Τελευταία εξέλιξη λοιπόν η... χαρτογράφηση του οδηγού και συγκεκριμένα το βάρος του, αφού με βάση αυτό, η σουηδική εταιρία θα ρυθμίζει ανάλογα τα σύγχρονα μέσα ασφάλειας.
Πιο συγκεκριμένα λοιπόν, η Volvo αναπτύσσει ένα νέο σύστημα ενεργητικής ασφάλειας που θα ελέγχει μέσω διπλής κάμερας και αισθητήρων τις διαστάσεις και το βάρος του οδηγού.
Με άλλα λόγια, η ζώνη ασφαλείας θα σφίγγει αναλόγως με τις διαστάσεις του οδηγού, ενώ η ταχύτητα ενεργοποίησης των εμπρός αερόσακων θα εξαρτάται κυρίως από το βάρος και τη σωματική διάπλαση των δυο επιβατών.
Σύμφωνα πάντα με την Volvo, τα δεδομένα που θα συλλέγονται θα είναι ανώνυμα, οπότε δεν συντρέχει λόγος για καταγραφή προσωπικών δεδομένων, όπως βιάστηκαν να σχολιάσουν κάποιοι.
Όπως έγινε γνωστό λοιπόν, αυτά τα ανώνυμα δεδομένα θα αναλύονται ενδελεχώς εντός της εταιρίας με μοναδικό σκοπό την βελτίωση των νέων μοντέλων της αλλά και της αύξησης των επιπέδων ασφάλειας που θα έχουν αυτά.
Η λογική που θα ισχύει στη Volvo προσεχώς, είναι η συλλογή στοιχείων-πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο και η εκμετάλλευση τους που οδηγεί στη «γνώση» που προκύπτει, με αρωγό εκτός των άλλων και την αυξημένη υπολογιστική δυνατότητα των αυτοκινήτων, κυρίως των αμιγώς ηλεκτρικών.
Μόνο τυχαίο δεν είναι το γεγονός πως η Volvo ανακοίνωσε την αναβάθμιση της συνεργασίας της με την Nvidia, με σκοπό την ανάπτυξη μικροεπεξεργαστών μεγαλύτερης υπολογιστικής ισχύος.
Σε ότι αφορά τώρα το πότε και το που θα δούμε αυτές τις εξελίξεις σε πρακτικό επίπεδο, δηλαδή ποιο μοντέλο της Volvo θα υιοθετήσει την συγκεκριμένη τεχνολογία, η απάντηση είναι σύντομα, στο νέο EX90, το τελευταίο μεγάλο SUV της φίρμας που θα μπει στην παραγωγή προσεχώς και πρόκειται να υιοθετεί ένα ανεπτυγμένο λογισμικό το οποίο θα εγκατασταθεί στα σωθικά του μέσω ενός update.
Η Volvo δεν είναι η πρώτη φορά που δημιουργεί πατέντες με φόντο την ασφάλεια των επιβατών, γι' αυτό άλλωστε τα αυτοκίνητά της εφοδιάζονται στάνταρ με όλο τον τεχνολογικό συρφετό που συνιστά η παθητική αλλά και ενεργητική ασφάλεια.