Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Η αεροπορική εταιρεία είχε ενημερώσει το επιβατικό κοινό από τα τέλη Αυγούστου πως θα υπήρχε χρέωση από 1η Νοέμβρη σε όσους θα ήθελαν να πάρουν χειραποσκευή στην καμπίνα του αεροπλάνου.
Μέχρι και τις 31 Οκτωβρίου λοιπόν, οι επιβάτες μπορούσαν να πάρουν μαζί τους δωρεάν μια χειραποσκευή και επιπλέον μια μικρή τσάντα. Η 1η Νοεμβρίου όμως ήρθε, ενώ στο μεσοδιάστημα προέκυψαν και πολλά άλλα θέματα για την low cost εταιρεία όπως συνεχείς απεργιακές κινητοποιήσεις των πιλότων και ακυρώσεις πτήσεων που όπως ήταν αναμενόμενο οδήγησαν και σε χαμηλότερα των προβλεπόμενων κερδη.
Όσον αφορά στο ζήτημα των χειραποσκευών, εξαρχής η εταιρεία είχε εξηγήσει ή τουλάχιστον προσπάθησε να εξηγήσει ότι οι επιπλέον χρεώσεις αποσκοπούσαν στο να μειωθούν οι καθυστερήσεις στις επιβιβάσεις οι οποίες είχαν υπολογιστεί στα 25' ανά πτήση.
Σε χθεσινή της ανακοίνωση, οπότε και ξεκίνησε επισήμως η επιβολή πρόσθετων χρεώσεων, η εταιρεία υπενθύμισε στους επιβάτες της την νέα πολιτική μέσω τwitter. Συγκεκριμένα ανέφερε: «Κατά την πρώτη ημέρα εφαρμογής της νέας πολιτικής αποσκευών και σύμφωνα με τις πρώτες αναφορές από τα αεροδρόμια, δεν έχουν δημιουργηθεί προβλήματα και μάλιστα η νέα πολιτική έχει συμβάλλει στην αποφυγή καθυστερήσεων επιταχύνοντας την διαδικασία επιβίβασης κι αποβίβασης».
Η νέα ανακοίνωση έδωσε αφορμή για νέες αναρτήσεις - σχόλια από την πλευρά των επιβατών. Ενδεικτικά αναφέρουμε την ακόλουθη: «Δεν είναι το μέγεθος των αποσκευών σας που θέλει η Ryanair να μικρύνει αλλά το μέγεθος του πορτοφολιού σας».
Δεν έλειψαν μάλιστα και ακόμη πιο σαρκαστικά σχόλια όπως "πότε άραγε θα υπάρξει επιβάρυνση στο οξυγόνο που αναπνέουν οι επιβάτες κατά την πτήση".