Σύμφωνα με το «The Information», από όλους τους χρήστες που ακύρωσαν τη συνδρομή τους μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2022, το 13% ήταν μέλη του Netflix για πάνω από τρία χρόνια.
Αξίζει, δε, να σημειωθεί πως τα δεδομένα προέρχονται από την Antenna, μια εταιρία στατιστικών που συλλέγει δεδομένα από 5 εκατομμύρια Αμερικανούς τηλεθεατές που μοιράζονται ανώνυμα πληροφορίες για τις συνδρομητικές υπηρεσίες που χρησιμοποιούν. Τα στοιχεία της νέας έρευνας έδειξαν ότι οι συνολικές ακυρώσεις έφτασαν τα 3,6 εκατομμύρια το τελευταίο τρίμηνο.
Πρόκειται για σημαντική αύξηση από τις κατά μέσο όρο 2,5 εκατομμύρια ακυρώσεις τα τελευταία πέντε τρίμηνα.
Μάλιστα, παρόλο που ο αριθμός των ακυρώσεων συνολικά έχει αυξηθεί, αναφέρεται πως οι νέοι χρήστες αντιπροσωπεύουν μικρότερο μερίδιο. Αυτό σημαίνει πως το Netflix δυσκολεύεται ολοένα και περισσότερο να διατηρήσει χρήστες για μεγάλα χρονικά διαστήματα.