Δεν ήταν λάθος η κατεύθυνση της σήραγγας της γραμμής 4 του Μετρό, απλά η διάνοιξη προχώρησε πιο γρήγορα από το χρονοδιάγραμμα, τονίζουν υπουργός και υφυπουργός Υποδομών, σύμφωνα με το Mega.
Σύμφωνα με τα όσα έγιναν γνωστά μετά την κατάθεση σχετικής ερώτησης από το ΚΚΕ στη Βουλή, η κοινοπραξία που έχει αναλάβει το έργο προχώρησε στη διάνοιξη λανθασμένης ημικυκλικής σήραγγας μήκους 160 μέτρων στο ύψος της Κατεχάκη, κατά παράβαση της εγκεκριμένης μελέτης.
Ωστόσο, σήμερα ο υπουργός Υποδομών, Χρίστος Δήμας και ο υφυπουργός Νίκος Ταχιάος, βρέθηκαν στο σημείο και μετά από συζητήσεις που είχαν με τους μηχανικούς του έργου, δήλωσαν ότι δεν έγινε λάθος στην κατεύθυνση της σήραγγας αλλά η σήραγγα δημιουργήθηκε πιο γρήγορα από το αρχικό χρονοδιάγραμμα, αναφέρει το Mega.
Ο κ. Ταχιάος μιλώντας νωρίτερα στον ΣΚΑΪ, τόνισε πως «Ο ανάδοχος της κατασκευής είχε υποβάλλει μια μελέτη και προέβλεπε μια μεθοδολογία που θα έπρεπε να ανοίγει αυτή τη σήραγγα σε βήματα των δέκα μέτρων. Αντ' αυτού, πήγε και άνοιξε το μισό πάνω ημικύκλιο της σήραγγας σε ένα μήκος 160 μέτρων. Άλλαξε τη μεθοδολογία του. Προφανώς όχι από λάθος. Δεν δικαιολογείται λάθος σε μια τέτοια εταιρεία. Δεν θα το ερμηνεύσω, αυτό είναι ζήτημα της Ελληνικό Μετρό».
Επανέλαβε ότι η συγκεκριμένη σήραγγα προβλεπόταν, ωστόσο αυτό που άλλαξε ήταν η μεθοδολογία και μάλιστα χωρίς να υπάρχει πρόσθετη μελέτη.
Εξήγησε ότι «η Ελληνικό Μετρό δεν είχε στα χέρια της μία μελέτη, η οποία να επιβεβαιώνει ότι πράγματι αυτή η μέθοδος είναι ασφαλής».
«Προφανώς υπάρχει μια ολιγωρία υπαλλήλων της Ελληνικό Μετρό, οι οποίοι δεν ενημέρωσαν εγκαίρως τη διευθύνουσα υπηρεσία για την αλλαγή της μεθόδου κατασκευής», πρόσθεσε ο κ. Ταχιάος.
Τόνισε επίσης ότι «θα ελεγχθούν και οι υπάλληλοι» και πως «θα υπάρξουν συνέπειες στον ανάδοχο», προαναγγέλλοντας ΕΔΕ.