“Η φωνή μας ακούστηκε…Τη Δευτέρα 16 Νοεμβρίου και ώρα 14:00, προγραμματίστηκε τηλεδιάσκεψη με τον Υφυπουργό Αθλητισμού.Μετά τις προσπάθειες μας, ο Λευτέρης Αυγενάκης θα ακούσει για μια ακόμη φορά τους προβληματισμούς μας και τις νέες προτάσεις μας”, αναφέρει η ανακοίνωση του ΠΣΑΚ.
INTIME
Τηλεδιάσκεψη με τον Υφυπουργού Αθλητισμού, Λευτέρη Αυγενάκη, ανακοίνωσε ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αμειβομένων Καλαθοσφαιριστών, η οποία θα πραγματοποιηθεί την προσεχή Δευτέρα 16 Νοέμβρη στις 14:00. Βασικό θέμα συζήτησης θα είναι προφανώς το αίτημα του Συνδέσμου αλλά και των αρχηγών της Α2 για επανέναρξη της σεζόν.
Τα Public επενδύουν στην αγορά των AI συσκευών και φέρνουν την τεχνητή νοημοσύνη στην καθημερινότητα



























