Το απόγευμα της Δευτέρας ο πρωθυπουργός και ο υπουργός Άμυνας εγκαινιάζουν το κέντρο που θα αντιμετωπίζει τις ψηφιακές επιθέσεις.
Πρόκειται για το υπερσύγχρονο Κέντρο Κυβερνοάμυνας στο Πεντάγωνο, δωρεά του Κοινοφελούς Ιδρύματος «Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης», το οποίο θα στεγάζει τη Διεύθυνση Πληροφορικής και Κυβερνοχώρου του ΓΕΕΘΑ.
Μητσοτάκης και Δένδιας, κάτι «σαν δυο ξένοι» στον ίδιο χώρο...
Τ.Τε.





























