Κατά την παρουσίαση, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «τα στελέχη της εταιρείας αναφέρθηκαν στην βασική στρατηγική επιλογή της εισαγωγής στην αγορά της υπηρεσίας Nova3play, που δημιούργησε μία νέα αγορά και συνέβαλε σημαντικά στην αύξηση της διείσδυσης της συνδρομητικής τηλεόρασης, αλλάζοντας τις καταναλωτικές συνήθειες».
Παράλληλα, ανέλυσαν τη θετική συνεισφορά των συνδυαστικών υπηρεσιών σε βασικούς οικονομικούς δείκτες, όπως το μέσο έσοδο ανά συνδρομητή, το περιθώριο κέρδους και το μικρότερα ποσοστό αποσυνδέσεων.
Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, «παρά το δύσκολο μακροοικονομικό περιβάλλον, οι στρατηγικές επιλογές της διοίκησης, η οποία έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στη βελτίωση του κοστολογικού μοντέλου, στον εμπλουτισμό του περιεχομένου, στην ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών, διατηρώντας μία συντηρητική εμπορική πολιτική, είχαν ως αποτέλεσμα η εταιρεία να διατηρήσει τα έσοδά της σε σταθερά επίπεδα και να αυξήσει τα μερίδια αγοράς κατά την περίοδο της παρατεταμένης ύφεσης».
Τα στελέχη της εταιρείας τόνισαν κατά την παρουσίαση, ότι η δομή της αγοράς και το γεγονός ότι τόσο η διείσδυση της συνδρομητικής τηλεόρασης, όσο και των ευρυζωνικών συνδέσεων στην Ελλάδα, είναι ακόμα σε χαμηλά επίπεδα σε σχέση με τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, έτσι ώστε να αφήνουν περαιτέρω περιθώρια ανάπτυξης στον κλάδο, όπου οι 3play υπηρεσίες αποτελούν το βασικό μοχλό, ενώ, μέσω της αναβάθμισης των υποδομών του δικτύου και της διαρκούς βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών, υπάρχει σημαντική ευκαιρία ανάπτυξης.
Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία προχωρά στην έκδοση μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου, ύψους 99,1 εκατ. ευρώ, με δικαίωμα προτίμησης υπέρ των παλαιών μετόχων. Τα δικαιώματα θα είναι διαπραγματεύσιμα στο ΧΑΑ από 22 Σεπτεμβρίου 2016 έως 3 Οκτωβρίου 2016, ενώ η περίοδος άσκησης του δικαιώματος λήγει στις 6 Οκτωβρίου 2016.