Σήμερα Σάββατο κατατίθενται οι υπογραφές από την ομάδα Πολάκη-Παππά-Δούρου (περίπου 75) για την συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ.
Εφόσον το Καταστατικό τηρηθεί- στον τωρινό ΣΥΡΙΖΑ όλα μπορεί να γίνουν- η συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής όλα δείχνουν πως θα διεξαχθεί την Κυριακή 11 Ιουλίου.
Τώρα αν θα πάει ο Σωκράτης Φάμελλος ή κάποιος άλλος στη ΔΕΘ θα σας γελάσουμε.
Σε κάθε περίπτωση τίποτε δεν θα είναι ίδιο τον Σεπτέμβριο στην Κουμουνδούρου...
Τ.Τε.































