  • ΤΗΛΕΔΙΟΙΚΗΣΗ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Η μαγεία των Χριστουγέννων ξεκινά από τα Public

Η μαγεία των Χριστουγέννων ξεκινά από τα Public

Η Stoiximan παρουσιάζει τη νέα της εικόνα

Η Stoiximan παρουσιάζει τη νέα της εικόνα

Όταν οι αρθρώσεις αρχίζουν να μιλούν, είναι καιρός να τις ακούσεις

Όταν οι αρθρώσεις αρχίζουν να μιλούν, είναι καιρός να τις ακούσεις

Η εποχή του Universal Exchange: Η Bitget επαναπροσδιορίζει την ψηφιακή οικονομία

Η εποχή του Universal Exchange: Η Bitget επαναπροσδιορίζει την ψηφιακή οικονομία

26 μοναδικές προτάσεις δώρων για το 2026, από 10€ έως 200€ μόνο από το στίγκα!

26 μοναδικές προτάσεις δώρων για το 2026, από 10€ έως 200€ μόνο από το στίγκα!

Στους ώμους των αγροτών μια ολόκληρη κοινωνία

Στους ώμους των αγροτών μια ολόκληρη κοινωνία

3ος Πανελλήνιος Γραπτός ΑΣΕΠ - Ο γλωσσικός συλλογισμός «Σωστό/Λάθος/Δεν μπορώ να πω»

3ος Πανελλήνιος Γραπτός ΑΣΕΠ - Ο γλωσσικός συλλογισμός «Σωστό/Λάθος/Δεν μπορώ να πω»

Τελική ευθεία για φόρους και δηλώσεις: Όλες οι εκκρεμότητες έως 31 Δεκεμβρίου

Τελική ευθεία για φόρους και δηλώσεις: Όλες οι εκκρεμότητες έως 31 Δεκεμβρίου

Επιστροφή ενοικίου: Τελευταία ευκαιρία για άμεση πληρωμή, γιατί το ποσό βγαίνει «μικρότερο»

Επιστροφή ενοικίου: Τελευταία ευκαιρία για άμεση πληρωμή, γιατί το ποσό βγαίνει «μικρότερο»

Οι επόμενες πληρωμές για συντάξεις, ΔΥΠΑ, επιδόματα και Δώρο Χριστουγέννων

Οι επόμενες πληρωμές για συντάξεις, ΔΥΠΑ, επιδόματα και Δώρο Χριστουγέννων

Η γρίπη K σαρώνει - Πόσο έτοιμη είναι η Ελλάδα;

Η γρίπη K σαρώνει - Πόσο έτοιμη είναι η Ελλάδα;

Χριστούγεννα: Πώς η κανέλα έγινε η δημοφιλής μυρωδιά των γιορτών

Χριστούγεννα: Πώς η κανέλα έγινε η δημοφιλής μυρωδιά των γιορτών

Το ρόφημα που ανεβάζει την αρτηριακή πίεση πιο γρήγορα από το αλάτι

Το ρόφημα που ανεβάζει την αρτηριακή πίεση πιο γρήγορα από το αλάτι

Φαρμακευτική κάνναβη: Τα οφέλη και οι κίνδυνοι - Τι αποκαλύπτει μεγάλη ανάλυση

Φαρμακευτική κάνναβη: Τα οφέλη και οι κίνδυνοι - Τι αποκαλύπτει μεγάλη ανάλυση

Οι ενεργειακοί πάροχοι στο «παιχνίδι» των τηλεπικοινωνιών- Αυξάνονται οι συμμαχίες και ο ανταγωνισμός

Οι ενεργειακοί πάροχοι στο «παιχνίδι» των τηλεπικοινωνιών- Αυξάνονται οι συμμαχίες και ο ανταγωνισμός

RED III: Δίμηνη προθεσμία συμμόρφωσης στους κανόνες δίνει η Κομισιόν- Στο κάδρο η Ελλάδα και άλλες 7 χώρες

RED III: Δίμηνη προθεσμία συμμόρφωσης στους κανόνες δίνει η Κομισιόν- Στο κάδρο η Ελλάδα και άλλες 7 χώρες

Κομισιόν: 1,3 τρισ. ευρώ για τα δίκτυα έως το 2040 – Ποια ελληνικά projects εντάσσονται στις «ενεργειακές λεωφόρους»

Κομισιόν: 1,3 τρισ. ευρώ για τα δίκτυα έως το 2040 – Ποια ελληνικά projects εντάσσονται στις «ενεργειακές λεωφόρους»

Πάνω από 500 εκατ. ευρώ το έλλειμμα ΕΛΥΚΩ – Άμεση παρέμβαση από την Πολιτεία ζητά ο ΕΣΠΕΝ

Πάνω από 500 εκατ. ευρώ το έλλειμμα ΕΛΥΚΩ – Άμεση παρέμβαση από την Πολιτεία ζητά ο ΕΣΠΕΝ

Τα αγροτικά μπλόκα βαρόμετρο για τη ζήτηση καυσίμων- Ανθεκτική η αγορά με οριακή τάση ανόδου τιμών

Τα αγροτικά μπλόκα βαρόμετρο για τη ζήτηση καυσίμων- Ανθεκτική η αγορά με οριακή τάση ανόδου τιμών

Τα αγροτικά μπλόκα βαρόμετρο για τη ζήτηση καυσίμων- Ανθεκτική η αγορά με οριακή τάση ανόδου τιμών

Τα αγροτικά μπλόκα βαρόμετρο για τη ζήτηση καυσίμων- Ανθεκτική η αγορά με οριακή τάση ανόδου τιμών

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΗΠΑ: Πυροβολισμοί στο Πανεπιστήμιο Brown - Πληροφορίες για πολλά θύματα (Βίντεο)

Διεθνή 23:57

Σε μπλόκο της Τροχαίας που έκανε αλκοτέστ στην Αθήνα ο Κυριάκος Μητσοτάκης

Πολιτική 23:53

Τροχαίο δυστύχημα στη Χίο: Νεκρός οδηγός μοτοσικλέτας που παρέσυρε ηλικιωμένο πεζό

Ελλάδα 23:40

Ροβανιέμι: Το μήνυμα αγάπης του Άγιου Βασίλη από το παραμυθένιο χωριό (Βίντεο)

Διεθνή 23:32

Κωνσταντίνος Κυρανάκης: Το 2026 θα λειτουργήσει το σύστημα τηλεδιοίκησης στον σιδηρόδρομο στο 100%

Πολιτική 23:18

The Voice: Μωρό έκλεψε την καρδιά του Γιώργου Μαζωνάκη - «Θέλω να το βαφτίσω», είπε στη διαγωνιζόμενη

Life 23:01
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ολοκληρώθηκε η μεταβίβαση της ΕΦΣΥΝ - Το μήνυμα της νέας ιδιοκτησίας

Ο Πληροφοριοδότης 12:17

Ανατροπή με κλειστά καταστήματα την Κυριακή 14/12

Ελλάδα 07:37

Οι 3 ελληνικές πόλεις που πρέπει οπωσδήποτε να δείτε το χειμώνα

Life 07:16

Έρχεται το «τέλος» των ATM για μικρά ποσά: Ανάληψη μετρητών από εμπορικά καταστήματα και σούπερ μάρκετ

Επιχειρήσεις 07:42

Έρχονται νέα μέτρα από την ΑΑΔΕ το 2026 - Αποκαλύπτεται φοροδιαφυγή 51 δισ. ευρώ

Οικονομία 07:15
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Άγρια κόντρα για το αγροτικό στη Βουλή: «Τελείωσε το λεφτά υπάρχουν» - «Ξευτιλίζετε τους αγρότες με τους “Φραπέδες”»

Άγρια κόντρα για το αγροτικό στη Βουλή: «Τελείωσε το λεφτά υπάρχουν» - «Ξευτιλίζετε τους αγρότες με τους “Φραπέδες”»

Πολιτική 13.12.2025 19:27
Χαρίτσης προς ΝΔ: Μιλάτε για τους αγρότες που εξευτελίσατε με τους «φραπέδες» στη Βουλή

Χαρίτσης προς ΝΔ: Μιλάτε για τους αγρότες που εξευτελίσατε με τους «φραπέδες» στη Βουλή

Πολιτική 13.12.2025 18:31
Μαρινάκης από Βουλή: Νέο κάλεσμα σε διάλογο μετά το «όχι» των αγροτών

Μαρινάκης από Βουλή: Νέο κάλεσμα σε διάλογο μετά το «όχι» των αγροτών

Πολιτική 13.12.2025 17:10
Live η συζήτηση στη Βουλή για τον προϋπολογισμό 2026

Live η συζήτηση στη Βουλή για τον προϋπολογισμό 2026

Πολιτική 13.12.2025 17:00

NETWORK

Χριστούγεννα: Πώς η κανέλα έγινε η δημοφιλής μυρωδιά των γιορτών

Χριστούγεννα: Πώς η κανέλα έγινε η δημοφιλής μυρωδιά των γιορτών

healthstat.gr 12.13.2025 - 06:10
ΑΠΘ: Πρώτη επιτυχημένη εφαρμογή εισαγωγής ανακυκλωμένου πλαστικού σε ασφαλτοτάπητες

ΑΠΘ: Πρώτη επιτυχημένη εφαρμογή εισαγωγής ανακυκλωμένου πλαστικού σε ασφαλτοτάπητες

ienergeia.gr 12.12.2025 - 15:44
Πέτη Πέρκα: Η κυβέρνηση θέλει να τα ξεπουλήσει όλα - «Πάρτι» δισεκατομμυρίων με τις Συμβάσεις Παραχώρησης

Πέτη Πέρκα: Η κυβέρνηση θέλει να τα ξεπουλήσει όλα - «Πάρτι» δισεκατομμυρίων με τις Συμβάσεις Παραχώρησης

ienergeia.gr 12.12.2025 - 13:58
Το ρόφημα που ανεβάζει την αρτηριακή πίεση πιο γρήγορα από το αλάτι

Το ρόφημα που ανεβάζει την αρτηριακή πίεση πιο γρήγορα από το αλάτι

healthstat.gr 12.13.2025 - 06:21
Φαρμακευτική κάνναβη: Τα οφέλη και οι κίνδυνοι - Τι αποκαλύπτει μεγάλη ανάλυση

Φαρμακευτική κάνναβη: Τα οφέλη και οι κίνδυνοι - Τι αποκαλύπτει μεγάλη ανάλυση

healthstat.gr 12.13.2025 - 06:33
Σ. Αρναούτογλου: Με ΗΠΑ και Κίνα να αποδυναμώνουν τη Συμφωνία του Παρισιού, η Ευρώπη καλείται να ηγηθεί σε μια κρίση που δεν γνωρίζει σύνορα

Σ. Αρναούτογλου: Με ΗΠΑ και Κίνα να αποδυναμώνουν τη Συμφωνία του Παρισιού, η Ευρώπη καλείται να ηγηθεί σε μια κρίση που δεν γνωρίζει σύνορα

ienergeia.gr 12.12.2025 - 15:02
Η γρίπη K σαρώνει - Πόσο έτοιμη είναι η Ελλάδα;

Η γρίπη K σαρώνει - Πόσο έτοιμη είναι η Ελλάδα;

healthstat.gr 12.13.2025 - 06:00
Χρ.Δήμας για “Route 2025”: Ενεργειακή αυτονομία του ΔΑΑ και αναβάθμιση της Ελλάδας στις βιώσιμες αερομεταφορές

Χρ.Δήμας για “Route 2025”: Ενεργειακή αυτονομία του ΔΑΑ και αναβάθμιση της Ελλάδας στις βιώσιμες αερομεταφορές

ienergeia.gr 12.12.2025 - 15:18
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: Ιπποκράτους 2, Αθήνα, 10679, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ Αττικής
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 3608484
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games