Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Δημόσιο 27.05.2016 11:42

Όχι στην απαγόρευση των φορτηγών στις παράπλευρες οδούς λένε οι ιδιοκτήτες

Image of Σωτήρης Μπέσκος Σωτήρης Μπέσκος
Όχι στην απαγόρευση των φορτηγών στις παράπλευρες οδούς λένε οι ιδιοκτήτες Όχι στην απαγόρευση των φορτηγών στις παράπλευρες οδούς λένε οι ιδιοκτήτες
Έντονη είναι η αντίδραση των ιδιοκτητών φορτηγών στην υποχρεωτική διέλευση από τις εθνικές οδούς, όπως ορίζεται με τροπολογία του υπουργείου Υποδομών, και με επιστολή προς τον υπουργό Υποδομών κ. Σπίρτη το Πανελλήνιο Συνδικάτο Χερσαίων Εμπορευματικών Μεταφορών ζητά την μη εφαρμογή του μέτρου.

Όπως αναφέρει προς τον ΥΠΟΜΕΔΙ Χρήστο Σπίρτζη, "η απαγόρευση επιβάλλεται με τρόπο εξαιρετικά ασαφή, δεδομένου ότι σε κανένα σημείο της διάταξης δεν προσδιορίζεται ποιο ακριβώς είναι το παράπλευρο οδικό δίκτυο, από το οποίο θα απαγορεύεται να διέρχονται τα οχήματα των μελών μας, αλλά και το σύνολο των οχημάτων που περιγράφονται σε αυτή. η ενδεχόμενη ακαταλληλότητα του παράπλευρου δικτύου, την οποία εκ προοιμίου σας δηλώνουμε ότι δεν αποδεχόμαστε, είναι το δίκτυο που χρησιμοποιούν τα Φορτηγά Δημοσίας Χρήσης, σε ποσοστό άνω του 80%, για να εξυπηρετήσουν τις μεταφορικές ανάγκες των Βιομηχανιών των Βιοτεχνιών, των Αγροτικών και γενικά όλων των παραγωγικών τάξεων που βρίσκονται στη διαδρομή του παράπλευρου δικτύου".

Ολόκληρη η επιστολή:

Με ιδιαίτερη έκπληξη ενημερωθήκαμε από τα ΜΜΕ ότι κατά τη συζήτηση και ψήφιση του νομοσχεδίου "Κύρωση της Συμφωνίας Εταιρικής Σχέσης και Συνεργασίας μεταξύ της Ευρωπαϊκής Ένωσης και των κρατών μελών της, αφενός, και της Δημοκρατίας του Ιράκ, αφετέρου με τα αναπόσπαστα σε αυτήν Παραρτήματα 1 έως 4, Προσαρτήματα, Πρωτόκολλα, Σημειώσεις και τη Μονομερή Δήλωση της Ε.Ε. σχετικά με το άρθρο 96 της Συμφωνίας και άλλες διατάξεις" συμπεριλήφθηκε και ψηφίστηκε εκπρόθεσμη τροπολογία του Υπουργείου σας με τίτλο: "Σύστημα ηλεκτρονικής διαχείρισης διοδίων-Υπηρεσία ηλεκτρονικής διαχείρισης οδικών τελών".
Στο άρθρο αυτό περιλαμβάνονται σειρά ρυθμίσεων, οι οποίες αφορούν άμεσα στον κλάδο, τον οποίο εκπροσωπούμε και οφείλουμε να επισημάνουμε ότι ουδέποτε ζητήθηκε καθ’ οιονδήποτε τρόπο η άποψή μας σχετικά με αυτές ως συνδικαλιστικού φορέα στις χερσαίες εμπορευματικές μεταφορές.
Ειδικότερα, θα επιθυμούσαμε να αναφερθούμε στα προβλεπόμενα στην παρ. 8 της συγκεκριμένης τροπολογίας, η οποία αφορά στην απαγόρευση χρήσης του παράπλευρου οδικού δικτύου από τα επαγγελματικά οχήματα, μεταξύ των οποίων σαφέστατα εντάσσονται και τα οχήματα που ανήκουν στα μέλη του συνδικάτου μας.

Η απαγόρευση αυτή επιβάλλεται με τρόπο εξαιρετικά ασαφή, δεδομένου ότι σε κανένα σημείο της διάταξης δεν προσδιορίζεται ποιο ακριβώς είναι το παράπλευρο οδικό δίκτυο, από το οποίο θα απαγορεύεται να διέρχονται τα οχήματα των μελών μας, αλλά και το σύνολο των οχημάτων που περιγράφονται σε αυτή.

Επίσης, δεν παρέχεται εξουσιοδότηση προς τον αρμόδιο Υπουργό να προσδιορίσει με απόφασή του τις λεπτομέρειες εφαρμογής της συγκεκριμένης διάταξης.

Είναι προφανές ότι υπό αυτές τις προϋποθέσεις η συγκεκριμένη διάταξη δεν μπορεί να τύχει εφαρμογής. Σημειώνουμε μάλιστα ότι ούτε από την αιτιολογική έκθεση που καταθέσατε στο Κοινοβούλιο προκύπτει ποιος είναι ο σκοπός του νομοθέτη με τη θέσπιση της διάταξης αυτής.

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

Οφείλουμε ωστόσο να επισημάνουμε ότι από την αιτιολογική έκθεση σας αυτή και ειδικότερα από τα όσα αναφέρετε στα σχετικά με την παρ. 1 της τροπολογίας σας, διαφαίνεται βούλησή σας να επιβάλλετε την υποχρεωτική διέλευση των οχημάτων μας αποκλειστικά από τους αυτοκινητοδρόμους, για τη χρήση των οποίων επιβάλλεται η καταβολή διοδίων.
Στην παράγραφο αυτή προσδιορίζονται τα καθήκοντα της αυτοτελούς υπηρεσίας οδικών τελών. Ειδικότερα το εδ. στ της παραγράφου αυτής ορίζει ότι μεταξύ των καθηκόντων της αυτών είναι και η γνωμοδότηση προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων σχετικά με τα σημεία ανέγερσης και λειτουργίας των σταθμών διοδίων στο οδικό δίκτυο και τις εισόδους της χώρας.
Σύμφωνα με τα αναφερόμενα στην αιτιολογική έκθεση στόχος είναι να χρησιμοποιείται το εθνικό οδικό δίκτυο από το σύνολο των οχημάτων, ώστε να μην επιβαρύνεται το παράπλευρο οδικό δίκτυο, το οποίο δεν μπορεί να ανταποκριθεί σε εκτεταμένη χρήση.

Ο συνδυασμός των ανωτέρω, ήτοι η απαγόρευση της διέλευσης των οχημάτων μας από το παράπλευρο δίκτυο με την εκπεφρασμένη βούληση να χρησιμοποιείται αποκλειστικά το δίκτυο, επί του οποίου επιβάλλονται διόδια, δημιουργεί εύλογα ερωτήματα.

Οφείλουμε να σας επισημάνουμε ότι η ενδεχόμενη ακαταλληλότητα του παράπλευρου δικτύου, την οποία εκ προοιμίου σας δηλώνουμε ότι δεν αποδεχόμαστε, είναι το δίκτυο που χρησιμοποιούν τα Φορτηγά Δημοσίας Χρήσης, σε ποσοστό άνω του 80%, για να εξυπηρετήσουν τις μεταφορικές ανάγκες των Βιομηχανιών των Βιοτεχνιών, των Αγροτικών και γενικά όλων των παραγωγικών τάξεων που βρίσκονται στη διαδρομή του παράπλευρου δικτύου.

Αλλά και στις περιπτώσεις που ορισμένα Φορτηγά Δ.Χ. χρησιμοποιούν τον παράδρομο,τον χρησιμοποιούν γιατί δεν έχουν τα χρήματα να πληρώσουν τα διόδια και αντί το Κράτος όπως συμβαίνει σε όλη την Ευρώπη να τους παρέχει ικανοποιητική εναλλακτική δίοδο με τη συγκεκριμένη διάταξη τα τιμωρεί για να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα των παραχωρησιούχων.

Υπογραμμίζουμε επίσης, ότι η φύση της ανωτέρω διάταξης τόσο λόγω της ασάφειάς της όσο και της ερμηνείας περί επιβολής χρήσης ορισμένου δικτύου εγείρει μείζον ζήτημα συνταγματικότητας.
Όμως το ερώτημα που τίθεται από όλους τους Ιδιοκτήτες Φορτηγών Δ.Χ. είναι ένα. Γιατί η Κυβέρνηση ψηφίζει μέτρα αντίθετα από αυτά που δεσμεύθηκε δημόσια ο Πρωθυπουργός προς τους εκπροσώπους του Κλάδου μας;

Ο Πρωθυπουργός δεσμεύτηκε για μείωση των τελών διοδίων σε ποσοστό 50% και η Κυβέρνηση αντί για μείωση, ψηφίζει απαγόρευση των εναλλακτικών διαδρομών.

Ο Πρωθυπουργός δεσμεύτηκε ότι θα στηρίξει οικονομικά τον Κλάδο και η Κυβέρνηση κάνει ακριβώς το αντίθετο, ψηφίζει αύξηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στο πετρέλαιο κίνησης, αύξηση του ΦΠΑ, αύξηση στη φορολογία εισοδήματος, αύξηση στις ασφαλιστικές εισφορές, αυξήσεις παντού λόγω των έμμεσων φόρων, αυξήσεις που οδηγούν τον Κλάδο σε οικονομική ασφυξία.

Κύριε Υπουργέ,

Όταν ένας Κλάδος όπως οι Εμπορευματικές Μεταφορές που συμμετείχαν με ποσοστό άνω του 7% του Α.Ε.Π., οδηγείται στον αφανισμό, τότε και η Χώρα δεν έχει προοπτική ανάπτυξης και επιβάλλεται να υπάρξει διαφορετικό μείγμα πολιτικής που θα την βγάλει από το σημερινό αδιέξοδο και θα την οδηγήσει στην πραγματική ανάπτυξη.
Σε αυτή τη πολιτική είμαστε διατεθειμένοι να συμβάλλουμε και να βοηθήσουμε. Όμως πώς να βοηθήσουμε όταν στους 16 μήνες που είσαστε Υπουργός Μεταφορών σας συναντήσαμε μόνο μία φορά;

Γι’ αυτό Κύριε Υπουργέ επιβάλλεται να συναντηθούμε άμεσα και να σχεδιάσουμε την πολιτική των Εμπορευματικών Μεταφορών που θα βοηθήσει την ανάπτυξη της χώρας και την επιβίωση του Κλάδου.

Σε περίπτωση που και σε αυτή τη πρόσκληση για συνάντηση μαζί μας δεν ανταποκριθείτε και συνεχίζετε να αποφασίζετε για την ύπαρξή μας χωρίς διάλογο μαζί μας, είμαστε υποχρεωμένοι να αμυνθούμε και να υπερασπιστούμε την επιβίωσή μας με κάθε τρόπο και μην μας υποτιμάται, επειδή είμαστε οικονομικά κατεστραμμένοι, γιατί ο κατεστραμμένος δεν έχει πλέον να φοβηθεί τίποτα, γιατί δεν έχει να χάσει τίποτα».

# TAGS

  • ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Οι αγρότες τρομάζουν την κυβέρνηση – Το Μαξίμου αναζητά νέα στρατηγική, ελπίζει στον... χρόνο

Οι αγρότες τρομάζουν την κυβέρνηση – Το Μαξίμου αναζητά νέα στρατηγική, ελπίζει στον... χρόνο

Ξύλο και χημικά δυναμώνουν τα μπλόκα των αγροτών

Ξύλο και χημικά δυναμώνουν τα μπλόκα των αγροτών

Επιστροφή ενοικίου: Πώς και πότε γίνονται οι διορθώσεις μετά το φιάσκο της πληρωμής

Επιστροφή ενοικίου: Πώς και πότε γίνονται οι διορθώσεις μετά το φιάσκο της πληρωμής

Ο Αλέξης θέτει το θέμα της εναλλακτικής διακυβέρνησης

Ο Αλέξης θέτει το θέμα της εναλλακτικής διακυβέρνησης

Η αδύνατη αυτοδυναμία, το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ, οι κυβερνήσεις συνεργασίας και τα νέα κόμματα

Η αδύνατη αυτοδυναμία, το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ, οι κυβερνήσεις συνεργασίας και τα νέα κόμματα

Είναι αλήθεια ότι ένα ποτήρι κρασί την ημέρα κάνει καλό στην καρδιά;

Είναι αλήθεια ότι ένα ποτήρι κρασί την ημέρα κάνει καλό στην καρδιά;

Προειδοποίηση NHS: Πότε ο μυϊκός πόνος μπορεί να είναι σημάδι σοβαρής πάθησης

Προειδοποίηση NHS: Πότε ο μυϊκός πόνος μπορεί να είναι σημάδι σοβαρής πάθησης

Ψυχολόγος: Οι 2 ερωτήσεις στις οποίες κάθε καλός σύντροφος μπορεί να απαντήσει

Ψυχολόγος: Οι 2 ερωτήσεις στις οποίες κάθε καλός σύντροφος μπορεί να απαντήσει

5 λόγοι που πεινάτε αμέσως μετά από ένα γεύμα

5 λόγοι που πεινάτε αμέσως μετά από ένα γεύμα

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Ενεργειακό κόστος: Στο «περίμενε» για τα κυβερνητικά μέτρα στήριξης η βιομηχανία

Ενεργειακό κόστος: Στο «περίμενε» για τα κυβερνητικά μέτρα στήριξης η βιομηχανία

Επίδομα θέρμανσης: Ξεπέρασαν τις 895.000 οι αιτήσεις- Τα SOS για τις κοινόχρηστες δαπάνες

Επίδομα θέρμανσης: Ξεπέρασαν τις 895.000 οι αιτήσεις- Τα SOS για τις κοινόχρηστες δαπάνες

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος για την πατρότητα: «Είμαι σίγουρος, έχω κάνει όλα τα στραβά»

Life 20:39

Μανουσάκης (ΑΔΜΗΕ): Έρχονται μεγάλες επενδύσεις στα συστήματα μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας

Οικονομία 20:39

Εγκλώβισαν το άγαλμα του Παβαρότι - Έφτιαξαν παγοδρόμιο γύρω του (Βίντεο)

Διεθνή 20:10

Τραγωδία στην Χαλκιδική: Νεκρός 79χρονος που καταπλακώθηκε από κορμό δέντρου

Ελλάδα 20:08

«Ενώπιος Ενωπίω» 4/12: Ο Νίκος Χατζηνικολάου υποδέχεται τον Κωνσταντίνο Αργυρό

Life 20:05

Η ΑΙ φωτογραφία που άναψε φωτιές – Στα γυρίσματα του «Κωνσταντίνου και Ελένης»

Life 19:57
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Λάρισα: Καταγγελία για αστυνομική βία στη Νίκαια - «Παρακαλούσαμε να σταματήσουν το χτύπημα με τα γκλομπ»

Ελλάδα 22:02

Κάρμεν Ρουγγέρη: Αποκάλυψε τον λόγο που άργησε να κάνει παιδιά με τον σύζυγό της (βίντεο)

Life 22:54

Maestro: Το spoiler του Ορέστη Χαλκιά για την τέταρτη σεζόν (βίντεο)

Life 23:40

Δημήτρης Σκουλός: Ο λόγος που δεν ανεβάζει ποτέ φωτογραφίες με τις κόρες του

Life 21:21

Λένα Μαντά: Συγκλονίζει για τις τελευταίες στιγμές με τον σύζυγό της - «Άκουσα την καρδιά του» (βίντεο)

Life 23:55
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Super League 2: «Μπλόκο» στη μετακίνηση των φιλάθλων του Πανιωνίου

Super League 2: «Μπλόκο» στη μετακίνηση των φιλάθλων του Πανιωνίου

Αθλητισμός 28.11.2025 17:12
Γερανοί και φορτηγά μέσα στην Αγία Σοφιά (Βίντεο)

Γερανοί και φορτηγά μέσα στην Αγία Σοφιά (Βίντεο)

Διεθνή 24.11.2025 19:42
Στον πάγο οι αντικειμενικές - Σωρεύονται τα βάρη για ιδιοκτήτες και αγοραστές

Στον πάγο οι αντικειμενικές - Σωρεύονται τα βάρη για ιδιοκτήτες και αγοραστές

Οικονομία 22.11.2025 06:58
ΕΛ.ΑΣ: Απαγόρευση μετακίνησης φιλάθλων του Παναθηναϊκού

ΕΛ.ΑΣ: Απαγόρευση μετακίνησης φιλάθλων του Παναθηναϊκού

Ελλάδα 21.11.2025 20:51

NETWORK

Είναι αλήθεια ότι ένα ποτήρι κρασί την ημέρα κάνει καλό στην καρδιά;

Είναι αλήθεια ότι ένα ποτήρι κρασί την ημέρα κάνει καλό στην καρδιά;

healthstat.gr 12.01.2025 - 19:29
Η καμπάνια της Gilead Sciences για την Παγκόσμια Ημέρα AIDS

Η καμπάνια της Gilead Sciences για την Παγκόσμια Ημέρα AIDS

healthstat.gr 12.01.2025 - 18:39
Το Green Tank στον ετήσιο θεσμικό διάλογο 2025 της αποστολής για τη φυσική κληρονομιά στη Βαρκελώνη

Το Green Tank στον ετήσιο θεσμικό διάλογο 2025 της αποστολής για τη φυσική κληρονομιά στη Βαρκελώνη

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:44
Προειδοποίηση NHS: Πότε ο μυϊκός πόνος μπορεί να είναι σημάδι σοβαρής πάθησης

Προειδοποίηση NHS: Πότε ο μυϊκός πόνος μπορεί να είναι σημάδι σοβαρής πάθησης

healthstat.gr 12.01.2025 - 19:58
ΟΛΠ Α.Ε.: Ολοκλήρωση Άσκησης Ετοιμότητας για την αντιμετώπιση περιστατικών ρύπανσης στο Λιμάνι του Πειραιά

ΟΛΠ Α.Ε.: Ολοκλήρωση Άσκησης Ετοιμότητας για την αντιμετώπιση περιστατικών ρύπανσης στο Λιμάνι του Πειραιά

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:40
ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ: Ημέρα ενάντια στο AIDS - Η ανάγκη για ενημέρωση, έγκαιρο έλεγχο και πρόσβαση σε θεραπεία είναι συνεχής

ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ: Ημέρα ενάντια στο AIDS - Η ανάγκη για ενημέρωση, έγκαιρο έλεγχο και πρόσβαση σε θεραπεία είναι συνεχής

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:42
Ψυχολόγος: Οι 2 ερωτήσεις στις οποίες κάθε καλός σύντροφος μπορεί να απαντήσει

Ψυχολόγος: Οι 2 ερωτήσεις στις οποίες κάθε καλός σύντροφος μπορεί να απαντήσει

healthstat.gr 12.01.2025 - 18:37
ΕTBA BI.ΠΕ: Νέος ιστότοπος, εφαρμογή MyETVA και ψηφιακός χάρτης για τις Εγκατεστημένες Επιχειρήσεις

ΕTBA BI.ΠΕ: Νέος ιστότοπος, εφαρμογή MyETVA και ψηφιακός χάρτης για τις Εγκατεστημένες Επιχειρήσεις

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:03
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: ΚΛΕΑΝΘΟΥΣ 8, 16346 ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: Φ.Α.Ε. Πειραιά
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 7517080
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games