Ελλάδα

Βούλα: Αυτός είναι ο γνωστός εφοπλιστής που αυτοκτόνησε - Τι τον οδήγησε στην αυτοχειρία

Βούλα: Αυτός είναι ο γνωστός εφοπλιστής που αυτοκτόνησε - Τι τον οδήγησε στην αυτοχειρία
Ο 63χρονος εφοπλιστής Ιμάντ Ζέιν έβαλε τέλος στη ζωή του χθες το απόγευμα, στο υπόγειο του πολυτελούς σπιτιού στη Βούλα, έχοντας μαζί του μια καραμπίνα.

Κατέβηκε στο υπόγειο της τριώροφης μονοκατοικίας του, έστειλε μήνυμα sms στη σύζυγό του που βρίσκονταν στον πρώτο όροφο και έβαλε τέλος στη ζωή του με το όπλο του γράφοντας τον τραγικό επίλογο. Στο σπίτι της οδού Βασιλέως Γεωργίου βρίσκονταν πέρα από τη σύζυγό του και ο προσωπικός του φρουρός, ο οποίος ήταν αυτός που ειδοποίησε τις Αρχές.

«Συγχώρεσέ με»

Στο μήνυμά του ο 63χρονος εφοπλιστής θέλησε να εξηγήσει στη γυναίκα του τους λόγους που τον οδήγησαν στην απόφασή του αυτή.

«Ξέχασέ με, δεν έχω να σου προσφέρω τίποτα. Συγχώρεσέ με γι’ αυτό που θα κάνω» ήταν οι λέξεις που τις έστειλε μέσω του κινητού του τηλεφώνου, το μεσημέρι της Πέμπτης.

Αμέσως μετά ένας πυροβολισμός «πάγωσε» όσους βρίσκονταν μέσα στο σπίτι. Ήταν από την καραμπίνα που βρέθηκε στο πλευρό του Ιμάντ Ζέιν.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο εφοπλιστής φέρει τραύμα στον κορμό του σώματός του, με την ιατροδικαστική εξέταση να δίνει περισσότερες απαντήσεις για τις συνθήκες θανάτου του.

Την έρευνα του περιστατικού έχει αναλάβει η Ασφάλεια Αττικής, ενώ αξιωματικοί θα λάβουν καταθέσεις από τους οικείους του.

jmutjutujt

Ποιος ήταν ο 63χρονος Ελληνολιβανέζος εφοπλιστής που αυτοκτόνησε

Η ναυτιλιακή εταιρία του εφοπλιστή Ιμάντ Ζέιν είναι από τις μεγαλύτερες που λειτουργούν στην Ελλάδα. Ο 63χρονος ήταν ένας από τους πιο επιτυχημένους επιχειρηματίες στον χώρο της ναυτιλίας, μέσω της εταιρείας Νaftomar Shipping and Τrading Co, που ανήκει στον Ιμάντ Ζέιν και στα αδέλφια του.

Η Naftomar ασχολείται με το εμπόριο υγραερίου και είναι από τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές στην Ελλάδα.

Αρχικά ξεκίνησε με τη διανομή πετρελαιοειδών στη Μεσόγειο, ενώ στη συνέχεια κέρδισαν σημαντικό μέρος στον τομέα του υγραερίου. Σύμφωνα με την εταιρεία, «παρά τις πρώιμες εμπορικές δυσκολίες με ναυλωμένα πλοία, το 1977 η εμπορία υγραερίου και οι πλοιοκτήτες ενώθηκαν» και έγινε η απόκτηση του πρώτου πλοίου της εταιρείας με 4.000 m3 LPG/C Gaz Unity.

Κάτι που οδήγησε την Naftomar στην αποκλειστική ενασχόληση με τη μεταφορά υγραερίου. Ο στόλος της Naftomar απαριθμεί συνολικά 21 πλοία, εκ των οποίων τα 18 είναι LPG και τρία τάνκερ.