Η εφαρμογή επί της ουσίας έκλεινε μόνη της την στιγμή που την ανοίγε ο χρήστης, ενώ από την desktop έκδοση του email, υπήρχε το μήνυμα πως το email έχει απενεργοποιηθεί λόγω αδράνειας.
Μια «ανορθόδοξη» λύση,σύμφωνα με τους techmaniacs, λύνει τα σχετικά προβλήματα, με απλά βήματα.
Αρχικά, γίνεται απεγκατάσταση της εφαρμογής από το κινητό και μετά ξανά εγκατάσταση. Μόλις η εφαρμογή είναι ξανά στην συσκευή και κάνεις ξανά είσοδο, όλα δούλευαν κανονικά.
Παράλληλα, και από υπολογιστή γίνεται κανονικά είσοδος και δεν υπάρχει θέμα με αδράνεια λογαριασμού, με το email να ανοίγει κανονικά.
Πιθανότατα το πρόβλημα το δημιούργησε κάποιο bug στην εφαρμογή και η εταιρία θα κυκλοφορήσει αναβάθμιση τις επόμενες ημέρες.