Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ελλάδα 21.11.2016 15:59

Σε πρώιμο στάδιο τα online supermarket

Image of Μάκης Σιάρκος Μάκης Σιάρκος
Σε πρώιμο στάδιο τα online supermarket
Σε πρώιμο στάδιο βρίσκεται η αγορά των διαδικτυακών σούπερ μάρκετ (online supermarket) στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποίησε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Επιχειρείν (ELTRUN), του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού ερευνητικού έργου UTURN, με 500 online καταναλωτές.

Το παραπάνω συμπέρασμα αποτυπώνεται στο χαμηλό ποσοστό των online αγοραστών (25%) που δήλωσαν πως έχουν αγοράσει κάπως συστηματικά προϊόντα σούπερ μάρκετ διαδικτυακά. Αυτό σχετίζεται με την πλούσια σε εμπειρίες αγορά προϊόντων στο αναβαθμισμένο περιβάλλον των φυσικών καταστημάτων σούπερ μάρκετ, στην δυσκολία επιλογής (π.χ. φρέσκα προϊόντα), αλλά και στο υψηλό κόστος στην παράδοση των συγκεκριμένων προϊόντων που παραγγέλνονται online. Ωστόσο, τα ποσοστά αγορών αναμένεται να αυξηθούν, κυρίως των αναβαθμισμένων νέων online υπηρεσιών των μεγάλων σούπερ μάρκετ, αλλά και η δυναμική εμφάνιση ψηφιακών σούπερ μάρκετ.

Πάνω από τους μισούς συμμετέχοντες στην έρευνα δήλωσαν πως κάνουν την παραγγελία τους ηλεκτρονικά ώστε να εκμεταλλευτούν συγκεκριμένες προσφορές. Αυτό σχετίζεται με την καταγεγραμμένη τάση εδώ και 4-5 χρόνια που 8/10 Έλληνες καταναλωτές κυνηγούν τις προσφορές στις φυσικές αγορές στα σούπερ μάρκετ ενώ 6/10 δηλώνουν ότι είναι ο κύριος λόγος να επιλέξουν φυσικό κατάστημα.
Ποσοστό 37% των καταναλωτών δήλωσαν πως έχει παραγγείλει ηλεκτρονικά για να καλύψει τις ανάγκες για μια συγκεκριμένη περίσταση, που σχετίζεται με τις αγορές συγκεκριμένου σκοπού (shopping mission) μια τάση λόγω οικονομικής κρίσης που αφορά το de-stocking τρόφιμα για το σπίτι. Το ίδιο ποσοστό δήλωσε πως χρησιμοποιεί το ηλεκτρονικό supermarket για τις εβδομαδιαίες αγορές του που πριν λίγα χρόνια ήταν η κύρια αιτία επίσκεψης στα σούπερ μάρκετ.

Αναφορικά με την παράδοση, η συντριπτική πλειοψηφία (83%) επιλέγει την παράδοση στο σπίτι. Στο πλαίσιο διερεύνησης νέων εναλλακτικών τρόπων παράδοσης και της πρόθεσης χρήσης τους από τους καταναλωτές, η έρευνα επικεντρώθηκε στην υπηρεσία click & collect. Η υπηρεσία αυτή δίνει τη δυνατότητα στον πελάτη να παραλάβει ο ίδιος την παραγγελία του από προκαθορισμένο σημείο το οποίο δεν είναι απαραίτητο να είναι το λιανικό κατάστημα. Το 71% των συμμετεχόντων δήλωσε πως θα χρησιμοποιούσε μια τέτοια υπηρεσία, αλλά η πλειοψηφία δήλωσε πως δεν προτίθεται να πληρώσει για τη χρήση της.

Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει η θετική συσχέτιση που υπήρξε ανάμεσα σε αυτούς που δήλωσαν πως η χρήση υπηρεσιών click & collect, κατά την άποψη τους, μειώνει τις εκπομπές αερίων άνθρακα και της πρόθεσης τους να το χρησιμοποιήσουν στο μέλλον καθώς επίσης και να πληρώσουν για αυτήν. Η ενίσχυση αυτής της αντίληψης ίσως θα μπορούσε να είναι μια από τις κινήσεις κλειδί για την παρότρυνση των καταναλωτών προς τη χρήση εναλλακτικών μεθόδων παράδοσης προϊόντων.

Τα αποτελέσματα δείχνουν πως το μεγαλύτερο ποσοστό των καταναλωτών δηλώνει ικανοποιημένο από την εμπειρία παράδοσης. Πιο συγκεκριμένα, τα σημεία που φαίνεται να καλύπτουν σε μεγάλο βαθμό τις προσδοκίες των πελατών είναι οι βασικές υπηρεσίες παράδοσης: Η παραγγελία παραδίδεται στην ημερομηνία και ώρα που ήταν προγραμματισμένη (79%), παραδίδεται σωστά (96%) και σωστά συσκευασμένη (88%). Από την άλλη, τα σημεία που δείχνουν να μην ικανοποιούν σε τόσο μεγάλο βαθμό τους καταναλωτές είναι οι προχωρημένες υπηρεσίες που κάνουν όμως την διαφορά, όπως η ευκολία επιστροφής μιας παραγγελίας καθώς και η ευκολία να λάβουν ενημέρωση σχετικά με το στάδιο που βρίσκεται η παραγγελία τους.

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

Η σωστή και έγκαιρη παράδοση των προϊόντων γίνεται αρκετά πολύπλοκη στον κλάδο του online λιανεμπορίου τροφίμων. Στην συγκεκριμένη έρευνα εξετάσθηκαν δύο βασικές παραμέτροι και εκτιμήθηκε η ευελιξία των καταναλωτών ως προς αυτές καθώς και το επίπεδο σημαντικότητας τους σύμφωνα με την άποψη τους.

Η πρώτη παράμετρος αφορά το χρονικό παράθυρο παράδοσης ή παραλαβής της παραγγελίας. Το χρονικό παράθυρο ορίζει το χρονικό διάστημα (συνήθως 2-3 συγκεκριμένες ώρες π.χ 15:00-18:00) μέσα στο οποίο έχει προκαθοριστεί να παραδοθεί η παραγγελία. Στις παραδόσεις κατ’οίκον όσο μικρότερο είναι αυτό το χρονικό παράθυρο τόσο μεγαλύτερη πρόκληση και κοστοβόρα επιλογή αποτελεί για τους λιανέμπορους. Αντίθετα, οι καταναλωτές προτιμούν συνήθως μικρό χρονικό παράθυρο ώστε να μην χρειαστεί να δεσμεύουν ώρες από την καθημερινότητα τους, περιμένοντας μια παραγγελία στο σπίτι ή σε οποιαδήποτε άλλο σημείο.

Η δεύτερη αφορά το κόστος παράδοσης αλλά και ένα ενδεχόμενο κόστος που θα είχε ακόμα και η παραλαβή της παραγγελίας από τον ίδιο τον καταναλωτή από κάποιο άλλο σημείο ενδιαφέροντος. Το κόστος παράδοσης αποτελεί το μεγαλύτερο πρόβλημα στα έσοδα των online αγορών supermarket και πολύ συχνά το κόστος που καλείται να πληρώσει ο καταναλωτής δεν καλύπτει πλήρως το πραγματικό κόστος μεταφοράς της παραγγελίας του.

Τα δωρεάν μεταφορικά που προσφέρουν ως κίνητρο αγορών όλοι σχεδόν οι λιανέμποροι που δραστηριοποιούνται διαδικτυακά, τουλάχιστον από ένα ύψος παραγγελίας και μετά, μεγαλώνει ακόμα περισσότερο αυτή την ψαλίδα. Αρνητική επίδραση στο κόστος μεταφοράς για το λιανέμπορο τροφίμων δημιουργείται στις περιπτώσεις όπου το χρονικό παράθυρο παράδοσης είναι μικρό π.χ 1 ώρα. Από την άλλη, η προόπτικη της παραλαβής της παραγγελίας προϊόντων σούπερ μάρκετ από άλλο σημείο παραλαβής εκτός του καταστήματος παρουσιάζει πολύ διαφορετικές προκλήσεις από αυτές οποιασδήποτε άλλης κατηγορίας προϊόντων, γιατί πρέπει να διατηρούνται σε ειδικές συνθήκες ψύξης/κατάψυξης/ξηρού περιβάλλοντος ανάλογα με τις ανάγκες τους. Η πολυπλοκότητα αυτή δημιουργεί ένα στοιχείο κόστους ανάλογο του χρόνου παραμονής της παραγγελίας στον ενδιάμεσο σταθμό.

Μέρος αυτού του κόστους ενδεχομένως να επιβάρυνε τον πελάτη. Προκειμένου να διερευνηθεί το ερώτημα πόσο ελκυστικό θα μπορούσε όμως να είναι κάτι τέτοιο για τους πελάτες, εξετάσθηκαν 6 διαφορετικοί συνδυασμοί τριών παραμέτρων, του τρόπου παράδοσης, του χρονικού παραθύρου και της τιμής.

Ζητήθηκε από τους συμμετέχοντες να βάλουν σε σειρά προτίμησης αυτούς τους συνδυασμούς υποθέτοντας πως κάνουν τις απαραίτητες αγορές της εβδομάδας διαδικτυακά. Το 36% επέλεξε ως πρώτη την επιλογή να παραλάβουν οι ίδιοι την παραγγελία τους από κάποιο άλλο σημείο ενδιαφέροντος το οποίο βρίσκεται πιο κοντά από το κατάστημα σε αυτούς, με χρονικό παράθυρο μιας ώρας και δωρεάν. Το 26% επέλεξε ως πρώτη την επιλογή η παραγγελία να παραδοθεί στο σπίτι του, με χρονικό παράθυρο 3 ώρες και κόστος 2 ευρώ. Το δείγμα φαίνεται να χωρίζεται στην ομάδα καταναλωτών που επιλέγει με βασικό κριτήριο την τιμή και την ομάδα καταναλωτών που επιλέγει με βασικό κριτήριο την διευκόλυνση του ανεξαρτήτου τιμής.

Η τελική επιλογή προσδιορίζεται από ένα συνδυασμό εξωτερικών παραγόντων. Το εισόδημα του πελάτη, το είδος αγοραστικού ταξιδιού που θέλει να πραγματοποιήσει, η αντίληψη του ως προς την αξιοποίηση του χρόνου του, η περιβαλλοντική του συνείδηση ακόμα και το αν έχει στη διάθεση του μεταφορικό μέσο είναι κάποιοι από τους πιθανούς παράγοντες που ίσως επηρεάζουν την τελική επιλογή.

# TAGS

  • SUPERMARKET
  • ONLINE
  • ΣΤΑΔΙΑ
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Οι αγρότες τρομάζουν την κυβέρνηση- Το Μαξίμου αναζητά νέα στρατηγική, ελπίζει στο ...χρόνο

Οι αγρότες τρομάζουν την κυβέρνηση- Το Μαξίμου αναζητά νέα στρατηγική, ελπίζει στο ...χρόνο

Ξύλο και χημικά δυναμώνουν τα μπλόκα των αγροτών

Ξύλο και χημικά δυναμώνουν τα μπλόκα των αγροτών

Επιστροφή ενοικίου: Πώς και πότε γίνονται οι διορθώσεις μετά το φιάσκο της πληρωμής

Επιστροφή ενοικίου: Πώς και πότε γίνονται οι διορθώσεις μετά το φιάσκο της πληρωμής

Ο Αλέξης θέτει το θέμα της εναλλακτικής διακυβέρνησης

Ο Αλέξης θέτει το θέμα της εναλλακτικής διακυβέρνησης

Η αδύνατη αυτοδυναμία, το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ, οι κυβερνήσεις συνεργασίες και τα νέα κόμματα

Η αδύνατη αυτοδυναμία, το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ, οι κυβερνήσεις συνεργασίες και τα νέα κόμματα

Τι θα συμβεί στο σώμα σας αν δε φάτε για 36 ώρες

Τι θα συμβεί στο σώμα σας αν δε φάτε για 36 ώρες

Μαρίνα Σάττι: Εξιτήριο από το νοσοκομείο – Η ανακοίνωση για την υγεία της

Μαρίνα Σάττι: Εξιτήριο από το νοσοκομείο – Η ανακοίνωση για την υγεία της

Συναγερμός για σαλμονέλα σε φουντούκια – Μπλόκο στα ελληνικά σύνορα

Συναγερμός για σαλμονέλα σε φουντούκια – Μπλόκο στα ελληνικά σύνορα

Καρκίνος: Κίνδυνος κατάθλιψης στους μακροχρόνιους επιζώντες από τη νόσο

Καρκίνος: Κίνδυνος κατάθλιψης στους μακροχρόνιους επιζώντες από τη νόσο

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Ενεργειακό κόστος: Στο «περίμενε» για τα κυβερνητικά μέτρα στήριξης η βιομηχανία

Ενεργειακό κόστος: Στο «περίμενε» για τα κυβερνητικά μέτρα στήριξης η βιομηχανία

Επίδομα θέρμανσης: Ξεπέρασαν τις 895.000 οι αιτήσεις- Τα SOS για τις κοινόχρηστες δαπάνες

Επίδομα θέρμανσης: Ξεπέρασαν τις 895.000 οι αιτήσεις- Τα SOS για τις κοινόχρηστες δαπάνες

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Δήμος Αθηναίων: Μία ακόμη βράβευση για τη ΔΑΕΜ Α.Ε. στο 27ο Συνέδριο InfoCom World 2025

Ελλάδα 14:53

Αττική Οδός: Φωτιά σε αυτοκίνητο στο ρεύμα προς Αεροδρόμιο, δεξιές λωρίδες κλειστές

Ελλάδα 14:49

Πάρκο Σταύρος Νιάρχος: Όλες οι δωρεάν εκδηλώσεις του Δεκεμβρίου

Entertainment 14:49

Είστε κουμπάρος του πρωθυπουργού κύριε;

Ο Πληροφοριοδότης 14:48

Δούκας: Η κυβέρνηση εκδικείται τους Δήμους - Τιτάνια προσπάθεια να μην αυξήσουμε τα δημοτικά τέλη

Πολιτική 14:41

Ξεκινά την Κυριακή το «ξήλωμα» των τρόλεϊ, η πρώτη περιοχή που καταργούνται

Ελλάδα 14:35
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

«Είναι γελοίο, δυστυχώς ζούμε στην Ελλάδα»: Οργή από δικαιούχους για την επιστροφή ενοικίου

Οικονομία 17:53

Μπλόκα αγροτών: Σε ισχύ κυκλοφοριακές ρυθμίσεις - Πού είναι κλειστή η εθνική οδός

Ελλάδα 18:18

Μπλόκα αγροτών: «Σπάσαμε τον τσαμπουκά της κυβέρνησης» - Αύριο νέα συνέλευση

Ελλάδα 20:02

Πώς συνέβη το θανατηφόρο τροχαίο στη Λούτσα: Ο 24χρονος είχε έρθει Ελλάδα για την ορκωμοσία της κοπέλας του

Ελλάδα 19:09

Σίσσυ Χρηστίδου: «Ανατρίχιασα όταν το είπε» - Η on air συγκίνησή της για τον διάλογο με ηλικιωμένο

Life 18:12
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

How Supermarket Sales Strengthened Greece’s Public Finances

How Supermarket Sales Strengthened Greece’s Public Finances

News In English 21.09.2025 07:17
JOBmatch μέσω app στο κινητό και συνέντευξη on line για θέσεις στον τουρισμό

JOBmatch μέσω app στο κινητό και συνέντευξη on line για θέσεις στον τουρισμό

Οικονομία 24.04.2025 05:42
Έλληνας καθηγητής στο Τέξας παραδίδει δωρεάν on line μαθήματα στη Μηχανική Μάθηση και Τεχνητή Νοημοσύνη

Έλληνας καθηγητής στο Τέξας παραδίδει δωρεάν on line μαθήματα στη Μηχανική Μάθηση και Τεχνητή Νοημοσύνη

Τεχνολογία 02.02.2025 16:10
Online τιμολόγια: Πως το smartphone θα γίνει φορητό λογιστήριο

Online τιμολόγια: Πως το smartphone θα γίνει φορητό λογιστήριο

Οικονομία 13.01.2025 09:08

NETWORK

Τι θα συμβεί στο σώμα σας αν δε φάτε για 36 ώρες

Τι θα συμβεί στο σώμα σας αν δε φάτε για 36 ώρες

healthstat.gr 12.01.2025 - 13:52
Γεωργιάδης: «Γενικός μέσος όρος ικανοποίησης 4,07/5 από τους πολίτες που νοσηλεύτηκαν στο ΕΣΥ»

Γεωργιάδης: «Γενικός μέσος όρος ικανοποίησης 4,07/5 από τους πολίτες που νοσηλεύτηκαν στο ΕΣΥ»

healthstat.gr 12.01.2025 - 13:50
Μεγαλόπολη: Σήμερα ανακοινώνονται οι επιχειρήσεις που εντάσσονται στο Πρόγραμμα Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης 2021-2027

Μεγαλόπολη: Σήμερα ανακοινώνονται οι επιχειρήσεις που εντάσσονται στο Πρόγραμμα Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης 2021-2027

ienergeia.gr 12.01.2025 - 13:17
Sungrow European C&I ESS Summit: Η Sungrow παρουσίασε τη νέα λύση C&I αποθήκευσης ενέργειας, PowerKeeper

Sungrow European C&I ESS Summit: Η Sungrow παρουσίασε τη νέα λύση C&I αποθήκευσης ενέργειας, PowerKeeper

ienergeia.gr 12.01.2025 - 13:52
Δίαιτα: Η «βασίλισσα» στην απώλεια βάρους

Δίαιτα: Η «βασίλισσα» στην απώλεια βάρους

healthstat.gr 12.01.2025 - 14:20
ΑΝΑΚΕΜ: Ημερίδα με θέμα «Εναλλακτική Διαχείριση ΑΕΚΚ στα ιδιωτικά και δημόσια έργα στην ΠΕ Ξάνθης

ΑΝΑΚΕΜ: Ημερίδα με θέμα «Εναλλακτική Διαχείριση ΑΕΚΚ στα ιδιωτικά και δημόσια έργα στην ΠΕ Ξάνθης

ienergeia.gr 12.01.2025 - 13:12
Συναγερμός για σαλμονέλα σε φουντούκια – Μπλόκο στα ελληνικά σύνορα

Συναγερμός για σαλμονέλα σε φουντούκια – Μπλόκο στα ελληνικά σύνορα

healthstat.gr 12.01.2025 - 13:14
ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ: Χρυσά μπόνους για αποτυχίες: Ο ΔΕΔΔΗΕ επιβραβεύει τα στελέχη του, στέλνοντας τον λογαριασμό στους πολίτες

ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ: Χρυσά μπόνους για αποτυχίες: Ο ΔΕΔΔΗΕ επιβραβεύει τα στελέχη του, στέλνοντας τον λογαριασμό στους πολίτες

ienergeia.gr 12.01.2025 - 12:08
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: ΚΛΕΑΝΘΟΥΣ 8, 16346 ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: Φ.Α.Ε. Πειραιά
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 7517080
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games