Συγκεκριμένα, ο υφυπουργός με δήλωσή του διαβεβαιώνει τις ομοσπονδίες φορτηγών αυτοκινητιστών ΔΧ, πως θα υπάρξει ενεργότερη λειτουργία των μεικτών κλιμακίων ελέγχου. «Η ενεργοποίηση των μικτών κλιμακίων ελέγχου των Περιφερειών, αποτελεί προτεραιότητα της πολιτικής του υπουργείου μας και εξαιτίας αυτού έχουμε ξεκινήσει ήδη την διαδικασία συνολικής αναθεώρησης και ενίσχυσης του συστήματος οδικών ελέγχων της νομοθεσίας μεταφορών» αναφέρει ο κ. Σγουρίδης.
Ο υπουργός απορρίπτει το αίτημα της μείωσης των χορηγούμενων αδειών ΕΔΥΜ (Ευρωπαϊκή Διάσκεψη Υπουργών Μεταφορών), λέγοντας πως η προσπάθεια για περαιτέρω μείωση θα έπληττε, τόσο το κύρος του ίδιου του Οργανισμού, όσο και του ίδιου του κράτους-μέλους. Για το θέμα των τριγωνικών αδειών επισημαίνει πως δεν έχει υπάρξει αύξησή τους από το έτος 2008, παρά τις πιέσεις που έχει δεχθεί η ελληνική πλευρά.
Σε ό,τι αφορά το θέμα ποσόστωσης των διμερών αδειών που ανταλλάσει η χώρα μας με την Τουρκία και την Αλβανία, ο υφυπουργός γνωστοποιεί στον κλάδο πως πρόκειται να εξετασθεί στις επόμενες συναντήσεις με την Τουρκία και δηλώνει πως «η ελληνική πλευρά θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για τον περιορισμό των χορηγούμενων αδειών, αλλά όπως καθίσταται σαφές, απαιτείται και η αποδοχή του αιτήματος από το συμβαλλόμενο κράτος». Τέλος, στο αίτημα για την εκ των υστέρων τοποθέτηση συστημάτων αντιεμπλοκής κατά την πέδηση (ABS), ο υφυπουργός αναφέρει πως η απαγόρευση κυκλοφορίας οχημάτων που δεν φέρουν ABS αποτελεί πλέον ευρωπαϊκό τεχνικό κανονισμό.
Υπενθυμίζεται πως οι ομοσπονδίες φορτηγών αυτοκινητιστών ΔΧ συμμετέχουν στην πανελλαδική απεργία της 4ης Φεβρουαρίου, ζητώντας την απόσυρση του ασφαλιστικού νομοσχεδίου, το οποίο, όπως υποστηρίζουν, εξοντώνει τον κλάδο, εξωθώντας τους αυτοκινητιστές, είτε στη φοροδιαφυγή, είτε σε φυγή στα γειτονικά κράτη.