Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Auto - Moto 02.04.2025 17:43

Toyota C-HR+: Το αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο με μοντέρνα χαρακτηριστικά και εξελιγμένη τεχνολογία

Image of Newsroom Newsroom
Toyota C-HR+: Το αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο με μοντέρνα χαρακτηριστικά και εξελιγμένη τεχνολογία
Η καμπίνα και ο χώρος φόρτωσης πληρούν πρότυπα υψηλότερης κατηγορίας και εξασφαλίζουν άνεση, ευκολία και πρακτικότητα.

Η Toyota παρουσιάζει το C-HR+, ένα ολοκαίνουργιο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα, το οποίο θα αποτελέσει έναν τολμηρό, κομψό και εξαιρετικά ικανό παίκτη στην καρδιά της ζωτικής κατηγορίας C-SUV BEV της ευρωπαϊκής αγοράς.

Προτάσσοντας κομψές και εντυπωσιακές γραμμές που παραπέμπουν σε κουπέ, καθώς και έναν αυθεντικά διασκεδαστικό και ανταποδοτικό οδηγικό χαρακτήρα, αυτό το αυτοκίνητο θα αγγίξει τους πελάτες σε συναισθηματικό επίπεδο, προσφέροντας παράλληλα όλη την ευρυχωρία, την πρακτικότητα και την άνεση που αποτελούν προτεραιότητα για τα αυτοκίνητα της κατηγορίας του. Πρόκειται για εξέλιξη του Compact SUV Concept που παρουσίασε η Toyota το 2022, διατηρώντας παράλληλα τις βασικές ιδιότητες που έχουν καταστήσει το Toyota C-HR, μια επιτυχία που ήρθε να αλλάξει τους κανόνες του παιχνιδιού με πάνω από ένα εκατομμύριο πωλήσεις στην Ευρώπη κατά τη διάρκεια των δύο γενιών του.Προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές στα τέλη του 2025 και με πλήρη διαθεσιμότητα από το 2026, το νέο μοντέλο θα συμπληρώσει την γκάμα της Toyota μαζί με το ολοκαίνουργιο Urban Cruiser και το νέο bZ4X, προσφέροντας μια εντυπωσιακή γκάμα προϊόντων στις κατηγορίες B, C και D-SUV BEV.

Πιστή στην στρατηγική της Toyota για τα αμιγώς ηλεκτρικά SUV, η γκάμα θα παρέχει στους πελάτες ουσιαστικές και πολλαπλές επιλογές, με δύο διαφορετικές χωρητικότητες μπαταρίας και εκδόσεις με κίνηση στους εμπρός ή στους τέσσερις τροχούς, υπογραμμίζοντας την αυθεντική SUV ποιότητα του Toyota C-HR+.Η έλευσή του θα ενισχύσει περαιτέρω την στρατηγική πολλαπλών τεχνολογιών της Toyota, «Toyota multi-pathway», μαζί με τα Hybrid Electric, Plug-in Hybrid Electric, αμιγώς ηλεκτρικά και ηλεκτρικά οχήματα με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου, με σκοπό καλύτερη μετακίνηση για όλους και επίτευξη του στόχου της ουδετερότητας άνθρακα στην Ευρώπη το 2035.

Ένα ολοκαίνουργιο αυθύπαρκτο μοντέλο

Βασισμένο στην e-TNGA, την αποκλειστική φιλοσοφία ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία της Toyota, διαθέτει μοναδικό αμάξωμα και εσωτερικό. Η εμφάνισή του είναι καθαρή και δυναμική, συνδυάζοντας απλότητα με μια ισχυρή συναισθηματική απήχηση που αγγίζει τόσο την καρδιά όσο και το μυαλό.Στην εμπρόσθια όψη τριών τετάρτων, το καθαρό και σύγχρονο στυλ το καθιστά άμεσα αναγνωρίσιμο ως ένα σύγχρονο BEV της Toyota, ενώ το μεγάλο πλάτος υποδηλώνει τη δυναμική οδήγηση που σχετίζεται με το Toyota C-HR. Ο σχεδιασμός του μπροστινού προφυλακτήρα, της μάσκας και των προβολέων είναι αποκλειστικός γι’ αυτό το μοντέλο, ενώ η κομψή coupe-crossover σιλουέτα είναι ταυτόχρονα ξεχωριστή και αεροδυναμική. Ιδιαίτερα, η coupe γραμμή της οροφής δεν περιορίζει τον διαθέσιμο χώρο για το κεφάλι των πίσω επιβατών.Η σχεδίαση του αυτοκινήτου αναδεικνύεται από διακριτές, χαρακτηριστικές γραμμές, οι οποίες είναι έντονα διαμορφωμένες στο πίσω μέρος, και εντάσσονται αρμονικά στη συνολική σχεδιαστική φιλοσοφία. Η πίσω όψη είναι εξίσου ξεχωριστή, χάρη στο μεγάλο πλάτος και τα εκλεπτυσμένα full-LED πίσω φωτιστικά σώματα. Η απότομη κλίση του πίσω παρμπρίζ και η άψογα ενσωματωμένη αεροτομή προσδίδουν επιπλέον έμφαση στη δυναμική εμφάνιση.

2025toyotac hrexterior04 598ec

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

Εσωτερικό Υψηλότερης Κατηγορίας

Το εσωτερικό αποπνέει μοντέρνα αίσθηση και φινέτσα, δημιουργώντας ένα φιλόξενο και ανοιχτό περιβάλλον, με τον ατμοσφαιρικό φωτισμό να προσθέτει μία εκλεπτυσμένη πινελιά. Με συνολικό μήκος 4.520 mm, το μεταξόνιο εκτείνεται στα 2.750 mm. Αυτό συμβάλλει στην εξασφάλιση πλούσιων χώρων με γενναιόδωρο ύψος για το κεφάλι και απόσταση 900 mm ανάμεσα στους εμπρός και πίσω επιβάτες. Το αποτέλεσμα είναι η δημιουργία μιας καμπίνας με περισσότερο χώρο από όσο θα περίμενε κανείς από ένα SUV της κατηγορίας C. Αντίστοιχα, το εσωτερικό αναδύει μία αίσθηση ποιότητας κατασκευής που απαντάται συνήθως σε μεγαλύτερα μοντέλα. Η ευρυχωρία και η συνολική ορατότητα καθιστούν το Toyota C-HR+ μια εξαιρετική επιλογή όσον αφορά την άνεση και την ευελιξία, ενώ η πρακτικότητα και η ευκολία υποστηρίζονται από έναν χώρο φόρτωσης με χωρητικότητα 416 λίτρων.Τα στοιχεία εξοπλισμού υποδηλώνουν ότι το όχημα προορίζεται για χρήση όχι μόνο από τον οδηγό. Γι' αυτό, για παράδειγμα, δύο ασύρματοι φορτιστές smartphone και θύρες USB στο πίσω μέρος της καμπίνας εξασφαλίζουν ότι όλοι οι επιβάτες μπορούν να είναι συνδεδεμένοι εν κινήσει. Επίσης, υπάρχουν χειριστήρια για το σύστημα κλιματισμού στο πίσω μέρος της καμπίνας, ενώ η πανοραμική οροφή λούζει με φυσικό φως όλα τα σημεία του εσωτερικού.

Ισχύς και επιδόσεις

Το Toyota C-HR+ διαθέτει εκδόσεις που ταιριάζουν στις απαιτήσεις όλων. Αναγνωρίζοντας τις ποικιλόμορφες ανάγκες και προτεραιότητες των πελατών, η Toyota θα προσφέρει δύο διαφορετικές επιλογές μπαταριών. Μια μονάδα με μικτή χωρητικότητα 57,7 kWh θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά για το προσθιοκίνητο μοντέλο, ενώ μια μεγαλύτερη 77 kWh θα διατίθεται τόσο για την έκδοση με κίνηση στους εμπρός τροχούς όσο και στην τετρακίνητη. Αυτή η ποικιλία επιλογών θα επιτρέψει στην Toyota να προσεγγίσει ένα ευρύ φάσμα πελατών στην κατηγορία των C-SUV.Στην χαρακτηριστικά ομαλή, αθόρυβη και εκλεπτυσμένη απόδοση ενός αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος Toyota έρχεται τώρα να προστεθεί και η εντυπωσιακή ισχύς. Στην πραγματικότητα, με εξαίρεση τις προτάσεις της σειράς αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων GR, το C-HR+ θα είναι το πιο ισχυρό μοντέλο στην ευρωπαϊκή γκάμα της Toyota. Η έκδοση AWD αναμένεται να αποδίδει 343 DIN hp / 252 kW, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 5,2 δευτερόλεπτα*.

Το προσθιοκίνητο μοντέλο με την μπαταρία 57,7 kWh θα αποδίδει 167 DIN hp / 123 kW - η έκδοση με την μπαταρία 77 kWh αυξάνει την απόδοση σε 224 DIN hp / 165 kW.Η τετρακίνητη έκδοση επιβεβαιώνει το στοιχείο ταυτότητας του Toyota C-HR+ ως αυθεντικού SUV. Το σύστημα αυτό βελτιστοποιεί την πρόσφυση και το κράτημα, ενώ διευκολύνει την αξιοποίηση της επιπλέον ροπής και ισχύος που προσφέρει ένα BEV. Αυτό έχει θετική επίδραση τόσο στην ασφάλεια όσο και στην οδηγική εμπειρία.Στις ενεργειακά αποδοτικές επιδόσεις συνεισφέρει η βελτιστοποιημένη αεροδυναμική, με τη σιλουέτα του οχήματος, την αεροτομή οροφής και τη σχεδίαση ducktail στο πίσω μέρος να έχουν διαμορφωθεί προσεκτικά ώστε να εξασφαλίζουν ομαλή ροή του αέρα πάνω και γύρω από το αμάξωμα. Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό, η νέα λειτουργία προετοιμασίας θερμοκρασίας της μπαταρίας (pre-conditioning) που θα βελτιώσει την απόδοση φόρτισης στις περισσότερες συνθήκες. Για μεγαλύτερη ευκολία, η λειτουργία αυτή μπορεί να ενεργοποιηθεί αυτόματα ή χειροκίνητα. Η αντλία θερμότητας συνεισφέρει με περαιτέρω οφέλη εξοικονόμησης ενέργειας για το σύστημα κλιματισμού και τη λειτουργία θέρμανσης των καθισμάτων, του τιμονιού και του παρμπρίζ.Ο ενσωματωμένος φορτιστής 11 kW παρέχεται στάνταρ, ενώ ένας ισχυρότερος 22 kW διατίθεται στην έκδοση High. Η ταχεία φόρτιση DC μπορεί να πραγματοποιηθεί με ισχύ που φτάνει τα 150 kW.

Ανώτερη εμπειρία οδήγησης

Οι αποδοτικές δυναμικές επιδόσεις και ο απολαυστικός οδηγικός χαρακτήρας αποτελούν βασικούς πόλους έλξης του Toyota C-HR+. Πέρα από την εγγενή αντοχή, ακαμψία και ευελιξία της αποκλειστικής πλατφόρμας BEV, τα στοιχεία της ανάρτησης έχουν ρυθμιστεί με ακρίβεια για το νέο μοντέλο, συμπεριλαμβανομένης της απόδοσης των ελατηρίων και των αμορτισέρ, καθώς και της ακαμψίας των αντιστρεπτικών δοκών. Επιπλέον, το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης φέρει αναθεωρημένη χαρτογράφηση με στόχο τη βελτιωμένη απόκριση. Η σταθερότητα έχει ενισχυθεί μέσω της αυξημένης ακαμψίας του αμαξώματος και του χαμηλότερου κέντρου βάρους. Η μειωμένη ροπή αδράνειας συμβάλλει στην αυξημένη ευελιξία χειρισμού.

2025toyotac hrinterior01 e8d11

Τεχνολογίες για την ασφάλεια και τη συνδεσιμότητα

Μια οθόνη πολυμέσων 14 ιντσών θα είναι στάνταρ χαρακτηριστικό σε όλα τα μοντέλα Toyota C-HR+, αποτελώντας το κεντρικό στοιχείο της σχεδίασης του ταμπλό. Το σύστημα πλοήγησης διαθέτει μια ειδική λειτουργία καθοδήγησης EV, η οποία υπολογίζει διαδρομές με βολικές επιλογές σταθμών φόρτισης, ανάλογα με την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας του οχήματος και την διαθέσιμη αυτονομία.Η εφαρμογή MyToyota επιτρέπει στους κατόχους να παρακολουθούν και να διαχειρίζονται σημαντικές πτυχές του αυτοκινήτου τους, όπως η κατάσταση φόρτισης, ο χρόνος φόρτισης, η αυτονομία και τα δεδομένα χρήσης.

Αδιαπραγμάτευτη αξιοπιστία Toyota με την καλύτερη εμπειρία ιδιοκτησίας

Οι πελάτες, κυρίως όσοι αγοράζουν ένα BEV για πρώτη φορά, μπορούν να είναι σίγουροι ότι το Toyota C-HR+ διαθέτει την κορυφαία Ποιότητα, Αντοχή και Αξιοπιστία που αποτελούν το σήμα κατατεθέν όλων των προϊόντων της μάρκας. Αυτό αντικατοπτρίζεται στο μοναδικό Πρόγραμμα Φροντίδας Μπαταρίας (Battery Care Program), το οποίο καλύπτει τη μπαταρία με εγγύηση κάθε χρόνο και για έως 11 χρόνια από την ημερομηνία αγοράς του οχήματος ή για έως και ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα οδήγησης, υπό την προϋπόθεση ότι πραγματοποιείται ετήσιος έλεγχος της κατάστασης υγείας της μπαταρίας

**.Το νέο C-HR+ θα είναι διαθέσιμο για παραγγελία στη χώρα μας στις αρχές Ιουλίου.*Όλα τα δεδομένα επιδόσεων παραμένουν προσωρινά μέχρι να δοθεί η έγκριση τύπου.

** Η εμπιστοσύνη της Toyota στην ποιότητα των μπαταριών της αντικατοπτρίζεται στην εγγύηση ότι θα διατηρήσει τουλάχιστον το 70% της χωρητικότητάς της για μια περίοδο έως 11 ετών από την ημερομηνία αγοράς του οχήματος. Αυτό καλύπτεται από την αρχική Εγγύηση Κατασκευαστή για τα ηλεκτρικά οχήματα, η οποία ισχύει για 8 χρόνια ή 160.000 χιλιόμετρα και επιπλέον από το Πρόγραμμα Φροντίδας Μπαταρίας που παρέχει κάλυψη έως και 11 χρόνια ή 1 εκατομμύριο χιλιόμετρα οδήγησης, με την προϋπόθεση ότι πραγματοποιείται ετήσιος Έλεγχος Υγείας EV, σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις της κάθε χώρας

Η εξελιγμένη σχεδίαση και το σύστημα κίνησης του Toyota C-HR+ συνδυάζονται με τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες για ολοκληρωμένη ασφάλεια και συνδεσιμότητα στο όχημα.Όλες οι εκδόσεις επωφελούνται από τα εκτεταμένα χαρακτηριστικά του Toyota T-Mate, συμπεριλαμβανομένων των συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού Toyota Safety Sense. Η οδήγηση γίνεται πιο ασφαλής και άνετη, χάρη στην έγκαιρη ανίχνευση ποικίλων κινδύνων ατυχήματος και την αυτόματη ενεργοποίηση, όταν χρειάζεται, της πέδησης, του ροπής διεύθυνσης και του ελέγχου ισχύος, για την υποστήριξη του οδηγού στην αποφυγή μιας σύγκρουσης.Μια σειρά από προηγμένα χαρακτηριστικά προσφέρονται στάνταρ όπως τα Blind Spot Monitor, Adaptive High-beam System και Parking Support Brake. Τα Park Assist και Panoramic View Monitor περιλαμβάνονται στην έκδοση High.

2025toyotac hrexterior03 112c6

# TAGS

  • TOYOTA
  • ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
  • ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Οι αγρότες τρομάζουν την κυβέρνηση – Το Μαξίμου αναζητά νέα στρατηγική, ελπίζει στον... χρόνο

Οι αγρότες τρομάζουν την κυβέρνηση – Το Μαξίμου αναζητά νέα στρατηγική, ελπίζει στον... χρόνο

Ξύλο και χημικά δυναμώνουν τα μπλόκα των αγροτών

Ξύλο και χημικά δυναμώνουν τα μπλόκα των αγροτών

Επιστροφή ενοικίου: Πώς και πότε γίνονται οι διορθώσεις μετά το φιάσκο της πληρωμής

Επιστροφή ενοικίου: Πώς και πότε γίνονται οι διορθώσεις μετά το φιάσκο της πληρωμής

Ο Αλέξης θέτει το θέμα της εναλλακτικής διακυβέρνησης

Ο Αλέξης θέτει το θέμα της εναλλακτικής διακυβέρνησης

Η αδύνατη αυτοδυναμία, το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ, οι κυβερνήσεις συνεργασίας και τα νέα κόμματα

Η αδύνατη αυτοδυναμία, το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ, οι κυβερνήσεις συνεργασίας και τα νέα κόμματα

Είναι αλήθεια ότι ένα ποτήρι κρασί την ημέρα κάνει καλό στην καρδιά;

Είναι αλήθεια ότι ένα ποτήρι κρασί την ημέρα κάνει καλό στην καρδιά;

Προειδοποίηση NHS: Πότε ο μυϊκός πόνος μπορεί να είναι σημάδι σοβαρής πάθησης

Προειδοποίηση NHS: Πότε ο μυϊκός πόνος μπορεί να είναι σημάδι σοβαρής πάθησης

Ψυχολόγος: Οι 2 ερωτήσεις στις οποίες κάθε καλός σύντροφος μπορεί να απαντήσει

Ψυχολόγος: Οι 2 ερωτήσεις στις οποίες κάθε καλός σύντροφος μπορεί να απαντήσει

5 λόγοι που πεινάτε αμέσως μετά από ένα γεύμα

5 λόγοι που πεινάτε αμέσως μετά από ένα γεύμα

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Ενεργειακό κόστος: Στο «περίμενε» για τα κυβερνητικά μέτρα στήριξης η βιομηχανία

Ενεργειακό κόστος: Στο «περίμενε» για τα κυβερνητικά μέτρα στήριξης η βιομηχανία

Επίδομα θέρμανσης: Ξεπέρασαν τις 895.000 οι αιτήσεις- Τα SOS για τις κοινόχρηστες δαπάνες

Επίδομα θέρμανσης: Ξεπέρασαν τις 895.000 οι αιτήσεις- Τα SOS για τις κοινόχρηστες δαπάνες

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Βραζιλία: Λιοντάρι κατασπάραξε 19χρονο, ο οποίος παραβίασε τον φράχτη ασφαλείας

Διεθνή 22:01

Τάκης Βαμβακίδης: Η αποκάλυψη για τον Βασίλη Καρρά - «Βρήκε τη δύναμη να μπει στο στούντιο»

Life 21:55

Ο Αντώνης Ρέμος παρουσιάζει το βίντεο κλιπ της νέας του επιτυχίας – «Δευτέρα»

Life 21:28

Ουκρανία: Δεν θα παραχωρήσουμε εδάφη - Την Τρίτη η συνάντηση Γουίτκοφ με Πούτιν

Διεθνή 21:18

Ναταλία Τσαλίκη: «Τα παιδιά κρύβουν ότι θέλουν να γίνουν ηθοποιοί»

Life 21:16

Σε 48ωρη απεργία τα ταξί από την Τρίτη 2/12 ως την Πέμπτη 4/12

Ελλάδα 21:13
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Κάρμεν Ρουγγέρη: Αποκάλυψε τον λόγο που άργησε να κάνει παιδιά με τον σύζυγό της (βίντεο)

Life 22:54

Maestro: Το spoiler του Ορέστη Χαλκιά για την τέταρτη σεζόν (βίντεο)

Life 23:40

Αλλαγές στο επίδομα ανεργίας ΔΥΠΑ το 2026: «Σπάει» στα δύο για όλους

Οικονομία 06:32

Ο Αλέξης θέτει το θέμα της εναλλακτικής διακυβέρνησης

Παιχνίδια Εξουσίας 06:22

Επιστροφή ενοικίου: Πώς και πότε γίνονται οι διορθώσεις μετά το φιάσκο της πληρωμής

Οικονομία 06:29
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Ο απόλυτος θρίαμβος: Ο Ogier κατέκτησε τον 9ο παγκόσμιο τίτλο στο WRC με την Toyota GAZOO Racing

Ο απόλυτος θρίαμβος: Ο Ogier κατέκτησε τον 9ο παγκόσμιο τίτλο στο WRC με την Toyota GAZOO Racing

Auto - Moto 01.12.2025 18:38
Honda: Αναπτύσσει πρωτοβουλίες για εναλλακτικά υλικά βασισμένα σε βιολογική μηχανική και ανακύκλωση

Honda: Αναπτύσσει πρωτοβουλίες για εναλλακτικά υλικά βασισμένα σε βιολογική μηχανική και ανακύκλωση

Auto - Moto 29.11.2025 18:27
GAC Hyptec SSR: «Σπάει» το φράγμα του drift με νέο ρεκόρ 213,5 χλμ την ώρα

GAC Hyptec SSR: «Σπάει» το φράγμα του drift με νέο ρεκόρ 213,5 χλμ την ώρα

Auto - Moto 27.11.2025 18:08
Ο Richard Hammond απέκτησε τη δική του Ford Mustang Dark Horse (Βίντεο)

Ο Richard Hammond απέκτησε τη δική του Ford Mustang Dark Horse (Βίντεο)

Auto - Moto 25.11.2025 17:07

NETWORK

101χρονη Ισπανίδα είναι φανατική με το γυμναστήριο και το ελαιόλαδο – Τα «μυστικά» μακροζωίας της

101χρονη Ισπανίδα είναι φανατική με το γυμναστήριο και το ελαιόλαδο – Τα «μυστικά» μακροζωίας της

healthstat.gr 12.01.2025 - 21:24
Το Green Tank στον ετήσιο θεσμικό διάλογο 2025 της αποστολής για τη φυσική κληρονομιά στη Βαρκελώνη

Το Green Tank στον ετήσιο θεσμικό διάλογο 2025 της αποστολής για τη φυσική κληρονομιά στη Βαρκελώνη

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:44
Προειδοποίηση NHS: Πότε ο μυϊκός πόνος μπορεί να είναι σημάδι σοβαρής πάθησης

Προειδοποίηση NHS: Πότε ο μυϊκός πόνος μπορεί να είναι σημάδι σοβαρής πάθησης

healthstat.gr 12.01.2025 - 19:58
Η καμπάνια της Gilead Sciences για την Παγκόσμια Ημέρα AIDS

Η καμπάνια της Gilead Sciences για την Παγκόσμια Ημέρα AIDS

healthstat.gr 12.01.2025 - 18:39
ΕTBA BI.ΠΕ: Νέος ιστότοπος, εφαρμογή MyETVA και ψηφιακός χάρτης για τις Εγκατεστημένες Επιχειρήσεις

ΕTBA BI.ΠΕ: Νέος ιστότοπος, εφαρμογή MyETVA και ψηφιακός χάρτης για τις Εγκατεστημένες Επιχειρήσεις

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:03
ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ: Ημέρα ενάντια στο AIDS - Η ανάγκη για ενημέρωση, έγκαιρο έλεγχο και πρόσβαση σε θεραπεία είναι συνεχής

ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ: Ημέρα ενάντια στο AIDS - Η ανάγκη για ενημέρωση, έγκαιρο έλεγχο και πρόσβαση σε θεραπεία είναι συνεχής

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:42
Είναι αλήθεια ότι ένα ποτήρι κρασί την ημέρα κάνει καλό στην καρδιά;

Είναι αλήθεια ότι ένα ποτήρι κρασί την ημέρα κάνει καλό στην καρδιά;

healthstat.gr 12.01.2025 - 19:29
ΟΛΠ Α.Ε.: Ολοκλήρωση Άσκησης Ετοιμότητας για την αντιμετώπιση περιστατικών ρύπανσης στο Λιμάνι του Πειραιά

ΟΛΠ Α.Ε.: Ολοκλήρωση Άσκησης Ετοιμότητας για την αντιμετώπιση περιστατικών ρύπανσης στο Λιμάνι του Πειραιά

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:40
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: ΚΛΕΑΝΘΟΥΣ 8, 16346 ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: Φ.Α.Ε. Πειραιά
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 7517080
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games