Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ελλάδα 21.07.2020 09:20

Οι προτάσεις των εκπαιδευτών οδήγησης για αλλαγές στον ΚΟΚ

Image of Μάκης Σιάρκος Μάκης Σιάρκος
Οι προτάσεις των εκπαιδευτών οδήγησης για αλλαγές στον ΚΟΚ
Να αφαιρούνται οι πόντοι από το Σύστημα Ελέγχου Συμπεριφοράς Οδηγού ή το γνωστό μας Point System όταν ο παραβάτης οδηγός παρακολουθήσει μαθήματα σύγχρονης κινητικότητας, ο εκφοβισμός (μπούλινγκ) στον δρόμο να αποτελεί ποινή στον ΚΟΚ και να εισαχθεί άμεσα η κυκλοφοριακή αγωγή στα σχολεία όλων των βαθμίδων, προτείνει ο πρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Εκπαιδευτών Οδήγησης και Κυκλοφοριακής Αγωγής, Άρης Ζωγράφος.

«Το Σύστημα Ελέγχου Συμπεριφοράς Οδηγού (ΣΕΣΟ) ήταν αδρανές μέχρι πριν τρία χρόνια και οι ποινές που πραγματοποιούσαν οι οδηγοί δεν καταγράφονταν σε αυτό. Το τελευταίο διάστημα έγινε μία προσπάθεια να καταχωρηθούν οι παραβάσεις, ώστε οι οδηγοί να συνετιστούν. Η εκπαίδευση ενός παραβάτη οδηγού είναι ένα γενικό μέσο και μπορεί να προσφέρει σε έναν οδηγό που κάνει συχνά παραβάσεις. Όλοι μας κάνουμε παραβάσεις χωρίς να ξέρουμε ότι αυτό που κάνουμε είναι παράβαση. Το 80-90% των οδηγών λειτουργεί λανθασμένα, για παράδειγμα στη λωρίδα επιτάχυνσης, καθώς σε αυτήν βλέπουμε πολλούς οδηγούς να σταματούν, δημιουργώντας πρόβλημα, ίσως και ατύχημα, ενώ άλλοι οδηγοί πρώτα επιβραδύνουν και μετά μπαίνουν στην λωρίδα επιβάρυνσης. Εμείς κάναμε μία πρόταση στο υπουργείο Μεταφορών, λέγοντας ότι αν ένας οδηγός παρακολουθήσει μαθήματα σύγχρονης κινητικότητα να σβήνονται οι βαθμοί από το point system». Αυτό ανέφερε στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων, Πρακτορείο fm 104,9, ο κ. Ζωγράφος, για να τεκμηριώσει την άποψή του σημειώνοντας: «Αυτό θα γίνεται μέσω εξετάσεων ή γνώση σε πιστοποιημένα κέντρα. Θεωρούμε ότι υπάρχουν κέντρα θεωρίας οδηγών που μπορούν να γίνουν κέντρα οδηγικής ασφάλειας. Μπορούν να επαναφέρουν έναν οδηγό που είναι παραβάτης. Είναι ένα σύστημα που εφαρμόζεται με επιτυχία σε αρκετές χώρες της Ευρώπης. Αυτή η παράβαση να μην είναι κατ' ανάγκη αθροιστική σε ένα σύστημα συλλογής πόντων, αλλά να σταθεί αφορμή ο οδηγός να μάθει την παράβαση που έκανε, τους λόγους που την έκανε για να μην την ξανακάνει. Επειδή ο κόσμος και ο δρόμος αλλάζουν, όλα τα νέα δεδομένα και πράγματα που συμβαίνουν στον δρόμο θα πρέπει κάποιος να τα επισημάνει και να τα επικοινωνήσει. Ο δρόμος έχει τους δικούς του κανόνες και τις δικές του λογικές και αυτός που χρησιμοποιεί τον δρόμο θα πρέπει να τους γνωρίζει. Αυτήν την στιγμή έχουμε χρήστες των δρόμων που δεν γνωρίζουν πώς λειτουργεί ο δρόμος».

Ο κ. Ζωγράφος αποκάλυψε πως ο Σύλλογος έκανε υπόμνημα στο υπουργείο Παιδείας, προτείνοντας το μάθημα της κυκλοφοριακής αγωγής να εισαχθεί στα σχολεία. «Μόνο έτσι θα μάθουν οι νέοι στο σχολείο να συμπεριφέρονται στους δρόμους. Όμως, το μάθημα δεν θα πρέπει να γίνεται από θεολόγους, γυμναστές και μαθηματικούς. Εμείς έχουμε προτείνει εκπαιδευτές οδήγησης. Έχουμε κάνει συγκεκριμένη πρόταση να πάμε δωρεάν να κάνουμε τα μαθήματα στα σχολεία. Να ξεκινήσει το πρόγραμμα σε κάποια σχολεία πυλωτικά που το υπουργείο θα προτείνει, να κάνουμε τα μαθήματα έτσι όπως εμείς γνωρίζουμε και στο τέλος της χρονιάς να βγάλουμε τα αποτελέσματα της εκπαίδευσης. Ο υπουργός αν δει τα αποτελέσματα και τα αναλύσει, τότε να αποφασίσει τον τρόπο με τον οποίο θα πρέπει να εντάξει το μάθημα στην εκπαίδευση», επισήμανε.

Σήμερα, στους ελληνικούς δρόμους κυκλοφορούν τέσσερις γενιές οδηγών, οι οποίοι δεν γνωρίζουν -σε μεγάλο βαθμό- τον τρόπο που λειτουργεί ο δρόμος. Ο κ. Ζωγράφος, υπογράμμισε: «Οι δύο γενιές -και αναφέρομαι στους παππούδες και πατεράδες μας- δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει πεζοδρόμιο, διάβαση πεζών και δεν γνωρίζουν τι σημαίνει προτεραιότητα. Όμως, είναι γεγονός ότι τα περισσότερα ατυχήματα, σε συγκεκριμένες παραβάσεις, γίνονται από τους νέους. Κύρια αιτία είναι η αδρεναλίνη που θα πρέπει να τιθασεύσουμε μέσα από τα μαθήματα. Οι οδηγοί που έχουν πάρει το δίπλωμα οδήγησης πριν από 3 και 4 χρόνια είναι αυτοί που δημιουργούν ατυχήματα. Οι έρευνες δείχνουν ότι είναι ηλικίας 23-29 ετών. Όταν ο νέος μαθαίνει τις πρακτικές δεξιότητες στα μαθήματα και βγει στον δρόμο, έρχεται αντιμέτωπος με μία διαφορετική πραγματικότητα. Έξω επικρατεί μία σχιζοφρένια. Όταν ένας οδηγός, επειδή έχει μάθει να σταματάει στον Stop, σταματήσει, τότε θα έρθει από πίσω ο άλλος οδηγός και θα τον πάρει παραμάζωμα. Για να μπορέσει ο νέος οδηγός να ενταχθεί στην κοινωνία της κυκλοφορίας, εμείς οι παλιότεροι πρέπει να τον υποδεχθούμε. Οι νέοι οδηγοί, όταν κάνουν μαθήματα ή όταν έχουν το «Ν» στο αυτοκίνητο, δέχονται ισχυρό μπούλινγκ. Για να μπορέσει, όμως, κάποιος να υποδεχθεί κάποιον άλλον στον δρόμο πρέπει πρώτα να είναι ο ίδιος επαρκής. Όταν του δείχνεις τον κακό σου εαυτό και τους λες να παρανομήσει για να επιβιώσει, αυτός προσπαθεί να ισορροπήσει αυτά που έμαθε στη σχολή κα αυτά που πρέπει να κάνει για να επιβιώσει στον δρόμο και μπερδεύεται. Έχουμε κάνει πρόταση στο υπουργείο Δημόσιας Τάξης και στο υπουργείο Δικαιοσύνης να ενταχθεί αυτή η επιθετικότητα και το μπούλινγκ στον ΚΟΚ ως ποινή για να μπορέσουμε να μειώσουμε και να εξαλείψουμε το θέμα».

# TAGS

  • ΚΟΚ
  • ΑΛΛΑΓΕΣ
  • ΟΔΗΓΗΣΗ
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
ΣΑΕΚ ΑΛΦΑ: Christmas Bazaar Αγάπης για την Παιδόπολη «Άγιος Ανδρέας»

ΣΑΕΚ ΑΛΦΑ: Christmas Bazaar Αγάπης για την Παιδόπολη «Άγιος Ανδρέας»

Μία ευχή γίνεται δύο εφέτος τα Χριστούγεννα με τα Ευχοστολίδια

Μία ευχή γίνεται δύο εφέτος τα Χριστούγεννα με τα Ευχοστολίδια

35 χρόνια interwetten – 35 δώρα για όλους: Η μεγαλύτερη γιορτή της χρονιάς μόλις ξεκίνησε!

35 χρόνια interwetten – 35 δώρα για όλους: Η μεγαλύτερη γιορτή της χρονιάς μόλις ξεκίνησε!

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Ολική απαγόρευση κυκλοφορίας στη Μάνδρα: «Σε λίγα δευτερόλεπτα μπορεί να κατέβει πάλι ποτάμι»

Ολική απαγόρευση κυκλοφορίας στη Μάνδρα: «Σε λίγα δευτερόλεπτα μπορεί να κατέβει πάλι ποτάμι»

Η κακοκαιρία δεν πτοεί τους αγρότες: Δυναμώνουν τα μπλόκα σε όλη τη χώρα

Η κακοκαιρία δεν πτοεί τους αγρότες: Δυναμώνουν τα μπλόκα σε όλη τη χώρα

Κακοκαιρία Byron: Πότε οι εργαζόμενοι μπορούν να μην εργαστούν και να πληρωθούν

Κακοκαιρία Byron: Πότε οι εργαζόμενοι μπορούν να μην εργαστούν και να πληρωθούν

Εφορία: Ποια τιμολόγια χαρακτηρίζονται εικονικά - Η πληρωμή μέσω τράπεζας δεν αρκεί

Εφορία: Ποια τιμολόγια χαρακτηρίζονται εικονικά - Η πληρωμή μέσω τράπεζας δεν αρκεί

Πότε η παράλληλη λήψη μισθού και σύνταξης μπλοκάρει την αναγνώριση συντάξιμου χρόνου

Πότε η παράλληλη λήψη μισθού και σύνταξης μπλοκάρει την αναγνώριση συντάξιμου χρόνου

ΕΛΣΤΑΤ: Οι τρεις πιο συνηθισμένες αιτίες που μπαίνουν οι Έλληνες στο νοσοκομείο

ΕΛΣΤΑΤ: Οι τρεις πιο συνηθισμένες αιτίες που μπαίνουν οι Έλληνες στο νοσοκομείο

Εικονικές συνταγογραφήσεις: Πώς έφτασε ο ΕΟΠΥΥ στην εξάρθρωση του κυκλώματος

Εικονικές συνταγογραφήσεις: Πώς έφτασε ο ΕΟΠΥΥ στην εξάρθρωση του κυκλώματος

ΕΦΕΤ: Ανακαλούνται δημοφιλή σοκολατάκια Kinder

ΕΦΕΤ: Ανακαλούνται δημοφιλή σοκολατάκια Kinder

Ο ΙΣΑ ζητά από τον ΕΟΠΥΥ να πληρωθεί σε δόσεις το clawback Σεπτεμβρίου

Ο ΙΣΑ ζητά από τον ΕΟΠΥΥ να πληρωθεί σε δόσεις το clawback Σεπτεμβρίου

Επενδυτικό άλμα 1 δισ. ευρώ από την enaon – Ποιοι παράγοντες θα καθορίσουν τα τέλη χρήσης από το 2027

Επενδυτικό άλμα 1 δισ. ευρώ από την enaon – Ποιοι παράγοντες θα καθορίσουν τα τέλη χρήσης από το 2027

Η κρυφή ενεργειακή κρίση της ΤΝ και το παράθυρο ευκαιρίας για την Ελλάδα

Η κρυφή ενεργειακή κρίση της ΤΝ και το παράθυρο ευκαιρίας για την Ελλάδα

Τελευταία ευκαιρία για το επίδομα θέρμανσης- Πάνω από 1,1 εκατ. οι αιτήσεις

Τελευταία ευκαιρία για το επίδομα θέρμανσης- Πάνω από 1,1 εκατ. οι αιτήσεις

Ενεργειακό κόστος: Προ των πυλών οι ανακοινώσεις για τα μέτρα στήριξης της βιομηχανίας- Στα σκαριά και πρόσθετες παρεμβάσεις

Ενεργειακό κόστος: Προ των πυλών οι ανακοινώσεις για τα μέτρα στήριξης της βιομηχανίας- Στα σκαριά και πρόσθετες παρεμβάσεις

Τιμολόγια ρεύματος: Ελκυστικά παραμένουν τα μπλε και τον Δεκέμβριο - 11 προγράμματα κάτω από 10 λεπτά/KWh

Τιμολόγια ρεύματος: Ελκυστικά παραμένουν τα μπλε και τον Δεκέμβριο - 11 προγράμματα κάτω από 10 λεπτά/KWh

Η Ελλάδα στις έξι ευρωπαϊκές αγορές με φθηνότερα σταθερά τιμολόγια από τα κυμαινόμενα

Η Ελλάδα στις έξι ευρωπαϊκές αγορές με φθηνότερα σταθερά τιμολόγια από τα κυμαινόμενα

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

«Να μ’ αγαπάς»: Όλες οι εξελίξεις της σειράς από τη Δευτέρα 8 έως την Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου

Life 22:25

Πολάκης στο OPEN: Ο κ.Μητσοτάκης ανήκει στους καπετάνιους που έριξαν το καράβι που λέγεται Ελλάδα στα βράχια

Πολιτική 22:23

Γαβριήλ Σακελλαρίδης: Γιατί δεν πήγα στο «Παλλάς» - Η απάντησή του

Πολιτική 22:22

GNTM 6: Δοκιμασία Αποχώρησης – Τα μοντέλα σε ρόλο «easy riders»

Life 22:13

Ο Τραμπ και βραβεύτηκε και χόρεψε στην κλήρωση για τους ομίλους του Μουντιάλ (Βίντεο)

Διεθνή 22:04

Eurojackpot 5/12/25: Ένα τυχερό δελτίο «σήκωσε» 10 εκατ. ευρώ

Ελλάδα 21:48
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Κακοκαιρία Byron: Μπαράζ μηνυμάτων από το 112 σε 11 περιοχές - Δύσκολη νύχτα και στην Αττική

Ελλάδα 23:11

Κράτος σε παράλυση λόγω κακοκαιρίας: Στη λάσπη Νέα Πέραμος και Μάνδρα, εγκλωβισμένοι σε σπίτια και ΙΧ

Ελλάδα 11:05

Εφορία: Ποια τιμολόγια χαρακτηρίζονται εικονικά - Η πληρωμή μέσω τράπεζας δεν αρκεί

Οικονομία 06:49

Efood: Έδωσε μπόνους 70% εν μέσω κακοκαιρίας και το μάζεψε άρον - άρον (Εικόνες)

Ελλάδα 23:13

Πότε η δωρεά ενεργοποιεί φορολογικό έλεγχο

Οικονομία 06:47
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Ριζικές αλλαγές στις πληρωμές ενοικίου μέσω τράπεζας

Ριζικές αλλαγές στις πληρωμές ενοικίου μέσω τράπεζας

Οικονομία 03.12.2025 13:22
Δήμητρα Ματσούκα: Κρίθηκε ένοχη, ποινή φυλάκισης 8 μηνών με τριετή αναστολή

Δήμητρα Ματσούκα: Κρίθηκε ένοχη, ποινή φυλάκισης 8 μηνών με τριετή αναστολή

Ελλάδα 02.12.2025 15:38
Η οδήγηση με μπουφάν μπορεί να προκαλέσει τραυματισμό, ακόμη και με λίγα χιλιόμετρα

Η οδήγηση με μπουφάν μπορεί να προκαλέσει τραυματισμό, ακόμη και με λίγα χιλιόμετρα

Auto - Moto 02.12.2025 10:50
IRIS: Τι αλλάζει απο τον Δεκέμβριο στις πληρωμές

IRIS: Τι αλλάζει απο τον Δεκέμβριο στις πληρωμές

Οικονομία 30.11.2025 09:25

NETWORK

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η 5η Διάσκεψη για το Πράσινο από ΕΚΠΑ-ΚΕΔΕ

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η 5η Διάσκεψη για το Πράσινο από ΕΚΠΑ-ΚΕΔΕ

ienergeia.gr 12.05.2025 - 15:48
Β. Πούτιν και Ν. Μόντι επιδιώκουν να ενισχύσουν τους δεσμούς Ρωσίας- Ινδίας

Β. Πούτιν και Ν. Μόντι επιδιώκουν να ενισχύσουν τους δεσμούς Ρωσίας- Ινδίας

ienergeia.gr 12.05.2025 - 14:40
Εικονικές συνταγογραφήσεις: Πώς έφτασε ο ΕΟΠΥΥ στην εξάρθρωση του κυκλώματος

Εικονικές συνταγογραφήσεις: Πώς έφτασε ο ΕΟΠΥΥ στην εξάρθρωση του κυκλώματος

healthstat.gr 12.05.2025 - 18:06
Θεοχάρης για IMEC: Η Ελλάδα έρχεται στο τραπέζι των συζητήσεων με πλεονεκτήματα

Θεοχάρης για IMEC: Η Ελλάδα έρχεται στο τραπέζι των συζητήσεων με πλεονεκτήματα

ienergeia.gr 12.05.2025 - 15:26
ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Οι Δήμοι της Αττικής συνεχίζουν να πληρώνουν ακριβά την αδιαφάνεια και την κακοδιαχείριση του ΕΔΣΝΑ

ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Οι Δήμοι της Αττικής συνεχίζουν να πληρώνουν ακριβά την αδιαφάνεια και την κακοδιαχείριση του ΕΔΣΝΑ

ienergeia.gr 12.05.2025 - 13:53
Αγαπημένα χριστουγεννιάτικα μπαχαρικά μειώνουν το φούσκωμα και το σάκχαρο στο αίμα

Αγαπημένα χριστουγεννιάτικα μπαχαρικά μειώνουν το φούσκωμα και το σάκχαρο στο αίμα

healthstat.gr 12.05.2025 - 18:30
ΗΔΙΚΑ: Προσωρινή διακοπή λειτουργίας των πληροφοριακών συστημάτων – Τι επισημαίνει ο ΕΟΠΥΥ

ΗΔΙΚΑ: Προσωρινή διακοπή λειτουργίας των πληροφοριακών συστημάτων – Τι επισημαίνει ο ΕΟΠΥΥ

healthstat.gr 12.05.2025 - 17:20
ΕΛΣΤΑΤ: Οι τρεις πιο συνηθισμένες αιτίες που μπαίνουν οι Έλληνες στο νοσοκομείο

ΕΛΣΤΑΤ: Οι τρεις πιο συνηθισμένες αιτίες που μπαίνουν οι Έλληνες στο νοσοκομείο

healthstat.gr 12.05.2025 - 17:47
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: ΚΛΕΑΝΘΟΥΣ 8, 16346 ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: Φ.Α.Ε. Πειραιά
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 7517080
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games