Η μείωση του αριθμού των συνδρομητών του Netflix - για πρώτη φορά έπειτα από μία δεκαετία - και η κατάρρευση της μετοχής της «βάζει τελος» στην περίοδο χάριτος για τους «δανεικούς» κωδικούς.
Η δημοφιλής πλατφόρμα έδωσε, πρόσφατα, στη δημοσιότητα και τα νούμερα των «τζαμπατζήδων» που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα χωρίς να πληρώνουν συνδρομή.
Σύμφωνα με υπολογισμούς, ο αριθμός τους ξεπερνά τα 100 εκατομμύρια νοικοκυριά, την ώρα που η συνδρομητική βάση της εταιρείας ανέρχεται στα 220 εκατ. νοικοκυριά.
Στο παρελθόν, ο συνιδρυτής και πρόεδρος της Netflix, Ριντ Χέιστινγκς, περιέγραφε την πρακτική των «δανεικών» κωδικών σαν «κάτι με το οποίο πρέπει να μάθεις να ζεις». Η λογική ήταν πως όσο η πλατφόρμα γίνεται γνωστή, αυτό της αποφέρει κέρδος.
Τα πράγματα, ωστόσο, έχουν πλέον αλλάξει: «Όταν είχαμε υψηλή ανάπτυξη, δεν ήταν προτεραιότητά μας να δουλέψουμε πάνω σε αυτό. Και τώρα, δουλεύουμε πολύ σκληρά σε αυτό», αναφέρει ο Χέιστινγκς.
Τι σύστημα δοκιμάζει στη Λατινική Αμερική
Η Νetflix δοκιμάζει, αυτή τη στιγμή, ένα σύστημα στη Λατινική Αμερική, το οποίο αν αποδώσει πρόκειται να επεκταθεί.
Πιο συγκεκριμένα, οι συνδρομητές στη Χιλή, την Κόστα Ρίκα και το Περού καλούνται να πληρώσουν επιπλέον για να προσθέσουν στον λογαριασμό τους προφίλ ατόμων έξω από το νοικοκυριό τους.
Οι χρήστες μπορούν να προσθέσουν δύο επιπλέον προφίλ για 2-3 δολάρια επιπλέον τον μήνα το καθένα.