Η υπογειοποίηση των γραμμών του ΗΣΑΠ από το Νέο Φάληρο έως το λιμάνι του Πειραιά ήταν στο επίκεντρο της συνάντησης του Γιάννη Μώραλη με τον Κωνσταντίνο Κυρανάκη.
Στη συνάντηση εργασίας ο δήμαρχος Πειραιά και ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών συζήτησαν για κρίσιμα ζητήματα που αφορούν στις αστικές συγκοινωνίες της πόλης. Ο Γιάννης Μώραλης έθεσε ξανά το πάγιο αίτημα του δήμου Πειραιά για την υπογειοποίηση της γραμμής του ΗΣΑΠ από το Νέο Φάληρο έως το λιμάνι. Πρόκειται για έργο υπερτοπικής σημασίας, που η υλοποίησή του θα αποσυμφορήσει σε μεγάλο βαθμό το κυκλοφοριακό στο λιμάνι του Πειραιά, υπογράμμισε ο δήμαρχος της πόλης.
Μετά τη συνάντηση, οι Γιάννης Μώραλης και Κωνσταντίνος Κυρανάκης έκαναν αυτοψία στην ανενεργή γραμμή του τραμ επί της Ακτής Ποσειδώνος, στο λιμάνι του Πειραιά, προκειμένου να διαπιστωθεί η υφιστάμενη κατάσταση και να προωθηθούν λύσεις για την αξιοποίηση της συγκεκριμένης υποδομής.
«Είχαμε μια παραγωγική συζήτηση για σημαντικά θέματα μεταφορών και υποδομών στον Πειραιά. Όπως είναι φυσικό, έμφαση δόθηκε στην αναγκαιότητα του έργου της υπογειοποίησης των σιδηροδρομικών γραμμών από το Νέο Φάληρο έως το λιμάνι. Πρόκειται για ένα πάγιο αίτημα της πόλης εδώ και 25 χρόνια. Ένα έργο υπερτοπικής σημασίας, το οποίο θεωρώ ότι το αναμενόμενο όφελος σε σχέση με το κόστος θα πρέπει να είναι ο οδηγός για την τελική απόφαση της κυβέρνησης», δήλωσε ο Γιάννης Μώραλης.
«Ελπίζω τους προσεχείς μήνες να έχουμε ουσιαστικές εξελίξεις. Υπάρχει τεράστια αναγκαιότητα και όσον αφορά την εξυπηρέτηση των 17 εκατομμυρίων πολιτών που ταξιδεύουν από το μεγάλο και αναπτυσσόμενο λιμάνι της χώρας, αλλά και για τον δήμο Πειραιά, ώστε το θέμα αυτό να παραμείνει ανοικτό», συμπλήρωσε.
Ακόμα, επεσήμανε πως ενημέρωσε τον αναπληρωτή υπουργό για την επικείμενη παραχώρηση των ανενεργών σιδηροδρομικών γραμμών από τον ΟΣΕ στον δήμο Πειραιά και «την πρόθεσή μας να δημιουργήσουμε μια “πράσινη” διαδρομή με έναν ποδηλατόδρομο και πεζόδρομο από τη Λεύκα έως τον Άγιο Διονύσιο. Συζητήσαμε επίσης για την ανάπλαση της οδού Γούναρη, ένα πάγιο αίτημα τόσο των Πειραιωτών όσο και των επισκεπτών της πόλης. Η μελέτη έχει ολοκληρωθεί και έχει κατατεθεί στον ΟΑΣΑ και πιστεύω ότι τους επόμενους μήνες θα μπορέσουμε να προχωρήσουμε και σε αυτήν τη σημαντική παρέμβαση».
Ο δήμαρχος Πειραιά εξέφρασε στον Κωνσταντίνο Κυρανάκη την επιθυμία του δήμου, να ενισχύονται τα δρομολόγια της αστικής συγκοινωνίας στην Α΄ Δημοτική Κοινότητα, τουλάχιστον για τους μήνες που είναι αυξημένη η κίνηση λόγω του λιμανιού. Τέλος, συζήτησαν θέματα που αφορούν στους σταθμούς του μετρό, του τραμ και του ΗΣΑΠ, ώστε να βρεθούν οι καλύτερα δυνατές λύσεις για τη συντήρησή τους.
«Ο Πειραιάς αποτελεί συγκοινωνιακό κόμβο για ολόκληρη τη χώρα και αποτελεί προτεραιότητα για εμάς. Με τον δήμαρχο Γιάννη Μώραλη, με τον οποίο μας συνδέει μια μακρά φιλία, συζητήσαμε για την υπογειοποίηση, τις ισόπεδες διαβάσεις, τον τερματικό σταθμό του τραμ, την αξιοποίηση ανενεργών γραμμών και τις αλλαγές στα δρομολόγια των λεωφορείων», δήλωσε ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης.
«Κοινός μας στόχος είναι ένας ολοκληρωμένος σχεδιασμός για τις μετακινήσεις στον Πειραιά, με στόχο την ασφάλεια, τη βιωσιμότητα και τη μείωση των τροχαίων», συμπλήρωσε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών.





























