Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ελλάδα 01.03.2024 10:27

Κίνδυνος για νέα «Τέμπη» στους αιθέρες: Μηχανήματα για μουσείο και καμένα ραντάρ

Image of Δημήτρης Φλουτσάκος Δημήτρης Φλουτσάκος
PIXABAY PIXABAY
Σοβαρές ελλείψεις σε νέα συστήματα και υποστελεχωμένες υπηρεσίες.

Σοβαρές ελλείψεις, στο σύστημα διαχείρισης της εναέριας κυκλοφορίας πάνω από τη χώρα, καταγγέλλει με συνέντευξή του στο Dnews, ο πρόεδρος της Ένωσης Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας Παναγιώτης Ψαρός, κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου, για το τι μπορεί να προκύψει, ανά πάσα στιγμή.

Σύμφωνα με τον κ. Ψαρό, κρίνεται ως παραπάνω από αναγκαία, η αναβάθμιση των συστημάτων της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, αλλά και η στελέχωση των υπηρεσιών της, αφού πλέον όλα λειτουργούν στο όριο. Είναι χαρακτηριστικό, ότι το πιο σύγχρονο σύστημα επικοινωνιών, λειτουργεί ήδη 23 χρόνια, ενώ στο FIR Αθηνών, υπάρχουν «μαύρες τρύπες», όπου τα ραντάρ δεν «βλέπουν», με χαρακτηριστική περίπτωση, το ραντάρ της Ρόδου που έχει καεί και δεν έχει αντικατασταθεί.

Τα βασικά συστήματα της αεροναυτιλίας είναι το σύστημα επιτήρησης, δηλαδή το ραντάρ και το σύστημα των επικοινωνιών. Το σύστημα των επικοινωνιών είναι διττό. Σε κάθε θέση εργασίας, ο κάθε ελεγκτής έχει ένα σύστημα εργασίας, που μπορεί να μιλάει με άλλους ελεγκτές, αλλά και με τους πιλότους των αεροσκαφών.

Μηχανήματα για … μουσείο

Σύμφωνα με τον κ. Ψαρό «και τα δύο συστήματα που έχουμε στην Ελλάδα, χρήζουν αναβάθμισης. Στα δε συστήματα επικοινωνιών, το πιο καινούργιο μηχάνημα που έχουμε είναι 23 ετών. Παραγγέλθηκε πριν από 30 χρόνια. Αυτό το σύστημα, μπήκε στο Ελευθέριος Βενιζέλος, μόλις άνοιξε το αεροδρόμιο. Τα ραντάρ είναι επίσης 25ετίας και έχουν γίνει κάποιες αναβαθμίσεις, που θα τις χαρακτήριζα μπαλώματα. Κάθε φορά που προσπαθούμε να βρούμε ανταλλακτικά από την εταιρεία κατασκευής του συστήματος, έχουμε προβλήματα. Δεν παράγονται πια ανταλλακτικά. Βρίσκουμε κυρίως μεταχειρισμένα ανταλλακτικά, από άλλες χώρες και από ξηλωμένα συστήματα που πια σε αποθήκες, ή από κάποιο στοκ που έχει ξεμείνει. Έτσι τα συστήματά μας χαλάνε συχνά, κάποια μένουνε χαλασμένα και δεν τα έχουμε όποτε τα θέλουμε».

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

Έχουν γίνει δύο μπλακάουτ

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ένωσης, έχουν συμβεί δύο ολικά μπλακάουτ, στο κεντρικό σύστημα, μέσω του οποίου δίνεται εικόνα σε όλο το FIR.

«Στο Ελληνικό, είναι το κέντρο ελέγχου περιοχής Αθηνών-Μακεδονίας, που ελέγχει τα πάντα σε όλο το FIR Αθηνών. Μαζί είναι εκεί και το σύστημα προσέγγισης Αθηνών, οι ελεγκτές που καθοδηγούν τα αεροπλάνα που έρχονται ή φεύγουν από το «Ελευθέριος Βενιζέλος». Οι δύο αυτές μονάδες μοιράζονται το ίδιο σύστημα. Το σύστημα είχε δύο ολικές απώλειες, λόγω τροφοδοσίας ρεύματος, πριν μία διετία. Για μισή ώρα δεν λειτουργούσε», λέει ο κ. Ψαρός, επισημαίνοντας τον κίνδυνο που υπάρχει.

Ο κ. Ψαρός, αποκαλύπτει στο Dnews, ότι στη Ρόδο, έχει καεί, εδώ και δύο χρόνια, ραντάρ, από δολιοφθορά και δεν έχει ακόμα αντικατασταθεί. Η υπηρεσία καλύπτεται από ραντάρ της Κύπρου.

«Στη Ρόδο, το ραντάρ που βρίσκεται στο ψηλότερο βουνό του νησιού, καλύπτει όλο το νοτιοανατολικό Αιγαίο. Αυτό το ραντάρ, λόγω δολιοφθοράς, κάηκε πριν δύο και πλέον χρόνια. Έκτοτε και ενώ η υπηρεσία προσπαθεί να κάνει τις σχετικές προμήθειες, δεν ολοκληρώνονται οι διαγωνισμοί, λόγω του δαιδαλώδους καθεστώτος του δημοσίου. Εκεί δεν έχουμε την κάλυψη που απαιτείται και καλυπτόμαστε κατά ένα μέρος, συνεργαζόμενοι με τους Κύπριους, που έχουν ραντάρ, από την άλλη άκρη της Νοτιοανατολικής Μεσογείου. Αλλά η κάλυψη είναι μονή, ενώ κανονικά πρέπει να είναι διπλή, δηλαδή τουλάχιστον από δύο ραντάρ. Στην καλύτερη περίπτωση, εκεί έχουμε μονή κάλυψη».

Από το 2001 τα συστήματα των κομπιούτερ σε πολλά αεροδρόμια

Προβλήματα υπάρχουν και σε άλλα σημεία της χώρας. «Η Ρόδος, η Θεσσαλονίκη, το Ηράκλειο και η Κέρκυρα, έχουν ζητήματα με το ραντάρ, για τις προσεγγίσεις των αεροσκαφών. Τα συστήματά τους είναι από το 2001. Για να καταλάβετε το πρόβλημα, ακόμα και οι υπολογιστές που χρησιμοποιούν, είναι πολύ παλαιάς αρχιτεκτονικής και δεν υπάρχουν πλέον ανταλλακτικά. Δηλαδή αν χαλάσει ένας από τους υπολογιστές κάποιου συστήματος, δεν μπορεί να επισκευαστεί. Είναι της δεκαετίας του ’80 αυτή η τεχνολογία», μας αποκαλύπτει ο κ. Ψαρός.

Ο πρόεδρος της Ένωσης, αναφέρει ότι η τεχνολογία έχει προχωρήσει και τα νέα συστήματα που δίνουν περισσότερες πληροφορίες και απαιτούνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, δεν υπάρχουν στην Ελλάδα, η οποία μάλιστα έχει παραπεμφθεί.

«Θα έπρεπε να έχουμε συστήματα που να μας δίνουν περισσότερες πληροφορίες για την κάθε πτήση. Αυτά τα συστήματα είναι υποχρεωτικά, βάσει ευρωπαϊκών κανονισμών. Επειδή δεν τα έχουμε εγκατεστημένα στην Ελλάδα, έχουμε παραπεμφθεί, σε κάποιες περιπτώσεις, στο δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Διότι παραβιάζουμε Ευρωπαϊκό Δίκαιο. Όλες οι γειτονικές χώρες, έχουν πολύ πιο σύγχρονα συστήματα, που καλύπτουν τις ευρωπαϊκές απαιτήσεις. Και έχει μείνει μόνο η Ελλάδα, κατά κάποιο τρόπο μία «μαύρη τρύπα», στο συνολικό ευρωπαϊκό σύστημα εναέριας κυκλοφορίας. Έπρεπε να είχαμε ξεκινήσει την αλλαγή των συστημάτων, εδώ και 5 χρόνια τουλάχιστον«, αναφέρει.

Υποστελέχωση

Ο κ. Ψαρός, αναφέρεται και στην υποστελέχωση των υπηρεσιών, που όπως λέει, προκαλεί πολλά προβλήματα, στην ομαλή λειτουργία των αεροδρομίων. Έτσι παρουσιάζονται καθυστερήσεις σε πολλά αεροδρόμια, ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες.

«Όλες οι μονάδες έχουν σοβαρό πρόβλημα στελέχωσης. Υπάρχουν μονάδες, όπως το ΚΕΠΑΘΜ, (Κέντρο Ελέγχου Περιοχής Αθηνών Μακεδονίας), που είναι η μεγαλύτερη μονάδα ελέγχου στη χώρα, που έχει μείον 40% προσωπικό. Σε Σκιάθο, Ζάκυνθο, Κεφαλλονιά, Σάμο και Χίο, έχουμε από 2-4 ελεγκτές συνολικά. Δηλαδή αν αρρωστήσει κάποιος, τοπ αεροδρόμιο κρατιέται ανοικτό οριακά. Πολλές φορές παίρνουμε ανθρώπους από άλλες μονάδες και τους πάμε εκεί όπου υπάρχει ανάγκη, για να μην κλείσουν τα αεροδρόμια. Οι οργανικές θέσεις είναι 705. Είμαστε 570, αλλά επιχειρησιακά είμαστε κάτω από 500. Πρέπει να ξεκινήσουν οι διαδικασίες για να εκπαιδευτούν αυτοί οι άνθρωποι», υπογραμμίζει.

Κίνδυνος για δυστύχημα;

Ρωτήσαμε τον κ. Ψαρό, αν υπάρχει άμεσος κίνδυνος για την πρόκληση δυστυχήματος. Η απάντησή του είναι χαρακτηριστική:

«Υπάρχει η συνεχόμενη κόπωση των ελεγκτών, αφού οι υπηρεσίες είναι υποστελεχωμένες. Και υπάρχει και η μη επάρκεια των συστημάτων. Καταρχάς δεν μας επιτρέπει αυτό να κάνουμε πιο εύκολη τη δουλειά μας, να διαχειριστούμε καλύτερα μία κρίση. Έτσι κάθε εκλεκτής πρέπει να σκεφτεί πιο σύνθετα. Αυτό το διαχειριζόμαστε με το να μειώνουμε τη ροή των αεροσκαφών. Δεν μπορεί κάποιος να διαχειριστεί παραπάνω φόρτο από τον κανονικό. Και το σύστημα οδηγείται σε καθυστέρηση. Μένουν δηλαδή τα αεροπλάνα στο έδαφος, γιατί δεν γίνεται να εξυπηρετηθούν όλα. Όμως όσο παλιώνουν τα συστήματα, αυξάνεται και ο κίνδυνος κάποιας αστοχίας. Η δική μας δουλειά, πρέπει να έχει έως και τετραπλά και πενταπλά συστήματα ασφαλείας, δικλείδες ασφαλείας. Όταν τα δύο ή τα τρία από αυτά τα συστήματα, είναι μόνιμα εκτός λειτουργίας, αυξάνεται η πιθανότητα να χάσεις και τα υπόλοιπα. Αυξάνεται η πιθανότητα να υπάρξει μία κρίσιμη αστοχία, που να έχει άλλες επιπλοκές. Δεν θέλω να πω ότι θα πέσει ντε και καλά αεροπλάνο. Αλλά έχουμε πρόβλημα», λέει.

Δεν απαντά το υπουργείο

Οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας, έχουν επανειλημμένα, στείλει σχετικά έγγραφα, στο αρμόδιο υπουργείο, αλλά όπως υποστηρίζουν, δεν έχουν πάρει απάντηση. Ο ορισμός δε της νέας διοίκησης, ακόμα δεν έχει γίνει, τη στιγμή μάλιστα, που ο νυν διοικητής αλλά και ο υποδιοικητής της ΥΠΑ, τελούν υπό παραίτηση από τον περασμένο Σεπτέμβριο.

«Πρέπει να ληφθούν αποφάσεις. Όχι για να λυθεί το πρόβλημα, αλλά για να πατήσουμε κάπου και να ξεκινήσουμε από μία βάση. Θέλει 3-4 χρόνια για να βάλουμε νέα συστήματα. Μόνο 2-3 χρόνια, θέλουμε για να έρθουν τα νέα συστήματα. Εμείς φωνάζουμε, ώστε να βάλει κάποιος τη βάση, για μα πιάσουμε πάτο και να αρχίσουμε να ανεβαίνουμε. Είμαστε οι τελευταίοι στην Ευρώπη, σε επίπεδο τήρησης των ευρωπαϊκών κανονισμών», καταλήγει ο κ. Ψαρός, που δηλώνει ότι ίσως το σύστημα δεν αντέξει ένα νέο ρεκόρ αφίξεων, το επόμενο καλοκαίρι.

# TAGS

  • ΕΛΕΓΚΤΕΣ ΕΝΑΕΡΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
  • ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
  • ΡΑΝΤΑΡ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ
  • ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ
  • ΠΤΗΣΕΙΣ
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Όταν οι αρθρώσεις αρχίζουν να μιλούν, είναι καιρός να τις ακούσεις

Όταν οι αρθρώσεις αρχίζουν να μιλούν, είναι καιρός να τις ακούσεις

Η εποχή του Universal Exchange: Η Bitget επαναπροσδιορίζει την ψηφιακή οικονομία

Η εποχή του Universal Exchange: Η Bitget επαναπροσδιορίζει την ψηφιακή οικονομία

26 μοναδικές προτάσεις δώρων για το 2026, από 10€ έως 200€ μόνο από το στίγκα!

26 μοναδικές προτάσεις δώρων για το 2026, από 10€ έως 200€ μόνο από το στίγκα!

Μία ευχή γίνεται δύο εφέτος τα Χριστούγεννα με τα Ευχοστολίδια

Μία ευχή γίνεται δύο εφέτος τα Χριστούγεννα με τα Ευχοστολίδια

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Έρχονται αναλήψεις μετρητών από τα ταμεία των καταστημάτων

Έρχονται αναλήψεις μετρητών από τα ταμεία των καταστημάτων

Αντίστροφη μέτρηση για εκπτώσεις στον ΕΝΦΙΑ 2026: Τι πρέπει να διορθώσουν οι ιδιοκτήτες μέχρι τέλος Ιανουαρίου

Αντίστροφη μέτρηση για εκπτώσεις στον ΕΝΦΙΑ 2026: Τι πρέπει να διορθώσουν οι ιδιοκτήτες μέχρι τέλος Ιανουαρίου

Μέχρι αύριο η «δεύτερη ευκαιρία» για την επιστροφή ενοικίου

Μέχρι αύριο η «δεύτερη ευκαιρία» για την επιστροφή ενοικίου

«Φορο - καταιγίδα» Δεκεμβρίου: Τι πρέπει να πληρώσετε τις επόμενες 20 ημέρες

«Φορο - καταιγίδα» Δεκεμβρίου: Τι πρέπει να πληρώσετε τις επόμενες 20 ημέρες

«Παγώνει» ο νέος τρόπος υπολογισμού των ασφαλιστικών εισφορών - Πως διαμορφώνονται από 1/1/2026

«Παγώνει» ο νέος τρόπος υπολογισμού των ασφαλιστικών εισφορών - Πως διαμορφώνονται από 1/1/2026

Τζίντζερ: Πώς θα μεγιστοποιήσετε τα οφέλη του στην υγεία

Τζίντζερ: Πώς θα μεγιστοποιήσετε τα οφέλη του στην υγεία

Ασύρματα ακουστικά και ακτινοβολία – Πόσο επικίνδυνα είναι

Ασύρματα ακουστικά και ακτινοβολία – Πόσο επικίνδυνα είναι

Ιβουπροφαίνη ή παρακεταμόλη: Ποιο παυσίπονο να επιλέξετε εάν έχετε πυρετό

Ιβουπροφαίνη ή παρακεταμόλη: Ποιο παυσίπονο να επιλέξετε εάν έχετε πυρετό

ΕΟΔΥ: Αυξάνονται τα κρούσματα της γρίπης – 7 θάνατοι από κορωνοϊό

ΕΟΔΥ: Αυξάνονται τα κρούσματα της γρίπης – 7 θάνατοι από κορωνοϊό

Κομισιόν: 1,3 τρισ. ευρώ για τα δίκτυα έως το 2040 – Ποια ελληνικά projects εντάσσονται στις «ενεργειακές λεωφόρους»

Κομισιόν: 1,3 τρισ. ευρώ για τα δίκτυα έως το 2040 – Ποια ελληνικά projects εντάσσονται στις «ενεργειακές λεωφόρους»

Πάνω από 500 εκατ. ευρώ το έλλειμμα ΕΛΥΚΩ – Άμεση παρέμβαση από την Πολιτεία ζητά ο ΕΣΠΕΝ

Πάνω από 500 εκατ. ευρώ το έλλειμμα ΕΛΥΚΩ – Άμεση παρέμβαση από την Πολιτεία ζητά ο ΕΣΠΕΝ

Τα αγροτικά μπλόκα βαρόμετρο για τη ζήτηση καυσίμων- Ανθεκτική η αγορά με οριακή τάση ανόδου τιμών

Τα αγροτικά μπλόκα βαρόμετρο για τη ζήτηση καυσίμων- Ανθεκτική η αγορά με οριακή τάση ανόδου τιμών

Τα αγροτικά μπλόκα βαρόμετρο για τη ζήτηση καυσίμων- Ανθεκτική η αγορά με οριακή τάση ανόδου τιμών

Τα αγροτικά μπλόκα βαρόμετρο για τη ζήτηση καυσίμων- Ανθεκτική η αγορά με οριακή τάση ανόδου τιμών

Ενστάσεις της ΔΕΗ για τη διατήρηση το 2026 των μέτρων ρευστότητας στην Αγορά Επόμενης Ημέρας

Ενστάσεις της ΔΕΗ για τη διατήρηση το 2026 των μέτρων ρευστότητας στην Αγορά Επόμενης Ημέρας

Ράλι επενδύσεων 4 δισ. ευρώ σε δέσμευση και αποθήκευση CO₂ – Οι μεγάλοι παίκτες και τα έργα

Ράλι επενδύσεων 4 δισ. ευρώ σε δέσμευση και αποθήκευση CO₂ – Οι μεγάλοι παίκτες και τα έργα

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Μαρία Ντέμου: Η εκπαιδευτικός που πρωτοπορεί με την Τεχνητή Νοημοσύνη φιναλίστ στα World Education Medals

Παιδεία 04:02

Έρχεται το «Hit Me Hard and Soft»: Η 3D συναυλιακή υπερπαραγωγή της Μπίλι Άιλις

Entertainment 02:00

Μεξικό: Ποινή φυλάκισης σε όσους πωλούν ηλεκτρονικά τσιγάρα

Διεθνή 01:00

Γερμανία: Επίθεση με μαχαίρι κοντά σε χριστουγεννιάτικη αγορά - Σοβαρά τραυματίας ένας 16χρονος

Διεθνή 23:59

Europa League: Παναθηναϊκός - Πλζεν 0-0

Αθλητισμός 23:58

Politico: Ο πιο ισχυρός άνθρωπος στην Ευρώπη είναι ο ...Τραμπ

Διεθνή 23:47
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τα νέα χαρτονομίσματα του ευρώ για το 2026 - Τι θα γίνει με το χαρτονόμισμα των 500 ευρώ

Οικονομία 07:12

«Παγώνει» ο νέος τρόπος υπολογισμού των ασφαλιστικών εισφορών - Πως διαμορφώνονται από 1/1/2026

Οικονομία 06:28

Το ενδεχόμενο κυβέρνησης χωρίς τον Μητσοτάκη και τα σενάρια για Βενιζέλο

Παιχνίδια Εξουσίας 06:22

Κλέαρχος Μαρουσάκης: Η ημέρα που αλλάζει ο καιρός – Η πρώτη εκτίμηση για το νέο έτος

Ελλάδα 09:05

Έρχονται αναλήψεις μετρητών από τα ταμεία των καταστημάτων

Οικονομία 08:22
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Κινητοποιήσεις αγροτών: Τι ισχύει με τις πτήσεις στα αεροδρόμια Χανίων και Ηρακλείου

Κινητοποιήσεις αγροτών: Τι ισχύει με τις πτήσεις στα αεροδρόμια Χανίων και Ηρακλείου

Ελλάδα 08.12.2025 18:38
Διαγωνισμός για νέα ραντάρ 53,6 εκατ. ευρώ σε 8 αεροδρόμια

Διαγωνισμός για νέα ραντάρ 53,6 εκατ. ευρώ σε 8 αεροδρόμια

Ελλάδα 02.12.2025 16:07
Reuters: Νέο πρόβλημα με τα Airbus, «αστοχία» στα πάνελ της ατράκτου στα A320

Reuters: Νέο πρόβλημα με τα Airbus, «αστοχία» στα πάνελ της ατράκτου στα A320

Διεθνή 01.12.2025 14:20
Αεροδρόμιο Ηρακλείου: Κλείνει ο κύριος διάδρομος για εργασίες συντήρησης - Τι θα γίνει με τις πτήσεις

Αεροδρόμιο Ηρακλείου: Κλείνει ο κύριος διάδρομος για εργασίες συντήρησης - Τι θα γίνει με τις πτήσεις

Ελλάδα 30.11.2025 16:05

NETWORK

Ιβουπροφαίνη ή παρακεταμόλη: Ποιο παυσίπονο να επιλέξετε εάν έχετε πυρετό

Ιβουπροφαίνη ή παρακεταμόλη: Ποιο παυσίπονο να επιλέξετε εάν έχετε πυρετό

healthstat.gr 12.11.2025 - 18:49
Μελέτη Schneider Electric: Πώς οι βιομηχανίες μπορούν να εξοικονομήσουν 11,28 εκατ. δολάρια τον χρόνο

Μελέτη Schneider Electric: Πώς οι βιομηχανίες μπορούν να εξοικονομήσουν 11,28 εκατ. δολάρια τον χρόνο

ienergeia.gr 12.11.2025 - 15:35
Στην ολομέλεια της Βουλής το πλαίσιο για τη δέσμευση, χρήση, μεταφορά και αποθήκευση διοξειδίου του άνθρακα

Στην ολομέλεια της Βουλής το πλαίσιο για τη δέσμευση, χρήση, μεταφορά και αποθήκευση διοξειδίου του άνθρακα

ienergeia.gr 12.11.2025 - 15:50
Στ. Παπασταύρου: Η δέσμευση, χρήση, μεταφορά και αποθήκευση διοξειδίου του άνθρακα (CCS) προσφέρει σημαντικά περιβαλλοντικά οφέλη

Στ. Παπασταύρου: Η δέσμευση, χρήση, μεταφορά και αποθήκευση διοξειδίου του άνθρακα (CCS) προσφέρει σημαντικά περιβαλλοντικά οφέλη

ienergeia.gr 12.11.2025 - 14:17
Χρήστος Παππούς: 56 εκατομμύρια έσοδα από το ηλεκτρικό ρεύμα θα αποκτήσει ο Δήμος Φυλής

Χρήστος Παππούς: 56 εκατομμύρια έσοδα από το ηλεκτρικό ρεύμα θα αποκτήσει ο Δήμος Φυλής

ienergeia.gr 12.11.2025 - 15:04
ΕΟΔΥ: Αυξάνονται τα κρούσματα της γρίπης – 7 θάνατοι από κορωνοϊό

ΕΟΔΥ: Αυξάνονται τα κρούσματα της γρίπης – 7 θάνατοι από κορωνοϊό

healthstat.gr 12.11.2025 - 18:14
Τζίντζερ: Πώς θα μεγιστοποιήσετε τα οφέλη του στην υγεία

Τζίντζερ: Πώς θα μεγιστοποιήσετε τα οφέλη του στην υγεία

healthstat.gr 12.11.2025 - 21:25
Ασύρματα ακουστικά και ακτινοβολία – Πόσο επικίνδυνα είναι

Ασύρματα ακουστικά και ακτινοβολία – Πόσο επικίνδυνα είναι

healthstat.gr 12.11.2025 - 19:40
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: Ιπποκράτους 2, Αθήνα, 10679, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ Αττικής
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 3608484
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games