Life

Επέστρεψε στο Scorpios Bar η «Παμ» που έγινε viral

Επέστρεψε στο Scorpios Bar η «Παμ» που έγινε viral
Λύθηκε η παρεξήγηση και ξαναεπέστρεψε στο Scorpios bar η γυναίκα που έγινε viral στο Tik Tok.

Έλυσαν την παρεξήγηση που είχε δημιουργηθεί μεταξύ τους η ιδιοκτήτρια του Scorpios Bar και η γυναίκα που εργαζόταν σε αυτό και έχει γίνει viral στο Tik Tik.

Η Μαρίνα Μπομπέτσι έγινε διάσημη στα social media, διαφημίζοντας το μπαρ όπου μέχρι πρότινος εργαζόταν, με την ατάκα της «Scorpios, είναι για σένα. ΠΑΜ!» να αναπαράγεται από χιλιάδες χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Η ιδιοκτήτρια του μαγαζιού, Μαρία Ιορδάνοβα, όταν ρωτήθηκε για την απόλυση της φίλης της είχε πει: «Την έδιωξα. Έκανε το μαγαζί άνω κάτω. Μέθυσε ένα βράδυ και άρχισε να βρίζει όλο τον κόσμο και να πετάει ποτήρια. Την ξέρω δεκαπέντε χρόνια. Ξέρουμε όταν πίνει τι γίνεται. Έγινε πολλές φορές. Είχαμε παράπονα από πελάτες. Αναγκάστηκα να τη διώξω που έκανε άνω κάτω το μαγαζί. Ο κόσμος που την έχει ζήσει, την ξέρει».

Από ότι φαίνεται τελικά η παρεξήγηση λύθηκε και μάλιστα οι δυο τους ανέβασαν βίντεο στο Tik Tok, προκειμένου να γιορτάσουν την επιστροφή της «Παμ» στο Scorpios bar!

{https://www.tiktok.com/@scorpiosmusicbarbackup/video/7357089291241049376?_r=1&_t=8lU7a58O264}

Η viral ατακα και το σενάριο

Η Μαρίνα Μπομπέτσι είχε αναφερθεί σε συνέντευξή της για το πώς προέκυψε το βίντεο που έγινε viral στο Tik Tok.

Πώς προέκυψε το viral βίντεο με εσάς, που έκανε το μαγαζί γνωστό στο πανελλήνιο;

Το «Scorpios είναι για σένα» (γελάει) άνοιξε στις 20 Δεκεμβρίου του 2023. Σκεφτόμασταν όλη η ομάδα πώς να το μάθει ο κόσμος, πέρα από τους φίλους και γνωστούς μας. Προσπαθήσαμε μέσω Facebook και Instagram, όταν ένας φίλος μας πρότεινε να κάνουμε λογαριασμό στο TikTok και να το διαφημίσουμε εκεί.

Όντως, η Μαρία (σ.σ.: ιδιοκτήτρια του «Scorpios») έκανε λογαριασμό και ξεκινήσαμε με βίντεο από το εσωτερικό του μαγαζιού, τα ποτά… Είχε κάνει το πρώτο βίντεο η Αντωνία (Ρωσίδα, δύναμη!) και αργότερα ένα δεύτερο η Πέπα, μια άλλη κοπέλα. Το τρίτο βίντεο ήταν το δικό μου.

Πώς γυρίστηκε; Είχατε σενάριο;

Ντρεπόμουν. Τελικά ήπιαμε δύο Absolute κι έγινε το βίντεο που όλοι γνωρίζετε…

Μετά την επιτυχία του βίντεο, που έφτασε τουλάχιστον τα δέκα εκατ. προβολές, τι έγινε;

Εγώ δεν έχω καλή σχέση με τα social media. Eνας γείτονας μου λέει «έχεις γίνει διάσημη, παίζεις παντού» και μου έδειξε. Μπήκα να διαβάσω τι είναι το viral. Να πω την αλήθεια, στην αρχή στενοχωρήθηκα. Σκεφτόμουν τι θα λένε για μένα. Διάβαζα και τα σχόλια. Έχω κι ένα παιδάκι, μην πουν κάτι κακό.

Τώρα, όμως;

Με αναγνωρίζει ο κόσμος στο δρόμο. Μου μιλούν, με χαιρετούν. Άλλοι ζητούν να βγάλουν με φωτογραφία, άλλοι μου ζητούν να πω την ατάκα «ΠΑΜ!», Θετικά σχόλια…

Δουλεύετε ακόμη στο «Scorpios Bar»; Πώς σας αντιμετωπίζουν;

Αυτό είναι το θέμα. Μετά την επιτυχία του βίντεο με εμένα και όσα είπα, δεν συνεργάζομαι πια με το «Scorpios». Ερχόταν κόσμος, θαυμαστές και με ζητούσαν, άλλοι με κερνούσαν σαμπάνιες. Μάλιστα, κάποιοι έρχονταν από Σπάρτη, Θεσσαλονίκη και άλλες πόλεις να με δουν, μου έφερναν δώρα, άλλοι μου έδιναν χρήματα για να πω «Scorpios είναι για σένα». Αυτό δεν άρεσε στην ιδιοκτήτρια. Όταν μπαίνουν τα χρήματα στη μέση, οι φιλίες πάνε περίπατο…

Δηλαδή; Τι συνέβη;

Η Μαρία (Ιορδάνοβα) με σταμάτησε από το μαγαζί. Δεν της άρεσε ότι ο κόσμος ερχόταν και με ζητούσε. Έλεγαν «πού είναι η μελαχρινή που λέει το ΠΑΜ;». Ήθελε να καρπωθεί την επιτυχία εκείνη και το μαγαζί. Έβγαλε ζήλια, θεωρώ, και κακία. Κρίμα, γιατί γνωριζόμαστε τόσα χρόνια…

Έπειτα από τόσα χρόνια συνεργασίας και φιλίας σας έδιωξε;

Η Μαρία δεν εκτιμάει αυτό που έγινε. Γενικότερα, δεν εκτιμάει όλους που δουλεύουν εκεί. Δεν συμπεριφέρεται όμορφα. Πλήρωσε 50 ευρώ το μοντάζ για τα βίντεο, δεν της ανήκουμε. Στα social media, που της σχολιάζουν ότι η επιτυχία έγινε χάρη σε εμένα και ζητούν να δουν βίντεο για το μαγαζί με εμένα, απαντά προσβλητικά.

Από εδώ και πέρα τι θα κάνεις;

Λέω να γίνω influencer. Είχα προτάσεις για να κάνω βίντεο πρόμο και να λέω το σύνθημα για διάφορες επιχειρήσεις και μαγαζιά. Ευχαριστώ όλους. Είναι μεγάλη η ευκαιρία με αυτή την επιτυχία του βίντεο.