Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Οικονομία 01.02.2014 19:25

INNOVATHENS νέος κόμβος επιχειρηματικότητας

Image of Σωτήρης Μπέσκος Σωτήρης Μπέσκος
INNOVATHENS ο νέος κόμβος επιχειρηματικότητας INNOVATHENS ο νέος κόμβος επιχειρηματικότητας
INNOVATHENS ο νέος κόμβος επιχειρηματικότητας Δύο ακόμη ενδιαφέρουσες δράσεις έχουν ήδη τεθεί σε τροχιά υλοποίησης υπό την ομπρέλα του «Έργο Αθήνα». Σε έναν κατ' εξοχήν αγαπημένο χώρο των νέων, στην «Τεχνόπολις» του Δήμου Αθηναίων, θα ξεκινήσει στο τέλος Φεβρουαρίου η λειτουργία του Κόμβου Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας INNOVATHENS.

Στόχος του κόμβου INNOVATHENS είναι να στηρίξει 10.000 νέους της Αθήνας με τη σύμπραξη 300 καινοτόμων επιχειρήσεων, που θα μεταφέρουν την τεχνογνωσία τους και την εμπειρία τους. Αυτό θα γίνει με τη διοργάνωση εκθέσεων και φεστιβάλ καινοτομίας, με την παροχή ολοκληρωμένης κατάρτισης σε 50 νεανικές ομάδες με τη βοήθεια καταξιωμένων επιχειρηματιών της πόλης, καθώς και με σεμινάρια σε συνεργασία με τις μεγαλύτερες εταιρείες του τεχνολογικού κλάδου.

Επιπλέον, σε φάση σχεδιασμού βρίσκεται το Κέντρο Στήριξης Επιχειρηματικότητας του Δήμου Αθηναίων με προϋπολογισμό 4.452.600 ευρώ.

Βασική λειτουργία του είναι να παρέχει υποστηρικτικές υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην περιοχή του δήμου, καθοδηγώντας και αξιολογώντας την εφαρμογή επιχειρηματικών σχεδίων.

Κι όλα αυτά δωρεάν για τους νέους της πόλης και χωρίς καμία επιβάρυνση για τους δημότες.

Τι περιλαμβάνει το INNOVATHENS

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ

Οι εβδομάδες - ημέρες καινοτομίας είναι ιδιαίτερα κατάλληλες για την επιδίωξη των παρακάτω στόχων:

(i) Την προώθηση και τη στήριξη καινοτομικής κουλτούρας στην περιφέρεια εφαρμογής,

(ii) Την εκμετάλλευση της ενδογενούς δυναμικού καινοτομίας για την προώθηση της επιχειρηματικότητας και της Περιφερειακής ανάπτυξης.

Ο κύριος στόχος είναι από τη μία να φέρει σε επαφή τους νέους ανθρώπους με την επιχειρηματική πραγματικότητα και από την άλλη να αναπτύξει δεσμούς ανάμεσα στους επιχειρηματίες και τους ανθρώπους της έρευνας και της επιστήμης.

Στις εβδομάδες καινοτομίας συμμετέχουν, σύμφωνα με τη διεθνή εμπειρία, μαθητές, φοιτητές, νέες επιχειρήσεις (start - ups), ήδη λειτουργούσες επιχειρήσεις και πολίτες. Οι επιμέρους στόχοι που τίθενται είναι:

• Η Προώθηση της επιχειρηματικότητας σαν ενός μοντέρνου τρόπου ζωής
(lifestyle),

• Η Ενθάρρυνση των νέων ανθρώπων στην κατεύθυνση να γίνουν περισσότερο καινοτόμοι και με επιχειρηματική αντίληψη,

• Η Προώθηση της αντίληψης και της γνώσης των επιχειρηματιών σε σύγχρονα επιστημονικά θέματα και στις τάσεις της αγοράς,

• Η Δημιουργία πραγματικών επαφών ανάμεσα σε επιχειρηματίες και ερευνητές.

Η ομάδα - στόχος περιλαμβάνει το σύνολο του πληθυσμού αλλά δίνεται έμφαση στις νεαρές ηλικίες. Επιδιώκεται ιδιαίτερα η συμμετοχή μαθητών, φοιτητών, πιθανών νέων επιχειρηματιών και ήδη ενεργών επιχειρηματιών.

Οι μέθοδοι που χρησιμοποιούνται παρουσιάζουν ιδιαίτερα μεγάλη ποικιλία. Οι περισσότερες γνωστές περιλαμβάνουν σεμινάρια, εκθέσεις, εργαστήρια (workshops), συνέδρια, επισκέψεις σε επιχειρήσεις, παρουσίαση πραγματικών περιπτώσεων, διαγωνισμούς κλπ. Κάθε φορά επιλέγεται εκείνη η μεθοδολογική προσέγγιση που ταιριάζει στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της ομάδας -στόχου. Επίσης και το περιεχόμενο κάθε μεμονωμένου γεγονότος διαμορφώνεται με βάση τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της ομάδας - στόχου.

Η ευρωπαϊκή εμπειρία των εβδομάδων καινοτομίας καταδεικνύει ότι τα κρίσιμα σημεία επιτυχίας, στα οποία απαιτείται και ιδιαίτερη έμφαση, είναι τα παρακάτω:

º Τρόποι ανάπτυξης δημιουργικής σκέψης,

º Παρουσίαση όχι μόνο περιπτώσεων επιτυχίας αλλά και περιπτώσεων καινοτόμων ιδεών που τελικά δεν πέτυχαν σε επιχειρηματικό επίπεδο,

º Ποιοι είναι οι κίνδυνοι και οι πιθανές λύσεις σε περιπτώσεις αποτυχίας,

º Σύγχρονο marketing της καινοτομίας και καινοτόμες τεχνολογικές λύσεις,

º Δυνατότητες για συνεργασία με νέους από το εξωτερικό,

º Τρόποι ανάπτυξης μη - συμβατικών ιδεών,

º Τρόποι να πείθεις για τη χρησιμότητα της καινοτόμου ιδέας - επικοινωνία,

º Προσέλκυση χορηγών των καινοτόμων ιδεών.

Ενεργό Εργαστήριο

Το Ενεργό Εργαστήριο (Living Lab) είναι ένα περιβάλλον ελέγχων και πειραματικών δοκιμών πραγματικής ζωής όπου τελικοί χρήστες και παραγωγοί συν-δημιουργούν καινοτομικές διαδικασίες και προϊόντα. Το Ενεργό Εργαστήριο εμπλέκει στις σχετικές διαδικασίες τέσσερις ομάδες ατόμων και οργανισμών:

(i) Καταναλωτές (καθημερινοί άνθρωποι),

(ii) Χρήστες (επιχειρήσεις),

(iii) Παραγωγούς τεχνολογίας (Πανεπιστήμια, ερευνητές, φοιτητές),

(iv) Διευκολυντές (enablers, Δημόσιος Τομέας).

Σημειώνεται ότι όλοι οι εμπλεκόμενοι πρέπει να απολαμβάνουν οφέλη από τη συμμετοχή τους στο Ενεργό Εργαστήριο για να είναι το Ενεργό Εργαστήριο Βιώσιμο και Αποτελεσματικό

HUB ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ (i-HUB)
Το innovation hub (i-hub) αποτελεί σημαντικό εργαλείο για την τόνωση της απασχόλησης και την ανασυγκρότηση παραγωγικών δραστηριοτήτων μέσω της εκμετάλλευσης των δυνατοτήτων της καινοτόμου επιχειρηματικότητας. Επιδιώκεται η δημιουργία και η ανάπτυξη θεσμών παράλληλα με την εκμετάλλευση εγκαταστάσεων είτε σε Ιστορικά Κέντρα πόλεων ή σε Παλιές Βιομηχανικές Περιοχές. Η κύρια κατεύθυνση είναι η σύνδεση των περιφερειακών & αστικών πόρων με τις δυνατότητες και τις ανάγκες της Καινοτόμου Επιχειρηματικότητας. Ουσιαστικά πρόκειται για πολιτική που αποβλέπει τόσο σε αστικές αναπλάσεις όσο και στη συγκρότηση νέων παραγωγικών μοντέλων και αντίστοιχων μοντέλων απασχόλησης. Με άλλα λόγια, το κύριο ερώτημα που πρέπει ν’ απαντηθεί είναι:

Πώς η Επιστημονική Έρευνα, η Τεχνολογία, η Καινοτομία και η Δημιουργικότητα (Τέχνες, Πολιτισμός, Μόδα, Σχέδιο, Επικοινωνία κλπ) εντάσσονται στο μείγμα της αστικής πολιτικής και της παραγωγικής ανασυγκρότησης.

Τα innovation hubs:
- αποτελούν παραλλαγή/εξέλιξη της κλασσικής θερμοκοιτίδας,
- εστιάζουν στην επικοινωνία μεταξύ των συνδεδεμένων επιχειρηματιών ή υποψήφιων επιχειρηματιών και λιγότερο στην παροχή κλασσικού τύπου υποδομών σαν αυτές που συναντώνται στις θερμοκοιτίδες,
- στοχεύουν στην προώθηση καινοτόμου επιχειρηματικότητας, χωρίς ιδιαίτερη κλαδική εξειδίκευση αν και οι μέχρι τώρα διαθέσιμες καλές πρακτικές εστιάζονται κατά κύριο λόγο στην κοινωνική και περιβαλλοντική επιχειρηματικότητα.
Βασικό στοιχείο επιτυχίας τους είναι οι κοινωνικές σχέσεις/θεσμοί και η δικτύωση τους τόσο στις τοπικές οικονομίες όσο και σε ευρύτερα γεωγραφικά πλαίσια.
Σύμφωνα με τις διεθνείς πρακτικές, τις πρωτοβουλίες για τη συγκρότηση τους αναλαμβάνουν είτε αποκλειστικά φορείς του ιδιωτικού τομέα ή συνεργατικές συμπράξεις Τοπικών Καινοτόμων Επιχειρηματιών, Πανεπιστημίων, Ερευνητικών Κέντρων και Τοπικών/Περιφερειακών αρχών.


CO-WORKING SPACES

Μια από τις νεώτερες τάσεις στην υποστήριξη της καινοτομίας είναι η δημιουργία κοινών χώρων στους οποίους δουλεύουν πολλές ξεχωριστές ομάδες ή ακόμα και ελεύθεροι επαγγελματίες. Τα co-working spaces χρησιμοποιούνται πολύ συχνά από επαγγελματίες που εναλλακτικά θα δούλευαν από το σπίτι τους ή ταξιδεύουν πολύ και κρίνουν ασύμφορο να διατηρούν ένα γραφείο. Τα co-working spaces αποτελούν μια αντιστροφή της τάσης που είχε δημιουργήσει αρχικά η εξάπλωση του internet για εργασία από το σπίτι. Διάφορες έρευνες έδειξαν πως πολλοί εργαζόμενοι προτιμούν το περιβάλλον ενός πολύβουου γραφείου ανεξάρτητων επαγγελματιών από την «ησυχία του σπιτιού τους». Συνήθως οι χώροι αυτοί έχουν τον χαρακτήρα ενός open space γραφείου το οποίο παρέχει επιπλέον και κοινούς χώρους όπως αίθουσες συσκέψεων, γραμματεία, κα (Foertsch, 2011).

Τα τελευταία χρόνια έχουν δημιουργηθεί (κυρίως στις ΗΠΑ) co-working spaces από επαγγελματίες που ασχολούνται με τον χώρο του internet. Σε αυτή την περίπτωση, οι επαγγελματίες, εκτός από χώρους μοιράζονται και κοινά ενδιαφέροντα με αποτέλεσμα σε πολλές περιπτώσεις να δημιουργούν βραχυπρόθεσμες ή και μακροπρόθεσμες συμμαχίες στο πρότυπο των συμμαχιών της κινηματογραφικής βιομηχανίας (βλ. Ανοιχτό Vs Κλειστό Μοντέλο Καινοτομίας: Δύο ακραίες περιπτώσεις). Αυτή η τάση είχε σαν αποτέλεσμα τη δημιουργίας κοινοτήτων (τόσο σε φυσικό όσο και σε ιντερνετικό χώρο) με κοινά ενδιαφέροντα. Η ανάπτυξη τέτοιων κοινοτήτων (η οποία συχνά ενισχύεται από εκδηλώσεις) γίνεται σταδιακά πιο ισχυρός λόγος ένταξης νέων μελών σε co-working spaces υποσκελίζοντας τους αρχικούς στόχους που δεν ήταν άλλοι από τη μείωση των λειτουργικών εξόδων και την εύρεση επαγγελματικής στέγης ‘εκτός σπιτιού’.

Tα co-working spaces λειτουργούν σαν προ-θερμοκοιτίδες (pre-incubators) με αποτέλεσμα να προσελκύουν και το ενδιαφέρον επενδυτών οι οποίοι ενδιαφέρονται για νέες επιχειρηματικές ιδέες ή (business angels ή venture capital).

Βήματα Προετοιμασίας

Καθορισμός φυσικού χώρου από το Δήμο Αθηναίων,

Καθορισμός προσφερόμενων υπηρεσιών,

Καθορισμός διαδικασιών εισόδου και εξόδου ενός επαγγελματία ή μιας επιχειρηματικής ομάδας,

Δημιουργία επιχειρηματικού σχεδίου στο οποίο θα γίνεται πρόβλεψη της αναγκαίας επένδυσης και των προϋποθέσεων βιωσιμότητας.


ΘΕΡΜΟΚΟΙΤΙΔΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Οι θερμοκοιτίδες επιχειρήσεων (business incubators) είναι οργανισμοί που στόχο έχουν την στέγαση και υποστήριξη νέων καινοτόμων επιχειρήσεων με προοπτικές γρήγορης ανάπτυξης. Αναγνωρίζοντας την ανάγκη για δικτύωση των νέων καινοτομικών επιχειρήσεων σε συνδυασμό με τις υποθέσεις εργασίας τις οποίες έχουμε κάνει παραπάνω αναφορικά με την γνώση και την διάχυση της, οι θερμοκοιτίδες επιχειρήσεων αναλαμβάνουν ένα σημαντικό ρόλο στην στήριξη νέων καινοτόμων επιχειρήσεων πέρα από την στέγαση τους.
Οι θερμοκοιτίδες επιχειρήσεων όχι μόνο προσπαθούν να επιτύχουν οικονομίες κλίμακας και σκοπού (economies of scale and scope) αλλά και να μειώσουν (μέσω της θέσης τους στο θεσμικό περιβάλλον λειτουργίας τους) τα συναλλακτικά κόστη (transaction costs) των επιχειρήσεων αναφορικά με την αναζήτηση συνεργασιών και την δημιουργία brand name (Böhringer 2006; Livieratos, 2007). Οι εν λόγω δαπάνες μπορεί να είναι σημαντικές, τόσο από άποψη κόστους όσο και από άποψη εξοικονόμησης χρόνου (ο οποίος είναι επίσης πολύ σημαντικός παράγοντας για τις νέες καινοτόμες επιχειρήσεις καθώς το time to market είναι από τους πλέον κρίσιμους παράγοντες ειδικά στους τομείς των νέων τεχνολογιών). Οι θερμοκοιτίδες επιχειρήσεων συστεγάζουν έναν ικανό αριθμό επιχειρήσεων σε κατάλληλα διαμορφωμένους χώρους, ώστε να επιτυγχάνεται:

μείωση του κόστους,
μείωση του χρόνου έναρξης λειτουργίας,
δικτύωση των επιχειρήσεων,
ανάπτυξη συνεργιών μεταξύ των συστεγαζόμενων επιχειρήσεων,
δικτύωση των επιχειρήσεων με εξειδικευμένους συνεργάτες της Θερμοκοιτίδας (ερευνητικούς φορείς, συμβούλους επιχειρήσεων, δικηγορικά γραφεία, τοπικούς φορείς κτλ).

Προκειμένου να υποστηρίξει τις νέες καινοτομικές επιχειρήσεις οι θερμοκοιτίδες επιχειρήσεων προσπαθούν δημιουργούν δίκτυα τα οποία αφενός μεν θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις ενοίκους και αφετέρου θα δημιουργήσουν ένα δικό τους brand είτε με συνδέσεως με άλλους οργανισμούς ή/και με τη στρατηγική τους τοποθέτηση ως «τοπικούς διαμεσολαβητές/διευκοληντές της καινοτομίας» (regional innovation facilitators). Στο σημείο αυτό θα πρέπει να σημειωθεί πως η δημιουργία ενός καλού brand name μιας θερμοκοιτίδας μπορεί στην περίπτωση την οποία εξετάζουμε, να ενισχυθεί από την ίδρυση για δύο κυρίως λόγους. Ο πρώτος αφορά το γεγονός πως ο Δήμος Αθηναίων θα μπορέσει να αναλάβει υπό την αιγίδα του την θερμοκοιτίδα «προσφέροντας» με αυτό τον τρόπο στην ανάπτυξη του brand name. Ο δεύτερος λόγος αφορά την στέγαση σε κτήρια τα οποία από μόνα τους μπορούν με την «εμβληματικότητα» τους (π.χ. Γκάζι) να προσφέρουν στον brand name της θερμοκοιτίδας.
Μια θερμοκοιτίδα επιχειρήσεων να προσφέρει συνήθως στις επιχειρήσεις-ενοίκους υπηρεσίες σε τρία επίπεδα:

1. Παροχή βασικών λειτουργικών υπηρεσιών
ατομικοί επιπλωμένοι χώροι,
κοινόχρηστοι χώροι (αίθουσα συσκέψεων, υποδοχή, κουζίνα, γραμματεία κα),
γραμματειακή υποστήριξη,
τηλεπικοινωνιακή υποδομή (τηλεφωνικό κέντρο, internet).
2. Δικτύωση με συνεργάτες για την κάλυψη πάγιων αναγκών (δικηγόρους, λογιστές, γραφίστες κα)
3. Δικτύωση με υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας
Υπηρεσίες Χρηματοδότησης (εξεύρεση χρηματοδοτικών λύσεων),
Υπηρεσίες Μάρκετινγκ. Πολλές νέες καινοτόμες επιχειρήσεις έχουν ιδρυθεί από ομάδες μηχανικών ή/και επιστημόνων τα μέλη των οποίων δεν έχουν συχνά προηγούμενη
επιχειρηματική εμπειρία με αποτέλεσμα να παραμελούν το κομμάτι του μάρκετινγκ),
Υπηρεσίες Διαχείρισης Γνώσης (δικτύωση με τοπικούς φορείς παραγωγής γνώσης (ΑΕΙ, ΤΕΙ, ερευνητικά κέντρα κα) για την χρήση υπηρεσιών και την ανάπτυξη συνεργασιών.
Μια επιχείρηση για να ενταχθεί στην θερμοκοιτίδα επιχειρήσεων θα πρέπει να υποβάλλει πρόταση-επιχειρηματικό σχέδιο το οποίο αξιολογείται από επιτροπή για τη βιωσιμότητα του. Με την έγκριση της πρότασης, και εφόσον υπάρχουν κενές θέσεις στην Θερμοκοιτίδα, η επιχείρηση εντάσσεται στο δυναμικό της Θερμοκοιτίδας. Ο μέγιστος χρόνος παραμονής μιας επιχείρησης στη Θερμοκοιτίδα συνήθως είναι τρία έως πέντε χρόνια.
Τέλος, θα πρέπει να σημειωθεί πως οι θερμοκοιτίδες μπορεί να είναι γενικές, δηλαδή να δέχονται επιχειρήσεις όλων των κλάδων (π.χ. θερμοκοιτίδα BIC Lazio στην Ρώμη) ή εξειδικευμένες (π.χ. IZB στο Μόναχο). Σκοπός στην πρώτη περίπτωση είναι η ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας. Στην δεύτερη περίπτωση, εκτός από ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας, σκοπός είναι η δημιουργία ενός πόλου για ένα συγκεκριμένο κλάδο ο οποίος μπορεί να συνδυάζεται με ένα cluster, ένα πανεπιστήμιο ένα ερευνητικό κέντρο κτλ.

Βήματα Προετοιμασίας

Καθορισμός τύπου θερμοκοιτίδας (general ή focused),
Καθορισμός φυσικού χώρου από το Δήμο Αθηναίων,
Καθορισμός προσφερόμενων υπηρεσιών,
Καθορισμός διαδικασιών εισόδου και εξόδου μιας επιχείρησης στην θερμοκοιτίδα,
Δημιουργία επιχειρηματικού σχεδίου στο οποίο θα γίνεται πρόβλεψη της αναγκαίας επένδυσης και των προϋποθέσεων βιωσιμότητας.

# TAGS

  • INNOVATHENS
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Η μαγεία των Χριστουγέννων ξεκινά από τα Public

Η μαγεία των Χριστουγέννων ξεκινά από τα Public

Η Stoiximan παρουσιάζει τη νέα της εικόνα

Η Stoiximan παρουσιάζει τη νέα της εικόνα

Όταν οι αρθρώσεις αρχίζουν να μιλούν, είναι καιρός να τις ακούσεις

Όταν οι αρθρώσεις αρχίζουν να μιλούν, είναι καιρός να τις ακούσεις

Η εποχή του Universal Exchange: Η Bitget επαναπροσδιορίζει την ψηφιακή οικονομία

Η εποχή του Universal Exchange: Η Bitget επαναπροσδιορίζει την ψηφιακή οικονομία

26 μοναδικές προτάσεις δώρων για το 2026, από 10€ έως 200€ μόνο από το στίγκα!

26 μοναδικές προτάσεις δώρων για το 2026, από 10€ έως 200€ μόνο από το στίγκα!

Στους ώμους των αγροτών μια ολόκληρη κοινωνία

Στους ώμους των αγροτών μια ολόκληρη κοινωνία

3ος Πανελλήνιος Γραπτός ΑΣΕΠ - Ο γλωσσικός συλλογισμός «Σωστό/Λάθος/Δεν μπορώ να πω»

3ος Πανελλήνιος Γραπτός ΑΣΕΠ - Ο γλωσσικός συλλογισμός «Σωστό/Λάθος/Δεν μπορώ να πω»

Τελική ευθεία για φόρους και δηλώσεις: Όλες οι εκκρεμότητες έως 31 Δεκεμβρίου

Τελική ευθεία για φόρους και δηλώσεις: Όλες οι εκκρεμότητες έως 31 Δεκεμβρίου

Επιστροφή ενοικίου: Τελευταία ευκαιρία για άμεση πληρωμή, γιατί το ποσό βγαίνει «μικρότερο»

Επιστροφή ενοικίου: Τελευταία ευκαιρία για άμεση πληρωμή, γιατί το ποσό βγαίνει «μικρότερο»

Οι επόμενες πληρωμές για συντάξεις, ΔΥΠΑ, επιδόματα και Δώρο Χριστουγέννων

Οι επόμενες πληρωμές για συντάξεις, ΔΥΠΑ, επιδόματα και Δώρο Χριστουγέννων

Η γρίπη K σαρώνει - Πόσο έτοιμη είναι η Ελλάδα;

Η γρίπη K σαρώνει - Πόσο έτοιμη είναι η Ελλάδα;

Χριστούγεννα: Πώς η κανέλα έγινε η δημοφιλής μυρωδιά των γιορτών

Χριστούγεννα: Πώς η κανέλα έγινε η δημοφιλής μυρωδιά των γιορτών

Το ρόφημα που ανεβάζει την αρτηριακή πίεση πιο γρήγορα από το αλάτι

Το ρόφημα που ανεβάζει την αρτηριακή πίεση πιο γρήγορα από το αλάτι

Φαρμακευτική κάνναβη: Τα οφέλη και οι κίνδυνοι - Τι αποκαλύπτει μεγάλη ανάλυση

Φαρμακευτική κάνναβη: Τα οφέλη και οι κίνδυνοι - Τι αποκαλύπτει μεγάλη ανάλυση

Οι ενεργειακοί πάροχοι στο «παιχνίδι» των τηλεπικοινωνιών- Αυξάνονται οι συμμαχίες και ο ανταγωνισμός

Οι ενεργειακοί πάροχοι στο «παιχνίδι» των τηλεπικοινωνιών- Αυξάνονται οι συμμαχίες και ο ανταγωνισμός

RED III: Δίμηνη προθεσμία συμμόρφωσης στους κανόνες δίνει η Κομισιόν- Στο κάδρο η Ελλάδα και άλλες 7 χώρες

RED III: Δίμηνη προθεσμία συμμόρφωσης στους κανόνες δίνει η Κομισιόν- Στο κάδρο η Ελλάδα και άλλες 7 χώρες

Κομισιόν: 1,3 τρισ. ευρώ για τα δίκτυα έως το 2040 – Ποια ελληνικά projects εντάσσονται στις «ενεργειακές λεωφόρους»

Κομισιόν: 1,3 τρισ. ευρώ για τα δίκτυα έως το 2040 – Ποια ελληνικά projects εντάσσονται στις «ενεργειακές λεωφόρους»

Πάνω από 500 εκατ. ευρώ το έλλειμμα ΕΛΥΚΩ – Άμεση παρέμβαση από την Πολιτεία ζητά ο ΕΣΠΕΝ

Πάνω από 500 εκατ. ευρώ το έλλειμμα ΕΛΥΚΩ – Άμεση παρέμβαση από την Πολιτεία ζητά ο ΕΣΠΕΝ

Τα αγροτικά μπλόκα βαρόμετρο για τη ζήτηση καυσίμων- Ανθεκτική η αγορά με οριακή τάση ανόδου τιμών

Τα αγροτικά μπλόκα βαρόμετρο για τη ζήτηση καυσίμων- Ανθεκτική η αγορά με οριακή τάση ανόδου τιμών

Τα αγροτικά μπλόκα βαρόμετρο για τη ζήτηση καυσίμων- Ανθεκτική η αγορά με οριακή τάση ανόδου τιμών

Τα αγροτικά μπλόκα βαρόμετρο για τη ζήτηση καυσίμων- Ανθεκτική η αγορά με οριακή τάση ανόδου τιμών

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Σακελλαρίδης για Μητσοτάκη: Επικοινωνιακή φιέστα η επίσκεψη στα μπλόκα της Τροχαίας για αλκοτέστ

Πολιτική 10:04

Τέλη Κυκλοφορίας 2026: Αντίστροφη μέτρηση για την πληρωμή - Δε θα δοθεί παράταση

Οικονομία 09:57

Χάρης Δούκας: Χρειάζονται υπερβάσεις τώρα για την ανατροπή

Πολιτική 09:46

Κρήτη: Συνεχίζονται οι ώρες αγωνίας για τον 33χρονο - Οι Αρχές «χτενίζουν» την περιοχή που βρέθηκε το ΙΧ

Ελλάδα 09:39

Το λάθος του Νίκου με τις... κουμπαριές!

Ο Πληροφοριοδότης 09:28

Η Άννα υποψήφια στον Νότιο Τομέα

Ο Πληροφοριοδότης 09:24
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ολοκληρώθηκε η μεταβίβαση της ΕΦΣΥΝ - Το μήνυμα της νέας ιδιοκτησίας

Ο Πληροφοριοδότης 12:17

Η πρώτη ανάρτηση της Έλενας Παπαρίζου μέσα από το νοσοκομείο

Life 11:59

Σε πολιτική ασφυξία οδηγούν τον Μητσοτάκη οι τρεις πρώην

Παιχνίδια Εξουσίας 10:53

Ο Σιακαντάρης και η παρουσίαση του βιβλίου Τσίπρα

Ο Πληροφοριοδότης 13:06

Μαξίμου κάνει καψόνια στον Δένδια - Γιατί οι στρατιωτικοί δεν παίρνουν τις αυξήσεις

Παιχνίδια Εξουσίας 12:03
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Πώς να πάρετε την επιχείρησή σας στα χέρια σας

Πώς να πάρετε την επιχείρησή σας στα χέρια σας

Ελλάδα 25.11.2025 01:00
IDEA FACTORY: Το πρόγραμμα του δήμου Αθηναίων και του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών για τη νεανική επιχειρηματικότητα

IDEA FACTORY: Το πρόγραμμα του δήμου Αθηναίων και του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών για τη νεανική επιχειρηματικότητα

Οικονομία 17.11.2025 17:04
«Dragons’ Den»: Την Κυριακή το εκρηκτικό φινάλε του 3ου κύκλου (Βίντεο)

«Dragons’ Den»: Την Κυριακή το εκρηκτικό φινάλε του 3ου κύκλου (Βίντεο)

Life 03.07.2025 18:02
«Dragons’ Den»: «Σάρωσε» στην τηλεθέαση το επιχειρηματικό show (Βίντεο)

«Dragons’ Den»: «Σάρωσε» στην τηλεθέαση το επιχειρηματικό show (Βίντεο)

Life 30.06.2025 18:20

NETWORK

Πέτη Πέρκα: Η κυβέρνηση θέλει να τα ξεπουλήσει όλα - «Πάρτι» δισεκατομμυρίων με τις Συμβάσεις Παραχώρησης

Πέτη Πέρκα: Η κυβέρνηση θέλει να τα ξεπουλήσει όλα - «Πάρτι» δισεκατομμυρίων με τις Συμβάσεις Παραχώρησης

ienergeia.gr 12.12.2025 - 13:58
Σ. Αρναούτογλου: Με ΗΠΑ και Κίνα να αποδυναμώνουν τη Συμφωνία του Παρισιού, η Ευρώπη καλείται να ηγηθεί σε μια κρίση που δεν γνωρίζει σύνορα

Σ. Αρναούτογλου: Με ΗΠΑ και Κίνα να αποδυναμώνουν τη Συμφωνία του Παρισιού, η Ευρώπη καλείται να ηγηθεί σε μια κρίση που δεν γνωρίζει σύνορα

ienergeia.gr 12.12.2025 - 15:02
Χορτοφαγική και vegan διατροφή στα παιδιά - Πόσο ασφαλής είναι

Χορτοφαγική και vegan διατροφή στα παιδιά - Πόσο ασφαλής είναι

healthstat.gr 12.14.2025 - 06:00
Πόσο καιρό διατηρούνται τα μελομακάρονα και οι κουραμπιέδες

Πόσο καιρό διατηρούνται τα μελομακάρονα και οι κουραμπιέδες

healthstat.gr 12.14.2025 - 06:11
Η «δύναμη» της βιταμίνης Α - Γιατί είναι σημαντική

Η «δύναμη» της βιταμίνης Α - Γιατί είναι σημαντική

healthstat.gr 12.14.2025 - 06:20
Βελούδινη σούπα με κουνουπίδι χωρίς κρέμα γάλακτος - Η συνταγή

Βελούδινη σούπα με κουνουπίδι χωρίς κρέμα γάλακτος - Η συνταγή

healthstat.gr 12.14.2025 - 06:33
ΑΠΘ: Πρώτη επιτυχημένη εφαρμογή εισαγωγής ανακυκλωμένου πλαστικού σε ασφαλτοτάπητες

ΑΠΘ: Πρώτη επιτυχημένη εφαρμογή εισαγωγής ανακυκλωμένου πλαστικού σε ασφαλτοτάπητες

ienergeia.gr 12.12.2025 - 15:44
Χρ.Δήμας για “Route 2025”: Ενεργειακή αυτονομία του ΔΑΑ και αναβάθμιση της Ελλάδας στις βιώσιμες αερομεταφορές

Χρ.Δήμας για “Route 2025”: Ενεργειακή αυτονομία του ΔΑΑ και αναβάθμιση της Ελλάδας στις βιώσιμες αερομεταφορές

ienergeia.gr 12.12.2025 - 15:18
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: Ιπποκράτους 2, Αθήνα, 10679, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ Αττικής
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 3608484
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games