Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ελλάδα 05.09.2024 18:12

Μετρό Θεσσαλονίκης: 87 μέρες πριν το πρώτο «σφύριγμα»

Image of Newsroom Newsroom
Μετρό Θεσσαλονίκης: 87 μέρες πριν το πρώτο «σφύριγμα»
Στην τελική ευθεία η παράδοση του Μετρό Θεσσαλονίκης

«Η ολοκλήρωση της κατασκευής του Μετρό της Θεσσαλονίκης και η παράδοσή του στην υπηρεσία των πολιτών μετουσιώνει όλες τις επιδιώξεις που βρίσκονται στον πυρήνα της στρατηγικής μας» δήλωσε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας στο πλαίσιο Συνέντευξης Τύπου, σήμερα, στη Θεσσαλονίκη, ενόψει της λειτουργίας του Μετρό της Θεσσαλονίκης στις 30 Νοεμβρίου.

Παρόντες ήταν επίσης ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, Νίκος Ταχιάος, ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών, Κωνσταντίνος Μαγουλάς, η Γενική Γραμματέας Μεταφορών, Δέσποινα Παληαρούτα, ο Διευθύνων Σύμβουλος και Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. της Ελληνικό Μετρό Α.Ε., Νικόλαος Κουρέτας και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΚΤΩΡ, Αλέξανδρος Εξάρχου.

2 1 74fe4

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μητσοτάκης: Στις 30 Νοεμβρίου σε λειτουργία το μετρό Θεσσαλονίκης

Μητσοτάκης: Στις 30 Νοεμβρίου σε λειτουργία το μετρό Θεσσαλονίκης

Πολιτική 27.08.2024 13:30
Σύμβαση Ελληνικό Μετρό - Άκτωρ για τη δημιουργία σύγχρονου συγκοινωνιακού κόμβου στο Μετρό Θεσσαλονίκης

Σύμβαση Ελληνικό Μετρό - Άκτωρ για τη δημιουργία σύγχρονου συγκοινωνιακού κόμβου στο Μετρό Θεσσαλονίκης

Επιχειρήσεις 05.06.2024 17:46
Μετρό Θεσσαλονίκης: Oι επεκτάσεις της δεύτερης γραμμής - Όσα ανακοινώθηκαν με ορίζοντα το 2040

Μετρό Θεσσαλονίκης: Oι επεκτάσεις της δεύτερης γραμμής - Όσα ανακοινώθηκαν με ορίζοντα το 2040

Ελλάδα 20.05.2024 14:32

Ο κ. Σταϊκούρας κατά τη διάρκεια της αρχικής τοποθέτησής του τόνισε ότι: «Μέχρι σήμερα το συνολικό ποσοστό υλοποίησης οικονομικού αντικειμένου της σύμβασης ανέρχεται στο 94,60%. Έχοντας ολοκληρώσει την κατασκευή του έργου, απομένει μόνο η ολοκλήρωση των δοκιμών των Η/Μ συστημάτων και του τροχαίου υλικού». Παράλληλα παρουσίασε αναλυτικά τις ενέργειες που πραγματοποιήθηκαν τους τελευταίους μήνες για την περαίωση του έργου.

«Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών αποδεικνύει, στην πράξη, πως σχεδιάζει, δρομολογεί, υλοποιεί και παραδίδει στους πολίτες της Θεσσαλονίκης έργα που βελτιώνουν την καθημερινότητά τους, αναβαθμίζουν το επίπεδο των υποδομών στις υπηρεσίες μεταφορών, αναδεικνύουν το ρόλο και τις αρχές της βιώσιμης αστικής κινητικότητας και μετατρέπουν τη Θεσσαλονίκη σε ένα πρότυπο ανάπτυξης για όλη τη χώρα», κατέληξε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

Από την πλευρά του ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, Νίκος Ταχιάος μεταξύ άλλων επεσήμανε:

«Όταν ανακοινώνουμε τις μελλοντικές επεκτάσεις του Μετρό, δεν σημαίνει ότι αύριο ξεκινάμε. Είμαστε σε αναζήτηση χρηματοδοτικών πόρων για να προχωρήσουν τα έργα. Δεν είναι μία απλή υπόθεση. Αυτή τη στιγμή, οι υποδομές δεν αποτελούν προτεραιότητα στα Ευρωπαϊκά προγράμματα και κατά συνέπεια είναι μία μελλοντική άσκηση για το Υπουργείο μας, καθώς για να απευθυνθούμε στους Ευρωπαϊκούς Φορείς και στους διεθνείς χρηματοδοτικούς οργανισμούς, θα πρέπει προηγουμένως να έχει παραδοθεί η βασική γραμμή. Για αυτό η 30η Νοεμβρίου, είναι μέρα – ορόσημο για τη Θεσσαλονίκη. Θα αλλάξει η εικόνα της πόλης, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό, προκειμένου να μπορέσουμε να διεκδικήσουμε τη χρηματοδότηση της επέκτασης του Μετρό. Φθάνοντας στην παράδοσή του μπορούμε να περιορίσουμε τις αντιδικίες μόνο στα πολιτικά fora.

Αυτή τη στιγμή η πόλη έχει ανάγκη από ένα έργο. Λέμε ότι ναι, μπορούμε να παραδώσουμε έργα. Ξέρουμε να κάνουμε έργα και υπάρχουν εταιρείες που μπορούν να τα υποστηρίξουν. Θα κάνουμε έργα. Η πόλη πρέπει να αντλήσει την αισιοδοξία και την αυτοπεποίθησή της – γιατί δεν είναι θέμα μόνο της κεντρικής εξουσίας – και να έρθει μαζί μας για να προχωρήσουμε στο επόμενο βήμα».

4 1 7041c

Oλόκληρη η τοποθέτηση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σταϊκούρα:

Μία σημαντική ημέρα για τη Θεσσαλονίκη πλησιάζει.

Απέχουμε μόλις 87 ημέρες από την απόδοση του Μετρό στους πολίτες της συμπρωτεύουσας.

Μία ημέρα για την οποία, παρά τα λάθη, τις καθυστερήσεις, τις αβελτηρίες και τις ψεύτικες υποσχέσεις, εργάστηκαν πολλοί και σκληρά τα προηγούμενα χρόνια, και τους οποίους – δημόσια – σήμερα ευχαριστώ.

Η ολοκλήρωση της κατασκευής του Μετρό της Θεσσαλονίκης και η παράδοσή του στην υπηρεσία των πολιτών μετουσιώνει όλες τις επιδιώξεις που βρίσκονται στον πυρήνα της στρατηγικής μας στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών:

· Την ολοκλήρωση των εν εξελίξει έργων.

· Τη δημιουργία «πράσινων» υποδομών και την ενίσχυση της ασφάλειας των μεταφορών.

· Την προώθηση της παραγωγικότητας και της αποτελεσματικότητας όλων των δομών του τομέα.

· Την ενίσχυση της αξιοπιστίας του πολιτικού συστήματος, ως προς την έγκαιρη υλοποίηση και την αναγκαία χρηματοδότηση των έργων.

Όλα αυτά βρίσκουν πλήρη αποτύπωση στη Θεσσαλονίκη.

Πόλη στην οποία θα επαναλάβω ότι, επί χρόνια, παρέμεναν σε εκκρεμότητα εμβληματικά έργα υποδομών, υπολειτουργούσαν οι δημόσιες συγκοινωνίες και υφίστατο εύλογη καχυποψία της τοπικής κοινωνίας.

Υπενθυμίζεται ότι η υπογραφή της σύμβασης για την κατασκευή του βασικού έργου του Μετρό έγινε στις 26 Απριλίου 2006.

Και σήμερα, μετά από 18 χρόνια, το έργο ολοκληρώνεται.

Με σχέδιο, επιμονή και μεθοδικότητα, επιτυγχάνουμε, όλοι μαζί, τον στόχο που θέσαμε.

Το έργο περιλαμβάνει:

· 13 σύγχρονους Σταθμούς,

· 9,6 χλμ. γραμμής με δύο ανεξάρτητες σήραγγες μονής τροχιάς,

· προμήθεια 18 υπέρ-αυτόματων συρμών τελευταίας τεχνολογίας, πλήρως κλιματιζόμενους, οι οποίοι θα κινούνται χωρίς οδηγό αλλά με συνοδό, και χωρητικότητα 450 ατόμων, ενώ είναι σε εξέλιξη η προμήθεια 15 επιπλέον συρμών,

· μέγιστη ικανότητα μεταφοράς 18.000 επιβάτες / ώρα / κατεύθυνση,

· αμαξοστάσιο έκτασης 52.000 τμ., με το Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας, στην περιοχή της Πυλαίας,

· εκτιμώμενη ημερήσια επιβατική κίνηση 254.000 επιβάτες,

· σύστημα αυτόματων θυρών επί των αποβαθρών σε κάθε σταθμό, που θα λειτουργεί σε συντονισμό με τους συρμούς, μέσω του πιο σύγχρονου συστήματος σηματοδότησης.

Μέχρι σήμερα το συνολικό ποσοστό υλοποίησης οικονομικού αντικειμένου της σύμβασης ανέρχεται στο 94,60%.

Έχοντας ολοκληρώσει την κατασκευή του έργου, απομένει μόνο η ολοκλήρωση των δοκιμών των Η/Μ συστημάτων και του τροχαίου υλικού.

Τους τελευταίους μήνες, μεταξύ άλλων:

· Υπεγράφη, τον Οκτώβριο του 2023, η Σύμβαση για τη λειτουργία και τη συντήρηση του έργου.

· Ολοκληρώθηκαν οι αρχιτεκτονικές εργασίες των σταθμών.

· Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες αποκατάστασης επιφάνειας οδού και τελικής διαμόρφωσης του περιβάλλοντος χώρου σε όλους τους σταθμούς.

· Απελευθερώθηκαν δρόμοι που παρέμειναν κλειστοί για περισσότερα από 14 χρόνια.

· Υπεγράφη συμπληρωματική σύμβαση για την υλοποίηση έργων προσβασιμότητας και ενός σύγχρονου σταθμού μετεπιβίβασης στη «Νέα Ελβετία».

· Υλοποιούνται οι εργασίες της οριστικής διαμόρφωσης του περιβάλλοντος χώρου του σταθμού «Νέα Ελβετία», με τη διάνοιξη της οδού Ψελλού.

· Ολοκληρώθηκαν οι Η/Μ εργασίες σε όλους τους σταθμούς καθώς και στο Αμαξοστάσιο, με κύριο αντικείμενο σήμερα την εκτέλεση δοκιμών και θέσης σε λειτουργία στο σύνολο των εγκατεστημένων ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων των συστημάτων. Μόνο στο σταθμό Βενιζέλου ολοκληρώνονται οι Η/Μ εργασίες παράλληλα με τις δοκιμές.

· Εκτελούνται συνεχείς δοκιμές των 18 συρμών σε όλο το μήκος της γραμμής που περιλαμβάνονται στη σύμβαση της Αναδόχου Κοινοπραξίας καθώς και δοκιμαστικά δρομολόγια σε όλο το μήκος και στις υποδομές του έργου από την Κοινοπραξία.

· Ολοκληρώνεται η εκπαίδευση του προσωπικού της ΤΗΕΜΑ.

· Εκτελείται η διαδικασία πιστοποίησης για την αδειοδότηση όλων των συστημάτων από ανεξάρτητο φορέα.

Επίσης, όπως έχει ανακοινώσει και ο Πρωθυπουργός, θα έχουμε και Μετρό και Αρχαία.

Οι αρχαιολογικές ανασκαφικές εργασίες έχουν ολοκληρωθεί, σε όλες τις θέσεις του έργου.

Σύμφωνα με τις απαιτήσεις της Εφορίας Αρχαιοτήτων της Θεσσαλονίκης και των υπηρεσιών του Υπουργείου Πολιτισμού ολοκληρώνονται οι εργασίες συντήρησης και ανάδειξης των αρχαιοτήτων στο σταθμό Βενιζέλου, ενώ έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες απόσπασης και επανατοποθέτησής τους.

Είμαστε έτοιμοι.

Η Θεσσαλονίκη μεταμορφώνεται!

Απέκτησε, πριν από τρεις περίπου μήνες, 110 σύγχρονα λεωφορεία αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, σε λιγότερο από τρεις μήνες, θα διαθέτει ένα νέο σύγχρονο μέσο σταθερής τροχιάς, το Μετρό, και σε λιγότερο από τρία χρόνια, μία σύγχρονη εσωτερική περιφερειακή οδό, το flyover.

Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών αποδεικνύει, στην πράξη, πως σχεδιάζει, δρομολογεί, υλοποιεί και παραδίδει στους πολίτες της Θεσσαλονίκης έργα που βελτιώνουν την καθημερινότητά τους, αναβαθμίζουν το επίπεδο των υποδομών στις υπηρεσίες μεταφορών, αναδεικνύουν το ρόλο και τις αρχές της βιώσιμης αστικής κινητικότητας και μετατρέπουν τη Θεσσαλονίκη σε ένα πρότυπο ανάπτυξης για όλη τη χώρα.

Ακολουθεί ολόκληρη η τοποθέτηση του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιου για τις Υποδομές, Νίκου Ταχιάου:

Βρισκόμαστε στον σταθμό «Αγίας Σοφίας», ο οποίος αποτελεί έναν εμβληματικό και τον πιο κεντρικό σταθμό της Θεσσαλονίκης. Έχει όμως ένα χαρακτηριστικό. Είναι αυτός που θα επιτρέψει στη Θεσσαλονίκη, η οποία είναι μία μονοκεντρική πόλη, την μεγάλη κινητικότητα και την ανανέωση της.

Αυτό που θα γίνει με τους σταθμούς της «Αγίας Σοφίας» και της «Βενιζέλου», είναι ότι στο κέντρο της πόλης – αυτό που εμείς οι Θεσσαλονικείς αποκαλούμε «Αγορά» – θα υπάρχει μία κινητικότητα η οποία είναι απαραίτητη για να δουλέψει. Εδώ, στην «Αγίας Σοφίας» βλέπετε μία πολύ light εκδοχή, και με πολύ διαφορετικά χαρακτηριστικά του «και Μετρό και Αρχαία», όπως το έχει αποκαλέσει και ο ίδιος ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης.

Στο επίπεδο -1 του Σταθμού έχει εγκιβωτιστεί ο αποχετευτικός αγωγός της Θεσσαλονίκης. Ο σταθμός διαθέτει τρία διαφορετικά λειτουργικά επίπεδα για το Μετρό. Ένας από τους λόγους που έγινε αυτό είναι τα αρχαία που βρέθηκαν, τα οποία διασώθηκαν στον εξωτερικό του χώρο. Εκεί, έχει κατασκευαστεί με την συνεργασία του Υπουργείου Πολιτισμού ένα στέγαστρο και το πάρκο έχει παραδοθεί στην πόλη. Και υπάρχει και η εγκατάσταση κάποιων αρχαιολογικών ευρημάτων κατάντη της οδού Εγνατίας.

Ο πιο εντυπωσιακός σταθμός είναι αυτός της «Βενιζέλου», ο οποίος θα αναβαθμίσει ολόκληρη την περιοχή και τον οποίο θα κρατήσουμε για έκπληξη για δύο λόγους. Πρώτον, διότι το επίπεδο -1 εκεί δεν το διαχειριζόμαστε εμείς, αλλά η Αρχαιολογική Υπηρεσία, η οποία έχει εγκαταστήσει τον αρχαιολογικό χώρο που βρέθηκε στις ανασκαφές. Η αποτύπωση και η αποκάλυψή του είναι μία επιλογή απολύτως δική μας. Ο δεύτερος είναι ότι κρατάμε μία έκπληξη για την πόλη. Ο σταθμός «Βενιζέλου» θα αποτελεί την έμπρακτη επιβεβαίωση της εξαγγελίας μας για τη ζωντανή συνύπαρξη του Μετρό με τα Αρχαία, όπου θα συνυπάρχουν το παρελθόν με το παρόν.

Τελειώσαμε όμως με το Μετρό της πόλης; Στην αρχή είχε καλλιεργηθεί η εντύπωση ότι η απόκτηση Μετρό στη Θεσσαλονίκη αποτελούσε ένα «βίτσιο» της. Η ίδια η ζωή, και με επιστημονική τεκμηρίωση, αποδεικνύει ότι η προσέγγιση αυτή είναι λάθος. Το Μετρό της Θεσσαλονίκης είναι ένα απαραίτητο έργο το οποίο θα επιτρέψει να αλλάξει η ζωή της πόλης. Θα αναδιαταχθούν όλες οι λεωφορειακές γραμμές, ώστε σε μία πόλη επιμήκη, η Αγορά θα απαλλαγεί από τα πολλά λεωφορεία, θα μπορέσουν οι λεωφορειακές γραμμές να κατευθυνθούν στους σταθμούς του Μετρό και η κίνηση των δύο άκρων της πόλης θα γίνεται κυρίως μέσω του νέου μέσου.

Η πολεοδομική λειτουργία του Μετρό, θα αλλάξει ριζικά πολλά πράγματα στη Θεσσαλονίκη. Αυτό προκύπτει και από την Μελέτη Ανάπτυξης Μετρό Θεσσαλονίκης. Δεν σταματάμε εδώ. Θα δείτε στην παρουσίαση μου ότι αυτό που προκύπτει είναι ότι ο πληθυσμός που μπορεί να εξυπηρετηθεί από τις δημόσιες συγκοινωνίες φθάνει το 1 εκατομμύριο. Αυτή είναι μία Μελέτη μεταξύ των ετών 2021 – 2023. Στη Θεσσαλονίκη γίνονται 1,6 εκατομμύρια μετακινήσεις ημερησίως, το 42% εξ αυτών γίνονται από ή προς το κέντρο της πόλης και το 44% της κίνησης γίνεται για λόγους εργασίας. Το 51% των μετακινήσεων γίνεται με αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης και μόνο το 15% με δημόσιες συγκοινωνίες. Αυτό θα αλλάξει προς το καλύτερο με το Μετρό. Βλέπουμε (στην παρουσίαση) την ημερήσια επιβατική κίνηση, την ημερήσια μέση ταχύτητα λειτουργίας που είναι 22χλμ/ώρα, βλέπουμε και την τεράστια εισιτήριο-διαφυγή. Μόνο το 12% των εισιτηρίων επικυρώνεται στη Θεσσαλονίκη, το νούμερο είναι δραματικό.

Το μεγάλο ζήτημα της πόλης είναι πότε θα φτάσει το Μετρό στο Αεροδρόμιο. Η Μελέτη δείχνει ότι οι μετακινήσεις από και προς το Αεροδρόμιο, οι οποίες θα μπορούσαν να εξυπηρετηθούν με το Μετρό, είναι πολύ λίγες και δεν δικαιολογούν, ούτε προτεραιοποιούν την κατασκευή του μόνο για το Αεροδρόμιο.

Ερχόμαστε, λοιπόν, στο μέλλον της πόλης. Στη Θεσσαλονίκη, πρέπει να μπει η λέξη κόκκινη γραμμή (γραμμή 1), αυτή που επισκεφθήκατε και που παραδίδουμε στις 30 Νοεμβρίου. Η μπλε γραμμή είναι η επέκταση της Καλαμαριάς. Σε κάθε 3 συρμούς, οι 2 θα κατευθύνονται προς την Καλαμαριά, και ο τρίτος προς τη Νέα Ελβετία και θα επιστρέφουν με την ίδια αναλογία.

Έχουμε και την αναγκαιότητα κατασκευής μίας δεύτερης γραμμής του Μετρό, η οποία θα έχει άλλα χαρακτηριστικά και θα ξεκινά από τον Άνω Εύοσμο και θα καταλήγει στην περιοχή της Χαριλάου. Η γραμμή θα διασταυρώνει την υφιστάμενη σε ένα μόνο σημείο και στο κέντρο θα έχει έναν μόνο σταθμό που θα κατασκευαστεί με άλλη μέθοδο. Είναι αυτή που θα δώσει λύση στην πιο αναπτυσσόμενη πληθυσμιακά περιοχή της Θεσσαλονίκης, τη λεγόμενη Βορειοδυτική περιοχή. Αυτή είναι η προτεραιότητα μας. Αυτό το μήνυμα έχει δώσει ο Πρωθυπουργός και ο Υπουργός, Χρήστος Σταϊκούρας.

Όταν ανακοινώνουμε τις μελλοντικές επεκτάσεις του Μετρό, δεν σημαίνει ότι αύριο ξεκινάμε. Είμαστε σε αναζήτηση χρηματοδοτικών πόρων για να προχωρήσουν τα έργα. Δεν είναι μία απλή υπόθεση. Αυτή τη στιγμή, οι υποδομές δεν αποτελούν προτεραιότητα στα Ευρωπαϊκά προγράμματα και κατά συνέπεια είναι μία μελλοντική άσκηση για το Υπουργείο μας, καθώς για να απευθυνθούμε στους Ευρωπαϊκούς Φορείς και στους διεθνείς χρηματοδοτικούς οργανισμούς, θα πρέπει προηγουμένως να έχει παραδοθεί η βασική γραμμή. Για αυτό η 30η Νοεμβρίου, είναι μέρα – ορόσημο για τη Θεσσαλονίκη. Θα αλλάξει η εικόνα της πόλης, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό, προκειμένου να μπορέσουμε να διεκδικήσουμε τη χρηματοδότηση της επέκτασης του Μετρό. Φθάνοντας στην παράδοσή του μπορούμε να περιορίσουμε τις αντιδικίες μόνο στα πολιτικά fora.

Αυτή τη στιγμή η πόλη έχει ανάγκη από ένα έργο. Λέμε ότι ναι, μπορούμε να παραδώσουμε έργα. Ξέρουμε να κάνουμε έργα και υπάρχουν εταιρείες που μπορούν να τα υποστηρίξουν. Θα κάνουμε έργα. Η πόλη πρέπει να αντλήσει την αισιοδοξία και την αυτοπεποίθησή της – γιατί δεν είναι θέμα μόνο της κεντρικής εξουσίας – και να έρθει μαζί μας για να προχωρήσουμε στο επόμενο βήμα.

# TAGS

  • ΜΕΤΡΟ
  • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
  • ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΤΑΙΚΟΥΡΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Θεσσαλονίκη: Εγνατία και Βενιζέλου όπως... πριν τα έργα του μετρό

Θεσσαλονίκη: Εγνατία και Βενιζέλου όπως... πριν τα έργα του μετρό

Ελλάδα 27.01.2024 08:00
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Οι αγρότες τρομάζουν την κυβέρνηση – Το Μαξίμου αναζητά νέα στρατηγική, ελπίζει στον... χρόνο

Οι αγρότες τρομάζουν την κυβέρνηση – Το Μαξίμου αναζητά νέα στρατηγική, ελπίζει στον... χρόνο

Ξύλο και χημικά δυναμώνουν τα μπλόκα των αγροτών

Ξύλο και χημικά δυναμώνουν τα μπλόκα των αγροτών

Επιστροφή ενοικίου: Πώς και πότε γίνονται οι διορθώσεις μετά το φιάσκο της πληρωμής

Επιστροφή ενοικίου: Πώς και πότε γίνονται οι διορθώσεις μετά το φιάσκο της πληρωμής

Ο Αλέξης θέτει το θέμα της εναλλακτικής διακυβέρνησης

Ο Αλέξης θέτει το θέμα της εναλλακτικής διακυβέρνησης

Η αδύνατη αυτοδυναμία, το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ, οι κυβερνήσεις συνεργασίας και τα νέα κόμματα

Η αδύνατη αυτοδυναμία, το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ, οι κυβερνήσεις συνεργασίας και τα νέα κόμματα

Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

Ψυχολόγος: Γιατί οι ασθενείς με άνοια λένε συχνά «Θέλω να πάω σπίτι»

Ψυχολόγος: Γιατί οι ασθενείς με άνοια λένε συχνά «Θέλω να πάω σπίτι»

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Ενεργειακό κόστος: Στο «περίμενε» για τα κυβερνητικά μέτρα στήριξης η βιομηχανία

Ενεργειακό κόστος: Στο «περίμενε» για τα κυβερνητικά μέτρα στήριξης η βιομηχανία

Επίδομα θέρμανσης: Ξεπέρασαν τις 895.000 οι αιτήσεις- Τα SOS για τις κοινόχρηστες δαπάνες

Επίδομα θέρμανσης: Ξεπέρασαν τις 895.000 οι αιτήσεις- Τα SOS για τις κοινόχρηστες δαπάνες

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Μιχάλης Κουινέλης - Stavento και Αναστασία σε μια εκρηκτική συνεργασία

Life 17:49

Σε τροχιά απωλειών το Bitcoin: Επενδυτές στρέφονται σε χαμηλότερο ρίσκο

Οικονομία 17:46

MEGA: Με πρωτιά στην ενημέρωση και τον Νοέμβριο

Life 17:42

ΑΑΔΕ: Χωρίς πρόστιμα οι διορθώσεις για την επιστροφή ενοικίου

Οικονομία 17:42

Theon: Προχωρά σε αύξηση κεφαλαίου 150 εκατ. ευρώ

Επιχειρήσεις 17:38

Σεισμός τώρα στη Λέσβο

Ελλάδα 17:38
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μπλόκα αγροτών: «Σπάσαμε τον τσαμπουκά της κυβέρνησης» - Αύριο νέα συνέλευση

Ελλάδα 20:02

Μπλόκα αγροτών: Σε ισχύ κυκλοφοριακές ρυθμίσεις - Πού είναι κλειστή η εθνική οδός

Ελλάδα 18:18

Πώς συνέβη το θανατηφόρο τροχαίο στη Λούτσα: Ο 24χρονος είχε έρθει Ελλάδα για την ορκωμοσία της κοπέλας του

Ελλάδα 19:09

Σίσσυ Χρηστίδου: «Ανατρίχιασα όταν το είπε» - Η on air συγκίνησή της για τον διάλογο με ηλικιωμένο

Life 18:12

Λάρισα: Καταγγελία για αστυνομική βία στη Νίκαια - «Παρακαλούσαμε να σταματήσουν το χτύπημα με τα γκλομπ»

Ελλάδα 22:02
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Δυστύχημα στην Θεσσαλονίκη: Νεκρός 35χρονος μοτοσικλετιστής έπειτα από σύγκρουση με ταξί

Δυστύχημα στην Θεσσαλονίκη: Νεκρός 35χρονος μοτοσικλετιστής έπειτα από σύγκρουση με ταξί

Ελλάδα 01.12.2025 14:09
Θεσσαλονίκη: Εξιχνίαση κλοπών και διαρρήξεων με ταυτοποίηση 40 δραστών

Θεσσαλονίκη: Εξιχνίαση κλοπών και διαρρήξεων με ταυτοποίηση 40 δραστών

Ελλάδα 29.11.2025 16:15
Στάση εργασίας σήμερα σε μετρό, ηλεκτρικό και τραμ - Οι ώρες

Στάση εργασίας σήμερα σε μετρό, ηλεκτρικό και τραμ - Οι ώρες

Ελλάδα 29.11.2025 06:49
Στάση εργασίας σε μετρό και τραμ το Σάββατο: Οι τελευταίοι και οι πρώτοι συρμοί

Στάση εργασίας σε μετρό και τραμ το Σάββατο: Οι τελευταίοι και οι πρώτοι συρμοί

Ελλάδα 28.11.2025 19:23

NETWORK

Το Green Tank στον ετήσιο θεσμικό διάλογο 2025 της αποστολής για τη φυσική κληρονομιά στη Βαρκελώνη

Το Green Tank στον ετήσιο θεσμικό διάλογο 2025 της αποστολής για τη φυσική κληρονομιά στη Βαρκελώνη

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:44
ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ: Ημέρα ενάντια στο AIDS - Η ανάγκη για ενημέρωση, έγκαιρο έλεγχο και πρόσβαση σε θεραπεία είναι συνεχής

ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ: Ημέρα ενάντια στο AIDS - Η ανάγκη για ενημέρωση, έγκαιρο έλεγχο και πρόσβαση σε θεραπεία είναι συνεχής

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:42
ΕTBA BI.ΠΕ: Νέος ιστότοπος, εφαρμογή MyETVA και ψηφιακός χάρτης για τις Εγκατεστημένες Επιχειρήσεις

ΕTBA BI.ΠΕ: Νέος ιστότοπος, εφαρμογή MyETVA και ψηφιακός χάρτης για τις Εγκατεστημένες Επιχειρήσεις

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:03
Ψυχολόγος: Γιατί οι ασθενείς με άνοια λένε συχνά «Θέλω να πάω σπίτι»

Ψυχολόγος: Γιατί οι ασθενείς με άνοια λένε συχνά «Θέλω να πάω σπίτι»

healthstat.gr 12.01.2025 - 15:57
Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

healthstat.gr 12.01.2025 - 16:23
Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

healthstat.gr 12.01.2025 - 16:35
ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

healthstat.gr 12.01.2025 - 16:45
ΟΛΠ Α.Ε.: Ολοκλήρωση Άσκησης Ετοιμότητας για την αντιμετώπιση περιστατικών ρύπανσης στο Λιμάνι του Πειραιά

ΟΛΠ Α.Ε.: Ολοκλήρωση Άσκησης Ετοιμότητας για την αντιμετώπιση περιστατικών ρύπανσης στο Λιμάνι του Πειραιά

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:40
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: ΚΛΕΑΝΘΟΥΣ 8, 16346 ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: Φ.Α.Ε. Πειραιά
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 7517080
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games