Ειδικότερα, απάντησε σε ερωτήσεις που αφορούσαν μεταξύ άλλων και τα εξής:
-Την ίδρυση του νέου «υπερ- Ταμείου», στο ραδιοφωνικό σταθμό «Real Fm» και τη δημοσιογράφο κ. Κάτια Μακρή, για το οποίο ανέφερε χαρακτηριστικά: «{…} Μία από τις επιτυχίες που είχαμε στη διαπραγμάτευση του καλοκαιριού ήταν ακριβώς η ίδρυση του υπερ-Ταμείου. Ήταν, ότι θα σταματήσουμε να κάνουμε ιδιωτικοποιήσεις στη λογική του ΤΑΙΠΕΔ: δηλαδή, το μόνο που θα νοιάζει, θα είναι να υπάρχει δημόσια περιουσία προς πώληση και να μη μας νοιάζει ούτε το τίμημα, ούτε οι συνέπειες ,ούτε τίποτε άλλο. Και να ιδρυθεί το νέο Ταμείο, το οποίο θ’ αξιοποιεί τη δημόσια περιουσία με συγκεκριμένο σχέδιο και τις βέλτιστες αποδόσεις για τη χώρα, για τον ελληνικό λαό και την εξυπηρέτηση του χρέους βεβαίως.{…}» .
-Τη γεωπολιτική - γεωστρατηγική σημασία του αγωγού ΤΑΡ στο ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο» και το δημοσιογράφο κ. Κώστα Αρβανίτη όπου και τόνισε: «Σ’ επίπεδο ενέργειας σημαίνει ότι η Ελλάδα αναβαθμίζεται. Θα είναι μια χώρα που θα έχει μια πολύ μεγάλη υποδομή με την ολοκλήρωση του ΤΑΡ για την ενεργειακή προμήθεια της Κεντρικής Ευρώπης με φυσικό αέριο, κι αυτό έχει πάρα πολλά πλεονεκτήματα.
Το θετικό είναι, ότι αυτή τη φορά δε φτιάχνουμε ένα έργο υποδομής μόνο για τις ανάγκες της Κεντρικής Ευρώπης όπως έγινε με την Εγνατία. Δε φτιάχνουμε ένα έργο που θα περνά ο αγωγός από τη χώρα μας και δε θα τον εκμεταλλευθούμε και για τη χώρα μας. Και για την παραγωγική μας δομή και για την παραγωγική ανασυγκρότηση που θέλουμε να έχουμε {…}
-Τις άγονες γραμμές, για τις οποίες δήλωσε χαρακτηριστικά στην κρατική τηλεόραση της ΕΡΤ1 και τους δημοσιογράφους κ .Γιώργο Δαράκη και Γιάννη Δάρρα, ότι «Δε θα κοπεί καμία γραμμή. Θα κοπεί η σπατάλη. Θα σας πω με ποιόν τρόπο. {…} «Είδαμε λοιπόν ότι ενώ πληρώνονται από το ελληνικό δημόσιο 1.100.000 θέσεις περίπου, πραγματικά οι μετακινήσεις που γίνονται, είναι κοντά στις 500.000. Δηλαδή το 50 % των μετακινήσεων από αυτές που πληρώνει το ελληνικό δημόσιο. Τι κάναμε λοιπόν. Το πρώτο που κάναμε ήταν να χωρίσουμε το έτος σε τρεις περιόδους: οι χειμερινοί μήνες, οι εαρινοί μήνες και οι φθινοπωρινοί μήνες και οι τουριστικοί μήνες. Σε άλλο σημείο για το ίδιο θέμα, ο υπουργός ΥΠΟΜΕΔΙ πρόσθεσε: «Βρήκαμε μια σύμβαση με διαγωνιστική διαδικασία που κόστιζε στον ελληνικό λαό 47 εκατομμύρια. Έγινε διαπραγμάτευση με τις εταιρείες που είχαν κερδίσει τον προηγούμενο διαγωνισμό για 6 μήνες, προκειμένου να ολοκληρωθεί ο προηγούμενος διαγωνισμός που από 47 εκ. θα κοστίσει 15 εκατομμύρια».
-Τις καθαρίστριες της ΟΣΥ, για τις οποίες ο κ. Σπίρτζης τόνισε, ότι οι εργολάβοι καταστρατηγούν την εργασιακή νομοθεσία και εξήγησε, ότι και στις δημόσιες συγκοινωνίες θα εφαρμοστεί αυτό που γίνεται και στα νοσοκομεία, δηλαδή ατομικές συμβάσεις, με πλήρη δικαιώματα, σύμφωνα με το υπάρχον εργασιακό πλαίσιο. Για το θέμα, ο υπουργός ΥΠΟΜΕΔΙ, δήλωσε μεταξύ άλλων τα εξής: «Εδώ λοιπόν ζούμε το εξής παρανοϊκό σύστημα, το οποίο κληρονομήσαμε και προφανώς πρέπει να το αλλάξουμε στο άμεσο διάστημα. Έχουμε διαγωνισμούς για την καθαριότητα ή για τη φύλαξη αντίστοιχα, όπου προβλέπεται να έρθει μία εταιρεία να παρέχει συγκεκριμένο προσωπικό σε συγκεκριμένο ωράριο και δίνει υποτίθεται μια τιμή. Αυτή η τιμή, το ελάχιστο που μπορεί να έχει, σύμφωνα με αυτά που ισχύουν στην Ευρώπη, είναι μια συγκεκριμένη τιμή για τις αμοιβές αυτού του προσωπικού. Για να έχει όμως κέρδος ο εργολάβος, δε μπορεί να δώσει αυτές τις τιμές. Άρα τι πάει και κάνει; Καταστρατηγεί την εργασιακή νομοθεσία, δεν πληρώνει τους εργαζόμενους. Αυτά που παρακολουθούμε». Σε άλλο σημείο για το ίδιο θέμα, ο υπουργός ΥΠΟΜΕΔΙ τόνισε: «Έρχεται λοιπόν και λέει η διοίκηση της ΟΣΥ με δική μου εντολή από την αρχή. Θα ζητάτε τις ασφαλιστικές ενημερότητες, αν έχουν πληρωθεί οι ασφαλιστικές εισφορές, θα βλέπετε αν γίνεται το έργο που θα πρέπει να δώσει ο εργολάβος ποιοτικά, άρα να έχουμε καθαρά λεωφορεία.