Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Διεθνή 30.03.2018 16:42

Αυτοκίνηση στην Ευρώπη: Από το πετρέλαιο στην … πρίζα

Image of Κώστας Ντέμος Κώστας Ντέμος
Αυτοκίνηση στην Ευρώπη: Από το πετρέλαιο στην … πρίζα
Οι Χιλιάδες θάνατοι λόγω της ρύπανσης των αυτοκινήτων, φέρνουν σκέψεις στην Ε.Ε. για αλλαγή των συμβαντικών αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά.

Χάρη στις αποκαλύψεις του «Ντίζελ-γκέιτ», ξεκίνησε στην Γερμανία μια μεγάλη συζήτηση για την ατμοσφαιρική ρύπανση που προκαλεί αυτό το καύσιμο. Στο πλαίσιο αυτής της έρευνας διαπιστώθηκε ότι η Volkswagen είχε ενσωματώσει λογισμικό παραποίησης των μετρήσεων ρύπων στα αυτοκίνητά της για να παραπλανεί τις αρχές και είχε συστήσει σχετικό καρτέλ με τις αυτοκινητοβιομηχανίες Audi, BMW και Porsche ήδη από το 1990. Βέβαια, οι εν λόγω αυτοκινητοβιομηχανίες υποχρεώθηκαν να αλλάξουν το λογισμικό, αλλά οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι η μείωση των ρύπων μπορεί να επιτευχθεί μόνο με ειδικό εξοπλισμό των κινητήρων, μια λύση όμως ακριβή η οποία επί πλέον θα καθυστερήσει.

Και μετά ήρθε η -χειρότερη γι αυτές- απόφαση του Ομοσπονδιακού Διοικητικού Δικαστηρίου της Λειψίας: επειδή οι τιμές των ρύπων των ντιζελοκίνητων αυτοκινήτων υπερβαίνουν σε ορισμένες πόλεις τις οριζόμενες από την εθνική και την ευρωπαϊκή νομοθεσία, επικύρωσαν τις αποφάσεις κατώτερων δικαστηρίων σύμφωνα με τις οποίες μπορεί να απαγορευτεί η κυκλοφορία τους. Όχι όμως από την κυβέρνηση, αλλά από την τοπική αυτοδιοίκηση.

Έτσι, έστω και υπό περιορισμούς, προβλέπεται μεταβατική περίοδος, επιτρέπεται η δημιουργία ζωνών χωρίς αυτοκίνητα σε 70 γερμανικές πόλεις. Το Μόναχο κατέχει πάντως τα σκήπτρα στην εκπομπή διοξειδίου του αζώτου ΝΟ2, το οποίο παράγεται κυρίως από τις μηχανές των αυτοκινήτων, είτε καίνε βενζίνη είτε πετρέλαιο, με 78 mg/m3. Έπονται η Στουτγάρδη με 63 mg/m3, η Κολωνία με 62, το Αμβούργο με 58, το Κίελο με 56 και το Βερολίνο 49, ενώ το επιτρεπτό όριο είναι 40 mg/m3. Δεδομένου ότι σχεδόν τα 3/4 των εκπομπών του διοξειδίου του άνθρακα προέρχονται από τα ντιζελοκίνητα οχήματα, η δικαστική απόφαση οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια σε απαγόρευση της κυκλοφορίας τους. Εντός μερικών εβδομάδων μπορεί να γίνει στο Αμβούργο και μετά τον Σεπτέμβριο στην Στουτγάρδη, στέλνοντας έτσι ένα ηχηρό οικολογικό μήνυμα και σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

Η απόφαση του Διοικητικού Δικαστηρίου της Λειψίας ανοίγει νέους δρόμους στις μετακινήσεις των πολιτών, πυροδοτώντας μια ριζοσπαστική αλλαγή. Ένα νέο πράσινο κίνημα στις πόλεις φαίνεται πως γεννιέται. Οι Οικολόγοι λοιδορήθηκαν κάποτε για ανάλογες ιδέες, αλλά φαίνεται πως «ο αγώνας» τους «τώρα δικαιώνεται»....

Χιλιάδες θάνατοι λόγω της ρύπανσης των αυτοκινήτων

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

Σύμφωνα μάλιστα με πρόσφατη μελέτη του περιοδικού "Nature" περίπου 425.000 πρόωροι θάνατοι ετησίως στην Ευρώπη αποδίδονται στην ατμοσφαιρική ρύπανση. Πάνω από το 90% προκαλούνται από αναπνευστικές και καρδιαγγειακές παθήσεις που σχετίζονται με την εισπνοή μικροσκοπικών σωματιδίων, όπως αυτά που δημιουργούνται από τα οξείδια του αζώτου. 10.000 θάνατοι μπορούν να αποδοθούν ειδικά στα οξείδια του αζώτου των πετρελαιοκίνητων οχημάτων και οι 5.000 συνδέονται με τους κρυφούς ρύπους αυτών των οξειδίων λόγω του «Ντίζελ-γκέιτ». Σήμερα, κυκλοφορούν στην Ευρώπη πάνω από 100 εκατομμύρια ντιζελοκίνητα οχήματα, διπλάσια δηλαδή από όσα κυκλοφορούν στον υπόλοιπο κόσμο με τις ανάλογες θανατηφόρες συνέπειες παντού φυσικά.

Σύμφωνα με τους υπολογισμούς του Ινστιτούτου Χημείας Μαξ-Πλανκ του Μάιντς μόνο στην Γερμανία πεθαίνουν 7.000 άνθρωποι κάθε χρόνο εξαιτίας της ρύπανσης που προκαλούν τα αυτοκίνητα. Πάντως, το 70% των Γερμανών εξακολουθεί να τάσσεται κατά της απαγόρευσής τους, ενώ μόνο ένας στους πέντε συμφωνεί.... Θεωρητικά όμως το γενικότερο κλίμα είναι ευνοϊκό αφού τα 3/4 των πολιτών δηλώνουν ότι ενοχλούνται από τα καυσαέρια των αυτοκινήτων και το 90% επιθυμεί την κυκλοφοριακή αναδιοργάνωση των πόλεων και των δήμων τους.

Και τώρα τι μέλλει γενέσθαι;

Η απόφαση του Δικαστηρίου της Λειψίας θέτει ένα καίριο ερώτημα: τι είδους αυτοκίνητα θα οδηγούμε στο άμεσο μέλλον; Ή μάλλον εάν θα επιτρέπεται καν να χρησιμοποιούμε αυτοκίνητα.

Το 2030 θα έχει συγκεντρωθεί στις πόλεις το 60%-80% του πληθυσμού της γης, οπότε θα πρέπει να βρεθούν επειγόντως λύσεις. Τα αυτοκίνητα αποτελούσαν για δεκαετίες σύμβολο ελευθερίας, ανεξαρτησίας, κοινωνικού γοήτρου και επίδειξης πλούτου, αλλά έχουν χάσει πλέον την αίγλη τους. Σήμερα εκφράζουν πλέον την παρωχημένη νοοτροπία μιας άλλης εποχής και όχι της σύγχρονης αντίληψης για τις πράσινες μεταρρυθμίσεις και την οικολογική συνειδητοποίηση των πολιτών. Τα αυτοκίνητα ικανοποιούν ολοένα και λιγότερο τις ανάγκες των πολιτών, αλλά για να πεισθούν οι πολίτες να αποχωριστούν το αυτοκίνητο και να συμφωνήσουν σε νέους τρόπους μετακίνησης θα πρέπει να υπάρχουν πειστικές, ελκυστικές εναλλακτικές προτάσεις. Οι πολίτες πάντως επιθυμούν την αλλαγή όχι για ιδεολογικούς λόγους, αλλά διότι επιθυμούν περισσότερη ποιότητα ζωής και επειδή χρειάζονται περισσότερο ζωτικό χώρο, αφού το 90% του διαθέσιμου καλύπτεται πια στις πόλεις από τα αυτοκίνητα και τα πάρκινγκ! Κάθε θέση στάθμευσης αναλογεί μάλιστα σε ένα παιδικό δωμάτιο 12 τ.μ., δηλαδή χώρο τον οποίο στερούνται.

Ευρωπαϊκά πρότυπα

Παραδείγματα από ευρωπαϊκές χώρες δείχνουν πάντως ότι θαρραλέες ιδέες μετουσιώνονται σε πράξη εάν έχουν την συγκατάθεση των πολιτών. Στην Κοπεγχάγη, την πλέον φιλική προς το περιβάλλον πόλη της Ευρώπης, τo 38% των μετακινήσεων γίνεται με ποδήλατο, η μέση ταχύτητα των οποίων είναι 16 χιλιόμετρα ανά ώρα ενώ του αυτοκινήτου μόλις 27! Ήδη το 52 % των εργαζομένων μετακινείται με ποδήλατο, ενώ μέχρι το 2050 η πρωτεύουσα της Δανίας φιλοδοξεί να καταστεί μια εξ ολοκλήρου φιλική προς το περιβάλλον πόλη επεκτείνοντας το δίκτυο ποδηλατοδρόμων, καθιερώνοντας τις μετακινήσεις με τα δημόσια μέσα κυκλοφορίας και αντικαθιστώντας τα ντιζελοκίνητα με ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η Νορβηγία προσανατολίζεται επίσης προς αυτά, ενώ η Γαλλία και η Μ. Βρετανία θα απαγορεύσουν τα ντιζελοκίνητα και βενζινοκίνητα αυτοκίνητα από το 2040. Μάλιστα ο δήμαρχος του Λονδίνου έχει χαρακτηρίσει την ατμόσφαιρά της βρετανικής πρωτεύουσας «δολοφόνο». Στην Αυστρία έχει ξεκινήσει η πρωτοβουλία για «πόλεις μηδενικών ρύπων», ενώ στην Γερμανία η συζήτηση για δωρεάν μετακινήσεις με τα μαζικά Μέσα Μεταφοράς, ώστε οι πολίτες να έχουν ένα δέλεαρ, καλά κρατεί. Προβληματικό εν τούτοις παραμένει το ποιος θα χρηματοδοτήσει αυτές τις μετακινήσεις.

Μόνο με δικαστικές αποφάσεις δεν επιτυγχάνεται πάντως τίποτα. Πρέπει να πεισθούν οι πολίτες για την αναγκαιότητα των αλλαγών. Επίσης, οι πωλήσεις αυτοκινήτων θα μειωθούν κατακόρυφα εάν απαγορευτούν στις πόλεις με αποτέλεσμα αθρόες απολύσεις. Άρα πρέπει να βρεθούν έξυπνες λύσεις. «Είναι φανερό πως βρισκόμαστε προ ριζικών αλλαγών όπως στην εποχή της εφεύρεσης του αυτοκινήτου», όπως λέει χαρακτηριστικά ο Αντρέας Κνι, καθηγητής του Πολυτεχνείου του Βερολίνου και επικεφαλής του “Κέντρου Καινοτομίας των Μετακινήσεων” της γερμανικής πρωτεύουσας».

Ρομποτικά, ηλεκτρικά ή υδρογονοκίνητα αυτοκίνητα και πότε;

Οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες συλλαμβάνοντας τα μηνύματα των καιρών έχουν επενδύσει δισεκατομμύρια ευρώ στην εξέλιξη των ηλεκτροκίνητων οχημάτων.

Οι ειδικοί ισχυρίζονται ότι τα ρομποτικά, τα αυτόνομα αυτοκίνητα είναι τα φιλικότερα προς το περιβάλλον, αφού μηδενίζουν τις εκπομπές ρύπων. Η Ευρωπαϊκή Ένωση ορίζει ως αυτοκίνητα με μηδενικές εκπομπές ρύπων τα αμιγώς ηλεκτρικά και τα υδρογονοκίνητα, ενώ ως οχήματα χαμηλών εκπομπών όσα εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακος (CO2) κάτω από 50 γρ./χλμ.

Τα αυτοκίνητα του (μεθ)αύριο θα κινούνται ίσως με υδρογόνο. Το 2011 ο επικεφαλής της Ντάιμλερ -Μπέντς (Μercedes) είχε πει ότι «μέχρι το 2017 οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα έχουν συμπτύξει μια «συμμαχία υδρογόνου», ώστε να δοθεί ώθηση στα υδρογονοκίνητα αυτοκίνητα. Ιδίως οι ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες επενδύουν όμως σε αυτά. Η Hyundai λανσάρει μάλιστα ένα νέο μοντέλο δεύτερης γενιάς με αυτονομία 800 χλμ., και η Τοyota1000 χλμ...

Ηλεκτροκίνηση made in Greece

Αυτά όμως γα το απώτερο μέλλον. Προς το παρόν, ειδικά η αμερικανική Tesla δίνει έμφαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και παρουσιάζει συνεχώς νέα εξελιγμένα μοντέλα. Ίδρυσε μάλιστα πρόσφατα την «Tesla Greece» και πληροφορίες την θέλουν να δημιουργεί ένα τέταρτο Hub / κόμβο στην Ευρώπη, μετά τα δύο της Ολλανδίας και το ένα στην Γερμανία. Φέρεται δε να σχεδιάζει την εγκατάσταση 5 σταθμών ταχείας φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ιωάννινα, Λαμία και Σπάρτη.

Στάδιον δόξης λαμπρόν λοιπόν και για την χώρα μας εάν προσανατολισθεί προς τις μελλοντικές πράσινες λεωφόρους του οικολογικού αυτοκινήτου και καταφέρει να ξεπεράσει τις αγκυλώσεις της αξιοποιώντας παράλληλα το -πανθομολογούμενο και στο εξωτερικό- εξαιρετικό ανθρώπινο δυναμικό της. Και το μπορεί και πρέπει.

# TAGS

  • ΕΥΡΩΠΗ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
  • ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ
  • ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Ανατροπή με την πληρωμή του ΟΠΕΚΕΠΕ σήμερα - Τι θα μπει στους λογαριασμούς

Ανατροπή με την πληρωμή του ΟΠΕΚΕΠΕ σήμερα - Τι θα μπει στους λογαριασμούς

Αιφνιδιαστικό «λουκέτο» στη Jetoil: Αναμένονται προβλήματα τροφοδοσίας

Αιφνιδιαστικό «λουκέτο» στη Jetoil: Αναμένονται προβλήματα τροφοδοσίας

Φορολοταρία: Έτσι θα έχεις διπλές και τριπλές πιθανότητες για τα 100.000 ευρώ

Φορολοταρία: Έτσι θα έχεις διπλές και τριπλές πιθανότητες για τα 100.000 ευρώ

Έρχεται νέο επίδομα ενοικίου και πρόγραμμα ανακαίνισης κατοικιών

Έρχεται νέο επίδομα ενοικίου και πρόγραμμα ανακαίνισης κατοικιών

Νέο κληρονομικό δίκαιο: Τι αλλάζει για συζύγους και συντρόφους

Νέο κληρονομικό δίκαιο: Τι αλλάζει για συζύγους και συντρόφους

ΔΕΗ Christmas Factory: Χριστούγεννα με την «Καλή Ενέργεια» της ΔΕΗ

ΔΕΗ Christmas Factory: Χριστούγεννα με την «Καλή Ενέργεια» της ΔΕΗ

Το πιο όμορφο κομμάτι των γιορτών δεν μπαίνει κάτω από το δέντρο

Το πιο όμορφο κομμάτι των γιορτών δεν μπαίνει κάτω από το δέντρο

Νέο Voucher κατάρτισης για εργαζόμενους και ανέργους με αμοιβή έως 1500€ και δωρεάν πιστοποίηση

Νέο Voucher κατάρτισης για εργαζόμενους και ανέργους με αμοιβή έως 1500€ και δωρεάν πιστοποίηση

Οφειλές σε Funds: Η διαπραγμάτευση που μπορεί να σας προστατεύσει

Οφειλές σε Funds: Η διαπραγμάτευση που μπορεί να σας προστατεύσει

Η μαγεία των Χριστουγέννων ξεκινά από τα Public

Η μαγεία των Χριστουγέννων ξεκινά από τα Public

Το ν.1 τρόφιμο σε κονσέρβα για τη μείωση της φλεγμονής

Το ν.1 τρόφιμο σε κονσέρβα για τη μείωση της φλεγμονής

ΙΣΑ: Ζητά την εξαίρεση των προσωπικών ιατρών από την υποχρέωση των κατ’ οίκον επισκέψεων

ΙΣΑ: Ζητά την εξαίρεση των προσωπικών ιατρών από την υποχρέωση των κατ’ οίκον επισκέψεων

Χριστούγεννα: Γιατί οι καρδιακές παθήσεις αυξάνονται τις γιορτές

Χριστούγεννα: Γιατί οι καρδιακές παθήσεις αυξάνονται τις γιορτές

Σοκoλάτα Dubai: Προειδοποίηση ενόψει Χριστουγέννων – Προσοχή στα συστατικά

Σοκoλάτα Dubai: Προειδοποίηση ενόψει Χριστουγέννων – Προσοχή στα συστατικά

Φθηνότερο ενεργειακό κόστος για τη βιομηχανία με το καλώδιο Ελλάδας-Αιγύπτου

Φθηνότερο ενεργειακό κόστος για τη βιομηχανία με το καλώδιο Ελλάδας-Αιγύπτου

Πυρά φορέων της Θεσσαλίας κατά enaon EDA για αυξήσεις στα τέλη χωρίς επενδύσεις

Πυρά φορέων της Θεσσαλίας κατά enaon EDA για αυξήσεις στα τέλη χωρίς επενδύσεις

Πορτοκαλί τιμολόγια: Καμπανάκι από τους προμηθευτές για την ετοιμότητα του μετρητικού συστήματος

Πορτοκαλί τιμολόγια: Καμπανάκι από τους προμηθευτές για την ετοιμότητα του μετρητικού συστήματος

WindEurope: Κλειδί για τις ΑΠΕ τα δίκτυα – Έως 1,6 τρισ. ευρώ το όφελος ως το 2050

WindEurope: Κλειδί για τις ΑΠΕ τα δίκτυα – Έως 1,6 τρισ. ευρώ το όφελος ως το 2050

Οι ενεργειακοί πάροχοι στο «παιχνίδι» των τηλεπικοινωνιών- Αυξάνονται οι συμμαχίες και ο ανταγωνισμός

Οι ενεργειακοί πάροχοι στο «παιχνίδι» των τηλεπικοινωνιών- Αυξάνονται οι συμμαχίες και ο ανταγωνισμός

RED III: Δίμηνη προθεσμία συμμόρφωσης στους κανόνες δίνει η Κομισιόν- Στο κάδρο η Ελλάδα και άλλες 7 χώρες

RED III: Δίμηνη προθεσμία συμμόρφωσης στους κανόνες δίνει η Κομισιόν- Στο κάδρο η Ελλάδα και άλλες 7 χώρες

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Η μόδα των αισθήσεων – το ένδυμα ως εμπειρία και όχι απλώς εμφάνιση

Life 21:44

Eurojackpot 16/12/25: 2 τυχερά δελτία κερδίζουν από 669,842 ευρώ

Ελλάδα 21:44

Τσίπρας σε Μητσοτάκη από Πάτρα: «Έχετε τελειώσει και το ξέρετε - Οφείλουμε να επιταχύνουμε» - «Καρφιά» σε Ανδρουλάκη-Τσακαλώτο

Πολιτική 21:33

Eurojackpot 16/12/25: Αυτοί είναι οι αριθμοί που κερδίζουν 22 εκατ. ευρώ

Ελλάδα 21:25

Δομοκός: Ακινητοποιήθηκε τρένο της Hellenic Train με περίπου 300 επιβάτες

Ελλάδα 21:04

Ο Τραμπ «έχει την προσωπικότητα ενός αλκοολικού» - Σάλος από τα σχόλια της προσωπάρχη του, Σούζι Γουάιλς

Διεθνή 21:02
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Απεργία 16/12: Ποιοι συμμετέχουν, πώς θα κινηθούν τα Μέσα

Ελλάδα 22:43

Η Μουτίδου, ο Μπέος και η νέα καταγγελία για τραγουδιστή

Life 23:15

Ο Άρειος Πάγος μέσω Πόπης Παπανδρέου «πετάει» το γάντι στην Κοβέσι

Παιχνίδια Εξουσίας 06:11

ΟΠΕΚΕΠΕ: Η ώρα της πληρωμής για τη βασική ενίσχυση σήμερα - Πότε μπαίνουν τα χρήματα

Οικονομία 07:09

Μητσοτάκης: Αυτά είναι τα 6 νέα μέτρα για το Στεγαστικό - Οι αλλαγές για δάνεια από ελβετικό φράγκο σε ευρώ (LIVE EIKONA)

Πολιτική 19:00
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Προσωρινή αναστολή λειτουργίας της Cetracore Jetoil

Προσωρινή αναστολή λειτουργίας της Cetracore Jetoil

Επιχειρήσεις 16.12.2025 15:47
Υποχρεωτικό ανακυκλωμένο πλαστικό στα νέα αυτοκίνητα της ΕΕ

Υποχρεωτικό ανακυκλωμένο πλαστικό στα νέα αυτοκίνητα της ΕΕ

Auto - Moto 16.12.2025 13:20
Αιφνιδιαστικό «λουκέτο» στη Jetoil: Αναμένονται προβλήματα τροφοδοσίας

Αιφνιδιαστικό «λουκέτο» στη Jetoil: Αναμένονται προβλήματα τροφοδοσίας

Οικονομία 16.12.2025 11:55
Ο Κώστας Καλλίτσης κρούει τον κώδωνα: Χωρίς ευρωπαϊκά λεφτά, αλλάζει το σκηνικό

Ο Κώστας Καλλίτσης κρούει τον κώδωνα: Χωρίς ευρωπαϊκά λεφτά, αλλάζει το σκηνικό

Παιχνίδια Εξουσίας 15.12.2025 06:09

NETWORK

ΙΣΑ: Ζητά την εξαίρεση των προσωπικών ιατρών από την υποχρέωση των κατ’ οίκον επισκέψεων

ΙΣΑ: Ζητά την εξαίρεση των προσωπικών ιατρών από την υποχρέωση των κατ’ οίκον επισκέψεων

healthstat.gr 12.16.2025 - 18:02
Το ν.1 τρόφιμο σε κονσέρβα για τη μείωση της φλεγμονής

Το ν.1 τρόφιμο σε κονσέρβα για τη μείωση της φλεγμονής

healthstat.gr 12.16.2025 - 18:10
Φρ. Παρασύρης: Η ενέργεια είναι το νευρικό σύστημα της οικονομίας και η κυβέρνηση το οδηγεί σε παράλυση

Φρ. Παρασύρης: Η ενέργεια είναι το νευρικό σύστημα της οικονομίας και η κυβέρνηση το οδηγεί σε παράλυση

ienergeia.gr 12.16.2025 - 15:48
Χανιά: Προληπτικός έλεγχος υγείας για τις ευάλωτες ομάδες του πληθυσμού

Χανιά: Προληπτικός έλεγχος υγείας για τις ευάλωτες ομάδες του πληθυσμού

healthstat.gr 12.16.2025 - 16:57
Ερώτηση και ΑΚΕ Μ. Ζαμπάρα: Εκπλήρωση συμβατικών υποχρεώσεων της ΕΥΔΑΠ και διαφάνεια στο σχεδιασμό έργων υδροδότησης της Αττικής

Ερώτηση και ΑΚΕ Μ. Ζαμπάρα: Εκπλήρωση συμβατικών υποχρεώσεων της ΕΥΔΑΠ και διαφάνεια στο σχεδιασμό έργων υδροδότησης της Αττικής

ienergeia.gr 12.16.2025 - 15:42
ΡΑΑΕΥ: Παράταση Διαβούλευσης για τη θέσπιση τελών διαχείρισης του Μητρώου Εγγυήσεων Προέλευσης

ΡΑΑΕΥ: Παράταση Διαβούλευσης για τη θέσπιση τελών διαχείρισης του Μητρώου Εγγυήσεων Προέλευσης

ienergeia.gr 12.16.2025 - 15:04
Τι δείχνει η συχνότητα με την οποία ανοιγοκλείνουμε τα μάτια μας

Τι δείχνει η συχνότητα με την οποία ανοιγοκλείνουμε τα μάτια μας

healthstat.gr 12.16.2025 - 21:33
Δημ. Τσιόδρας στο Ευρωκοινοβούλιο: Η ενεργειακή διασύνδεση θα συμβάλει αποφασιστικά στη μείωση των τιμών του ρεύματος

Δημ. Τσιόδρας στο Ευρωκοινοβούλιο: Η ενεργειακή διασύνδεση θα συμβάλει αποφασιστικά στη μείωση των τιμών του ρεύματος

ienergeia.gr 12.16.2025 - 15:34
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: Ιπποκράτους 2, Αθήνα, 10679, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ Αττικής
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 3608484
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games