Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Entertainment 27.05.2025 10:39 UPD 27.05.2025 10:40

Η Κλέλια Ανδριολάτου πάει Επίδαυρο: Οι πρώτες εικόνες από την παράσταση του Μιχαήλ Μαρμαρινού

Image of Newsroom Newsroom
Η Κλέλια Ανδριολάτου πάει Επίδαυρο: Οι πρώτες εικόνες από την παράσταση του Μιχαήλ Μαρμαρινού Φωτογραφία: Mike Rafail (That Long Black Cloud)
Η παράσταση «ζ-η-θ- ο ξένος» βασίζεται σε τρεις ραψωδίες της «Οδύσσειας» και θα κάνει πρεμιέρα στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου στις 11 Ιουλίου.

Το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος θα παρουσιάσει το καλοκαίρι του 2025, σε συμπαραγωγή με τον Θεατρικό Οργανισμό Κύπρου, την παράσταση «ζ-η-θ, ο ξένος». Μια επιστροφή στις πηγές: επίσκεψη σε τρεις ραψωδίες της Οδύσσειας, σε μετάφραση Δημήτρη Μαρωνίτη και σε σκηνοθεσία Μιχαήλ Μαρμαρινού, με την οποία συμμετέχει στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου 2025.

Η παραγωγή θα κάνει πρεμιέρα τον Ιούλιο στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου (Παρασκευή 11 & Σάββατο 12 Ιουλίου), για να ακολουθήσει περιοδεία σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο, ενώ θα παρουσιαστεί στη Θεσσαλονίκη, στο Θέατρο Δάσους στις 30 & 31 Αυγούστου.

odysseia-epidavros9_5c136.jpg

Μετά τη ΝΕΚΥΙΑ με το ιαπωνικό θέατρο ΝΟ το 2015 και τους Ιχνευτές του Σοφοκλή το 2021, παραστάσεις που θα μας μείνουν αξέχαστες, ο Μιχαήλ Μαρμαρινός επανέρχεται με μια ακόμα αναπάντεχη δραματουργική πρόταση καθοδηγώντας μια επιστροφή στις πηγές. Μια επίσκεψη σε τρεις ραψωδίες του έπους που αποκαλύπτει πώς αυτό το ατελεύτητο μυστήριο της προφορικής Αφήγησης (το βαθύ μυστήριο του θεάτρου) έχει τη δυνατότητα να μας εξακοντίζει συναρπαστικά «εκεί που η ιστορία ακόμα συμβαίνει».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ο Μιχαήλ Μαρμαρινός είναι ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Αθηνών-Επιδαύρου

Ο Μιχαήλ Μαρμαρινός είναι ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Αθηνών-Επιδαύρου

Entertainment 28.04.2025 15:14

odysseia-epidavros8_4756f.jpg

Σημείωμα σκηνοθέτη

Κείμενο για την εποχή του Χαλκού

«Ό,τι ζει στους κόλπους του Έπους έχει μορφή, προσωπική υπόσταση: τα άλογα μιλούν και προφητεύουν, τα ποτάμια αντιδρούν σαν έμψυχες οντότητες, η σύμπτωση προϋποθέτει θεϊκό χέρι.

Αν για τη σημερινή ευαισθησία η Αυγή είναι ένα φαινόμενο φυσικό, για τον Όμηρο είναι προσωποποιημένη εκδήλωση. ΄Ετσι, τη βλέπουμε να σηκώνεται από το κρεββάτι της… […]

Εδώ ο άνθρωπος, δεν έχει υποστεί ακόμα το εσωτερικό τσάκισμα που θα χωρίσει την υπόσταση του σε θνητή και αθάνατη, έλλογη και άλογη. Ζει και ενεργεί σαν αδιάσπαστη ενότητα, σαν ένα ψυχοσωματικό σύνολο (πρωτοφανές και αξεπέραστο για τον δυτικό πολιτισμό) χωρίς διχασμούς».

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

*Κωστής Παπαγιώργης, «Η ομηρική μάχη», εκδόσεις Καστανιώτης, Αθήνα, 1993, σ. 20-23

odysseia-epidavros11_c31d0.jpg

«Αλήθεια, τι θυμόμαστε απ’ το έπος;

Σε ποιον βαθμό εκείνη η Εποχή του Χαλκού - οι νόστοι και η πνευματικότητα, η ωμότητα και το ήθος της - θα μπορούσαν, ιδεατά, να συνομιλήσουν, να εγχύσουν κάποιου είδους φως στα δικά μας σημερινά σκιερά;
Κατά πόσον εκείνος, ο πολιτισμός της Αιδούς, η σχέση με τη Φύση, με τον θεό, το θείο και το θαύμα, η σχέση με τον ξένο - ή με εκείνο το βαθύ μυστήριο της φιλοξενίας - μπορεί να έχουν κάποιον λόγο σήμερα, πάνω στον δικό μας, πολιτισμό; Πάνω στις δικές μας σημερινές απορίες;

Μετά τη ΝΕΚΥΙΑ, εκείνη την επίσκεψη στη ραψωδία λ’ σε συνεργασία με το θέατρο ΝΟ της Ιαπωνίας, που παρουσιάστηκε στο Τόκυο πρώτα και μετά, για πρώτη φορά στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου - τώρα ακόμα μια επιστροφή στις πηγές...

Μια επίσκεψη σε τρεις ραψωδίες του έπους και πώς, αυτό το ατελεύτητο μυστήριο της προφορικής Αφήγησης (το βαθύ μυστήριο του θεάτρου) έχει τη δυνατότητα να μας εξακοντίζει συναρπαστικά «εκεί, που η ιστορία ακόμα συμβαίνει».

odysseia-epidavros4_38a53.jpg

Ένας ξένος και Οίος επιπλέον ονομάζεται από τον Όμηρο , δηλαδή μόνος - ένα ανθρώπινο ράκος μετά το ύστατο ναυάγιο του, συντετριμμένο μετά την άνιση πάλη του με το πέλαγος, πεταμένο σε μιαν ακτή … (Αλήθεια, μας θυμίζει τίποτα από το σήμερα αυτή η εικόνα; Την έχει πάρει - έστω ξώφαλτσα - το μάτι μας πουθενά στον σύγχρονο κόσμο που μας περιβρέχει;)

Εδώ, σε μια ξένη ακτή που δεν διάλεξε, του ορίστηκε να αναζητήσει και να ξαναβρεί το σώμα, το πρόσωπο και το όνομά του.

Για 1263 στίχους παραμένει άγνωστος, απρόσωπος, ξένος, και μόνο μετά το πρώτο του δάκρυ - και το μετέπειτα γοερό κλάμα - αρχίζει μια διαδρομή «αναγνώρισης». Προσπαθώντας να τον τιμήσουν, (σε έναν ξένο πάντα υπαινίσσεται η θεότητα), να διασκεδάσουν τις οδύνες του με Ωδές από ιστορίες ηρώων και θεών, δεν γνωρίζουν ότι τραγουδούν τη ζωή του … Κι όταν μέσα από την αξιοπρέπεια των δακρύων ζητά να επιτρέψουν σε εκείνον, έναν ξένο, να συνεχίσει ο ίδιος την ιστορία - μπαίνοντας, δραματικό πρόσωπο πια / είδωλο, στο θέατρο της ζωής του - η «αναγνώριση» δεν θα αργήσει να επιτελεσθεί.

Χάρη σε μια μοναδικής δραματουργικής έμπνευσης ίντριγκα του ποιητή της οδύσσειας, (μοναδική σχεδόν στο παγκόσμιο ρεπερτόριο), τα δάκρυα τον έκαναν θεατή, αφηγητή Ραψωδό, ποιητή - της ίδιας του της ζωής . Μαζί με την «αναγνώριση» ανακτά και το όνομα του…

odysseia-epidavros2_ee850.jpg

[Υπάρχει μια απλή και θεμελιώδης, ζωτική επιθυμία που χαρακτηρίζει τη ζωή του ανθρώπου: Να ταξιδέψει, από ένα σημείο Α σε ένα σημείο Β. Ως οδύσσεια - είτε εξωτερικής είτε εσωτερικής γεωγραφίας, (αναρίθμητες και οι περιπτώσεις εσωτερικής οδύσσειας για τους θνητούς) - θα μπορούσε ανεπιφύλακτα να ονομασθεί κάθε ανεπιδίωκτη περιπλοκή ή περιπέτεια αυτής της διαδρομής, προσδιοριζόμενη από ακούσιες, ανεπιθύμητες, απρόοπτες αποκλίσεις του δρόμου. Και είναι δύσκολο να υπάρξει θνητός που να μην έχει βρεθεί - έστω κατ’ αναλογίαν - σε μία τουλάχιστον τοποθεσία/συνθήκη στη ζωή του που να τον προσδιορίζει ως ξένο.

Μπορεί άραγε η συμπάθεια - αυτή με την οποία γενναιόδωρα μπορεί να μας ελεήσει η σκηνική εμπειρία του έπους - να λειτουργήσει σαν μια τρυφερή αφή, μια κατανόηση για το δράμα του «Άλλου»; Τη δυσχερή θέση του ξένου, όπου - όπως διακαώς μας διδάσκει η Ιστορία - τίποτα δεν διασφαλίζει πως ο οποιοσδήποτε από εμάς, δεν θα βρεθεί σε ανάλογη θέση σε μια επόμενη, απότομη στροφή της;]

Το έπος, το έπος μας έμαθε να αναπνέουμε.

Μιχαήλ Μαρμαρινός»

odysseia-epidavros10_cb584.jpg

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Μετάφραση: Δημήτρης Μαρωνίτης
Σκηνοθεσία: Μιχαήλ Μαρμαρινός
Δραματουργική επεξεργασία: Ελένη Μολέσκη-Μιχαήλ Μαρμαρινός
Σκηνογραφία: Γιώργος Σαπουντζής
Σχεδιασμός κοστουμιών: Ελευθερία Αράπογλου
Μουσική σύνθεση: Άντης Σκορδής
Χορογραφία: Gloria Dorliguzzo
Σχεδιασμός φωτισμού: Ελευθερία Ντεκώ
Μάσκες: Μάρθα Φωκά
Α΄ βοηθός σκηνοθέτη: Ελένη Μολέσκη
Β΄ βοηθός σκηνοθέτη: Αλεξία Παραμύθα
Βοηθός σκηνογράφου: Kατερίνα Ζυρπιάδου
Βοηθός ενδυματολόγου: Ερνέστα Χατζηλεμονίδου
Βοηθός χορογράφου: Στέλλα Μαστοροστέριου
Βοηθοί φωτισμού: Νάσια Λάζου, Σωτήρης Ρουμελιώτης
Μουσική διδασκαλία: Παναγιώτης Μπάρλας
Συνεργάτης από πλευράς ΚΘΒΕ για σκηνικά και κοστούμια: Δανάη Πανά
Oργάνωση παραγωγής: Εύα Κουμανδράκη
Φωτογραφίες: Mike Rafail (That Long Black Cloud)

ο ξένος και εμείς
ξένος: Χάρης Φραγκούλης

εμείς/Φαίακες: Γαλάτεια Αγγέλη, Κλέλια Ανδριολάτου, Γιάννης Βάρσος, Νικόλας Γραμματικόπουλος, Ηλέκτρα Γωνιάδου, Λένια Ζαφειροπούλου, Νεκτάριος Θεοδώρου, Νίκος Καπέλιος, Κωστής Καπελλίδης, Νίκος Κουκάς, Τίτος Μακρυγιάννης, Ερατώ Μαρία Μανδαλενάκη, Χριστίνα Μπακαστάθη, Κλειώ- Δανάη Οθωναίου, Χρήστος Παπαδημητρίου, Στέλλα Παπανικολάου, Φωτεινή Τιμοθέου, Γιάννης Τομάζος, Έλενα Τοπαλίδου, Χάρης Φραγκούλης, Γιάννης Χαρίσης

Μουσικοί επί σκηνής-τσέλο: Εύη Καζαντζή, Άλμπα Λυμτσιούλη, Αλίκη Μάρδα

odysseia-epidavros6_6b487.jpg

Πρεμιέρα: Επίδαυρος, Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου
Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου 2025
Παρασκευή 11 & Σάββατο 12 Ιουλίου

Θεσσαλονίκη, Θέατρο Δάσους
Σάββατο 30 & Κυριακή 31 Αυγούστου

odysseia-epidavros3_8daeb.jpg

Εισιτήρια

«ζ-η-θ, ο ξένος»-ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ
Παρασκευή 11 & Σάββατο 12/07, στις 21.00
Διακεκριμένη Ζώνη: 55€
Α΄ Ζώνη: 50€
Β΄ Ζώνη: 30€
Β΄ Ζώνη: Μαθητικό έως 18 ετών: 13€, Άνω των 65 ετών: 22€, Ομαδικό εισιτήριο:22€

Άνω Διάζωμα: 25€, 20 €, 15€ {Περιορισμένης Ορατότητας: 10€, Νεανικό (έως 28 ετών), για πολύτεκνους (γονείς και παιδιά): Μείωση 20% επί της αρχικής τιμής, Ομαδικό εισιτήριο: 15€}
ΑΜΕΑ: 5€, Άνεργοι: 5€ (Στο Άνω Διάζωμα με την επίδειξη της σχετικής κάρτας)
Δημότες Λυγουριού: Άνω Διάζωμα (Παρασκευή 11/07): 5€
Ατέλειες ΣΕΗ & θεατρολόγων: Άνω Διάζωμα

*Η προβλεπόμενη έκπτωση του μαθητικού εισιτηρίου στη Β΄Ζώνη καθώς και του νεανικού εισιτηρίου στο Άνω Διάζωμα ισχύει και για τις πολύτεκνες οικογένειες (γονείς και παιδιά)

Εκπτωτικό πακέτο εισιτηρίων:
Αγορά τεσσάρων εισιτηρίων (ανά παράσταση) στην τιμή των τριών εκτός διακεκριμένης και Α’ Ζώνης. Ισχύουν μόνο για Παρασκευή

odysseia-epidavros5_80b2b.jpg

«ζ-η-θ, ο ξένος»- ΘΕΑΤΡΟ ΔΑΣΟΥΣ & ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ
Τιμή προπώλησης μέσω ηλεκτρονικής αγοράς και ταμεία (έως μια μέρα πριν): 17€
Κανονικό εισιτήριο: 20 €
Φοιτητικό/ Άνω των 65: 14€

Δάσκαλοι & Καθηγητές / Ομαδικό (20 άτομα): 11€

Άνεργοι: Δωρεάν (20 θέσεις ανά παράσταση για τις παραστάσεις στο Θέατρο Δάσους) κατόπιν τιμή εισιτηρίου: 10€
ΑΜΕΑ & Συνοδοί ΑΜΕΑ: 8 €
20 Ατέλειες σε κάθε παράσταση για ηθοποιούς εκτός ΚΘΒΕ και σπουδαστές θεατρικών σπουδών, κατόπιν κάλυψης των Ατελειών τιμή εισιτήριου: 8€

odysseia-epidavros_cbbcf.jpg

# TAGS

  • ΕΠΙΔΑΥΡΟΣ
  • ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
  • ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΚΛΕΛΙΑ ΑΝΔΡΙΟΛΑΤΟΥ
  • ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ
  • ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΘΗΝΩΝ
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Οι αγρότες τρομάζουν την κυβέρνηση – Το Μαξίμου αναζητά νέα στρατηγική, ελπίζει στον... χρόνο

Οι αγρότες τρομάζουν την κυβέρνηση – Το Μαξίμου αναζητά νέα στρατηγική, ελπίζει στον... χρόνο

Ξύλο και χημικά δυναμώνουν τα μπλόκα των αγροτών

Ξύλο και χημικά δυναμώνουν τα μπλόκα των αγροτών

Επιστροφή ενοικίου: Πώς και πότε γίνονται οι διορθώσεις μετά το φιάσκο της πληρωμής

Επιστροφή ενοικίου: Πώς και πότε γίνονται οι διορθώσεις μετά το φιάσκο της πληρωμής

Ο Αλέξης θέτει το θέμα της εναλλακτικής διακυβέρνησης

Ο Αλέξης θέτει το θέμα της εναλλακτικής διακυβέρνησης

Η αδύνατη αυτοδυναμία, το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ, οι κυβερνήσεις συνεργασίας και τα νέα κόμματα

Η αδύνατη αυτοδυναμία, το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ, οι κυβερνήσεις συνεργασίας και τα νέα κόμματα

Τι θα συμβεί στο σώμα σας αν δε φάτε για 36 ώρες

Τι θα συμβεί στο σώμα σας αν δε φάτε για 36 ώρες

Μαρίνα Σάττι: Εξιτήριο από το νοσοκομείο – Η ανακοίνωση για την υγεία της

Μαρίνα Σάττι: Εξιτήριο από το νοσοκομείο – Η ανακοίνωση για την υγεία της

Συναγερμός για σαλμονέλα σε φουντούκια – Μπλόκο στα ελληνικά σύνορα

Συναγερμός για σαλμονέλα σε φουντούκια – Μπλόκο στα ελληνικά σύνορα

Καρκίνος: Κίνδυνος κατάθλιψης στους μακροχρόνιους επιζώντες από τη νόσο

Καρκίνος: Κίνδυνος κατάθλιψης στους μακροχρόνιους επιζώντες από τη νόσο

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Ενεργειακό κόστος: Στο «περίμενε» για τα κυβερνητικά μέτρα στήριξης η βιομηχανία

Ενεργειακό κόστος: Στο «περίμενε» για τα κυβερνητικά μέτρα στήριξης η βιομηχανία

Επίδομα θέρμανσης: Ξεπέρασαν τις 895.000 οι αιτήσεις- Τα SOS για τις κοινόχρηστες δαπάνες

Επίδομα θέρμανσης: Ξεπέρασαν τις 895.000 οι αιτήσεις- Τα SOS για τις κοινόχρηστες δαπάνες

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Λούτσα: Την Τετάρτη στον εισαγγελέα ο 29χρονος οδηγός - Μάχη στη ΜΕΘ δίνει η σύντροφος του θύματος

Ελλάδα 16:12

Τραμπ: Συνάντηση στο Οβάλ Γραφείο για τη Βενεζουέλα

Διεθνή 16:06

«Να μ’ αγαπάς»: Ο Θεόφιλος παρατά τη Ζωή και τη Νικαίτη στη μέση του δρόμου

Life 16:01

«Άγιος Έρωτας»: Ο Μαρκόπουλος οδηγείται στη φυλακή

Life 15:53

Χριστούγεννα στα μπλόκα οι αγρότες: Κλείνουν νέοι δρόμοι τις επόμενες ώρες

Ελλάδα 15:52

Η εθνική κοινωνική συμφωνία για τις Συλλογικές Συμβάσεις στο επίκεντρο του Συμβουλίου Ευρωπαίων Υπουργών Εργασίας

Οικονομία 15:52
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

«Είναι γελοίο, δυστυχώς ζούμε στην Ελλάδα»: Οργή από δικαιούχους για την επιστροφή ενοικίου

Οικονομία 17:53

Μπλόκα αγροτών: «Σπάσαμε τον τσαμπουκά της κυβέρνησης» - Αύριο νέα συνέλευση

Ελλάδα 20:02

Μπλόκα αγροτών: Σε ισχύ κυκλοφοριακές ρυθμίσεις - Πού είναι κλειστή η εθνική οδός

Ελλάδα 18:18

Πώς συνέβη το θανατηφόρο τροχαίο στη Λούτσα: Ο 24χρονος είχε έρθει Ελλάδα για την ορκωμοσία της κοπέλας του

Ελλάδα 19:09

Σίσσυ Χρηστίδου: «Ανατρίχιασα όταν το είπε» - Η on air συγκίνησή της για τον διάλογο με ηλικιωμένο

Life 18:12
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Η Έλλη Τρίγγου είναι η θρυλική «Λόλα» της Τρούμπας - Πρώτες φωτογραφίες και βίντεο

Η Έλλη Τρίγγου είναι η θρυλική «Λόλα» της Τρούμπας - Πρώτες φωτογραφίες και βίντεο

Entertainment 01.12.2025 13:24
Δημήτρης Σκουλός: Ο λόγος που δεν ανεβάζει ποτέ φωτογραφίες με τις κόρες του

Δημήτρης Σκουλός: Ο λόγος που δεν ανεβάζει ποτέ φωτογραφίες με τις κόρες του

Life 30.11.2025 21:21
Λεβεντογιάννης - Μαυρομάτη στο ερωτικό θρίλερ «Barcelona»: Δείτε τις πρώτες εικόνες από την παράσταση

Λεβεντογιάννης - Μαυρομάτη στο ερωτικό θρίλερ «Barcelona»: Δείτε τις πρώτες εικόνες από την παράσταση

Entertainment 27.11.2025 11:50
Η ζωή του Νίκου Ξυλούρη για πρώτη φορά στο θέατρο - Πότε θα γίνει η πρεμιέρα

Η ζωή του Νίκου Ξυλούρη για πρώτη φορά στο θέατρο - Πότε θα γίνει η πρεμιέρα

Entertainment 26.11.2025 15:11

NETWORK

ΟΛΠ Α.Ε.: Ολοκλήρωση Άσκησης Ετοιμότητας για την αντιμετώπιση περιστατικών ρύπανσης στο Λιμάνι του Πειραιά

ΟΛΠ Α.Ε.: Ολοκλήρωση Άσκησης Ετοιμότητας για την αντιμετώπιση περιστατικών ρύπανσης στο Λιμάνι του Πειραιά

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:40
Eli Lilly: Μείωσε την τιμή του Zepbound

Eli Lilly: Μείωσε την τιμή του Zepbound

healthstat.gr 12.01.2025 - 15:53
Μαρίνα Σάττι: Εξιτήριο από το νοσοκομείο – Η ανακοίνωση για την υγεία της

Μαρίνα Σάττι: Εξιτήριο από το νοσοκομείο – Η ανακοίνωση για την υγεία της

healthstat.gr 12.01.2025 - 14:40
ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ: Ημέρα ενάντια στο AIDS - Η ανάγκη για ενημέρωση, έγκαιρο έλεγχο και πρόσβαση σε θεραπεία είναι συνεχής

ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ: Ημέρα ενάντια στο AIDS - Η ανάγκη για ενημέρωση, έγκαιρο έλεγχο και πρόσβαση σε θεραπεία είναι συνεχής

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:42
Δίαιτα: Η «βασίλισσα» στην απώλεια βάρους

Δίαιτα: Η «βασίλισσα» στην απώλεια βάρους

healthstat.gr 12.01.2025 - 14:20
ΕTBA BI.ΠΕ: Νέος ιστότοπος, εφαρμογή MyETVA και ψηφιακός χάρτης για τις Εγκατεστημένες Επιχειρήσεις

ΕTBA BI.ΠΕ: Νέος ιστότοπος, εφαρμογή MyETVA και ψηφιακός χάρτης για τις Εγκατεστημένες Επιχειρήσεις

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:03
Ανακαλείται πολωνικό γυναικείο άρωμα – Ανιχνεύτηκε επικίνδυνο χημικό

Ανακαλείται πολωνικό γυναικείο άρωμα – Ανιχνεύτηκε επικίνδυνο χημικό

healthstat.gr 12.01.2025 - 15:05
Το Green Tank στον ετήσιο θεσμικό διάλογο 2025 της αποστολής για τη φυσική κληρονομιά στη Βαρκελώνη

Το Green Tank στον ετήσιο θεσμικό διάλογο 2025 της αποστολής για τη φυσική κληρονομιά στη Βαρκελώνη

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:44
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: ΚΛΕΑΝΘΟΥΣ 8, 16346 ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: Φ.Α.Ε. Πειραιά
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 7517080
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games