Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Πολιτική 02.12.2025 23:06

Ανδρουλάκης και Δούκας για το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην Αττική

Image of Newsroom Newsroom
Ανδρουλάκης και Δούκας για το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην Αττική Φωτογραφία: EUROKINISSI/ ΔΑΝΑΗ ΔΑΥΛΟΠΟΥΛΟΥ
Κριτική στην κυβέρνηση και προτάσεις για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού.

Η κατάσταση στην Αθήνα είναι τραγική και έχει φτάσει στο απροχώρητο, τόνισε ο Νίκος Ανδρουλάκης, μιλώντας στην εκδήλωση με θέμα «Το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Αττικής: Διάλογος και μέτρα για την άμεση αντιμετώπισή του», που συνδιοργάνωσαν το ΠΑΣΟΚ και η Δημοκρατική Συμπαράταξη Μηχανικών. «Στο τέλος θα μας πουν ότι δεν φταίνε αυτοί αλλά εμείς που κυκλοφορούμε. Αυτή θα είναι η απάντηση της ΝΔ, να καθίσουμε στα σπίτια μας για να λυθεί το κυκλοφοριακό», τόνισε επικρίνοντας την κυβέρνηση.

Αυτό είναι το σύμπτωμα μιας χώρας που δεν επενδύει στη βιωσιμότητα και έχει σοβαρές επιπτώσεις στο περιβάλλον και την υγεία των κατοίκων της, υπογράμμισε ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Ο μέσος οδηγός χάνει στον δρόμο 100 ώρες τον χρόνο και υπολογίζεται πως το κυκλοφοριακό χάος στην Αθήνα κοστίζει στην εθνική οικονομία 80-90 εκατ. ευρώ, σημείωσε.

Έργα όπως η Αστική Σήραγγα Ηλιούπολης, ο οδικός άξονας Ελευσίνα-Οινόφυτα, οι παρεμβάσεις για τη βελτίωση της κυκλοφορίας στον Κηφισό, η επέκταση στη λεωφόρο Κύμης και η επέκταση της Αττικής οδού προς Ραφήνα και Λαύριο καθυστερούν δραματικά, συνέχισε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και συμπλήρωσε ότι το απαισιόδοξο σενάριο είναι πως θα μπουν σε λειτουργία με τη νέα δεκαετία.

Ο Νίκος Ανδρουλάκης κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι ανακοίνωσε 300 προσλήψεις στις συγκοινωνίες, όταν υπάρχει ανάγκη για 910. «Η λύση για τη Νέα Δημοκρατία περνά είτε μέσω κάποιου εργολάβου είτε μέσω πανάκριβων προμηθειών. Το είδαμε με τους διαγωνισμούς συνολικής αξίας 913 εκατομμυρίων ευρώ για τα νέα αστικά λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη», πρόσθεσε.

Καταθέτοντας την πρόταση του ΠΑΣΟΚ για το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Αθήνας μίλησε για παρεμβάσεις χαμηλού κόστους αλλά μεγάλης αποτελεσματικότητας στον Κηφισό, χρήση της τεχνολογίας αρχικά με έξυπνα συστήματα διαχείρισης της κυκλοφορίας, στις εισόδους αλλά και κατά μήκος, για την προσαρμογή των ορίων ταχύτητας στον φόρτο της κίνησης, σε πραγματικό χρόνο. Επίσης μίλησε για δημιουργία ενός έξυπνου μηχανισμού ταχείας απομάκρυνσης ακινητοποιημένων οχημάτων από ατυχήματα, με σταθμούς επέμβασης ανά 4 χιλιόμετρα ώστε ένα μικρό συμβάν να μην προκαλεί τεράστια συμφόρηση.

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

Ακόμα, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ αναφέρθηκε σε αναβάθμιση των κομβικών ανισόπεδων κόμβων Μεταμόρφωσης, Αχαρνών, Π. Ράλλη με λωρίδες εκτόνωσης της κυκλοφορίας και εξέταση της επαναχάραξης των λωρίδων συνολικά. Τόνισε την αναγκαιότητα άμεσης εκκίνησης της ωρίμανσης των κρίσιμων έργων υποδομών, με μελέτες, αδειοδοτήσεις, εξεύρεση και καθορισμό χρηματοδοτικών πηγών. Επίσης, αναφέρθηκε σε προώθηση του ενιαίου μητροπολιτικού σχεδιασμού της κυκλοφορίας και στάθμευσης για όλο το λεκανοπέδιο Αττικής και σε συντονισμό όλων των φωτεινών σηματοδοτών από ενιαίο κέντρο ελέγχου και διαχείρισης της κυκλοφορίας.

Το σχέδιο του ΠΑΣΟΚ περιλαμβάνει επίσης νομοθέτηση της θέσπισης ως προαπαιτούμενων των μελετών κυκλοφοριακών επιπτώσεων για κάθε νέο πόλο οικιστικής, εμπορικής και διοικητικής δραστηριότητας, σχεδιασμός διαφοροποιημένου ωραρίου προσέλευσης δημοσίων υπαλλήλων και δυνατότητα τηλεργασίας σε ζώνες κορεσμού και προώθηση εκτεταμένων πεζοδρομήσεων με παράλληλη νέα χωροταξική πολιτική, ώστε να διαμορφωθούν γρηγορότερες διαδρομές και άρα ευκολότερες μετακινήσεις.

Ακόμη, προβλέπεται η ενθάρρυνση μέσω οικονομικών κινήτρων της κατασκευής περιφερειακών, προς το κέντρο, χώρων στάθμευσης αυτοκινήτων, υπόγειων και υπέργειων, με ταυτόχρονη απελευθέρωση χώρου για πάρκα τσέπης και χώρους πρασίνου. Τέλος, στις προτάσεις του ΠΑΣΟΚ είναι και ο σχεδιασμός της μεταφοράς δημόσιων οργανισμών και υπουργείων εκτός Αττικής και η παροχή κινήτρων για μετακίνηση επιχειρήσεων σε βιοτεχνικά και εμποροβιομηχανικά πάρκα της περιφέρειας.

«Θα καταβάλουμε κάθε προσπάθεια, ώστε η Αθήνα να μετατραπεί σε μια πόλη βιώσιμη, προσβάσιμη και με υψηλή ποιότητα ζωής. Η σημερινή κυβέρνηση είχε αρκετά χρόνια να κάνει πολλά και δεν έκανε σχεδόν τίποτα. Αντί να λύνει, διαιωνίζει τα προβλήματα», τόνισε.

kykloforiako_e87d5.jpg

kykloforiako2_eb81d.jpg

Δούκας: Να αναζητήσουμε λύσεις για τον μετακινούμενο και όχι για το κυκλοφοριακό

Ο Χάρης Δούκας στην τοποθέτησή του ανέφερε παραδείγματα από το Λος Άντζελες και το Παρίσι, προκειμένου να υπογραμμίσει ότι δεν υπάρχει λύση για το κυκλοφοριακό, όμως υπάρχουν για την κινητικότητα.

«Δυστυχώς, αυτή η επιστημονικά τεκμηριωμένη αλήθεια, δεν έχει συναντηθεί, εκ του αποτελέσματος, με το ελληνικό κράτος. Αποσπασματικές παρεμβάσεις σε οδικά έργα, ανεπαρκές παρεμβάσεις στο δημόσιο δίκτυο συγκοινωνίας, εφαρμογή αναχρονιστικών και αποτελεσματικών μέτρων όπως ο δακτύλιος, και κυρίως καμία φροντίδα για τις ανάγκες του μετακινούμενου πολίτη, συνθέτουν το χάος που λέγεται κυκλοφοριακό», παρατήρησε.

Ο δήμαρχος Αθηναίων σχολίασε τη δήλωση του αναπληρωτή υπουργού Μεταφορών, Κωνσταντίνου Κυρανάκη, πως εξετάζεται η απαγόρευση κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων στον Κηφισό από τις 07:00 έως τις 10:00. «Στ’ αλήθεια ποιος πιστεύει ότι ένα μέτρο, αποσπασματικά, μπορεί να αντιμετωπίσει τον καθημερινό Γολγοθά χιλιάδων πολιτών στον Κηφισό. Λες και δεν υπάρχουν υπερ-αρκετά ΙΧ για να καλύψουν το κενό που θα αφήσουν τα φορτηγά», επεσήμανε.

»Για να μην μηδενίζω όμως έστω και τις περιορισμένες προσπάθειες που γίνονται, να σημειώσω τον εκσυγχρονισμό και την αύξηση του στόλου των λεωφορείων, ενώ είναι σε εξέλιξη και τα έργα για την σημαντική γραμμή 4 του μετρό. Δείτε όμως πως εξουδετερώνονται δύο παρεμβάσεις που είναι σε σωστή κατεύθυνση. Το 2024 υπολογίζεται ότι χάθηκαν περίπου 500.000 δρομολόγια λεωφορείων, λόγω έλλειψης οδηγών. Το δε μετρό, θα έλεγα ότι σχεδόν υπολειτουργεί σε σχέση με τις πραγματικές δυνατότητες που έχει. Πρόσφατη μελέτη της Ένωσης Συγκοινωνιολόγων, στις αρχές του χρόνου, αναφέρει ότι η συχνότητα των συρμών του μετρό είναι ανά έξι λεπτά. Αν αυτός ο χρόνος περιοριζόταν στα τρία λεπτά, θα ισοδυναμούσε σαν να αποκτούσε η Αττική μία λεωφόρο 110 χιλιομέτρων, απορροφώντας τις αντίστοιχες μετακινήσεις», συνέχισε ο Χάρης Δούκας και σημείωσε ότι μελέτη της Ένωσης Συγκοινωνιολόγων υπολόγισε πως οι 6.500.000 χαμένες ώρες στον Κηφισό λόγω συμφόρησης, αντιστοιχεί σε ζημιά ύψους 80-90 εκατομμυρίων ετησίως για την εθνική οικονομία.

«Χρειάζεται να αναζητήσουμε λύσεις για τον μετακινούμενο και όχι για το κυκλοφοριακό», υπογράμμισε. «Αφετηρία ενός τέτοιου σχεδιασμού είναι η γενναία ενίσχυση των μέσων μαζικής μεταφοράς και ο επανασχεδιασμός, ενιαία του συγκοινωνιακού έργου. Καταλαβαίνουμε ότι αυτό απαιτεί χρόνο. Όμως όσο αργούμε να κάνουμε αυτή την επιλογή, τόσο τα αδιέξοδα πληθαίνουν», πρόσθεσε.

doukas_87bf3.jpg

Στη συνέχεια, περιέγραψε το πώς προσέγγισε το πρόβλημα ο δήμος Αθηναίων. «Κινηθήκαμε σε τρεις άξονες: Ο πρώτος άξονας αφορά τον επανασχεδιασμό των γειτονιών της πόλης, στην βάση του μοντέλου “η γειτονιά των 15 λεπτών”. Με συνελεύσεις που οργανώσαμε σε όλες τις δημοτικές κοινότητες, συζητήσαμε με τους κατοίκους, πως και ποιες δραστηριότητες χρειάζεται να χωροθετήσουμε κατά τρόπο που οι πολίτες θα εξυπηρετούνται σε 15 λεπτά, κινούμενοι πεζοί. Ο δεύτερος άξονας αφορά την δημιουργία δημοτικής συγκοινωνίας, ως συμπληρωματικό δίκτυο σε κεντρικές συγκοινωνιακές γραμμές. Σε σχετική μελέτη εντοπίσαμε την ανάγκη ενός δικτύου δημοτικής συγκοινωνίας 71ενός χιλιομέτρων με περίπου 200 στάσεις. Ο τρίτος άξονας είναι ένα πλέγμα παρεμβάσεων. Από τον εντατικό έλεγχο και την αντιμετώπιση της παράνομης στάθμευσης, μέχρι την εφαρμογή ενός καλού σχεδίου πεζοδρομήσεων και την δημιουργία ολοκληρωμένου δίκτυου μικροκινητικότητας με 50 σταθμούς ποδηλάτων, συνδεδεμένους με τους ποδηλατοδρόμους», εξήγησε.

«Δεν μπορώ να πω ότι βρήκαμε συμπαράσταση από το κράτος. Αντίθετα κινητοποιείται δραστήρια για να ακυρώσει την προεκλογική μας δέσμευση για να γίνει η Βασιλίσσης Όλγας, δρόμος ήπιας κυκλοφορίας, ελαφρύνοντας σημαντικά τον κυκλοφοριακό φόρτο της ευρύτερης περιοχής», τόνισε και έκανε λόγο για χαρακτηριστικά «επικίνδυνης ανεπάρκειας της κυβέρνησης να διαχειριστεί την δύσκολη καθημερινότητα» των πολιτών.

«Δεν σχεδιάζει ολοκληρωμένες πολιτικές, γιατί λειτουργεί με ορίζοντα την επόμενη εκλογική αναμέτρηση. Είναι δέσμια μια συγκεντρωτικής αντίληψης και δεν αφήνει περιθώρια στους δήμους να δράσουν σε σημαντικά πεδία, όπως είναι η βιώσιμη κινητικότητα. Αποφεύγει καινοτόμες παρεμβάσεις, που θα συμβάλουν στον περιορισμό της χρήσης του ΙΧ, όχι όμως τιμωρητικά για τους πολίτες, αλλά δημιουργώντας τους εναλλακτικές», συνέχισε και τόνισε πως αυτή η πολιτική επιτείνει τα προβλήματα.

Φωτογραφίες: EUROKINISSI

# TAGS

  • ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ
  • ΝΙΚΟΣ ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ
  • ΧΑΡΗΣ ΔΟΥΚΑΣ
  • ΚΗΦΙΣΟΣ
  • ΠΑΣΟΚ
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

ΑΑΔΕ: Σε ποιους στέλνει μαζικά ειδοποιητήρια η εφορία

ΑΑΔΕ: Σε ποιους στέλνει μαζικά ειδοποιητήρια η εφορία

«Η Επιστροφή των Συλλογικών Συμβάσεων… χωρίς τις Συμβάσεις»

«Η Επιστροφή των Συλλογικών Συμβάσεων… χωρίς τις Συμβάσεις»

Πάμε για αύξηση στα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης - Τα νέα σενάρια

Πάμε για αύξηση στα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης - Τα νέα σενάρια

Τι αλλάζει σε κληρονομιές και διαθήκες - Παρουσιάζεται το νομοσχέδιο

Τι αλλάζει σε κληρονομιές και διαθήκες - Παρουσιάζεται το νομοσχέδιο

ΑΑΔΕ: Τι αλλάζει από σήμερα στο timologio: Αναλυτικός οδηγός

ΑΑΔΕ: Τι αλλάζει από σήμερα στο timologio: Αναλυτικός οδηγός

Τα 5 πράγματα που δεν πρέπει να κάνετε πριν από τις ετήσιες εξετάσεις σας

Τα 5 πράγματα που δεν πρέπει να κάνετε πριν από τις ετήσιες εξετάσεις σας

Τι αποκαλύπτουν οι συνήθειες στην τουαλέτα για την υγεία σας

Τι αποκαλύπτουν οι συνήθειες στην τουαλέτα για την υγεία σας

Επιστήμονες ανακάλυψαν το πρώτο γονίδιο που προκαλεί άμεσα ψυχική ασθένεια - Πώς ένα συμπλήρωμα δίνει ελπίδες για θεραπεία

Επιστήμονες ανακάλυψαν το πρώτο γονίδιο που προκαλεί άμεσα ψυχική ασθένεια - Πώς ένα συμπλήρωμα δίνει ελπίδες για θεραπεία

Τι σημαίνει όταν σάς γλείφει η γάτα σας

Τι σημαίνει όταν σάς γλείφει η γάτα σας

Σφίγγει ο κλοιός για όσους κλέβουν ρεύμα με διασταυρώσεις φορολογικών στοιχείων

Σφίγγει ο κλοιός για όσους κλέβουν ρεύμα με διασταυρώσεις φορολογικών στοιχείων

Πρεμιέρα για τα πορτοκαλί τιμολόγια- Από την 1η Φεβρουαρίου για τους μεγάλους πελάτες από τον Απρίλιο για τα νοικοκυριά

Πρεμιέρα για τα πορτοκαλί τιμολόγια- Από την 1η Φεβρουαρίου για τους μεγάλους πελάτες από τον Απρίλιο για τα νοικοκυριά

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ανδρουλάκης και Δούκας για το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην Αττική

Πολιτική 23:06

Απεργία 3/12: Χωρίς λαϊκές αγορές την Τετάρτη

Ελλάδα 23:01

Χάρης Ρώμας: «Ο πρώτος άνθρωπος που με πίστεψε ήταν ο Μάνος Χατζιδάκις»

Life 22:53

Former Intellexa Employee Testifies to Secret Demonstrations of Spyware to Foreign Intelligence Services

News In English 22:37

Βενεζουέλα: Ο Τραμπ απειλεί να επιτεθεί σε μια χώρα με περισσότερο πετρέλαιο από το Ιράκ

Διεθνή 22:36

Μυτιληναίος: Η Metlen επενδύει σε ένα μέλλον όπου τεχνολογία και βιωσιμότητα συμβαδίζουν

Επιχειρήσεις 22:31
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πάμε για αύξηση στα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης - Τα νέα σενάρια

Οικονομία 06:29

ΑΑΔΕ: Σε ποιους στέλνει μαζικά ειδοποιητήρια η εφορία

Οικονομία 07:20

Βέλη Σοφού κατά ΝΔ: Στήριξη στον Κουτσόλαμπρο για τον δεύτερο γύρο

Ο Πληροφοριοδότης 06:59

Τι αλλάζει σε κληρονομιές και διαθήκες - Παρουσιάζεται το νομοσχέδιο

Οικονομία 07:11

«Κλείδωσε» η κακοκαιρία και στην Αττική: «Θα έχει εμμονή», η πιο δύσκολη ημέρα με καταιγίδες

Ελλάδα 10:32
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

ΠΑΣΟΚ: Το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Αττικής - Διάλογος και μέτρα για την αντιμετώπιση, δείτε LIVE

ΠΑΣΟΚ: Το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Αττικής - Διάλογος και μέτρα για την αντιμετώπιση, δείτε LIVE

Πολιτική 02.12.2025 17:55
Αποστολάκη για αγροτικά μπλόκα: «Δεν υποκινούνται από κανένα κόμμα» – Ο έντονος διάλογος στην ΕΡΤ

Αποστολάκη για αγροτικά μπλόκα: «Δεν υποκινούνται από κανένα κόμμα» – Ο έντονος διάλογος στην ΕΡΤ

Πολιτική 02.12.2025 15:02
Απάντηση ΚΚΕ σε Ανδρουλάκη για την αναθεώρηση του άρθρου 86

Απάντηση ΚΚΕ σε Ανδρουλάκη για την αναθεώρηση του άρθρου 86

Πολιτική 01.12.2025 18:51
Δούκας για Βασιλίσσης Όλγας: Το έργο έχει… στοιχειώσει - Κάποιοι δεν θέλουν να τελειώσει (Βίντεο)

Δούκας για Βασιλίσσης Όλγας: Το έργο έχει… στοιχειώσει - Κάποιοι δεν θέλουν να τελειώσει (Βίντεο)

Ελλάδα 01.12.2025 18:19

NETWORK

Τι αποκαλύπτουν οι συνήθειες στην τουαλέτα για την υγεία σας

Τι αποκαλύπτουν οι συνήθειες στην τουαλέτα για την υγεία σας

healthstat.gr 12.02.2025 - 19:03
Λουμάκης (ΣΠΕΦ): Η Ελλάδα δυνητικός εξαγωγέας τεχνογνωσίας στην λειτουργία αγορών υπό υψηλή διείσδυση ΑΠΕ External

Λουμάκης (ΣΠΕΦ): Η Ελλάδα δυνητικός εξαγωγέας τεχνογνωσίας στην λειτουργία αγορών υπό υψηλή διείσδυση ΑΠΕ External

ienergeia.gr 12.02.2025 - 15:17
Ικανοποίηση του Bioenergy Europe και της ΕΛΕΑΒΙΟΜ για την αναγνώριση του ρόλου της Bιοενέργειας στη νέα Στρατηγική της ΕΕ για τη Βιοοικονομία

Ικανοποίηση του Bioenergy Europe και της ΕΛΕΑΒΙΟΜ για την αναγνώριση του ρόλου της Bιοενέργειας στη νέα Στρατηγική της ΕΕ για τη Βιοοικονομία

ienergeia.gr 12.02.2025 - 15:07
Γ. Μανιάτης: Διπλή κόκκινη κάρτα από την Κομισιόν για την απραξία στις καταστροφές των δασών ελάτης

Γ. Μανιάτης: Διπλή κόκκινη κάρτα από την Κομισιόν για την απραξία στις καταστροφές των δασών ελάτης

ienergeia.gr 12.02.2025 - 15:33
Τα πιο υγιεινά σνακ για κάθε στιγμή της μέρας

Τα πιο υγιεινά σνακ για κάθε στιγμή της μέρας

healthstat.gr 12.02.2025 - 21:16
Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας: Χρηματοδότηση 3.092.823 ευρώ για την ενεργειακή αναβάθμιση του Νοσοκομείου Άμφισσας

Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας: Χρηματοδότηση 3.092.823 ευρώ για την ενεργειακή αναβάθμιση του Νοσοκομείου Άμφισσας

ienergeia.gr 12.02.2025 - 15:04
Αποκαλυπτική μελέτη: Ανεξέλεγκτη η χρήση χωματερών στην Ευρώπη

Αποκαλυπτική μελέτη: Ανεξέλεγκτη η χρήση χωματερών στην Ευρώπη

healthstat.gr 12.02.2025 - 18:33
Τα 5 πράγματα που δεν πρέπει να κάνετε πριν από τις ετήσιες εξετάσεις σας

Τα 5 πράγματα που δεν πρέπει να κάνετε πριν από τις ετήσιες εξετάσεις σας

healthstat.gr 12.02.2025 - 19:53
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: ΚΛΕΑΝΘΟΥΣ 8, 16346 ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: Φ.Α.Ε. Πειραιά
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 7517080
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games