Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ελλάδα 03.02.2021 15:31

Αλλαγές στον ΚΟΚ: Μειώνεται το όριο ταχύτητας σε κατοικημένες περιοχές

Image of Μάκης Σιάρκος Μάκης Σιάρκος
INTIME INTIME
Το Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Οδική Ασφάλεια παρουσιάστηκε σήμερα, 3 Φεβρουαρίου 2020, σε ειδική εκδήλωση, παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή και τον υφυπουργό Μεταφορών Γιάννη Κεφαλογιάννη. Σύμφωνα με το σχέδιο, μεταξύ άλλων, αναμένεται να μειωθεί το όριο ταχύτητας στα 30 χιλιόμετρα ανά ώρα για οδήγηση εντός πόλης από τα 50 χιλιόμετρα που ισχύει έως σήμερα

Η παρουσίαση έγινε στο Μουσείο Αυτοκινήτου, όπου πριν από περίπου τέσσερα χρόνια ο κ. Κυριάκος Μητσοτάκης είχε παρουσιάσει την πρόταση της Νέας Δημοκρατίας για την Οδική Ασφάλεια.

Το Σχέδιο Δράσης, που έχει ως στόχο την μείωση των θανάτων και των σοβαρά τραυματιών κατά 50% στα επόμενα χρόνια, προβλέπει μεταξύ άλλων τη θεσμοθέτηση Εθνικού Παρατηρητηρίου για την οδική ασφάλεια, τη βελτίωση του οδικού δικτύου με μεγάλα έργα υποδομών, τη διδασκαλία της Κυκλοφοριακής Αγωγής στα σχολεία από το δημοτικό που πλέον γίνεται υποχρεωτική, την αλλαγή όλης της φιλοσοφίας των εξετάσεων για την απόκτηση άδειας οδήγησης, συγκεκριμένες προϋποθέσεις για να γίνει κάποιος εκπαιδευτής οδήγησης, αναθεώρηση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και την ψηφιοποίηση της διαδικασίας ελέγχων για τις παραβάσεις του Κ.Ο.Κ.

“Δεν θα πρέπει η ευαισθητοποίησή μας για τα θέματα της οδικής ασφάλειας να περιορίζεται στην εύλογη, αλλά συνήθως βραχυπρόθεσμη αγανάκτηση που προκαλούν τροχαία ατυχήματα όταν αυτά συμβαίνουν και μονοπωλούν τα φώτα της δημοσιότητας, συνήθως για ελάχιστο χρονικό διάστημα”, ξεκαθάρισε στην ομιλία του ο πρωθυπουργός, προσθέτοντας ότι αποδίδει πολύ μεγάλη σημασία στην διαπαιδαγώγηση της νέας γενιάς των οδηγών.

“Γι’ αυτό και θεωρώ εξαιρετικά σημαντικό ότι το μάθημα της οδικής ασφάλειας θα εντάσσεται πια οργανωμένα στο ωρολόγιο πρόγραμμα των σχολείων μας”, τόνισε ο κ. Μητσοτάκης σημειώνοντας πως “ξέρουμε ότι τα ζητήματα οδικής ασφάλειας μπορούμε να τα αντιμετωπίσουμε αλλάζοντας και πείθοντας τον κόσμο να μεταβάλλει τη συμπεριφορά του”.

“Προφανώς και η εφαρμογή ενός σύγχρονου κώδικα οδικής κυκλοφορίας και η επιβολή προστίμων είναι σημαντικό, αλλά όχι το πιο σημαντικό κομμάτι αυτής της διαδικασίας. Πάνω από όλα πρέπει να αντιληφθούμε ότι προσέχοντας στο δρόμο σεβόμαστε τους εαυτούς μας, τις οικογένειές μας, αυτούς που βάζουμε στο αυτοκίνητο, αλλά και τους συμπολίτες μας. Και πιστεύω ότι η ελληνική κοινωνία είναι συνολικά ώριμη να κάνει και αυτό το μεγάλο άλμα αλλαγών συμπεριφοράς συνεπικουρούμενη πια από ένα οργανωμένο, πολυεπίπεδο σχέδιο βελτίωσης της οδικής ασφάλειας”, διευκρίνισε.

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

“Αυτό το οποίο χρειαζόμαστε στη χώρα είναι αποτελεσματικές οριζόντιες πολιτικές. Και οριζόντιες πολιτικές είναι εκείνες οι πολιτικές οι οποίες στηρίζονται, όπως είπαμε, σε πραγματικά δεδομένα και μπορούν να λύνουν το ζήτημα του συντονισμού και της επίτευξης συγκεκριμένων στόχων ανά διακριτούς τομείς πολιτικής, εκεί που συνήθως εμπλέκονται διαφορετικά υπουργεία και διαφορετικοί δημόσιοι φορείς” σημείωσε επίσης ο Πρωθυπουργός.

Παράλληλα όπως είπε, “θα πρέπει να κοιτάξουμε μπροστά και να αγκαλιάσουμε την πρόοδο την οποία κάνει η τεχνολογία, αλλά και τις αλλαγές στις συνήθειες της μετακίνησης, που επιβάλλει η μετάβαση στην πράσινη ανάπτυξη”.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής δήλωσε: “Το σχέδιό μας εδράζεται σε ένα τετράπτυχο: Ασφαλείς δρόμοι. Υπεύθυνοι οδηγοί. Κυκλοφοριακή παιδεία. Δίκαιοι κανόνες για όλους.

Το πιο άμεσο και φλέγον, είναι να κάνουμε πιο ασφαλείς τους δρόμους μας. Κεντρική θέση σε αυτή την προσπάθεια έχει το Πρόγραμμα Επεμβάσεων Βελτίωσης Οδικής Ασφάλειας σε 7.000 επικίνδυνα σημεία σε όλη τη χώρα. Αλλά και το ειδικό πλέγμα στοχευμένων σημειακών παρεμβάσεων στον υφιστάμενο οδικό άξονα Πάτρας-Πύργου, μέχρι να ολοκληρωθεί ο νέος δρόμος. Ξεμπλοκάρουμε επίσης μεγάλα οδικά έργα: Τον Ε-65, τον ΒΟΑΚ, το Καλαμάτα-Ριζόμυλος, τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού στην Αθήνα και το flyover στη Θεσσαλονίκη.

Οι αλλαγές στον ΚΟΚ για ένα αποτελεσματικό σύστημα επιβολής προστίμων

Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προχωρά στην αναθεώρηση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας στη βάση ορισμένων αρχών:

1. Κατηγοριοποίηση των παραβάσεων του ΚΟΚ με βάση το βαθμό επικινδυνότητας και συχνότητας.
Η έμφαση θα δοθεί στις πέντε πιο συχνές παραβάσεις του Κ.Ο.Κ. που έχουν ως αποτέλεσμα είτε σοβαρούς τραυματισμούς είτε θανάτους σε ένα τροχαίο ατύχημα: υπερβολική ταχύτητα, μη χρήση ζώνης από όλους τους επιβαίνοντες, μη χρήση κράνους από οδηγό και συνοδηγό, οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ και ναρκωτικών ουσιών, χρήση κινητού τηλεφώνου.

Οι παραβάσεις θα έχουν διαβαθμισμένα - και πάντως όχι υψηλά- χρηματικά πρόστιμα σε συνδυασμό με διοικητικές κυρώσεις.

2. Διαχωρισμός των κυρώσεων με βασικό κριτήριο διαφοροποίησης την οδηγική συμπεριφορά ή την κατάσταση του οχήματος.
Παράδειγμα: Στην περίπτωση οχήματος με ληγμένο ΚΤΕΟ, οχήματος που δεν λειτουργούν οι φανοί ή κυκλοφορεί με σπασμένους καθρέφτες θα “τιμωρείται” το όχημα π.χ. με αφαίρεση των στοιχείων κυκλοφορίας.

Στην περίπτωση παράβασης που σχετίζεται με την οδηγική συμπεριφορά, οι κυρώσεις θα επιβάλλονται στον οδηγό.

Η ευθύνη όμως θα πρέπει να επιμεριστεί και σε όσους η πολιτεία έχει αναθέσει την υποχρέωση ελέγχου για την κατάσταση των οχημάτων, δηλαδή στα ΚΤΕΟ.

Από την ίδρυση τους, το 2001, τα 204 ιδιωτικά και 28 δημόσια παραμένουν ανεξέλεγκτα, όσον αφορά την ποιότητα των ελέγχων τους.

Στην Ελλάδα, με έναν από τους πιο γηρασμένους στόλους της Ευρώπης το ποσοστό απόρριψης (επανελέγχου) στα ΚΤΕΟ είναι 4,5%, όταν στη Γερμανία είναι 35,5%.

Ένα στα τρία οχήματα δεν προσέρχεται για έλεγχο. Για τον αμελή ιδιοκτήτη, αν παρέλθει η διετία, το πρόστιμο εκπρόθεσμου (€ 65) ισούται με το κόστος ελέγχου που δεν έγινε, άρα καθίσταται συμφέρον.

Έτσι, στο νομοσχέδιο για τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας θα υπάρξει διάταξη για τη δημιουργία Μητρώου Εποπτών ΚΤΕΟ.

Οι επόπτες ΚΤΕΟ θα είναι διαπιστευμένοι ιδιώτες μηχανικοί Π.Ε. οι οποίοι θα πραγματοποιούν επανέλεγχο on the spot, στην “πόρτα” του ΚΤΕΟ, του οχήματος που μόλις διήλθε με επιτυχία.

Σε όσα οχήματα διαπιστωθεί ότι έγιναν πλημμελείς έλεγχοι θα υπάρχουν κυρώσεις που υπό προϋποθέσεις θα φθάνουν και στην αφαίρεση της άδειας λειτουργίας.

Επιπλέον, θα αυστηροποιηθεί το πρόστιμο για τον πλημμελή ιδιοκτήτη, ενώ θα επιβάλλονται και διοικητικές κυρώσεις όπως αφαίρεση των στοιχείων κυκλοφορίας.

3. Μείωση της μέσης ταχύτητας κίνησης στις αστικές περιοχές
Όταν ένα αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα 30 χλμ./ώρα η πιθανότητα θανάσιμου τραυματισμού πεζού, τον οποίο θα χτυπήσει, είναι 10%.

Εάν το αυτοκίνητο κινείται με 50 χλμ./ώρα, η πιθανότητα θανάσιμου τραυματισμού του πεζού εκτοξεύεται στο 80%.

Για τον λόγο αυτό, το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας στις κατοικημένες περιοχές θα κατέβει στα 30χλμ/ώρα.

4. Διασφάλιση της επιβολής και είσπραξης του προστίμου
Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών σε συνεργασία με τα Υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Προστασίας του Πολίτη και Οικονομικών έχει ξεκινήσει τον επανασχεδιασμό και την υλοποίηση με ηλεκτρονικά μέσα της διαδικασίας βεβαίωσης και είσπραξης των παραβάσεων του Κ.Ο.Κ.

Ο στόχος είναι διττός: ο τερματισμός του καθεστώτος της γενικευμένης πεποίθησης ατιμωρησίας και η αύξηση των εσόδων των ΟΤΑ.

Κάθε παραβάτης του ΚΟΚ θα γνωρίζει ότι θα πρέπει να καταβάλει το προβλεπόμενο πρόστιμο και η διοικητική διαδικασία θα έχει ως εξής:

1. Βεβαίωση και καταχώρηση των παραβάσεων του ΚΟΚ με ηλεκτρονικά μέσα

2. Πρόβλεψη ώστε η ευθύνη για παράβαση που επιβάλλεται απουσία του οδηγού (κάμερες, ραντάρ) να αποδίδεται στον ιδιοκτήτη του οχήματος

3. Δυνατότητα ηλεκτρονικής πληρωμής της παράβασης μέσω e banking ή ATM

4. Βεβαίωση της υπερήμερης οφειλής στο TAXIS

Βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, τα πρόστιμα του Κ.Ο.Κ. έχουν ανταποδοτικό χαρακτήρα και αποτελούν πόρους των ΟΤΑ στην περιοχή των οποίων συντελέστηκε η παράβαση.

Προτείνεται η θεσμοθέτηση ενός Εθνικού Ταμείου Οδικής Ασφάλειας. Τα ποσά από τα πρόστιμα του ΚΟΚ θα εξακολουθούν να αποδίδονται υπέρ του οικείου ΟΤΑ, αλλά θα διασφαλίζεται ότι θα επενδύονται σε πολιτικές ενίσχυσης της οδικής ασφάλειας στο πλαίσιο υλοποίησης των ΣΒΑΚ.

Τα βασικά χαρακτηριστικά του ταμείου θα είναι:

1. Σύσταση νομικού προσώπου υπό την εποπτεία του Υπουργείου Εσωτερικών με συμμετοχή εκπροσώπων των Υπουργείων Οικονομικών και Υποδομών και Μεταφορών και της ΚΕΔΕ.

2. Το Ταμείο θα είναι ο βασικός μηχανισμός συλλογής των χρηματικών ποσών από τα πρόστιμα του ΚΟΚ. Θα κατανέμει τα ποσά στους Δήμους με βάση τη γεωγραφική κατανομή των προστίμων.

3. Οι Δήμοι θα δίνουν αναφορά στο Ταμείο για τις δράσεις οδικής ασφάλειας που υλοποιούν.

4. Το Ταμείο θα εγκαθιδρύσει μηχανισμό εποπτείας των δράσεων οδικής ασφάλειας στη βάση δεικτών επίτευξης/επίδοσης.

5. Θα παρέχει τεχνογνωσία και συμβουλευτικό ρόλο στους Δήμους

5. Καθιέρωση ηλεκτρονικής διαδικασίας για την παρακολούθηση των παραβάσεων του Κ.Ο.Κ.
Πρώτον, μέσω του ανασχεδιασμού του συστήματος, ο παραβάτης θα γνωρίζει ότι οι προβλεπόμενοι πόντοι θα καταγράφονται σε εύλογο χρόνο.

Δεύτερον, θα γίνει εφικτή η άμεση online ενημέρωση των οδηγών για την καταγραφή των παραβάσεών τους και των πόντων που έχουν στο point system.

Τρίτον, η Τροχαία θα έχει τη δυνατότητα άμεσης ενημέρωσης για την οδηγική συμπεριφορά όλων των οδηγών.

Τέταρτον, θα αντλούνται στατιστικά στοιχεία για το είδος και τη συχνότητα της παραβατικότητας των Ελλήνων οδηγών.

# TAGS

  • ΚΟΚ
  • ΑΛΛΑΓΕΣ
  • ΠΡΟΣΤΙΜΑ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Η μαγεία των Χριστουγέννων ξεκινά από τα Public

Η μαγεία των Χριστουγέννων ξεκινά από τα Public

Η Stoiximan παρουσιάζει τη νέα της εικόνα

Η Stoiximan παρουσιάζει τη νέα της εικόνα

Όταν οι αρθρώσεις αρχίζουν να μιλούν, είναι καιρός να τις ακούσεις

Όταν οι αρθρώσεις αρχίζουν να μιλούν, είναι καιρός να τις ακούσεις

Η εποχή του Universal Exchange: Η Bitget επαναπροσδιορίζει την ψηφιακή οικονομία

Η εποχή του Universal Exchange: Η Bitget επαναπροσδιορίζει την ψηφιακή οικονομία

26 μοναδικές προτάσεις δώρων για το 2026, από 10€ έως 200€ μόνο από το στίγκα!

26 μοναδικές προτάσεις δώρων για το 2026, από 10€ έως 200€ μόνο από το στίγκα!

Ανατροπή με τις εξώσεις το 2026 - Αναλυτικός οδηγός

Ανατροπή με τις εξώσεις το 2026 - Αναλυτικός οδηγός

Πότε πληρώνει το Δώρο Χριστουγέννων η ΔΥΠΑ

Πότε πληρώνει το Δώρο Χριστουγέννων η ΔΥΠΑ

Όλες οι πληρωμές συντάξεων και επιδομάτων πριν τα Χριστούγεννα

Όλες οι πληρωμές συντάξεων και επιδομάτων πριν τα Χριστούγεννα

Η Ελλάδα αποπληρώνει σήμερα πρόωρα 5,3 δισ. ευρώ από τα δάνεια του πρώτου Μνημονίου

Η Ελλάδα αποπληρώνει σήμερα πρόωρα 5,3 δισ. ευρώ από τα δάνεια του πρώτου Μνημονίου

Πότε και πόσο αυξάνονται τα επιδόματα το 2026

Πότε και πόσο αυξάνονται τα επιδόματα το 2026

Αμύγδαλα ή καρύδια: Ποια να προτιμήσετε για να έχετε τα μέγιστα οφέλη στην υγεία σας;

Αμύγδαλα ή καρύδια: Ποια να προτιμήσετε για να έχετε τα μέγιστα οφέλη στην υγεία σας;

Ευλογιά των αιγοπροβάτων: Καμία χαλάρωση ενόψει εορτών – Τι επισημαίνει το ΥΠΑΑΤ

Ευλογιά των αιγοπροβάτων: Καμία χαλάρωση ενόψει εορτών – Τι επισημαίνει το ΥΠΑΑΤ

Όταν η εμμηνόπαυση συναντά τη χριστουγεννιάτικη μαγεία: Πώς να απολαύσω τις γιορτές παρά τα συμπτώματα

Όταν η εμμηνόπαυση συναντά τη χριστουγεννιάτικη μαγεία: Πώς να απολαύσω τις γιορτές παρά τα συμπτώματα

Κυψέλη: Στο Παίδων 14χρονη μαθήτρια – Τη μαχαίρωσε στο σχολείο συμμαθήτριά της

Κυψέλη: Στο Παίδων 14χρονη μαθήτρια – Τη μαχαίρωσε στο σχολείο συμμαθήτριά της

Πορτοκαλί τιμολόγια: Καμπανάκι από τους προμηθευτές για την ετοιμότητα του μετρητικού συστήματος

Πορτοκαλί τιμολόγια: Καμπανάκι από τους προμηθευτές για την ετοιμότητα του μετρητικού συστήματος

WindEurope: Κλειδί για τις ΑΠΕ τα δίκτυα – Έως 1,6 τρισ. ευρώ το όφελος ως το 2050

WindEurope: Κλειδί για τις ΑΠΕ τα δίκτυα – Έως 1,6 τρισ. ευρώ το όφελος ως το 2050

Οι ενεργειακοί πάροχοι στο «παιχνίδι» των τηλεπικοινωνιών- Αυξάνονται οι συμμαχίες και ο ανταγωνισμός

Οι ενεργειακοί πάροχοι στο «παιχνίδι» των τηλεπικοινωνιών- Αυξάνονται οι συμμαχίες και ο ανταγωνισμός

RED III: Δίμηνη προθεσμία συμμόρφωσης στους κανόνες δίνει η Κομισιόν- Στο κάδρο η Ελλάδα και άλλες 7 χώρες

RED III: Δίμηνη προθεσμία συμμόρφωσης στους κανόνες δίνει η Κομισιόν- Στο κάδρο η Ελλάδα και άλλες 7 χώρες

Κομισιόν: 1,3 τρισ. ευρώ για τα δίκτυα έως το 2040 – Ποια ελληνικά projects εντάσσονται στις «ενεργειακές λεωφόρους»

Κομισιόν: 1,3 τρισ. ευρώ για τα δίκτυα έως το 2040 – Ποια ελληνικά projects εντάσσονται στις «ενεργειακές λεωφόρους»

Πάνω από 500 εκατ. ευρώ το έλλειμμα ΕΛΥΚΩ – Άμεση παρέμβαση από την Πολιτεία ζητά ο ΕΣΠΕΝ

Πάνω από 500 εκατ. ευρώ το έλλειμμα ΕΛΥΚΩ – Άμεση παρέμβαση από την Πολιτεία ζητά ο ΕΣΠΕΝ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Η νέα επικεφαλής της MI6 προειδοποιεί: «Η πρώτη γραμμή του πολέμου είναι παντού»

Διεθνή 21:50

Διήμερο λουκέτο σε σχολείο της Αττικής 16 και 17 Δεκέμβρη, ο λόγος

Παιδεία 21:47

Η Μαρία Καρυστιανού προανήγγειλε κόμμα: «Είμαι στην πρώτη γραμμή, πάμε για κάτι πολύ μεγάλο» - Οι προϋποθέσεις που έθεσε

Πολιτική 21:43

Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο: «Πράσινο» φως στις προμελέτες για την επέκταση - Τι αλλάζει

Entertainment 21:24

Έκρυβε πάνω από 18,5 κιλά κάνναβης στη βαλίτσα του - Συνελήφθη στο «Ελ. Βενιζέλος»

Ελλάδα 21:12

Πέθανε ο πρωταγωνιστής του «General Hospital», Anthony Geary

Entertainment 20:38
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τζόκερ 14/12/25: Αυτοί είναι οι αριθμοί που κερδίζουν 4,5 εκατ. ευρώ

Ελλάδα 22:06

Θυμάστε τη μικρή Όλια από τη «Λένη»; Δείτε πώς είναι σήμερα και τι κάνει η Δήμητρα Δουμένη

Life 23:35

The Voice: Η νέα αναφορά Καπουτζίδη στην Παπαρίζου - Τι λένε οι γιατροί (βίντεο)

Life 22:41

Πότε και πόσο αυξάνονται τα επιδόματα το 2026

Οικονομία 06:09

Απεργία 16 Δεκεμβρίου: Ποιοι συμμετέχουν, τι θα συμβεί με τα ΜΜΜ

Ελλάδα 08:34
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Εθνικό Απολυτήριο: Νέες δεσμεύσεις Ζαχαράκη για το σχολείο του 2040 - Οι μαθητές απαντούν με καταλήψεις

Εθνικό Απολυτήριο: Νέες δεσμεύσεις Ζαχαράκη για το σχολείο του 2040 - Οι μαθητές απαντούν με καταλήψεις

Παιδεία 15.12.2025 13:21
Μετρό: Ποιοι σταθμοί θα κλείνουν νωρίτερα μέχρι και αύριο

Μετρό: Ποιοι σταθμοί θα κλείνουν νωρίτερα μέχρι και αύριο

Ελλάδα 15.12.2025 10:08
Βροχή τα πεντοχίλιαρα πριν φτάσει το λάδι στο ελαιοτριβείο

Βροχή τα πεντοχίλιαρα πριν φτάσει το λάδι στο ελαιοτριβείο

Οικονομία 11.12.2025 11:01
Μπορώ να δείξω το δίπλωμα οδήγησης από το κινητό; Τι ισχύει με τον νέο ΚΟΚ

Μπορώ να δείξω το δίπλωμα οδήγησης από το κινητό; Τι ισχύει με τον νέο ΚΟΚ

Ελλάδα 11.12.2025 08:18

NETWORK

Ανοιχτή Αγκαλιά: 3.000+ ιατρικές πράξεις και ουσιαστική στήριξη σε ευάλωτες κοινότητες το 2025

Ανοιχτή Αγκαλιά: 3.000+ ιατρικές πράξεις και ουσιαστική στήριξη σε ευάλωτες κοινότητες το 2025

healthstat.gr 12.15.2025 - 18:16
Πάρκινσον: Το φυτοφάρμακο που μπορεί να συνδέεται με την εμφάνιση της νόσου

Πάρκινσον: Το φυτοφάρμακο που μπορεί να συνδέεται με την εμφάνιση της νόσου

healthstat.gr 12.15.2025 - 21:32
Παπαθανάσης: 17,4 εκατ. ευρώ για αναβάθμιση οικισμού Ακρινής Κοζάνης μέσω Εθνικού Προγράμματος Ανάπτυξης 2021-2025

Παπαθανάσης: 17,4 εκατ. ευρώ για αναβάθμιση οικισμού Ακρινής Κοζάνης μέσω Εθνικού Προγράμματος Ανάπτυξης 2021-2025

ienergeia.gr 12.15.2025 - 15:47
Παπασταύρου: Το ευρωπαϊκό πακέτο δικτύων αποτελεί αναγνώριση των προσπαθειών για τη μείωση της ανισορροπίας στην τιμή ρεύματος στην Ευρώπη

Παπασταύρου: Το ευρωπαϊκό πακέτο δικτύων αποτελεί αναγνώριση των προσπαθειών για τη μείωση της ανισορροπίας στην τιμή ρεύματος στην Ευρώπη

ienergeia.gr 12.15.2025 - 15:05
Κυρ. Μητσοτάκης: Στρατηγική προτεραιότητα για την Ελλάδα η ένταξη της Μολδαβίας στην ΕΕ

Κυρ. Μητσοτάκης: Στρατηγική προτεραιότητα για την Ελλάδα η ένταξη της Μολδαβίας στην ΕΕ

ienergeia.gr 12.15.2025 - 15:26
Οι μεταβολές του ύπνου στην εμμηνόπαυση και οι σύγχρονες λύσεις υποστήριξης

Οι μεταβολές του ύπνου στην εμμηνόπαυση και οι σύγχρονες λύσεις υποστήριξης

healthstat.gr 12.15.2025 - 17:33
Ευλογιά των αιγοπροβάτων: Καμία χαλάρωση ενόψει εορτών – Τι επισημαίνει το ΥΠΑΑΤ

Ευλογιά των αιγοπροβάτων: Καμία χαλάρωση ενόψει εορτών – Τι επισημαίνει το ΥΠΑΑΤ

healthstat.gr 12.15.2025 - 18:04
Βουλευτές ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Ανάγκη ορθολογικής, διαφανούς και περιβαλλοντικά συμβατής χωροθέτησης ΣΜΑ στην Ικαρία

Βουλευτές ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Ανάγκη ορθολογικής, διαφανούς και περιβαλλοντικά συμβατής χωροθέτησης ΣΜΑ στην Ικαρία

ienergeia.gr 12.15.2025 - 15:49
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: Ιπποκράτους 2, Αθήνα, 10679, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ Αττικής
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 3608484
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games