Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Παιχνίδια Εξουσίας 17.03.2024 08:48

Στο κενό η προσπάθεια της κυβέρνησης να «μπαζώσει» την αλήθεια, τις πολιτικές και ποινικές ευθύνες της!

Image of Βασίλης Σκουρής Βασίλης Σκουρής
Στο κενό η προσπάθεια της κυβέρνησης να «μπαζώσει» την αλήθεια, τις πολιτικές και ποινικές ευθύνες της!
Μνημείο συγκάλυψης το πόρισμα της ΝΔ στην Εξεταστική και η πρόσφατη συνέντευξη του πρωθυπουργού στον ΣΚΑΪ- Τι γράφει ο «Ριζοσπάστης».

Αναδημοσιεύουμε χωρίς εισαγωγή το ρεπορτάζ του Κ(υριάκου) Πασ(ακυριάκου) από τον "Ριζοσπάστη" του Σαββατοκύριακου για την τραγωδία των Τεμπών, λίγο πριν τη συνεδρίαση της Ολομέλειας της Βουλής για τα πορίσματα των κομμάτων στην Εξεταστική Επιτροπή:

Είναι προκλητικός και εξόφθαλμος ο τρόπος με τον οποίο η κυβέρνηση επιχειρεί από την πρώτη στιγμή να συγκαλύψει όλες τις πτυχές του προδιαγεγραμμένου εγκλήματος στα Τέμπη.
Η χυδαιότητα με την οποία ο ίδιος ο πρωθυπουργός βγαίνει και δηλώνει «εμείς κάναμε την καλύτερη δουλειά που πιστεύω ότι μπορούσαμε να κάνουμε», σε συνδυασμό με το πόρισμα - ντροπή της ΝΔ, είναι ενδεικτική για το μέγεθος του «κουκουλώματος» και τον συντονισμό της προπαγάνδας τους προς αυτήν την κατεύθυνση.

Ομως, τα ψέματά τους είναι τόσο κραυγαλέα που η αλήθεια δεν μπορεί να κρυφτεί. Δεν μπορούν να κρυφτούν ούτε οι διαχρονικές πολιτικές ευθύνες για την υλοποίηση της πολιτικής της «απελευθέρωσης» των Μεταφορών, της ιδιωτικοποίησης και της υποστελέχωσης του σιδηρόδρομου, που οδήγησε στο έγκλημα στα Τέμπη.

Ούτε βέβαια η συντονισμένη επιχείρηση συγκάλυψης όλων των πειστηρίων του εγκλήματος που θα επιβεβαίωναν τις βαριές ποινικές ευθύνες πολιτικών προσώπων για όσα έγιναν. Και τα δύο αυτά είναι αλληλένδετα, δεδομένου ότι με την εγκληματική αλλοίωση, δηλαδή με το μπάζωμα του τόπου του εγκλήματος, η κυβέρνηση επιχείρησε να μπαζώσει συγκεκριμένα στοιχεία του συνόλου μιας διαχρονικής εγκληματικής πολιτικής.

Χαρακτηριστικό επεισόδιο της επιχείρησης συγκάλυψης είναι η συνέντευξη - παρωδία του πρωθυπουργού, Κυρ. Μητσοτάκη, την Τρίτη 12/3 στον ΣΚΑΪ, που αποτελεί κυριολεκτικά ένα μνημείο ψεύδους και διαστρέβλωσης. Η ύβρις στους νεκρούς και η προσβολή των συγγενών τους έφτασαν στον υπέρτατο βαθμό, αφού με ψέματα παραποίησε ακόμα και πραγματικά γεγονότα που ακόμα ζητούν απαντήσεις. Ας δούμε όμως συγκεκριμένα ορισμένα δεδομένα, όπως προκύπτουν από το πόρισμα της κυβερνητικής πλειοψηφίας στην Εξεταστική και τη συνέντευξη του Κυρ. Μητσοτάκη.

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

Πόρισμα - ντροπή

Της συνέντευξης του πρωθυπουργού προηγήθηκε το πόρισμα - ντροπή της ΝΔ από την Εξεταστική Επιτροπή για το δυστύχημα στα Τέμπη, που από την πρώτη μέχρι την τελευταία λέξη αποτελεί μια άθλια συγκάλυψη. Δεν είναι παράξενο βέβαια που οι βασικοί ένοχοι επιχειρούν να αθωώσουν τους εαυτούς τους, ωστόσο είναι ξεδιάντροπος ο τρόπος με τον οποίο ρίχνουν αποκλειστικά τις ευθύνες στον σταθμάρχη και στους μηχανοδηγούς της επιβατικής αμαξοστοιχίας.

Κι αυτό όταν τα συγκλονιστικά στοιχεία που παρουσιάστηκαν στην Εξεταστική βοούν για τις ποινικές ευθύνες πρώην υπουργών Μεταφορών, αλλά και για τις πολιτικές ευθύνες του ίδιου του πρωθυπουργού, όπως άλλωστε καταγράφονται στο πόρισμα του ΚΚΕ, που παραδόθηκε και στην εισαγγελέα του Αρείου Πάγου.

Σύμφωνα λοιπόν με το πόρισμά τους, «το βασικό συμπέρασμα που προκύπτει από το σύνολο των δεδομένων είναι ότι ο Γενικός Κανονισμός Κινήσεως παραβιάστηκε επτά φορές, με αποτέλεσμα να σημειωθεί το τραγικό δυστύχημα». Και προσθέτουν ότι «...εάν είχαν τηρηθεί απαρέγκλιτα οι κανόνες του Γενικού Κανονισμού Κινήσεως το δυστύχημα δεν θα είχε συμβεί».

Ισχυρισμοί όχι μόνο αβάσιμοι αλλά και ψευδείς, αφού στο πλαίσιο της Εξεταστικής αποκαλύφθηκε ότι τα όποια ανθρώπινα λάθη ήρθαν ως αποτέλεσμα της ανυπαρξίας συστημάτων ασφαλείας, που σε συνδυασμό με τις σοβαρές ελλείψεις προσωπικού μεγιστοποίησαν την πιθανότητα ανθρώπινου λάθους και οδήγησαν στο έγκλημα.

Οπως προέκυψε και από την Εξεταστική, το βράδυ της 28ης Φλεβάρη 2023, ο ΟΣΕ λειτουργούσε με το 1/3 του οργανογράμματός του, δηλαδή, με 694 άτομα αντί για 2.100! Αυτό, σε συνδυασμό με την εντατικοποίηση της εργασίας, τη λειψή εκπαίδευση και τη μη πρακτική εξάσκηση, δημιουργεί πολλαπλάσιες προϋποθέσεις για ανθρώπινο λάθος.

Οπως κατέθεσε στην Εξεταστική ο Π. Παρασκευόπουλος, πρώην πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών και Μέσων Σταθερής Τροχιάς, «η υποστελέχωση δημιούργησε πρόβλημα στις ειδικότητες, αλλά και στην ασφάλεια, όπου πλέον το 2021 έκλεισαν σταθμοί και από τις 3 οκτάωρες βάρδιες έφταναν δύο 10ωρες και τετράωρο λουκέτο σε σταθμούς, λόγω έλλειψης προσωπικού. Στον Σταθμό της Λάρισας υπήρχαν 14 βάρδιες με 11 άτομα προσωπικό...».

«Ασφαλής» ο σιδηρόδρομος και χωρίς συστήματα ασφαλείας!

Η πρόκληση συνεχίζεται, αφού με το πόρισμα της ΝΔ «βγαίνει λάδι» ο υπουργός Μεταφορών Κ. Καραμανλής, καθώς και όσοι είχαν διατελέσει υπουργοί στο παρελθόν, «ξεπλένοντας» έτσι την πολιτική της ΕΕ για τη λεγόμενη «απελευθέρωση» των σιδηροδρόμων. Φτάνουν μάλιστα στο σημείο να ισχυρίζονται ότι ακόμα κι αν υπήρχαν τα συστήματα ασφαλείας, θα μπορούσε να συμβεί το ατύχημα.

Στη συνέχεια παραδέχονται μια σειρά από ...δυσλειτουργίες σχετικά με τις συμβάσεις και την εφαρμογή μέτρων ασφαλείας και ομολογούν ότι η εφαρμογή του ERTMS θα είναι υποχρεωτική στις ευρωπαϊκές χώρες από το 2030 και ότι αυτήν τη στιγμή είναι σε λειτουργία μόνο στο 14% των ευρωπαϊκών σιδηροδρόμων. Στην πραγματικότητα, παραδέχονται ότι τα νέα «Τέμπη» είναι προ των πυλών.

Γιατί όμως συμβαίνει αυτό; Οπως αναφέρθηκε στην Εξεταστική, η ΕΕ, με βάση τις Οδηγίες που εκδίδει, δίνει τη δυνατότητα να κυκλοφορούν συρμοί στο ευρωπαϊκό δίκτυο που δεν έχουν τις σύγχρονες προδιαγραφές ασφαλείας και ιδιαίτερα στα ζητήματα πυρασφάλειας. Πρώην διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είπε στην Εξεταστική ότι εάν υποχρεωνόμασταν να εγκαταστήσουμε τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας, θα έπρεπε να αποσύρουμε το 95% των συρμών της ΓΑΙΟΣΕ!

Στο όνομα λοιπόν του κόστους, η Ευρωπαϊκή Αρχή Σιδηροδρόμων αδειοδοτεί κανονικά χωρίς τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας και τους συρμούς της ΓΑΙΟΣΕ που νοικιάζει η «Hellenic Train». Δηλαδή, η ΕΕ δίνει πιστοποίηση με βάση τα συστήματα πυρασφάλειας πριν από 30 - 40 χρόνια!!!

Διαπιστώνουν την υποστελέχωση για την οποία ευθύνονται
Το ρεσιτάλ της υποκρισίας της ΝΔ συνεχίζεται με αναφορές στο πόρισμά της όπως: «Ο ΟΣΕ πρέπει να ενισχυθεί, τόσο χρηματοδοτικά όσο και με ανθρώπινο δυναμικό. Οι δε μνημονιακές πολιτικές από το 2010 και μετά τον αποδυνάμωσαν, αφού έχασε πάνω από τους μισούς του εργαζόμενους».

Κι αυτό όταν είναι οι ίδιοι που κυβέρνησαν τόσα χρόνια από το 2010 μέχρι και τώρα, και υλοποίησαν τις πολιτικές υποχρηματοδότησης, απολύσεων, μετατάξεων και περικοπών. Και προσθέτουν ότι «τα μέτρα που ελήφθησαν από το 2019 και μετά για αύξηση της χρηματοδότησης και των εργαζομένων πρέπει να συνεχιστούν με μεγαλύτερη ένταση». Και εννοούν το γεγονός ότι προχώρησαν οι συμβάσεις που είχαν «παγώσει», χωρίς βέβαια να έχει προχωρήσει τίποτα επί της ουσίας.

Γιατί όμως υπήρξαν οι παρατάσεις και οι καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση των συμβάσεων; Πώς είναι δυνατόν να μην έχουν ολοκληρωθεί 4 συμβάσεις μέσα σε 14 χρόνια, όταν θα 'πρεπε να έχουν ολοκληρωθεί σε 2;

Στο ερώτημα αυτό απαντά η Επιτροπή που συνέστησε η κυβέρνηση (Επιτροπή Γεραπετρίτη) στη σελίδα 205 του πορίσματός της. Λέει συγκεκριμένα: «Τα σιδηροδρομικά έργα αποτέλεσαν πεδίο έντονου ανταγωνισμού μεταξύ διαφόρων εργολάβων, κατασκευαστών, προμηθευτών.

Για να ικανοποιηθούν μάλιστα οι προμηθευτές από τις μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες, η κατάτμηση των έργων κατάντησε συνήθης πρακτική. Ακόμη και οι προδιαγραφές ήταν συχνά διαφορετικές από ένα τμήμα χιλιομέτρων έως το επόμενο (επίσης κάποιων χιλιομέτρων), με συνέπεια ασυμβατότητες μεταξύ των τμημάτων ενός ενιαίου κατά τ' άλλα έργου...».

Κυριολεκτικά, δεν υπάρχουν λόγια για τα ψεύδη της πλειοψηφίας της Εξεταστικής, όταν ισχυρίζεται στο πόρισμα ότι «η ανάλυση από την Επιτροπή δεν ανέδειξε πράξεις ή παραλείψεις πολιτικών προσώπων που να συνδέονται με το δυστύχημα. Η πολιτική ευθύνη αντικειμενικά αναλήφθηκε από τον τότε υπουργό Κ. Καραμανλή με την άμεση παραίτησή του την ημέρα του τραγικού δυστυχήματος, πράξη που εκτός των άλλων διευκόλυνε τον έλεγχο της υπόθεσης». Ετσι, λοιπόν, «βγάζει λάδι» τον Καραμανλή και επιβεβαιώνει πόσο υποκριτική ήταν η παραίτησή του μετά το έγκλημα.

Το ένα ψέμα μετά το άλλο

Ο πρωθυπουργός είπε στη συνέντευξή του: «Τις επόμενες μέρες (σ.σ. από το δυστύχημα) έπρεπε να σταθεροποιηθεί το έδαφος, να πάνε οι γερανοί, να βρούμε αν υπάρχουν άλλοι αγνοούμενοι μέσα στα συντρίμμια (...) Το έχει πει η ίδια η Πυροσβεστική, όλες αυτές ήταν επιχειρησιακές ενέργειες. Επρεπε να σηκωθούν τα βαγόνια να δούμε αν υπήρχαν νεκροί από κάτω».

Δηλαδή, ούτε λίγο ούτε πολύ, λέει ότι μπαζώθηκε ο χώρος και έπεσε και χαλίκι από πάνω για να ψάξουν για ...αγνοούμενους!!! Τόσο χοντροκομμένο ψέμα, όταν είναι πάγια πρακτική σε έναν τόπο δυστυχήματος να τηρούνται πολύ αυστηρά πρωτόκολλα προστασίας του χώρου μέχρι να ολοκληρωθούν οι έρευνες. Κάτι τέτοιο δεν έγινε ποτέ. Και όχι μόνο αυτό, αλλά ο όγκος των χωμάτων μέσα στον οποίο θα μπορούσαν να υπάρχουν σημαντικά ευρήματα, μεταφέρθηκε πολύ γρήγορα σε άλλη τοποθεσία, κατά παράβαση αυτών των πρωτοκόλλων.

Ας πάμε όμως έναν χρόνο πίσω.

Στις 7/3/2023, ο Χρήστος Τριαντόπουλος, υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ και, τότε, επικεφαλής κλιμακίου της κυβέρνησης που διαχειρίζεται το θέμα, δηλώνει στον ΣΚΑΪ: «Το κομμάτι το επιχειρησιακό που τρέξαμε εκείνες τις ημέρες (εννοεί τις πρώτες 3 μέρες μετά το δυστύχημα) ήταν να προχωρήσει γρήγορα όλη η διαδικασία συλλογής και αποκατάστασης της περιοχής. Ενα έργο που έτρεχε σε συνεργασία με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, με τις σιδηροδρομικές εταιρείες, με την Περιφέρεια κυρίως, με την Πυροσβεστική, με την Αστυνομία, αλλά και πάρα πολλούς ιδιώτες που ανακατεύτηκαν για να μπορέσει να αποκατασταθεί ο χώρος».

Βέβαια, μεγάλο ενδιαφέρον έχει αυτό που είπε ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κ. Κυρανάκης, στις 11/3/2024, σε συνέντευξή του. Ερωτώμενος για το μπάζωμα του σημείου απάντησε ότι «έπρεπε να γίνουν εργασίες στο σημείο της τραγωδίας για να μπορέσει να ξανανοίξει η γραμμή, να ξανακυκλοφορήσει το τρένο. Αυτό δεν μπορούσε να γίνει σε έναν κρατήρα».

Η αλλοίωση του τόπου του εγκλήματος, που έγινε με απόφαση της κυβέρνησης, είναι προφανής. Οπως προφανή είναι και τα ψέματά τους.

«Ψάχναμε ακόμα σορούς...»

Ο Κυρ. Μητσοτάκης στη συνέντευξή του ανέφερε μια σειρά γεγονότων που δεν προκύπτουν από κανένα επίσημο στοιχείο εκείνων των ημερών. Τι είπε; «Αυτό το οποίο έγινε δεν ήταν τίποτε άλλο από τη σταδιακή αφαίρεση των βαγονιών της επιβατικής αμαξοστοιχίας. Δεν μιλάω για την εμπορική, για την οποία γίνεται η όλη συζήτηση. Τότε ψάχναμε ακόμα σορούς». Είδαμε βέβαια και παραπάνω ότι από τις ανακοινώσεις εκείνων των ημερών, οι γερανοί δεν συνδέονται με κανέναν τρόπο με αναζήτηση νεκρών ή αγνοουμένων.

Μόνο που και αυτό είναι ένα τεράστιο ψέμα. Διότι εκείνες τις μέρες υπήρχαν δριμύτατες αντιδράσεις για την απομάκρυνση των συντριμμιών από τον τόπο του εγκλήματος, ακριβώς γιατί δεν είχε ολοκληρωθεί καν η διαδικασία διερεύνησης για αγνοούμενους.

Υπήρχε δηλαδή αλλοίωση του τόπου του δυστυχήματος. Είναι χαρακτηριστικό ότι την Παρασκευή 3 Μάρτη, και ενώ μια επιβάτισσα, η 23χρονη Εριέτα Μόλχο, αγνοείται και δεν έχει ολοκληρωθεί η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων ταυτοποίησης στους συγγενείς των θυμάτων, δίνεται η εντολή από τον περιφερειάρχη Θεσσαλίας, Κ. Αγοραστό, αφού έχει προηγηθεί η σύσκεψη με τον υφυπουργό παρά τω πρωθυπουργώ Τριαντόπουλο, να απομακρυνθούν τα συντρίμμια και τα βαγόνια!

Και στη συνέχεια, ενώ δεν έχει ολοκληρωθεί καν η έρευνα από τους πραγματογνώμονες που διερευνούν το δυστύχημα, και χωρίς να υπάρχει εισαγγελική εντολή, αρχίζει η απομάκρυνση του επιφανειακού χώματος μέχρι βάθος 1 περίπου μέτρου. Ενα μέρος των χωμάτων μεταφέρθηκε στο Κουλούρι. Το υπόλοιπο προς άγνωστο προορισμό.

Μετά την απομάκρυνση του χώματος, ο χώρος καλύπτεται από στρώματα από κροκάλα, χαλίκι, άμμο και στρώνονται άσφαλτος και πίσσα. Η διαδικασία αυτή έχει ολοκληρωθεί μόλις μια βδομάδα μετά το δυστύχημα!!! Οι ενέργειες αυτές έγιναν χωρίς να υπάρχει άδεια από τις αρμόδιες δικαστικές αρχές. Για όλα αυτά ο πρωθυπουργός τι λέει; Οτι «η δουλειά έγινε από τους επιχειρησιακούς παράγοντες όσο καλύτερα μπορούσε να γίνει».

Αμείλικτα ερωτήματα

Ο πρωθυπουργός είπε στη συνέντευξη ότι σέβεται τους νεκρούς και τις οικογένειές τους και ότι είναι εκείνος που θέλει να ολοκληρωθεί η έρευνα. Και πως δεν δέχεται την κατηγορία της συγκάλυψης...

Αφού λοιπόν είναι έτσι, πώς εξηγείται ότι στις 29 Μάρτη, 4 βδομάδες μετά το δυστύχημα, κλιμάκιο του Γενικού Χημείου του Κράτους πήγε στον τόπο του δυστυχήματος για τη συλλογή δειγμάτων εδάφους για χημική ανάλυση, κάτι που θα έπρεπε να είχε γίνει τις πρώτες μέρες του Μάρτη;

Πώς εξηγεί το γεγονός ότι τον Αύγουστο του 2023, συγγενείς των θυμάτων κατέθεσαν μήνυση κατά παντός υπευθύνου για το μπάζωμα; Είχαν πολιτικά οφέλη από μια τέτοια ενέργεια; `Η μήπως το έκαναν γιατί ανακάλυψαν τα ψέματα και το χρονικό της συγκάλυψης από την κυβέρνηση και τον κρατικό μηχανισμό;

Πώς εξηγεί το γεγονός ότι ενώ τα αντίστοιχα βίντεο της επιβατικής αμαξοστοιχίας συμπεριλήφθηκαν πολύ νωρίς στη δικογραφία, τα βίντεο αυτά ο εφέτης ανακριτής τα ζήτησε τέλη Μάη; Και η απάντηση που πήρε από τον προσωρινό διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ Π. Τερεζάκη ήταν ότι αυτά είχαν σβηστεί, 15 μέρες μετά το δυστύχημα;

# TAGS

  • ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
  • ΤΕΜΠΗ
  • ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
  • ΚΚΕ
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Η μαγεία των Χριστουγέννων ξεκινά από τα Public

Η μαγεία των Χριστουγέννων ξεκινά από τα Public

Η Stoiximan παρουσιάζει τη νέα της εικόνα

Η Stoiximan παρουσιάζει τη νέα της εικόνα

Όταν οι αρθρώσεις αρχίζουν να μιλούν, είναι καιρός να τις ακούσεις

Όταν οι αρθρώσεις αρχίζουν να μιλούν, είναι καιρός να τις ακούσεις

Η εποχή του Universal Exchange: Η Bitget επαναπροσδιορίζει την ψηφιακή οικονομία

Η εποχή του Universal Exchange: Η Bitget επαναπροσδιορίζει την ψηφιακή οικονομία

26 μοναδικές προτάσεις δώρων για το 2026, από 10€ έως 200€ μόνο από το στίγκα!

26 μοναδικές προτάσεις δώρων για το 2026, από 10€ έως 200€ μόνο από το στίγκα!

Στους ώμους των αγροτών μια ολόκληρη κοινωνία

Στους ώμους των αγροτών μια ολόκληρη κοινωνία

3ος Πανελλήνιος Γραπτός ΑΣΕΠ - Ο γλωσσικός συλλογισμός «Σωστό/Λάθος/Δεν μπορώ να πω»

3ος Πανελλήνιος Γραπτός ΑΣΕΠ - Ο γλωσσικός συλλογισμός «Σωστό/Λάθος/Δεν μπορώ να πω»

Τελική ευθεία για φόρους και δηλώσεις: Όλες οι εκκρεμότητες έως 31 Δεκεμβρίου

Τελική ευθεία για φόρους και δηλώσεις: Όλες οι εκκρεμότητες έως 31 Δεκεμβρίου

Επιστροφή ενοικίου: Τελευταία ευκαιρία για άμεση πληρωμή, γιατί το ποσό βγαίνει «μικρότερο»

Επιστροφή ενοικίου: Τελευταία ευκαιρία για άμεση πληρωμή, γιατί το ποσό βγαίνει «μικρότερο»

Οι επόμενες πληρωμές για συντάξεις, ΔΥΠΑ, επιδόματα και Δώρο Χριστουγέννων

Οι επόμενες πληρωμές για συντάξεις, ΔΥΠΑ, επιδόματα και Δώρο Χριστουγέννων

Η γρίπη K σαρώνει - Πόσο έτοιμη είναι η Ελλάδα;

Η γρίπη K σαρώνει - Πόσο έτοιμη είναι η Ελλάδα;

Χριστούγεννα: Πώς η κανέλα έγινε η δημοφιλής μυρωδιά των γιορτών

Χριστούγεννα: Πώς η κανέλα έγινε η δημοφιλής μυρωδιά των γιορτών

Το ρόφημα που ανεβάζει την αρτηριακή πίεση πιο γρήγορα από το αλάτι

Το ρόφημα που ανεβάζει την αρτηριακή πίεση πιο γρήγορα από το αλάτι

Φαρμακευτική κάνναβη: Τα οφέλη και οι κίνδυνοι - Τι αποκαλύπτει μεγάλη ανάλυση

Φαρμακευτική κάνναβη: Τα οφέλη και οι κίνδυνοι - Τι αποκαλύπτει μεγάλη ανάλυση

Οι ενεργειακοί πάροχοι στο «παιχνίδι» των τηλεπικοινωνιών- Αυξάνονται οι συμμαχίες και ο ανταγωνισμός

Οι ενεργειακοί πάροχοι στο «παιχνίδι» των τηλεπικοινωνιών- Αυξάνονται οι συμμαχίες και ο ανταγωνισμός

RED III: Δίμηνη προθεσμία συμμόρφωσης στους κανόνες δίνει η Κομισιόν- Στο κάδρο η Ελλάδα και άλλες 7 χώρες

RED III: Δίμηνη προθεσμία συμμόρφωσης στους κανόνες δίνει η Κομισιόν- Στο κάδρο η Ελλάδα και άλλες 7 χώρες

Κομισιόν: 1,3 τρισ. ευρώ για τα δίκτυα έως το 2040 – Ποια ελληνικά projects εντάσσονται στις «ενεργειακές λεωφόρους»

Κομισιόν: 1,3 τρισ. ευρώ για τα δίκτυα έως το 2040 – Ποια ελληνικά projects εντάσσονται στις «ενεργειακές λεωφόρους»

Πάνω από 500 εκατ. ευρώ το έλλειμμα ΕΛΥΚΩ – Άμεση παρέμβαση από την Πολιτεία ζητά ο ΕΣΠΕΝ

Πάνω από 500 εκατ. ευρώ το έλλειμμα ΕΛΥΚΩ – Άμεση παρέμβαση από την Πολιτεία ζητά ο ΕΣΠΕΝ

Τα αγροτικά μπλόκα βαρόμετρο για τη ζήτηση καυσίμων- Ανθεκτική η αγορά με οριακή τάση ανόδου τιμών

Τα αγροτικά μπλόκα βαρόμετρο για τη ζήτηση καυσίμων- Ανθεκτική η αγορά με οριακή τάση ανόδου τιμών

Τα αγροτικά μπλόκα βαρόμετρο για τη ζήτηση καυσίμων- Ανθεκτική η αγορά με οριακή τάση ανόδου τιμών

Τα αγροτικά μπλόκα βαρόμετρο για τη ζήτηση καυσίμων- Ανθεκτική η αγορά με οριακή τάση ανόδου τιμών

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΗΠΑ: Πυροβολισμοί στο Πανεπιστήμιο Brown - Πληροφορίες για πολλά θύματα (Βίντεο)

Διεθνή 23:57

Σε μπλόκο της Τροχαίας που έκανε αλκοτέστ στην Αθήνα ο Κυριάκος Μητσοτάκης

Πολιτική 23:53

Τροχαίο δυστύχημα στη Χίο: Νεκρός οδηγός μοτοσικλέτας που παρέσυρε ηλικιωμένο πεζό

Ελλάδα 23:40

Ροβανιέμι: Το μήνυμα αγάπης του Άγιου Βασίλη από το παραμυθένιο χωριό (Βίντεο)

Διεθνή 23:32

Κωνσταντίνος Κυρανάκης: Το 2026 θα λειτουργήσει το σύστημα τηλεδιοίκησης στον σιδηρόδρομο στο 100%

Πολιτική 23:18

The Voice: Μωρό έκλεψε την καρδιά του Γιώργου Μαζωνάκη - «Θέλω να το βαφτίσω», είπε στη διαγωνιζόμενη

Life 23:01
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ολοκληρώθηκε η μεταβίβαση της ΕΦΣΥΝ - Το μήνυμα της νέας ιδιοκτησίας

Ο Πληροφοριοδότης 12:17

Ανατροπή με κλειστά καταστήματα την Κυριακή 14/12

Ελλάδα 07:37

Οι 3 ελληνικές πόλεις που πρέπει οπωσδήποτε να δείτε το χειμώνα

Life 07:16

Έρχεται το «τέλος» των ATM για μικρά ποσά: Ανάληψη μετρητών από εμπορικά καταστήματα και σούπερ μάρκετ

Επιχειρήσεις 07:42

Έρχονται νέα μέτρα από την ΑΑΔΕ το 2026 - Αποκαλύπτεται φοροδιαφυγή 51 δισ. ευρώ

Οικονομία 07:15
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Αποφασισμένοι οι αγρότες: Μέχρι τέλους στα μπλόκα - Η νέα απάντηση της κυβέρνησης

Αποφασισμένοι οι αγρότες: Μέχρι τέλους στα μπλόκα - Η νέα απάντηση της κυβέρνησης

Ελλάδα 13.12.2025 21:10
Αγρότες: Αυτοί είναι οι 20 (γνωστοί) λόγοι που δεν πάνε στο Μαξίμου - Τα αιτήματά τους

Αγρότες: Αυτοί είναι οι 20 (γνωστοί) λόγοι που δεν πάνε στο Μαξίμου - Τα αιτήματά τους

Ελλάδα 13.12.2025 17:23
Κουτσούμπας στα Μάλγαρα: Το ΚΚΕ συμπαραστέκεται στον δίκαιο αγώνα των αγροτών

Κουτσούμπας στα Μάλγαρα: Το ΚΚΕ συμπαραστέκεται στον δίκαιο αγώνα των αγροτών

Πολιτική 13.12.2025 17:18
Ερώτηση της ΕΟ του ΚΚΕ «για τα σχέδια εγκατάστασης σταθμού LNG στον Παγασητικό»

Ερώτηση της ΕΟ του ΚΚΕ «για τα σχέδια εγκατάστασης σταθμού LNG στον Παγασητικό»

Πολιτική 13.12.2025 14:58

NETWORK

Το ρόφημα που ανεβάζει την αρτηριακή πίεση πιο γρήγορα από το αλάτι

Το ρόφημα που ανεβάζει την αρτηριακή πίεση πιο γρήγορα από το αλάτι

healthstat.gr 12.13.2025 - 06:21
Η γρίπη K σαρώνει - Πόσο έτοιμη είναι η Ελλάδα;

Η γρίπη K σαρώνει - Πόσο έτοιμη είναι η Ελλάδα;

healthstat.gr 12.13.2025 - 06:00
Σ. Αρναούτογλου: Με ΗΠΑ και Κίνα να αποδυναμώνουν τη Συμφωνία του Παρισιού, η Ευρώπη καλείται να ηγηθεί σε μια κρίση που δεν γνωρίζει σύνορα

Σ. Αρναούτογλου: Με ΗΠΑ και Κίνα να αποδυναμώνουν τη Συμφωνία του Παρισιού, η Ευρώπη καλείται να ηγηθεί σε μια κρίση που δεν γνωρίζει σύνορα

ienergeia.gr 12.12.2025 - 15:02
Φαρμακευτική κάνναβη: Τα οφέλη και οι κίνδυνοι - Τι αποκαλύπτει μεγάλη ανάλυση

Φαρμακευτική κάνναβη: Τα οφέλη και οι κίνδυνοι - Τι αποκαλύπτει μεγάλη ανάλυση

healthstat.gr 12.13.2025 - 06:33
Χρ.Δήμας για “Route 2025”: Ενεργειακή αυτονομία του ΔΑΑ και αναβάθμιση της Ελλάδας στις βιώσιμες αερομεταφορές

Χρ.Δήμας για “Route 2025”: Ενεργειακή αυτονομία του ΔΑΑ και αναβάθμιση της Ελλάδας στις βιώσιμες αερομεταφορές

ienergeia.gr 12.12.2025 - 15:18
Πέτη Πέρκα: Η κυβέρνηση θέλει να τα ξεπουλήσει όλα - «Πάρτι» δισεκατομμυρίων με τις Συμβάσεις Παραχώρησης

Πέτη Πέρκα: Η κυβέρνηση θέλει να τα ξεπουλήσει όλα - «Πάρτι» δισεκατομμυρίων με τις Συμβάσεις Παραχώρησης

ienergeia.gr 12.12.2025 - 13:58
ΑΠΘ: Πρώτη επιτυχημένη εφαρμογή εισαγωγής ανακυκλωμένου πλαστικού σε ασφαλτοτάπητες

ΑΠΘ: Πρώτη επιτυχημένη εφαρμογή εισαγωγής ανακυκλωμένου πλαστικού σε ασφαλτοτάπητες

ienergeia.gr 12.12.2025 - 15:44
Χριστούγεννα: Πώς η κανέλα έγινε η δημοφιλής μυρωδιά των γιορτών

Χριστούγεννα: Πώς η κανέλα έγινε η δημοφιλής μυρωδιά των γιορτών

healthstat.gr 12.13.2025 - 06:10
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: Ιπποκράτους 2, Αθήνα, 10679, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ Αττικής
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 3608484
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games