«Επί μήνες» λέει ο κ Καραμανλής «καλούσαμε το υπουργείο να ξεκινήσει σταδιακά τη λειτουργία του ηλεκτρονικού συστήματος, αλλά δυστυχώς δεν βρήκαμε καμιά ανταπόκριση. Κι ενώ επί τόσο καιρό δεν έκαναν τίποτα, χωρίς την παραμικρή προεργασία, αποπειράθηκαν, μέσα σε ένα βράδυ, να ξεκινήσει η λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου... Χωρίς να έχει προηγηθεί ούτε η απαραίτητη εκπαίδευση και ενημέρωση των αρμοδίων υπαλλήλων, ούτε η ελάχιστη εξοικείωση του επιβατικού κοινού» σημειώνει ο τομεάρχης της ΝΔ.
«Οι εσωτερικές κόντρες του υπουργείου με τους συνδικαλιστικούς φορείς δεν απασχολούν το επιβατικό κοινό. Αυτό που ενδιαφέρει τους πολίτες είναι η εύκολη και γρήγορη προμήθεια εισιτηρίου και η απρόσκοπτη και ασφαλής λειτουργία των μέσων μαζικής μεταφοράς. Πρέπει, επιτέλους, να σταματήσει η ταλαιπωρία των πολλών για χάρη των λίγων» καταλήγει ο κ. Καραμανλής.
πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ